122. forduló, 124. forduló, Tar-Palantir JR. összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 27. 15h:39'
EZ A 131. JÁTÉKHETED, 123. FORDULÓD
132. játékheted kezdete: márc. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2509
SZÁMLA : XXXX

TAR-PALANTIR JR. KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [108,79] koordinátán.
A táborozás 2. napján összefutsz egy fekete, copfos hajú, barna szemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. Tharr ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy Tharr Keresztjét, egy trófea nyakláncot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy mutáns pók trófea, egy sullár trófea és egy alpesi tehén trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Mentális auráját felismered, semleges jellemű a hitvány! Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Odébbállsz. Döngölő átadott neked a 2. napon 9 TU-t.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+92 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 648. hetének nyerőszámai: 28, 27, 29. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 288.]

* 2. KP: energia fejlesztése 3
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-3 TU.] A befejezéshez még 29 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 258.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
EF 3 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

le 225 leveszed/lerakod a 225. tárgyat
Elrakod az orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

kf 1553 2 kézbeveszed/felveszed az 1553. tárgyat a bal kezedbe
Mostantól a méregfogat fogod balkezes fegyverként használni. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

ek 7 14 9 t. energia kisütése: 7 14 9
Nem áll rendelkezésedre elegendő TU, ezért inkább végre sem hajtod a tudatturbót, csak tiszta pazarlás lenne. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

be 49 bemész a 49. titkos labirintusba
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 253.]

lm 11 13 15 mozogsz 11 13 15
Haladsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [7. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [11. PONT.] Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [12. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [13. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [12. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [11. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosó kanyarodik. [15. PONT.] [48 pontot használtál fel, van még 205.]

lm 16 18 1 mozogsz 16 18 1
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtó! Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Egy nagyobb terembe érkezel. [16. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Egy széles, magas terembe érsz. [17. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Percekig feszülsz az ajtónak, de mindhiába. Talán még nem vagy elég erős. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 17. pontnál vagy.
Egy széles, magas terembe érsz. [16. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A folyosó kanyarodik. [15. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [11. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [7. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [2. PONT.] Visszamész a bejárati lépcsőhöz, és elhagyod a labirintust. [54 pontot használtál fel, van még 151.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[107,79] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Lehajolsz egy marék gazért: - Virágot a virágnak, gazt a gaznak! - mondod. Az elflány elsírja magát és elszalad. (+2 gonoszság.)
Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [106,79] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy ryuku gárdista nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 10 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku gárdista bal lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Méregfoggal megkarcolod a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku gárdista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 14, gyógyulás: 8, összesen: -6 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ovimon-bokrot. (ld. enc.) Látsz egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt.

(Továbbmész...) [105,79] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ragyás burástya. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a ragyás burástya bal karját. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával eltalálod a ragyás burástya fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Méregfoggal megdöföd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}

Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. [51 pontot használtál fel, van még 100.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[104,79] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Az Aranysárkány KT. vár minden igaz hitű Raia hívőt. " Észreveszel egy oltárt. Raia híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [103,79] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy proteinfecske került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 14 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a proteinfecske bal vállát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Méregfoggal megérinted a proteinfecske testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. A proteinfecske karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A proteinfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 4 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 3, gyógyulás: 6, összesen: +3 ÉP}

Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy phua-kúpot. Északnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [102,79] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Moloch lábát masszírozza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah híveié.

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 64.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[101,80] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ragyás burástya. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya farkát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Csápjával megérint a ragyás burástya. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+53 életerő.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Sir Bedzsik előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [100,81] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kitartás + Tehetség + Hivatástudat = ÁRNYMENŐK!!! " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy erődítményt. Látsz egy pusztulás sírjait. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy orgyilkos. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod az orgyilkos bal vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


Összeakadsz Megváltó Juniorval. Dornodon esszenciájának örököse. Egy dalebg.kristályvértet, egy denevér szimbólumot, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy párducbőr övtáskát, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy szirén köpenyét, egy tolvaj klánjelvényt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy rubin sárkány trófea és egy Ylgoroth trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd aurapollátor. Pár pillanatra megállsz, hogy jobban megnézd az állatot. Ez elég volt az aurapollátornak: hatalmas tuskónak nézett és levizelte a lábad. A pokolba vele! Legközelebb megpróbálod elkerülni. Tisztán érzed auráját: ugyanolyan sötét, mint a Tied. Megszólal: " Hitvány hatalmad nem vetekedhet Stekker Parakmé erejével." Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[64 pontot használtál fel, van még 0.]

be 489 bemész a 489. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 19, 8.
A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 264 pontot. A következő körben tehát 261 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


OVIMON-BOKOR (206. NÖVÉNY)
Az ovimon-bokron kesernyés szagú, apró, fehér bogyók teremnek. A KT 207 paranccsal gyűjthetsz belőlük, 1 pontért. Kevesen tudják, hogy mire is jó, de bizonyos bölcsek megfigyelése szerint a szörnyek akkor rágcsálják, amikor a hímek állandó inzultusa ellenére épp nincs kedvük újabb porontyokat szülni. Ha van a birtokodban, és nő vagy, sikeres feltételes udvarlás előtt automatikusan megeszel egyet. Férfiaknál semmilyen hatása sincs.

KARAKTERLAP

Tar-Palantir JR., egy ezüsthajú, piros szemű, kecskeszakállas gnóm férfi vagy. Bőröd mélykék színű. Leah tanítványa vagy. Papi hited: 48. A MAFFIA (#9124) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 123. fordulód.

Erő: 26 (27) Szint: 15 Merészség: 7/3 Magasság: 122 cm
IQ: 25 Támadás: 14 Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 100/100 év
Egészség: 16 Életpont: 227/138 Jellem: gonosz (94) Tul. pont: 1
Szerencse: 24 Varázspont: 214/0 Pénz: 218 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 14/8 EFejl: 111
Eddig összesen 523 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2579 TP-t kaptál. Jelenleg 105743 TP-d van. A következő szinthez még 14257 TP szükséges. Trófeáid: pordémon, arató csattanat, ryuku légiós. A 104. fordulódban 3710 arany került a bankszámládra. 4414 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 10/55 (+25%) vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 21/20
lőfegyverek: 13/8 (+20%)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); kerek kő (#19) (6 -); rézgolyó (#343) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/3 2. nyomkövetés: 14/26 (+16%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 10/48 5. csapdakészítés: 9/31 (+5%) 6. csapdaészlelés: 1/97
7. gyógyítás: 23/53 (+40%) 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 10/24
10. teológia: 16/5 (+9%) 11. taumaturgia: 10/51 (+26%) 12. zene: 17/57
13. szörnyismeret: 1/18 14. zárnyitás: 9/59 (+5%) 15. vadászat: 3/61
16. bányászat: 9/24

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
manaelementál (#290), mélységi grittang (#103), pordémon (#253), halálmadár (#351), piromenyét (#99)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
Bal Dahin (#3867), gonoszok (#988)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +5 vp 9 költség alatt;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 drótszőr (#37) 1 fáklya (#36) 2 kaja (#2)
2 nyílpuska lövedék (#547) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
11 arany (#50) 4 madártoll (#112) 1 orgyilkos tőr (#225)
7 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(100,81) oltár, erődítmény (#488), pusztulás sírjai (#489), orgyilkos (#131), Megváltó Junior (1550. kalandozó)
(101,80) ragyás burástya (#111), Elenios rúnaköve, Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(102,79) művészi porolit (#720), Leah oltár
(103,79) proteinfecske (#139), Raia rúnaköve, Tharr oltár
(104,79) Raia oltár, phua-kúp (#372), művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve
(105,79) ragyás burástya (#111), oltár, művészi porolit (#720)
(106,79) ryuku gárdista (#360), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent tölgyfa (#393), oltár
(107,79) oltár, 38. jellempróba, művészi porolit (#720)
(108,79) a 49. labirintus bejárata

Üzenet küldése a karakternek