122. forduló, 124. forduló, Buzzplotrzud összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. márc. 20. 9h:27'
EZ A 135. JÁTÉKHETED, 123. FORDULÓD
136. játékheted kezdete: márc. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3112
SZÁMLA : XXXX

BUZZPLOTRZUD KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,57] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Halatir Maurlottal. Meglepetésedre látszik nála egy fülemüle síp, ami a régi korok míves hangszereit idézi. Ő Kripta Gitta férje! Sheran felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy gólem talizmánt, egy Halatir kalapját, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy koponya gyűrűt, egy kvazár páncélt, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy vérpettyes gyűrűt, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy hősi övcsatot visel. Ruházatát egy varkaudar őslich trófea, egy varkaudar iszákos trófea és egy vark. kardtáncos trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy koponyalékelőt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy érző szívű dromedár cipeli. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon találkozol Celebornnal. Sheran bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy hősi övcsatot, egy Khór kesztyűjét, egy koponya gyűrűt, egy kvazár páncélt, egy lajstrom medált, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy norpadolótika trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy spagulár a hátasa. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon találkozol Odüsszeusszal. Elenios főpapja. Egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy bozontfonatot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy mentát karkötőt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy vérpettyes gyűrűt és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy óriás szőröspók trófea, egy fagymágus trófea és egy pókkirálynő trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Az elf előkapja a lőfegyverét, és mielőtt védekezhetnél, orvul bemutat neked néhány trükköt. Tátott szájjal bámulod fürgeségét.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 2. napon összeakadsz Amos Kaelpyrral. Tharr nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bátorság medálját, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hősi övcsatot, egy gránit szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy rinóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy quwarg nagymester trófea, egy quwarg parafenomén trófea és egy varkaudar varázsló trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy mutáns pók a hátasa. Málhásállata egy hegyi szamár. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Körbevizsgálódsz, reménykedve, hogy valamit megtudsz esetleg a tolvajról. Sunyi, épphogy látható árnymanó nyomok vezetnek el a táborodtól! Egyértelműen férfi nyomok. Ahogy tovább nézelődsz, a földön észreveszel egy elhullajtott hosszú fekete hajszálat.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+104 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+51 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy orgyilkos nyomára bukkansz. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 296.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+5% tau] [0 pontot használtál fel, van még 296.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 286.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 281.]

* 4. KP: elmormolod a 15. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új szárnyas hernyó. [-21 varázspont.] [+11% teo] [15 pontot használtál fel, van még 266.]

kf 731 kézbeveszed/felveszed a 731. tárgyat
Felveszed a topáz erényövet. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

tf 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve tudatrombolás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.) [10 pontot használtál fel, van még 256.]

kb 232 239 226 kiveszel a bankból a 232. tárgyat (239 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 19 ilkin ércet. Kiveszel a bank széfjéből 21 pular kristályt. Kiveszel a bank széfjéből 22 ramit követ. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

v 77 3 elmormolod a 77. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a fúzió varázslatot! Létrehoztál 3 kvazárt. [-75 varázspont.] [+8% tau] [5 pontot használtál fel, van még 251.]

a 232 3338 16 átadod a 232. tárgyat a 3338. kalandozónak (16 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 16 ilkin ércet Amos Kaelpyr részére. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

aa 239 277 37 átadod a 239. tárgyat a 277. tárgyat a 37. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 18 pular kristályt Amos Kaelpyr részére. Ok, sikeresen átadtál 1 rejtőköpenyt Amos Kaelpyr részére. Ok, sikeresen átadtál 5 drótszőrt Amos Kaelpyr részére. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

bb 1113 277 667 beraksz a bankba az 1113. tárgyat (277 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 4 varkaudar csontot. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 4 nektoraf faggyút. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

hu 56 hulladék: 56
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

kb 2 20 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[74,58] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 9850 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. A vortexmágus csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+4% tau] A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 56 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vortexmágus bal karját. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Rövid karddal megvagdalod a vortexmágus nyakát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 22 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával megvágod a vortexmágus testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a vortexmágus testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 54 életpontot vesztettél. A vortexmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1058 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 132, gyógyulás: 0, összesen: -132 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Elmosolyodsz, amikor megpillantod az ötpróba-sátrat magad előtt. Versenyzésre készen közelebb lépsz a bejáratnál álló fiatal alakváltóhoz. Ő elmondja, hogy öt próbát kell teljesítened ahhoz, hogy tied lehessen a fődíj, majd hozzáteszi, hogy ez eddig még nem sokaknak sikerült. Megígéred neki, hogy benned nem fog csalódni, és megkezded a feladatok megoldását. Az alakváltó suhanc első próbaként egy súlyzót gurít a lábaid elé. Könnyen fogást találsz a fémes szerkezeten, és minden különösebb nehézség nélkül a magasba emeled. Erőpróba kipipálva... A következő próba egy piros ruhás gnóm asztalánál vár rád. Az asztalon apró fa és fémdarabok fekszenek, a feladat pedig: ebből egy tárgy összeszerkesztése. Fél óráig küszködsz, előfordul, hogy le kell bontanod már meglévő részeket, de ez csak segít a továbbhaladásban. Munkád végeztével büszkén emeled fel a kis szerkezetet... Most az ügyességedet teszik próbára. Három labdát adnak a kezedbe, hogy tarts egy bemutatót zsonglőrködésből. Nem egy könnyű feladat. Bizonytalan mozdulatokkal kezded el a labdákat dobálni, időnként csak egy hajszálon múlik, hogy nem a földre érkeznek kitárt tenyered helyett. A homokóra - ami az idő leteltét jelzi - azonban kegyes hozzád, hamar leperegnek a próba végét jelző homokszemek... A negyedik feladat nagyon kedvedre való, egy korsónyi mézsört kell minél előbb magadba öntened. Tenyeredbe fogod az innivaló mellé készített követ, a magasba hajítod, majd lelkesen a sörre veted magad. Egyetlen csepp sem marad már, mikor az idő leteltét jelző koppanás elhangzik... Az ötödik próba csupán a szerencséden múlik. A jósnőhöz sétálsz, kezében három kártyát látsz. Találomra húzod ki az egyiket, és elmosolyodsz a lapra festett szerencsetalizmán láttán. Fortuna most sem hagyott cserben. 255 tapasztalati pontot kaptál. A sátor előtt újra találkozol az alakváltó fiúval.
- Ügyes vagy. Jutalmul fogadd el a következő tárgyat. - mondja, és valamit a kezedbe nyom. Kíváncsian nézed meg mi az: a hatalom fülbevalója. (ld. enc.)
Egy csúcsos, fekete színű sátorra lelsz a cirkusz közepén. Előtte egy jókora ember férfi szónokol az őt körülálló kalandozóknak, és eget rengető szenzációként próbálja az odabent található veszélyeket beharangozni. A tétova tömeg látványa magabiztossá tesz. Előrelépsz, hogy tárgyaidat leadva beléphess a labirintusba. Egy szűk folyosó húzódik előtted, melynek oldalfalából rengeteg mellékjárat nyílik a különböző irányokba. Tanácstalanul indulsz el az egyiken, majd az arról nyíló másikon folytatod utad. Minden folyosó ugyanolyannak tűnik, hamar eltévedsz. Csak amikor újra a labirintus bejáratának képe rajzolódik ki előtted, könnyebbülsz meg kicsit. 255 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.
Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Csak egy útonálló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+3% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. [+2% tau] Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal végigmetszed az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Ördögi Kör (709. épület.). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [75,59] Hatalmas hegyek közé érsz. Ez magashegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy nyuhaj karbin volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sziklafészket. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad. Mászni kezdesz. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad a fészek peremén. Kilihegve magadat, körbenézel az óriási tollakból és ágakból épített alkotmányban. Hopp, valami van a fészekben! Találtál 1 csontkulcsot. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy Raia oltár van. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy épület van. Északra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy emberevő. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+4% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 18 életpontot sebeztél. [+1% tau] A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja az emberevő testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal megcsapod az emberevő testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az emberevő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [75,60] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vadtroll. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a vadtroll bal lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a vadtroll fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-8 életpont)! A vadtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Felfedeztél egy mély szakadékot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Macskaszemű Marion irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy téfea magoflux!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+4% tau] A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a téfea magoflux embriószerű testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a téfea magoflux embriószerű testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a téfea magoflux jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A téfea magoflux szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 3 fabontót. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy épület van. Elrakod a távcsövet. Eszel valamit. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [104 pontot használtál fel, van még 147.]

m 5 7 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[74,61] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Eme sziklabércen alapította a hét bátor harcos a Vad Horda nevű törzset. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csillezsályát. Felfedeztél egy világítótornyot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy épület van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [73,60] Épületek tűnnek fel. Felfedeztél egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).

(Továbbmész...) [72,59] Még mindig a városban vagy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sérült manaelementál közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+3% tau] Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Rövid karddal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Varkaudar szablyával kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 lajhár csontot 3 aranyért, 2 rézkulcsot 12 aranyért, 3 fabontót 15 aranyért.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [39 pontot használtál fel, van még 108.]

ve 116 7 megveszed a 116. tárgyat 7
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

ve 21 1 megveszed a 21. tárgyat 1
Vásároltál 1 ormánygőte csontot. 4 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

ve 179 10 megveszed a 179. tárgyat 10
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

ve 131 100 megveszed a 131. tárgyat 100
Vásároltál 100 ubuk tüskét. 100 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

be 669 bemész a 669. épületbe
A kapun belépve kellemes légkör fogad. Úgy látod, az előtérből több helyiség is nyílik, melyek a különböző áruféleségeket hivatottak csoportosítani. Egy behízelgő modorú, díszesen öltözött gnóm fogad: - Üdvözöllek, a nevem Brakkulmukkpók. Én vagyok ezen üzletház igazgatója. Boltunk széles választékkal áll rendelkezésedre, használtcikk osztályunkon pedig megszabadulhatsz feleslegessé vált holmijaidtól. - Kérésedre elmondja, mit merre találsz, és biztosít róla, nyugodtan a segédekre bízhatod magad.
A választék az alábbi (zárójelben a tárgy sorszáma):

deus ex machina (#1) 37 ap /db, kaja (#2) 1 ap /db, szöges bunkó (#8) 15 ap /db, bunkósbot (#9) 1 ap /db,
csontkés (#11) 3 ap /db, csontszurony (#12) 3 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db,
bordacsont (#16) 3 ap /db, fúvócső (#20) 6 ap /db, ormánygőte csont (#21) 4 ap /db, mérgezett tüske (#23) 1 ap /db,
gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, lapockacsont (#33) 6 ap /db, ásó (#34) 7 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db,
drótszőr (#37) 3 ap /db, kis vaskulcs (#40) 4 ap /db, grákóbőr (#41) 4 ap /db, királygyík bőr (#44) 4 ap /db,
kis bőrpajzs (#45) 7 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 3 ap /db, antilopbőr (#48) 4 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 7 ap /db,
bőrpáncél (#51) 7 ap /db, bőrsisak (#57) 7 ap /db, tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, csontszablya (#64) 3 ap /db,
szöges páncél (#65) 36 ap /db, szöges bőrpajzs (#66) 24 ap /db, kék orchidea (#68) 6 ap /db, rézdarab (#70) 1 ap /db,
rézpáncél (#71) 36 ap /db, rézsisak (#72) 10 ap /db, rézpajzs (#73) 21 ap /db, rézkulcs (#75) 9 ap /db,
bronzkulcs (#76) 13 ap /db, mászókarom (#78) 15 ap /db, lapkorong (#80) 3 ap /db, mérleg (#81) 12 ap /db,
díszes rézpajzs (#84) 22 ap /db, óndarab (#85) 3 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 15 ap /db, bronzsisak (#88) 13 ap /db,
bronzpajzs (#89) 24 ap /db, bronzpáncél (#90) 48 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 7 ap /db,
bakkura bőr (#95) 3 ap /db, bakkura csizma (#96) 16 ap /db, rákpáncél (#97) 6 ap /db, rákpajzs (#98) 15 ap /db,
fekete gyöngy (#99) 9 ap /db, tinta (#101) 1 ap cseppje, vízionár szem (#102) 4 ap /db, magszim bél (#103) 7 ap /db,
fémrúd (#104) 12 ap /db, evaporőr háj (#105) 7 ap /db, fabontó (#106) 7 ap /db, rövid íj (#107) 12 ap /db,
nyílvessző (#108) 1 ap /db, vapár ág (#110) 15 ap /db, hosszú íj (#111) 30 ap /db, ezüst nyaklánc (#117) 15 ap /db,
göcsörtös bunkó (#123) 12 ap /db, mandibulapenge (#125) 4 ap /db, bronzpenge (#126) 18 ap /db, mandibulakasza (#127) 37 ap /db,
sallank nyíl (#129) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 1 ap /db, csuklyavirág (#133) 1 ap /db,
gyöngymangó (#135) 3 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 3 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 7 ap /db, koponya szimbólum (#139) 15 ap /db,
denevér szimbólum (#140) 15 ap /db, nap szimbólum (#141) 15 ap /db, villám szimbólum (#145) 15 ap /db, hebrencs csapda (#147) 22 ap /db,
mocsári penke (#148) 1 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 15 ap /db, vasérc (#152) 3 ap /db, nyu-shuriken (#157) 18 ap /db,
ezüst karkötő (#158) 21 ap /db, kis vaspajzs (#159) 24 ap /db, vassisak (#160) 27 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 33 ap /db,
borostyán függő (#162) 9 ap /db, karócsapda (#163) 18 ap /db, ugh méreg (#166) 3 ap cseppje, uzbány csőr (#169) 9 ap /db,
spiritusz (#170) 1 ap cseppje, rövid kard (#171) 24 ap /db, téfea-agy (#172) 12 ap /db, harci kalapács (#174) 30 ap /db,
ezüst gyűrű (#180) 9 ap /db, vasalt bunkó (#181) 52 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 27 ap /db, vaskulcs (#183) 15 ap /db,
ezüst kulcs (#184) 18 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 21 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 24 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 12 ap /db,
mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 ap /db, vas dobónyíl (#189) 10 ap /db, aranylánc (#191) 30 ap /db, gyöngysor (#192) 72 ap /db,
aranygyűrű (#193) 18 ap /db, arany karperec (#194) 39 ap /db, obszidián függő (#195) 15 ap /db, trófea nyaklánc (#196) 45 ap /db,
igazgy. fülbevaló (#197) 30 ap /db, trikornis szarv (#198) 18 ap /db, karbin plazma (#199) 15 ap /db, gyíkfű (#201) 1 ap /db,
amniosz (#203) 1 ap /db, dorony tüdő (#212) 12 ap /db, dobóháló (#221) 12 ap /db, láncing (#222) 300 ap /db,
varkaudar lándzsa (#224) 7 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 12 ap /db, obszidián karkötő (#229) 45 ap /db, lánckesztyű (#230) 225 ap /db,
acélpengőke (#231) 4 ap /db, ilkin érc (#232) 4 ap /db, tatu dob (#234) 6 ap /db, lajhár csont (#236) 4 ap /db,
tankány karom (#237) 15 ap /db, kis aranykulcs (#240) 24 ap /db, tüskecsapda (#242) 12 ap /db, márványkulcs (#245) 24 ap /db,
nagy aranykulcs (#246) 36 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 24 ap /db, tatu ködmön (#255) 6 ap /db, kristálygömb (#265) 15 ap /db,
fülemüle agyar (#267) 7 ap /db, gromak bőr (#268) 12 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 18 ap /db, aranytű (#272) 6 ap /db,
ametiszt medál (#275) 42 ap /db, sárga erőöv (#276) 187 ap /db, rejtőköpeny (#277) 21 ap /db, umbatari karkötő (#278) 150 ap /db,
Mágikus Koponya (#279) 600 ap /db, tyrex csont (#280) 45 ap /db, raptor karom (#281) 18 ap /db, jégszív (#282) 22 ap /db,
bíbor erőöv (#291) 450 ap /db, varkaudar páncél (#294) 15 ap /db, elit csatavért (#295) 45 ap /db, arx formázó minta (#298) 37 ap /db,
cru formázó minta (#300) 37 ap /db, kőszem (#304) 7 ap /db, réz papi karkötő (#307) 150 ap /db, ezüst papi karkötő (#308) 225 ap /db,
arany papi karkötő (#309) 600 ap /db, ezüsttőr (#322) 12 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 6 ap /db, ezüsthegyű lándzsa (#324) 22 ap /db,
ezüstshuriken (#327) 12 ap /db, csontpálca (#329) 56 ap /db, mutáns csont (#331) 6 ap /db, huhogó bibe (#332) 12 ap /db,
királyi korona (#338) 187 ap /db, shinai gömb (#348) 180 ap /db, molluszk ház (#353) 3 ap /db, szockó hólyag (#355) 4 ap /db,
quwarg tojás (#360) 3 ap /db, Eldaran karkötője (#373) 375 ap /db, polip szívóka (#391) 3 ap /db, zafír erőöv (#397) 11250 ap /db,
réz fejpánt (#406) 10 ap /db, bronz fejpánt (#407) 13 ap /db, vas fejpánt (#408) 18 ap /db, kígyóbőr öv (#410) 12 ap /db,
bányászcsákány (#434) 15 ap /db, réz masszariasztó (#436) 12 ap /db, arany masszariasztó (#437) 21 ap /db, ostromlétra (#510) 7 ap /db,
zafír medallion (#514) 37 ap /db, varkaudar szablya (#516) 30 ap /db, tünde íj (#553) 45 ap /db, csatabárd (#555) 33 ap /db,
aranytoll (#572) 60 ap /db, rinóbőr (#651) 7 ap /db, darázsszárny (#652) 6 ap /db, darázsfarok (#654) 21 ap /db,
liumbe hajtás (#655) 6 ap /db, aurach fog (#657) 1 ap /db, elf csont (#664) 6 ap /db, elkarog szőr (#665) 1 ap /db,
szulfagor agyar (#677) 6 ap /db, troll csont (#704) 6 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 7 ap /db, gyémánt karperec (#728) 180 ap /db,
rubin fejék (#729) 210 ap /db, gyöngyberakásos öv (#732) 195 ap /db, jegygyűrű (#736) 75 ap /db, párducbőr (#1066) 15 ap /db,
jegesmedve bunda (#1067) 15 ap /db, rozmárfog (#1069) 4 ap /db, yetiszív (#1070) 12 ap /db, féregbél (#1071) 6 ap /db,
ulkor gyöngy (#1072) 22 ap /db, cetuszony (#1075) 15 ap /db, varkaudar látógömb (#1107) 450 ap /db, varkaudar csont (#1113) 6 ap /db,
varkaudar pálinka (#1137) 33 ap /db, bruhatagnyelv (#1230) 10 ap /db, extra takarmány (#1360) 27 ap /db, pókláb (#1378) 1 ap /db,
nodonrod kitűző (#1533) 202 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 270 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandóak a használtcikk osztályon megvásárolni:
álompor (#396) 1 ap /db, arany papi karkötő (#309) 80 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, aranytű (#272) 4 ap /db,
arx formázó minta (#298) 25 ap /db, ásó (#34) 5 ap /db, aurach fog (#657) 1 ap /db, bíbor erőöv (#291) 60 ap /db,
bronzkulcs (#76) 9 ap /db, bunthar bőr (#733) 5 ap /db, darázsszárny (#652) 4 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db,
din formázó minta (#301) 25 ap /db, dobóháló (#221) 8 ap /db, dözmöng szív (#122) 3 ap /db, Eldaran karkötője (#373) 50 ap /db,
elkarog szőr (#665) 1 ap /db, ezüst gyűrű (#180) 6 ap /db, ezüst karkötő (#158) 14 ap /db, ezüst kulcs (#184) 12 ap /db,
ezüst nyaklánc (#117) 10 ap /db, ezüstdarab (#326) 4 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 16 ap /db, fekete gyöngy (#99) 6 ap /db,
fűszertartó (#210) 6 ap /db, fúvócső (#20) 4 ap /db, gnóm nyílpuska (#546) 35 ap /db, gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje,
gyöngymangó (#135) 2 ap /db, huhogó bibe (#332) 8 ap /db, kavadu iszák (#25) 2 ap /db, kavadu lebeny (#24) 2 ap /db,
kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, kis aranykulcs (#240) 16 ap /db, kobudera csont (#705) 4 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db,
kvazár (#244) 11 ap /db, kvazár sisak (#266) 70 ap /db, lánckesztyű (#230) 15 ap /db, liumbe hajtás (#655) 4 ap /db,
madártoll (#112) 1 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 10 ap /db, márványkulcs (#245) 16 ap /db, mászókampó (#165) 12 ap /db,
mászókarom (#78) 10 ap /db, Métely páncélja (#1562) 120 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 14 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 16 ap /db,
nyílcsapda (#243) 22 ap /db, nyílpuska lövedék (#547) 4 ap /db, obszidián karkötő (#229) 30 ap /db, óndarab (#85) 2 ap /db,
párducbőr pénztárca (#1118) 25 ap /db, pirkit (#153) 2 ap /db, ragasztó (#83) 1 ap cseppje, rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje,
rézdarab (#70) 1 ap /db, rókafarok (#124) 3 ap /db, rövid kard (#171) 16 ap /db, sáfránypor (#211) 20 ap cseppje,
spiritusz (#170) 1 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 7 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, szeksztáns (#32) 20 ap /db,
szuperkötél (#209) 2 ap /db, távcső (#42) 16 ap /db, téfea-agy (#172) 8 ap /db, tinta (#101) 1 ap cseppje,
ubuk tüske (#131) 1 ap /db, ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, uzbány csőr (#169) 6 ap /db, vadászkés (#1264) 12 ap /db,
varkaudar szablya (#516) 20 ap /db, vaskulcs (#183) 10 ap /db, villám szimbólum (#145) 10 ap /db, virág szimbólum (#143) 8 ap /db,
vizestömlő (#3) 7 ap /db, vízionár szem (#102) 3 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 12 ap /db, zöld üveg (#82) 3 ap /db,
csillezsályalevél (#1253) 10 ap /db, ormánygőte csont (#21) 3 ap /db, csontkulcs (#74) 4 ap /db, ramit kő (#226) 3 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 103.]

pbe 2000 3112 beraksz a bankba 2000 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 7337 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[72,58] Folytatod sétádat a házak közt.

Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [73,57] Folytatod sétádat a házak közt. Ez Hrók erdejének a széle. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát.


Találkozol Odüsszeusszal. Elenios főpapja. Egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy bozontfonatot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy mentát karkötőt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy vérpettyes gyűrűt és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy óriás szőröspók trófea, egy fagymágus trófea és egy pókkirálynő trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy mutáns pók a hátasa. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Az elf előkapja a lőfegyverét, és mielőtt védekezhetnél, orvul bemutat neked néhány trükköt. Tátott szájjal bámulod fürgeségét. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[20 pontot használtál fel, van még 83.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 83.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 78.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 78.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 96 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 38.]

tf 1 8 fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 88 TVP-t kell elköltened.] [8 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 19, 30.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a nektoraf. 2 kaját nyel le a garokk. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 264 pontot. A következő körben tehát 294 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATROMBOLÁS (111. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG)
A Tudatrombolást csak harcban, a TV listákkal használhatod. Ha ellenfeled nem képes sikeres mentális ellenállásra (szerencse és kis részben IQ által meghatározott mentődobás), és nem rendelkezik megfelelő pszi védelemmel (pl. Pszi-Acéltorony), elveszíti összes Tudatpontját, Pszi pontját és varázspontjainak 50%-át. A Tudatrombolást csak akkor fogod használni, ha a célpont a felsoroltak valamelyikével rendelkezik. Ha azonban ezek mértéke aránylag csekély, és van sebzést okozó varázslat is a TV listában, a program inkább azt fogja választani. A Tudatrombolás használata 25 pszi pontot igényel, csak kalandozókkal szemben fogod használni.

A HATALOM FÜLBEVALÓJA (817. TÁRGY)
Már kinézetével is a fenségességét hirdeti ez a csillogó fülbevaló, melyet egy zafír drágakőből hoztak létre. Használat közben lágyan duruzsol használójának fülébe, de természetesen más pozitív hatása is van: viselője minden alaptulajdonságát (erő, intelligencia, ügyesség, egészség, szerencse) kettővel növeli. A tárgy nem átadható.

KARAKTERLAP

Buzzplotrzud, egy kontyos ezüsthajú, barna szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran hűséges követője vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 123. fordulód.

Erő: 22 (24) Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 108 cm
IQ: 30 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 89/89 év
Egészség: 20 (24) Életpont: 232/77 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 31 Varázspont: 195/42 Pénz: 1791 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/18 Pszi pont: 116/27 EFejl: 30
Eddig összesen 387 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2481 TP-t kaptál. Jelenleg 86184 TP-d van. A következő szinthez még 33816 TP szükséges. Trófeáid: érző szívű dromedár, troll ritualista, vérfürdető magszim. A 123. fordulódban 7337 arany került a bankszámládra. 7337 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 3/73 vágófegyverek: 20/45 (+7%)
ütőfegyverek: 1/78 lőfegyverek: 17/1 (+12%) dobófegyverek: 3/44

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << göcsörtös bunkó (#123) << csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -8.); ubuk tüske (#131) (9 .); nyílpuska lövedék (#547) (10 -12.); nyílpuska lövedék (#547) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/28 (+11%) 2. nyomkövetés: 15/33 (+15%) 3. lopás: 1/39
4. mászás: 7/60 (+14%) 5. csapdakészítés: 11/56 (+6%) 6. csapdaészlelés: 1/19
7. gyógyítás: 22/95 8. titkosírás: 2/91 9. felderítés: 6/71
10. szörnyidomítás: 10/15 11. teológia: 10/91 (+11%) 12. taumaturgia: 18/14 (+34%)
13. versengés: 6/25 (+27%) 14. szörnyismeret: 14/34 (+20%) 15. pszi: 17/9 (+20%)
16. zárnyitás: 5/5 17. vadászat: 5/36 18. bányászat: 8/23

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
érző szívű dromedár (#753)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 11. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419) védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhes
nektoraf (#355) (málhás: +25 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény!
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2094 arany (#50) 5 drótszőr (#37) 1 lajhár csont (#236)
4 nektoraf faggyú (#667) 1 nyílpuska lövedék (#547) 1 rejtőköpeny (#277)
2 rézkulcs (#75) 2 spiritusz (#170) 4 varkaudar csont (#1113)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 csillezsályalevél (#1253) 1 csontkulcs (#74) 1 gyöngymangó (#135)
1 hatalom fülbevalója (#817) 13 kaja (#2) 3 kvazár (#244)
1 ormánygőte csont (#21) 1 pirkit (#153) 19 ramit kő (#226)
3 szárnyas hernyó (#69) 1 téfea-agy (#172) 95 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(72,58) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), főutca (#399)
(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár, manaelementál (#290)
(73,57) főutca (#399), szent tölgyfa (#393), Odüsszeusz (5763. kalandozó)
(73,60) Trikornis Futárszolgálat (#711), főutca (#399), oltár, ház (#400)
(74,58) Ördögi Kör (#709), vaskohó (#155), főutca (#399), oltár, olvasztókemence (#86), ház (#400), vortexmágus (#418), útonálló (#130)
(74,61) csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), világítótorony (#156)
(75,59) nyuhaj karbin (#110), sziklafészek (#167), világítótorony (#156), emberevő (#119)
(75,60) vadtroll (#70), mély szakadék (#154), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), világítótorony (#156), téfea magoflux (#98)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A Fejvadászcéh Wargpinban nyitotta meg irodáját, melyet Huertolban be kellett zárnia. Az épület száma változatlanul 758.

Üzenet küldése a karakternek