123. forduló, 125. forduló, Tar-Palantir JR. összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 6. 9h:44'
EZ A 132. JÁTÉKHETED, 124. FORDULÓD
133. játékheted kezdete: márc. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2509
SZÁMLA : XXXX

TAR-PALANTIR JR. KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,81] koordinátán.
A táborozás 2. napján összeakadsz Alaria Volerdivel. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy csontamulettet, egy hatalom fülbevalóját, egy Inkvizítori szalagot, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy Métely páncélját, egy mihlanil medált, egy nodonrod kitűzőt, egy ónix masszavadítót, egy örökkéval. zafírját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Rangja: Inkvizíció tudati terének Őrzője. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy acélkolosszus trófea és egy elf mesterharcos trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy Tharr kalapácsát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított mutáns pók. Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknős! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: gonosz, mint Te. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve árnyak oltalma. (ld. enc.) Szorgalmad jutalmat érdemel! (+1 tulajdonságpont, +1 képességpont) (+10 gonoszság.) Nocsak, kaptál egy sötét tekercset!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+46 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 649. hetének nyerőszámai: 15, 18, 6. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 256.]

ek 7 14 9 t. energia kisütése: 7 14 9
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+9 zárnyitás.) [-9 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 256.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[101,80] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Sir Bedzsik lábát masszírozza. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [102,79] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak.

Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Moloch előtt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [103,79] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy phua-kúpot. Északnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku légiós. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 26 életpontot sebeztél. A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós jobb karját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós fejét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Méregfoggal kicsit megsebzed a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 27, gyógyulás: 11, összesen: -16 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 220.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[104,79] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az Aranysárkány KT. vár minden igaz hitű Raia hívőt. " Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Észreveszel egy phua-kúpot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku gárdista. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku gárdista bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal kicsit megsebzed a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megütöd a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Méregfoggal megbököd a ryuku gárdista fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 37, gyógyulás: 20, összesen: -17 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [105,79] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [106,79] Még mindig bozótos. Utad során felfedezel egy ovimon-bokrot. Észreveszel egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy púpos burástya. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Becsapódva, megdöfi a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a púpos burástya testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Eszel valamit. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 184.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[107,79] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy púpos burástya. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a púpos burástya bal vállát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a púpos burástya testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. A púpos burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [108,79] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy gyilkos sallank. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a gyilkos sallank bal első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy törpemammut közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Lövedéked átfúrja a törpemammut testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a törpemammut testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+48 életerő.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [64 pontot használtál fel, van még 120.]

be 49 bemész a 49. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Istenedhez imádkozva, szemedet a sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 115.]

lm 11 13 15 mozogsz 11 13 15
Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [7. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [11. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [12. PONT.] Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [13. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [12. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [11. PONT.] Folytatod az utat. Az út itt elkanyarodik. [15. PONT.] [48 pontot használtál fel, van még 67.]

lm 16 18 1 mozogsz 16 18 1
Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [16. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Nyitva van! Egy széles, magas terembe érsz. [17. PONT.] Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [18. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [14. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [10. PONT.] Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [9. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [8. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Úgy suhansz, mint az árnyék. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [7. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.] És már a kijáratnál is vagy! Húzol kifelé. [60 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 4.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 5, 10.
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 265 pontot. A következő körben tehát 269 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÁRNYAK OLTALMA (386. TUDATI KÉPESSÉG)
Ááaahhh! - ébredezel hatalmas ásítással, amibe szinte belereccsen az állkapcsod. Kómásan dörzsölgeted szemedből a csipát, miközben pakolászod éjszakára széjjeldobált cuccaid. Magadhoz füttyented állatkáid, s vidám fütyörészéssel nekivágsz a napi kalandoknak. Első utad természetesen a városba vezet, annak is legforgalmasabb részére, hova máshova mennél. Rutinod felülmúlhatatlan, bárhova nézel, elhagyott, elejtett, vagy egyenesen neked címkézett tárgyakkal találkozol. Egy nagydarab troll ragaszkodik csak makacsul az erszényéhez, felé süvít is kedvenc átkod: - Oktasson úszásra egy vércápa sámán! Meglepődve észleled, hogy ezen felháborodik. - "Ennek meg mi baja? Minek kapaszkodott az erszénybe álmában!" -, és meglóbálva hatalmas bunkóját a nyomodba veti magát. Fürgén cikázol előtte, el-elhajolva előle, átgurulva alatta, olyan váratlansággal rángatózva, mintha a tegnap esti vacsorádba szedett gomba utóhatása lenne. Ámde mindez hiába: mégiscsak eltalál. Egy pillanatig kábultan fekszel a kockaköveken, ezalatt ő még egyet belédrúg, majd fújtatva otthagy. Áldva szerencsédet, fürge ujjaiddal végigtapogatod magad, s csodálkozva észleled, hogy harmadannyi bajod sincs, mint egy hasonló ütéstől szokott lenni. He? - érlelődik elmédben a világító gondolat - ez meg hogyan lehet? Félre is vonulsz gyorsan a megszokott sikátorba, s szemed lehunyva érdeklődsz a többiek anyagi állapota - öööö, hogyléte felől. Mindenünnét hasonló reakciók érkeznek, míg közös tudatotok fel nem figyel az egyezőségekre: az az árnyékfolt a lábad alatt, az a homályos cafat a troll dorongján, az a sötét paca a sebeid felett... Igen, csak az lehet! Együttes erőfeszítéseitek, és koncentrált tudatotok újra felfedezte az Árnymanó valóságot! Mostantól nincs megállás, csak a kedvenc kifőzdéitek tulajdonosainak sipítása: neked nincs kanál! A mai naptól kezdve, ha harcba keveredtek, és ott sérülés éri kigyúrt testetek, az árnyvilág hatalmát felhasználva úrra lehettek ezen az ál-valóságon, és visszaállíthatjátok épségét. Najó, nem teljesen, de elég nagy részben. [Minden harci sérülés egyötödét begyógyuljátok, a sebződés után azonnal. Minden támadás legalább 1 Ép-t sebez így is.]

KARAKTERLAP

Tar-Palantir JR., egy ezüsthajú, piros szemű, kecskeszakállas gnóm férfi vagy. Bőröd mélykék színű. Leah tanítványa vagy. Papi hited: 48. A MAFFIA (#9124) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 124. fordulód.

Erő: 26 (27) Szint: 15 Merészség: 7/3 Magasság: 122 cm
IQ: 25 Támadás: 14 Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 100/100 év
Egészség: 16 Életpont: 228/128 Jellem: gonosz (103) Tul. pont: 2
Szerencse: 24 Varázspont: 214/3 Pénz: 218 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 14/1
Eddig összesen 529 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2676 TP-t kaptál. Jelenleg 108419 TP-d van. A következő szinthez még 11581 TP szükséges. Trófeáid: pordémon, arató csattanat, ryuku légiós. A 104. fordulódban 3710 arany került a bankszámládra. 4452 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 10/73 (+18%) vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 21/26 (+6%)
lőfegyverek: 13/28 (+20%)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); kerek kő (#19) (6 -); rézgolyó (#343) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/3 2. nyomkövetés: 14/58 (+32%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 10/48 5. csapdakészítés: 9/36 (+5%) 6. csapdaészlelés: 1/97
7. gyógyítás: 23/93 (+40%) 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 10/24
10. teológia: 16/11 (+6%) 11. taumaturgia: 10/61 (+10%) 12. zene: 17/57
13. szörnyismeret: 1/18 14. zárnyitás: 18/67 (+908%) 15. vadászat: 3/61
16. bányászat: 9/24

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
manaelementál (#290), mélységi grittang (#103), pordémon (#253), halálmadár (#351), piromenyét (#99)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
Bal Dahin (#3867), gonoszok (#988)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +5 vp 9 költség alatt;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranypikkely (#415) 1 drótszőr (#37) 1 fáklya (#36)
2 nyílpuska lövedék (#547) 4 víz (#27) 1 sötét tekercs (#535)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 2 kaja (#2) 5 sallank karom (#128)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(101,80) Elenios rúnaköve, Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(102,79) művészi porolit (#720), Leah oltár
(103,79) Raia rúnaköve, Tharr oltár, ryuku légiós (#361)
(104,79) Raia oltár, phua-kúp (#372), művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, ryuku gárdista (#360)
(105,79) oltár, művészi porolit (#720)
(106,79) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent tölgyfa (#393), oltár, púpos burástya (#92)
(107,79) oltár, művészi porolit (#720), púpos burástya (#92)
(108,79) gyilkos sallankok (#85), a 49. labirintus bejárata, Elenios rúnaköve, barátság szent tüze (#484), oltár, törpemammut (#115)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Amennyiben elvesztetted szent szimbólumodat (pl. mert egy szörny lehelete elégette), fohászkodhatsz istenedhez az IM 5 paranccsal, hogy adjon egy újat.

Üzenet küldése a karakternek