Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. szept. 10. 15h:01' EZ A 187. JÁTÉKHETED, 124. FORDULÓD 188. játékheted kezdete: szept. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2334 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a piromenyét izzó bundáját. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A piromenyét szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
* 1. KP: tps 5 0 0 | TVP spórolása: 5 pontért |
ek 302 3 | t. energia kisütése: 302 3 |
ft | támadod parancsok törlése |
ek 116 40 1 | t. energia kisütése: 116 40 1 |
hu 396 128 74 | hulladék: 396 128 74 |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
fkt 4 | felt. készítesz a 4. tárgyat |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 mérg. ubuk tüske. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az erszényes elkarog bal oldalát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 15 életpontot sebeztél. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt sullár hatalmas testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. Rövid karddal végigvagdosod az élőholt sullár fejét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az élőholt sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Mallon botjával megütöd az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 56 életpontot sebeztél. Rövid karddal kissé megkarcolod az élőholt sullár bal első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 133, gyógyulás: 0, összesen: -133 ÉP}
Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a dermesztő lidérc bal oldalát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a dermesztő lidérc nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). A dermesztő lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}
(Továbbmész...) [92,90] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy pókvadász nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a pókvadász testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A pókvadász bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A pókvadász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [93,89] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy trikornis. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 62 életpontot sebeztél. Rövid karddal épp hogy eltalálod a Thargodan csontváz nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 13 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a csatabárdot a másikra rohansz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt quwarg fejét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 20 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a halálmadár testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a halálmadár bal szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A halálmadár belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 5 életpontot vesztettél. A halálmadár többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [95,88] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Arénagödröt. (ld. enc.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy halálbokort. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Yurk, a profi. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Yurk, a profi jobb lábát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a Yurk, a profi jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A Yurk, a profi megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 vasérc, 2 arany és egy ezüst karkötő. Szereztél 3 ork csodaszert. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [96,87] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy útonálló került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az útonálló bal karját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod az útonálló testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
vtn 34 | varázslat tanulás: a 34. varázslatot |
vtn 224 | varázslat tanulás: a 224. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
ve 3 2 | megveszed a 3. tárgyat 2 |
ve 1170 5 | megveszed az 1170. tárgyat 5 |
ea 151 18 | eladod a 151. tárgyat 18 |
ve 138 10 | megveszed a 138. tárgyat 10 |
ve 188 10 | megveszed a 188. tárgyat 10 |
be 376 | bemész a szentélybe |
f 1241 | kísérletezel az 1241. tárggyal |
f 4 | kísérletezel a 4. tárggyal |
* 1. BP: tpf 5 0 0 | TVP elővétele: 5 pontért |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
SZÜRKEÁLLOMÁNY AKTIVIZÁLÁSA (71. PSZI KÉPESSÉG) Ez a pszi képesség lehetővé teszi agyad szürkeállományának jobb kihasználását. Abban a fordulóban (plusz a következő táborozás végéig), amikor aktivizálod, egyéb szakértelmeid kb. 15%-al jobban fejlődnek! Példa: egy GY 40 parancs 0.40-el növeli a gyógyítás szakértelmedet alacsony szinten, de ha a forduló elején kiadtál egy P 71 parancsot, akkor ez a növekedés 0.46 lesz. A képesség nagyon jól használható akkor, ha sok É vagy GY parancsot adsz ki a körben, ha egy kolostorban tanulsz, ha sokat mászol, stb. A P 71 parancs kiadása 5 TVP-be és 20 pszi pontba kerül. |
ARÉNAGÖDÖR (497. ÉPÍTMÉNY) Egy cölöpkerítést veszel észre, melynek a tetején varkaudarok százai ácsorognak, és érthetetlenül üvöltöznek. Közelebb mész, és látod, hogy a kerítés túloldalán egy kör alakú, két ember mély gödör tátong, benne pedig két varkaudar bajnok méregeti egymást, majd össze is csapnak, csak úgy szikráznak a fegyverek pengéi. A BE 497 paranccsal magad is megküzdhetsz olyan szörnyekkel, melyeket a varkaudarok foglyul ejtettek, és az arénában szórakoztatásra használnak. Második paraméterként megadhatod, hogy hány csatát szeretnél megvívni (max. 8-at). Adhatsz meg harmadik paramétert is. Ha ez 1, akkor a te szintednél erősebb szörnyekkel is vállalsz csatát. Ha 4, akkor csak olyan szörnyekkel csatázol, amik elég erősek a szintedhez képest, nem állsz ki gyengébb szörnyekkel. Lehetőség van ezenfelül anyagilag is támogatni az arénát. Ehhez a H 497 parancsot kell kiadnod. Második paraméterként a támogatás összegét mértékét kell megadnod 100 arannyi egységekben (tehát a H 497 10 parancs 1000 arany befizetését eredményezi), harmadik paraméterként pedig a kívánt szörny sorszámát. Ha egy szörnyre a felajánlás eléri a 100000 aranyat (és a mindenek felett álló entitás, a Játékvezető is engedélyezi), a szörny bekerül az arénagödörbe ellenfélként. |
YURK, A PROFI (958. ELLENFÉL) Amikor megpillantod ezt az alakot egy sikátorban - ami ritka esemény, hiszen Yurk, ha csak teheti, hátulról támad áldozataira - jobb, ha felkészülsz egy olyan csatára, amiben ellenfeled gátlástalanul bevet minden aljas trükköt, csak hogy föléd kerekedhessen. Hogy honnan tudod meg, hogy nem egy közönséges ork bérgyilásszal, hanem Yurkkal, a profival van dolgod? Támadás előtt gyakran végignyalja tőre pengéjét, ilyenkor elővillannak vasalással ellátott, veszélyes szemfogai, melyekkel néha átharapja áldozata torkát. És hogy miért támad rád? Ki tudja? Lehet, hogy egy tehetős ellenséged megfelelően magas összeget ígért a fejedért... De Yurk néha csak úgy, hobbiból is vadászik, elmondása szerint, hogy "formában maradjon". |
VARÁZSVÉDELEM (34. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Elmondva ezt az egyszerű védekező varázslatot, egy láthatatlan mágikus aurát feszítesz magad köré. Ez ellenállóbbá tesz a téged érő mágikus, mentális és egyéb speciális támadások ellen: hatása olyan, mintha hárommal jobb lenne a szerencséd. Elmormolása 8 VP-be kerül, anyagi komponense egy kerek kő. Előnye, hogy hatása összeadódik a hadiszerencse varázslatokkal. |
A MUNKA GYÜMÖLCSE (224. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A különböző tárgyak elkészítésekor hatalmas mozgási energiák szabadulnak fel. Mostantól ez a varázslat lehetővé teszi, hogy ezt a mozgási energiát hasznosítsd! Ha kiadod a V 224 parancsot, a köröd végéig minden KT, EP, RM és ZIP parancsod (beleértve az FKT-kat is) fejleszti a TF-ben megadott tulajdonságodat annyi TVP-vel, amennyit a KT parancsra elköltöttél. Ha nincs egyparaméteres TF-ed megadva, akkor az erőd fejlődik. A munka gyümölcse 10 VP-be kerül, TVP költsége és anyagi komponense nincs. A varázslat hatása a köröd végéig tart. Ha valamilyen KT képességnek, varázslatnak vagy tárgynak köszönhetően a normálistól eltérő mértékben TF-elődnek a tulajdonságaid, ill. olyan tulajdonságot is TF-elhetsz, amelyet egyébként nem (szerencse, MXTU), ezek a hatások a munka gyümölcsénél nem érvényesülnek. |
FŰSZERKEVERÉK (1170. TÁRGY) Nos, ha a főzés művészete felé kacsintgatsz, előbb-utóbb szükséged lesz egy olyan univerzális fűszerkeverékre, mely feltétlenül kell az összetettebb ételek elkészítéséhez. A kis tasakban árult szakácskellék ára borsos ugyan (általában 20 arany), de hidd el, ha komolyabban akarsz a főzéssel foglalkozni, megéri rááldozni ennyit. |
EZÜSTHEGYŰ LÁNDZSA (324. TÁRGY) Az ezüsthegyű lándzsa az ezüsttőrnél jóval hatékonyabb, bizonyos mágikus lények megsebzésére alkalmas fegyver. Természetesen csak a hegyét kell ezüstből készíteni - ehhez négy ezüstdarab szükséges - a nyeléhez bőven elegendő egy bot. A lándzsa hegyének kikalapálásához természetesen szükség van egy olvasztókemencére, és a KT 324 parancs kiadására, 40 TVP-ért. Ennek a szúrófegyvernek a sebzése 3d6. |
Erő: | 20 | Szint: | 18 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 17 (18) | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 69/69 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 275/166 | Jellem: | jó (230) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 | Varázspont: | 159/4 | Pénz: | 527 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 20/14 | Pszi pont: | 36/8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 10/85 | vágófegyverek: | 24/5 (+5%) |
ütőfegyverek: | 15/72 (+10%) | lőfegyverek: | 9/14 (+5%) | dobófegyverek: | 21/94 |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << Mallon botja (#1526) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (6 -11.); mérg. ubuk tüske (#137) (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
97,107 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 685 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 40/21 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 23/26 (+4%) | 3. mászás: | 10/15 |
4. csapdakészítés: | 15/5 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 2/62 | 6. gyógyítás: | 20/22 |
7. titkosírás: | 1/66 | 8. felderítés: | 4/16 | 9. szörnyidomítás: | 6/52 |
10. teológia: | 11/13 | 11. taumaturgia: | 9/18 (+24%) | 12. szerencsejáték: | 1/65 |
13. versengés: | 5/94 | 14. zene: | 2/77 | 15. szörnyismeret: | 10/20 (+33%) |
16. pszi: | 6/0 (+8%) | 17. zárnyitás: | 7/97 | 18. vadászat: | 2/27 |
19. bányászat: | 31/44 | 20. főzés: | 2/68 | 21. csapatmunka: | 2/14 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 30 TVP-ért |
kutatsz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 90 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod tigroszlánt (#43) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 90 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba (2) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tisztítótűz (#44) | >> | szintszívó (#96) | tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | |
tisztítótűz (#44) | >> | élőholt tigris (#766) | energiatüskék (#29) | >> | élőholt mágus (#175) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
kőszáli disznó (#34) (hátas: 9 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
gátvakond (#57) (ásó: ásás csak 7 TVP-be kerül) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
3.) Hozz egy varkaudar lándzsát, és törd össze oltáromnál. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): 36. labirintus (71,18). helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 19, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 6, 16. |
Kész: 5. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 392 (limit: 1185), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 33615. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 934 TU szükséges.) |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | méregfog (#1553) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | * | csatabárd (#555) | 1 | kőkés (#6) | 1 | * | rövid kard (#171) | |
1 | vadászkés (#1264) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | Mallon botja (#1526) | |||
3 | szögletes kő (#17) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
2 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
2 | + | esszenciakristály (#350) | 10 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | ||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | vasvért (#164) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | vassisak (#160) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 2 | * | tankány karom (#237) | ||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1) | ||||||||
$1 | aranylánc ($191) | 1 | denevér szimbólum (#140) | $2 | gyöngysor ($192) | |||
1 | * | nap szimbólum (#141) | 1 | * | nekrofun medál (#253) | |||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | umbatari karkötő (#278) | ||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
2 | * | regeneráló gyűrű (#254) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
1 | éjurna (#2368) | [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0] | ||||||
2 | Fekete Kehely (#283) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
3 | fűszertartó (#210) | [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 13] | ||||||
3 | huhogó bibe (#332) | [bennük 10 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 26] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
4 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 80] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [bennük 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10] | ||||||
1 | Szent Kulacs (#285) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
9 | uzbány csőr (#169) | [bennük 33 csepp ugh méreg (#166), fér még: 75] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 37] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | acéltű (#334) | 4 | aranypikkely (#415) | 1 | ásó (#34) | |||
2 | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | 3 | fáklya (#36) | |||
2 | fenőkő (#1618) | 2 | furulya (#233) | 5 | fűszerkeverék (#1170) | |||
2 | gernim balzsam (#1894) | 4 | kaja (#2) | 1 | Korrum pálcája (#1545) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | 1 | mászókampó (#165) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | megsemmisítő (#1540) | 1 | + | nyílcsapda (#243) | ||
4 | ork csodaszer (#1228) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | távcső (#42) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
4 | acélpengőke (#231) | 11 | álompor (#396) | 3 | aurach fog (#657) | |||
2 | berzerker tüske (#713) | 1 | bruhatagnyelv (#1230) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
2 | dorony tüdő (#212) | 1 | dözmöng szív (#122) | 11 | drótszőr (#37) | |||
3 | elkarog szőr (#665) | 5 | ezüstdarab (#326) | 1 | fabontó (#106) | |||
3 | grifftojás (#179) | 1 | gyíkfű (#201) | 12 | gyöngymangó (#135) | |||
7 | karbin plazma (#199) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | kőszem (#304) | |||
1 | lidércesszencia (#1074) | 45 | madártoll (#112) | 1 | mákrózsa virág (#56) | |||
7 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | mocsári penke (#148) | 1 | móri gyümölcs (#116) | |||
11 | pirkit (#153) | 3 | púderkő (#119) | 3 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | ramit kő (#226) | 2 | remák szív (#264) | 4 | rókafarok (#124) | |||
2 | sallank karom (#128) | 9 | smirglilevél (#29) | 2 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | szivárványszív (#1529) | 7 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szulfin (#676) | |||
1 | szuperkötél (#209) | 4 | + | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | téfea-agy (#172) | ||
1 | Tiume batyuja (#660) | 1 | tükör (#43) | 2 | vapár ág (#110) | |||
12 | vasérc (#152) | 1 | vaspánt (#1241) | 2 | vízionár szem (#102) | |||
4 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 84.79 kg | Megterheltség: 77% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 55 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bakkura bőr (#95) | 2 | csontkulcs (#74) | 7 | fekete gyöngy (#99) | |||
17 | gyenge méreg (#26) | 2 | hebrencs állkapocs (#130) | 5 | kaja (#2) | |||
5 | kaktusztüske (#114) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 3 | magszim bél (#103) | |||
2 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | mutáns csont (#331) | 14 | óndarab (#85) | |||
34 | quwarg tojás (#360) | 10 | rézdarab (#70) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | |||
30 | spiritusz (#170) | 1 | szögletes kő (#17) | 18 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
20 | tinta (#101) | 5 | trikornis szarv (#198) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
106 | arany (#50) | 1 | bot (#4) | 8 | drótszőr (#37) | |||
1 | elkarog szőr (#665) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 5 | fűszerkeverék (#1170) | |||
2 | madártoll (#112) | 10 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 3 | ork csodaszer (#1228) | |||
2 | pirkit (#153) | 2 | vasérc (#152) |
89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | |
86 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
87 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
88 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
89 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
91 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
92 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
93 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|