123. forduló, 125. forduló, Marion összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. jún. 16. 9h:03'
EZ A 512. JÁTÉKHETED, 124. FORDULÓD
513. játékheted kezdete: jún. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1919
SZÁMLA : XXXX

MARION KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,62] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 28 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kazmár gyökeret. A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport. A teremtés zsákja létrehozott 1 darázsszárnyat. A méregtermő iszák termelt 3 ugh mérget. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+110 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+33 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A lottó 1081. hetének nyerőszámai: 28, 5, 18. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy kavadu nyomára bukkanj. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 312.]

* 1. KP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-20 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-ernyő II. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+5 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 282.]

kpk 1 kezd. parancs kivétele: 1
P 73 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

p 71 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 277.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb 2 kezd. parancs berakása: 2

p 73 használod a 73. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 267.]
[A parancs tárolásra került.]

tv 97 támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: agykorbács. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[132,63] Síkság, továbbra is csak síkság.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [132,64] Még mindig füves síkságon vagy. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Ki-Nyú Vacc orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Találsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gyilkos sallank. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 24 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a gyilkos sallank jobb hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg királynő. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 24 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő torát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal kicsit megbökdösöd a quwarg királynő bal első lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1521 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 12, gyógyulás: 22, összesen: +10 ÉP}

Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Ellenfeled ezúttal egy varkaudar hírnök.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 17 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar hírnök jobb lábát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar hírnök jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2077 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 33, gyógyulás: 34, összesen: +1 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy varkaudar hírnök.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hírnök fejét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal eltalálod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2077 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 38, gyógyulás: 35, összesen: -3 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 9 pirkit.

(Továbbmész...) [132,65] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet.

A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy vortexmágus.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vortexmágus jobb vállát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Méregfoggal tökéletesen perforálod a vortexmágus testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 16 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 33, gyógyulás: 35, összesen: +2 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Egy csúcsos, fekete színű sátorra lelsz a cirkusz közepén. Előtte egy jókora ember férfi szónokol az őt körülálló kalandozóknak, és eget rengető szenzációként próbálja az odabent található veszélyeket beharangozni. A tétova tömeg látványa magabiztossá tesz. Előrelépsz, hogy tárgyaidat leadva beléphess a labirintusba. Egy kör alakú terembe jutottál, melyből számtalan embernagyságú folyosó indul a szélrózsa minden irányába. Remegő térddel indulsz el az egyik járatban, majd megérzéseidet követve választasz irányt mindegyik elágazásnál. Hangosan megkordul a gyomrod. Szerencsére észreveszed a folyosó nyirkos falára tapadó zuzmókat, melyek ízletes lakomául szolgálnak számodra. Kellemes énekszó tölti be a folyosó légterét. Örömmel hallgatod, de nem hagyod, hogy bűvereje hatása alá kerülj. Az egyik kanyarban egy fehérruhás női alak bontakozik ki előtted. Oldalán lévő sebére mutatva a segítségedet kéri. Közelebb lépsz és minden tudásodat elővéve megdörzsölöd a seb környékét. Örömmel tapasztalod, hogy a vérzés abbamarad, a szirén pedig elmosolyodik. Amikor a szirén megmutatja a másik teremben álló félkész építményt, nyilvánvalóvá válik számodra a következő feladat: be kell fejezned az oltár építését. Egy órád van rá. Az odakészített köveket egymás tetejére illeszted, az oszlopokat a megfelelő módszerekkel kitámasztod. Aztán épphogy félre tudsz ugrani a hirtelen leomló falak elől. Minden önbizalmad egy csapásra szertefoszlik. Ez kifogott rajtad. 583 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Ellenfeled ezúttal egy Thargodan csontváz.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan csontváz jobb lábát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a Thargodan csontváz jobb vállát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 15 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával eltalálod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Méregfoggal megbököd a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A Thargodan csontváz csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1307 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 70, gyógyulás: 40, összesen: -30 ÉP}

A következő ellenfél egy varkaudar felderítő.

A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 21 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar felderítő bal oldalát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal megdöföd a varkaudar felderítő jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Sajnos nem sikerült a varkaudar felderítő minden csapását hárítanod. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varkaudar felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1955 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 77, gyógyulás: 37, összesen: -40 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyógykenőcs.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 50 tüskét. [94 pontot használtál fel, van még 173.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[132,66] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy smirglibokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Ellenfeled ezúttal egy Thargodan csontváz.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan csontváz jobb lábát. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan csontváz jobb lábát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a Thargodan csontváz görbe csontjait. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 9 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával megdöföd a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Méregfoggal épp hogy megszúrod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A Thargodan csontváz csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1307 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 64, gyógyulás: 37, összesen: -27 ÉP}

Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy Mnebolath. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét.

(Továbbmész...) [132,67] A bozótos terep dombvidékbe megy át.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy krómkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Egy szikla mögé rejtőzöl. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal rájössz, hogy egy varkaudar behemót ijesztett meg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Második ellenfeled egy varkaudar hírnök.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök bal karját. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Méregfoggal megdöföd a varkaudar hírnök jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2077 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 31, gyógyulás: 35, összesen: +4 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [132,68] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy.

Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Az első ellenfél egy varkaudar varázsló.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. 163 életpontot vesztettél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar varázsló bal lábát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod a varkaudar varázsló jobb karját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 86 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2571 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 249, gyógyulás: 29, összesen: -220 ÉP}

A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ó! Hiszen ez egy Tguarkhan. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét. [44 pontot használtál fel, van még 129.]

m 4 mozogsz délre
[132,69] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ovimon-bokrot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Ellenfeled ezúttal egy borzalmas varkaudar.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról agyroppantás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal lábát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2303 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 35, gyógyulás: 33, összesen: -2 ÉP}

A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy varkaudar behemót. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét. [12 pontot használtál fel, van még 117.]

e 19 élelemszerzés 19 pontért

Belebotlasz néhány érett sárgadinnyébe. Be a zsákba! (+4 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [19 pontot használtál fel, van még 98.]

ef 7 504 energia fejlesztése 7
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 49.]

szk 19 keresed a 19. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy kavadut. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 49.]

* 1. BP: használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 44.]

* 2. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2014. évben 6. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 44.]

* 3. BP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 54 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 34.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 4 fejleszted a 2. tulajdonságodat 4 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [4 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 5, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a spagulár. Egy kaját fal föl a ragyás burástya. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 265 pontot. A következő körben tehát 295 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI-ERNYŐ II. (113. PSZI KÉPESSÉG)
A Pszi-Ernyő II, mint neve is mutatja, a Pszi-Ernyő továbbfejlesztett változata. A Pszi-Ernyő II-vel megvizsgálhatod, hogy egy adott kalandozó 60 mező sugarú körben van-e, ha igen, mik a pontos koordinátái, és ezenkívül a Pszi-Ernyőtől megszokott információkból dupla adagot is megkapsz róla. Használatához a P 113 <kalandozó> parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért és 10 pszi pontért. Az adott kalandozót ismerned kell!

KARAKTERLAP

Marion, egy szőke, göndör hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Tharr eljövendő papja vagy. Papi hited: 87. A Két Kard Testvérisége (#9118) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 124. fordulód.

Erő: 29 (41) Szint: 21 Merészség: 9/5 Magasság: 171 cm
IQ: 20 (29) Támadás: 35 (37) Agresszió: 5 Testsúly: 129 kg
Ügyesség: 18 (27) Védekezés: 44 (48) Menekülés: 30 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 17 (24) Életpont: 323/159 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (33) Varázspont: 402/58 Pénz: 2321 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 47/0 Pszi pont: 160/2
Eddig összesen 716 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20 166 TP-t kaptál. Jelenleg 639 854 TP-d van. A következő szinthez még 160 146 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, borzalmas varkaudar, varkaudar varázsló. A 105. fordulódban 20271 arany került a bankszámládra. 20980 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 25/18 (+17%)
vágófegyverek: 6/11 ütőfegyverek: 10/33 lőfegyverek: 22/18 (+14%)
dobófegyverek: 6/0

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -12.); ubuk tüske (#131) (13 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
132,69 mezőn táborozol
Szkander vereségeid: 0 győzelmeid: 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/46 (+44%) 2. nyomkövetés: 10/23 (+10%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 8/65 5. csapdakészítés: 24/66 (+9%) 6. csapdaészlelés: 1/24
7. gyógyítás: 36/15 (+11%) 8. titkosírás: 1/44 9. felderítés: 4/6
10. szörnyidomítás: 6/78 11. teológia: 17/95 (+36%) 12. taumaturgia: 13/48 (-700%)
13. szerencsejáték: 1/54 14. versengés: 8/68 (+18%) 15. harcművészetek: 3/85
16. zene: 1/33 (+11%) 17. szörnyismeret: 14/56 (+23%) 18. pszi: 20/22 (+22%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 18/39 (+33%) 21. bányászat: 16/25 (+17%)
22. testépítés: 8/32 23. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 45 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 15 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), tüskét (#22) (max. 50 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 25 darabot )
elfogod sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
kék rothasztó (#421), Tguarkhan (#212) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159) (csak egyszer), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 9, max: 12)
manaelementál (#290), nektoraf (#355), Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990), varkaudar behemót (#189), Mnebolath (#237), smaragdgólem (#417), Tguarkhan (#212)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +11 kg teher) státusz: éhes
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség; +2 támadás;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 398 (limit: 735), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 46 050.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
azért a támadás... (221)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 37 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 19 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
Az új képesség készen van, de még 5 nap szükséges, hogy használhassátok.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 darázsszárny (#652)
1 gyógykenőcs (#313) 1 kazmár gyökér (#205) 1 kék orchidea (#68)
5 mákrózsa virág (#56) 9 pirkit (#153) 3 rézdarab (#70)
40 tüske (#22) 8 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

131 132 133
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
(132,63) márványtorony (#175), Tharr oltár, tündöklő szobor (#1587), 46. jellempróba
(132,64) szopógödör (#177), művészi porolit (#720), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 45. jellempróba, gyilkos sallankok (#85), quwarg királynő (#153), varkaudar hírnök (#686)
(132,65) 22. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), vortexmágus (#418), Thargodan csontváz (#297), varkaudar felderítő (#7133)
(132,66) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Thargodan csontváz (#297)
(132,67) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, varkaudar hírnök (#686)
(132,68) varkaudar varázsló (#271)
(132,69) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), 45. jellempróba, oltár, borzalmas varkaudar (#166)

Üzenet küldése a karakternek