123. forduló, 125. forduló, Hetedik Rogaf összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. márc. 26. 21h:57'
EZ A 877. JÁTÉKHETED, 124. FORDULÓD
878. játékheted kezdete: ápr. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1727
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

HETEDIK ROGAF KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,52] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy hófehér, hosszú hajú, izzóan vörös szemű troll férfival. Fekete a bőre. Tharr hűséges követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bakkura csizmát, egy két kard szimbólumot, egy mászókarmot, egy Métely páncélját, egy rézsisakot és egy smaragd védőgyűrűt visel. Felszerelését egy Métely trófea, egy quwarg harcos trófea és egy pordémon trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kőkés. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Thunder Power. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az 1. napon összeakadsz Bartyos. Tharr követője. Egy bőrpáncélt, egy két kard szimbólumot, egy mind. topázát és egy tankány karmot visel. Ruházatát egy kétfejű troll trófea, egy pordémon trófea és egy erszényes elkarog trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon megintcsak összefutsz Bartyos. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A tábor mellett hirtelen megmozdul a föld. Egy elszenesedett kéz tör elő a mélyből. Lassan kiemelkedik az egész alak. Valaha talán ember lehetett, de vonásai már az ismeretlenségig eltorzultak. Valami természetfeletti erő mégis mozgásban tarja. Lassú, de biztos léptekkel közeledik feléd. Menekülni próbálnál, de a félelem megbénítja tagjaidat. Csoszogást hallasz a hátad mögül, minden erőddel végül sikerül hátrafordítanod a fejed. Ez nem lehet igaz, még egy elszenesedett alak lépdel lassan feléd. Körbetekintesz, minden irányból közelítenek feléd. Az első a torkod felé nyúl, te nem bírsz mozdulni a félelemtől, érzed, hogy innen nincs menekvés, a fekete ujjak a nyakad köré fonódnak... Verítékben fürödve ébredsz. Micsoda szerencse, hogy ez csak álom volt! Varázserőd regenerálódik. (+15 varázspont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 282.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 277.]

kf 309 kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat
A csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 277.]

be 51 bemész az 51. titkos labirintusba
Elérkezel a börtön bejáratához, és csendben leütöd a kapunál álldogáló őrszemet. Gyorsan átkutatod - nincs nála semmi használható. A járatban sötétség van. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Nagyon óvatosan hatolsz be a börtönfolyosóra. [5 pontot használtál fel, van még 272.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Elérted az első őrposztot. [2. PONT] Hamarosan egy palotaőrt pillantasz meg. Fegyvere egy csontszablya. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a palotaőr testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) A palotaőr megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a palotaőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát és 1 nagy bronzkulcsot.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Szájad kegyetlen mosolyra húzódik, ahogy tovább lépdelsz. [3. PONT]
Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Elérted a második őrposztot. [4. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy palotaőr. Fegyvere egy csontszablya. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a palotaőr jobb oldalát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) A palotaőr vágása nem talált el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát és 1 bőrsisakot.
[18 pontot használtál fel, van még 254.]

lm 5 6 7 mozogsz 5 6 7
Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Kanyarodik a folyosó. [5. PONT]
Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtó! Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. A 6. ponthoz értél - innét nyílnak a börtönfolyosók. [6. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadászkutya. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadászkutya fejét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) A vadászkutya feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a vadászkutya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kaját. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hamarosan egy palotaőrt pillantasz meg. Fegyvere egy csontszablya. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a palotaőr bal oldalát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a palotaőr vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A palotaőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát és 1 szöges páncélt.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Szűk folyosón vagy, jobbra és balra mindenütt cellák vannak. [7. PONT]
[18 pontot használtál fel, van még 236.]

lm 14 15 19 mozogsz 14 15 19
A börtönfolyosó felderítésén munkálkodsz. [14. PONT]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy régi, rozsdás ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Körülnézel. [15. PONT] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 bordacsont. Felpakolsz. Egy varkaudar mágust pillantasz meg a falhoz láncolva. Ő lesz az, akiért jöttél! Gyorsan kinyitod a bilincset az őröktől szerzett kulccsal, aztán intesz a mágusnak, hogy kövessen.
Előre a börtönfolyosón! [19. PONT]
[18 pontot használtál fel, van még 218.]

lm 22 23 25 mozogsz 22 23 25
Elértél a börtönőrök a pihenőhelyéhez. [22. PONT] Hirtelen egy vadászkutyát veszel észre magad előtt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadászkutya farkát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) A vadászkutya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A vadászkutya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kaját. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hirtelen egy palotaőrt veszel észre magad előtt. Fegyvere egy bronzpenge. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a palotaőr jobb karját. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A palotaőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét, 1 szöges páncélt és 1 rézkulcsot. Hamarosan egy palotaőrt pillantasz meg. Fegyvere egy csontszablya. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a palotaőr testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A palotaőr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Véres nyál csordul ki a palotaőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát és 1 szöges páncélt.
Továbbmész a börtönfolyosón. [23. PONT]
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy régi, rozsdás ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Hú, ebben a cellában nagyon büdös van! [25. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy goblin van előtted! (ld. enc.) Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a goblin testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A goblin lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


[18 pontot használtál fel, van még 200.]

lm 27 28 30 mozogsz 27 28 30
Szűk folyosón vagy, jobbra és balra mindenütt cellák vannak. [27. PONT]
Találkozol Thunder Powerrel. Tharr hűséges követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bakkura csizmát, egy két kard szimbólumot, egy mászókarmot, egy Métely páncélját, egy rézsisakot és egy smaragd védőgyűrűt visel. Ruházatát egy Métely trófea, egy quwarg harcos trófea és egy pordémon trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kőkés. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Hihi, átpattan egy aranypikkely!
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy régi, rozsdás ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Borzalmas bűzt érzel ebből a cellából. [28. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy manó lakik itt. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a manó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A manó fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


A börtönfolyosó kanyarodik. [30. PONT]
[18 pontot használtál fel, van még 182.]

lm 6 5 4 mozogsz 6 5 4
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. A 6. ponthoz értél - innét nyílnak a börtönfolyosók. [6. PONT]
Kanyarodik a folyosó. [5. PONT]
Elérted a második őrposztot. [4. PONT]
[18 pontot használtál fel, van még 164.]

lm 3 2 1 mozogsz 3 2 1
Szájad kegyetlen mosolyra húzódik, ahogy tovább lépdelsz. [3. PONT]
Elérted az első őrposztot. [2. PONT]
Elhagyod a helytartói börtönt.
[18 pontot használtál fel, van még 146.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[93,52] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. "
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy orgyilkos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Van itt egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "

(Továbbmész...) [92,52] Továbbmész a város utcáján. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Lendül a bunkó, s loccsan a koponya, így jár mind ki harcban oly tohonya. Tour-Mix. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Csak egy útonálló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan a másikra rohansz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod az útonálló nyakát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy sötét kastplom (569. épület.). [18 pontot használtál fel, van még 128.]

be 569 bemész az 569. épületbe
Odamész az ajtóhoz, és bekopogtatsz. Egy sötét csuhás alak nyit ajtót, arcát innét nem látni. Ahogy végigmér téged, megpróbálsz a csuklya alá belesni, de sikertelenül. Halk, reszelős hangon szólal meg: - Az uram már vár! - majd int, hogy kövesd. A teremtmény ismerősként üdvözöl, majd hellyel kínál. Röviden mesélsz kalandjaidról. - Kitűnő! - mondja. - Tehát sikerrel jártál. Jutalmad nem marad el! [250 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 50 arany.] Most következik az utolsó feladat, amelyért rendünk fő-ajándékát megkapod. Juss be a palotába, és rabold... azazhogy hozd el a helytartó lányát! Tudod, ő valójában nem a helytartó lánya, hanem az enyém. Egy rövid térképvázlat a palotáról.

5 14 12
8
4 13 11
10
7 9
3 18
15
19
2
1 6 16 17
22 21
32 33
28
26
27
23 20 34 31 29
36
35 30
24 25
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
9: 1. térkép 10. pont
10: 1. térkép 9. pont
18: 1. térkép 20. pont
20: 1. térkép 18. pont
26: 1. térkép 28. pont
28: 1. térkép 26. pont

Ez az 52. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 3, délre 3 mérföldre található.

Elhagyod a kastplomot. [5 pontot használtál fel, van még 123.]

m 3 mozogsz délkeletre
[93,53] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy útonálló. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd az útonálló bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Van itt egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [9 pontot használtál fel, van még 114.]

be 52 bemész az 52. titkos labirintusba
Éjszaka közelíted meg a helytartói palotát. Félelmetes ügyességednek köszönhető, hogy észrevétlenül el tudsz suhanni az őrök mellett! És már a főkapunál is vagy. A járatban sötétség van. Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Körültekintően, lélekben mindenre felkészülten indulsz előre. Ahogy belépsz, egyből körülkémlelsz, hogy nem vett-e észre valaki - de nem. [5 pontot használtál fel, van még 109.]

lm 2 4 7 mozogsz 2 4 7
Elérkezel a bejárati őrposzthoz. [2. PONT] Hamarosan egy palotaőrt pillantasz meg. Fegyvere egy csontszablya. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a palotaőr testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát.
Belépsz a díszesen berendezett előcsarnokba. [3. PONT]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Egy kisebb dolgozószobába kukkantasz be. [4. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy udvari mágus az. Fegyvere egy bot. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 32 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az udvari mágus jobb lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Az udvari mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. Az udvari mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 325 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot és 1 nap szimbólumot (ld. enc.). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Belépsz a díszesen berendezett előcsarnokba. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. A nagy terem közepén, ahová most beléptél, egy gyönyörű szökőkutat látsz. [7. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy palotaőr van előtted! Fegyvere egy csontszablya. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a palotaőr testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) A palotaőr fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A palotaőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
[30 pontot használtál fel, van még 79.]

lm 9 11 13 mozogsz 9 11 13
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Tovább suhansz a puha szőnyegen. [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Elérsz a következő szinthez vezető lépcsőhöz. Csak egy pillanatig habozol, aztán előre! [1. SZINT 9. PONT -> 1. SZINT 10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
A fegyverterem falát, ahová belépsz, nehéz kő- és fapajzsok díszítik. Sajnos egyiket sem tudnád elcipelni. [11. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy palotaőr az. Fegyvere egy bronzpenge. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a palotaőr testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A palotaőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét és 1 rézsisakot.
Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Óvatosan körülnézel, mielőtt továbbmennél. [12. PONT]
Bátran haladsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Belépsz a szobába, ahol nappal szorgos írnokok tucatjai körmölik a királyság dokumentumait. [13. PONT] Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Egy parányi kígyó is volt a ládában. Azonnal belemar a kezedbe. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 aranylánc, 1 szent jogar és 12 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[30 pontot használtál fel, van még 49.]

lm 18 23 25 mozogsz 18 23 25
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy kemény tölgyből készült ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Kanyarodik a folyosó. [14. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy palotaőr. Fegyvere egy bronzpenge. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a palotaőr jobb lábát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) A palotaőr fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A palotaőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét, 1 bőrsisakot és 1 bőrpáncélt.
Ahogy mész, egy gyönyörű, aranyozott foglalatú fáklyatartót pillantasz meg. Közelebbről azonban látod, hogy csak egy dekoratív illúzió! Csalódottan állsz tovább. [16. PONT]
Most már látod, hogy a palota éjszaka sem annyira kihalt, mint hitted - jobb lesz óvatosnak lenni! [17. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy palotaőr az. Fegyvere egy csontszablya. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a palotaőr testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) A palotaőr megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A palotaőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát.
Felmész a harmadik emeletre. [1. SZINT 18. PONT -> 1. SZINT 20. PONT]
Egy T-elágazáshoz értél. [21. PONT]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. A hatalmas teremben egy hosszú, U alakú asztalt látsz. Itt szokták a helytartói fogadásokat tartani. [23. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy palotaőr. Fegyvere egy csontszablya. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a palotaőr bal lábát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A palotaőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát és 1 bőrpáncélt. Nem lepődsz meg, hogy egy vadászkutya lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadászkutya bal oldalát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) A vadászkutya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kaját. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő csontkulcs nyitja a ládát. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-4 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 smaragd kulcs (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Izgatottan nyomulsz tovább. [25. PONT] Hirtelen egy palotaőrt veszel észre magad előtt. Fegyvere egy csontszablya. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a palotaőr testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát és 1 kis bőrpajzsot.
[42 pontot használtál fel, van még 7.]

lm 26 29 31 mozogsz 26 29 31
Bátran haladsz tovább. Egy sima, fából készült ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Felmész a negyedik emeletre! [1. SZINT 26. PONT -> 1. SZINT 28. PONT]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [6 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 35 28 20 mozogsz 35 28 20
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 10 8 mozogsz 10 8
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -2.]
Iszol a vizestömlőből. A szervezetedet méreg pusztítja (-6 életerő.) Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 265 pontot. A következő körben tehát 263 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VADÁSZKUTYA (143. SZÖRNY)
Az idomított vadászkutyák nemcsak a király kedvencei, de a rangosabb főurak és a helytartók udvarában is megtalálhatók. A vadászat mellett a harcra is be vannak idomítva, gazdájuk füttyentésére pillanatok alatt széttépnek akár egy két méter magas fegyveres embert is! Persze a páncéllal védett torkot ők sem bírják átharapni.

GOBLIN (21. SZÖRNY)
A goblin, mint alapszörny, egyetlen fantasy RPG-ből sem hiányozhat, így ebből sem. A goblinok egy méter magas, zöld bőrű, kutyafejű humanoid teremtmények (ha valaki nem ismerné őket...) Nem valami bátor harcosok, így általában elszaladnak a csatából, amint megszűnt a többszörös túlerejük. Persze ha eggyel a fészkében akadsz össze, nincs más választása, mint a harc...

NAP SZIMBÓLUM (141. TÁRGY)
Ezt a tapintásra mindig forró, sárgarézből kovácsolt nap-szimbólumot Raia követői viselik. A nap felé fordítva vakítóan felerősíti annak sugarait, bujdoklásra kényszerítve a sötétség szolgáit. Amíg viseled, néggyel jobb az energiatámadások elleni védettséged. A nap szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is.

SMARAGD KULCS (241. TÁRGY)
Ennek az ezüstötvözetből készült, mintegy félarasznyi kulcsnak a végébe a készítője egy kisebb, teljesen simára csiszolt smaragdot illesztett! Ezért a smaragd kulcs már önmagában is egy értékes bizsu, nem is szólva arról, hogy összetett tollazata valószínűleg igen bonyolult zárakat képes kinyitni.

KARAKTERLAP

Hetedik Rogaf, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr ministránsa vagy. Ez a 124. fordulód.

Erő: 20 (22) Szint: 17 Merészség: 4/4 Magasság: 182 cm
IQ: 29 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 20 Életpont: 256/250 Jellem: semleges (-6) Tul. pont: 15
Szerencse: 14 (18) Varázspont: 300/71 Pénz: 975 arany Kép. pont: 22
Eddig összesen 838 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 701 TP-t kaptál. Jelenleg 193 316 TP-d van. A következő szinthez még 66 684 TP szükséges. Trófeáid: pordémon, kardszárnyú pocok, quwarg harcos.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 2 vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 22
lőfegyverek: 21

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
93,53 mezőn táborozol, az 52. labirintusban, 1. szinten, 28. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 95

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 178 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 11 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 10 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 20
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 2 9. szörnyidomítás: 2
10. teológia: 7 (+1) 11. taumaturgia: 1 12. zene: 6
13. szörnyismeret: 9 14. vadászat: 6 15. bányászat: 15
16. főzés: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot )
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96) (csak egyszer), trikornis (#104) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
vízionár (#66), nektoraf (#355), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): 49. labirintus (108,20). sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 2 méregfog (#1553) 9 orgyilkos tőr (#225)
1 ryuku kopja (#694)
Vágófegyverek
10 bronzpenge (#126) $10 csontszablya ($64) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
4 bot (#4) 1 bunkó (#5) 1 bunkósbot (#9)
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13) 1 szögletes kő (#17)
1 * vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 rövid íj (#107)
Lövedékek
10 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 ezüstshuriken (#327) 1 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
2 kis bőrpajzs (#45) 1 * nagy vaspajzs (#161) 1 rézpajzs (#73)
Páncélok
3 bőrpáncél (#51) 1 * láncing (#222) 1 rézpáncél (#71)
3 szöges páncél (#65)
Sisakok
3 bőrsisak (#57) 2 rézsisak (#72) 1 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
6 borostyán függő (#162) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 ametiszt medál (#275) 3 aranylánc (#191) 1 denevér szimbólum (#140)
2 ezüst nyaklánc (#117) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 nap szimbólum (#141)
2 trófea nyaklánc (#196)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
4 arany karperec (#194) 1 * arany papi karkötő (#309) 5 * ezüst karkötő (#158)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
5 aranygyűrű (#193) 4 ezüst gyűrű (#180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 35 csepp tinta (#101), fér még: 25]
4 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 20]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 14 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 34]
8 kavadu iszák (#25) [bennük 52 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 28]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 77 csepp spiritusz (#170), fér még: 43]
9 uzbány csőr (#169) [bennük 56 csepp ugh méreg (#166), fér még: 52]
2 vizestömlő (#3) [bennük 7 korty víz (#27), fér még: 33]
5 zöld üveg (#82) [bennük 18 csepp ragasztó (#83), fér még: 82]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 3 bronzkulcs (#76)
3 csontkulcs (#74) 5 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
3 ezüst kulcs (#184) 2 Fairlight szütyője (#2108) 5 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147) 77 kaja (#2)
3 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265)
10 leviatán hólyag (#2182) 3 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
2 ork csodaszer (#1228) 6 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 smaragd kulcs (#241) 1 szeksztáns (#32) 5 szent jogar (#150)
2 távcső (#42) 1 tüskecsapda (#242) 3 vaskulcs (#183)
1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 40 álompor (#396) 1 amniosz (#203)
2 antilopbőr (#48) 24 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713)
4 bordacsont (#16) 2 csuklyavirág (#133) 4 darázsszárny (#652)
5 dorony tüdő (#212) 2 dözmöng szív (#122) 19 drótszőr (#37)
3 fabontó (#106) 10 fekete gyöngy (#99) 2 grákóbőr (#41)
14 gyöngymangó (#135) 2 hebrencs állkapocs (#130) 1 jégszív (#282)
1 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205) 2 királygyík bőr (#44)
1 kőszem (#304) 3 lajhár csont (#236) 3 lapkorong (#80)
3 lapockacsont (#33) 2 liumbe hajtás (#655) 69 madártoll (#112)
4 magszim bél (#103) 6 mandibulapenge (#125) 5 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa zafír (#381) 1 mocsári penke (#148) 2 móri gyümölcs (#116)
1 mutáns csont (#331) 32 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21)
17 pirkit (#153) 1 pular kristály (#239) 1 ramit kő (#226)
13 rézdarab (#70) 2 rókafarok (#124) 38 sallank karom (#128)
1 sámán erszény (#650) 7 smirglilevél (#29) 63 sünmedve tüske (#14)
7 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529) 6 szulfagor agyar (#677)
4 téfea-agy (#172) 3 trikornis szarv (#198) 8 vadász tatu bőr (#15)
12 varányszem (#30) 17 varkaudar csont (#1113) 27 vasérc (#152)
2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 233.91 kg Megterheltség: 142%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 21 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranypikkely (#415) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
62 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 1 bordacsont (#16)
2 bőrpáncél (#51) 2 bőrsisak (#57) 1 bot (#4)
3 bronzpenge (#126) 9 csontszablya (#64) 4 kaja (#2)
1 kis bőrpajzs (#45) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nap szimbólum (#141)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 rézkulcs (#75) 1 rézsisak (#72)
1 smaragd kulcs (#241) 1 szent jogar (#150) 3 szöges páncél (#65)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

91 92 93 94 95
51
52
53
54
(92,52) sötét kastplom (#569), a 47. labirintus bejárata, útonálló (#130)
(93,52) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), 16. többszemélyes kaland, orgyilkos (#131)
(93,53) útonálló (#130), az 50. labirintus bejárata, az 52. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#578), bank (#581), palotaőr (#134), udvari mágus (#142), vadászkutya (#143)
(94,52) az 51. labirintus bejárata, palotaőr (#134), vadászkutya (#143), goblin (#21), Thunder Power (5623. kalandozó), manó (#36)

Üzenet küldése a karakternek