121. forduló, 123. forduló, Veres Ardor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 19. 9h:40'
EZ A 328. JÁTÉKHETED, 122. FORDULÓD
329. játékheted kezdete: ápr. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5280
SZÁMLA : XXXX

VERES ARDOR KALANDJAI


27 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,11] koordinátán.
A táborozás 5. napján találkozol egy kopasz, izzóan vörös szemű, hosszú szakállas szikár troll férfival. Fekete a bőre. Dornodon felszentelt papja. Egy bronzsisakot, egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rothasztó talizmánt, egy sárga erőövet, egy szirén köpenyét és egy vasvértet visel. Ruházatát egy ryuku csapásvezető trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy ekharion trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent átható csapatszellem. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Észkombájn. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 bunthar bőr (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 50 arany), 1 pszi kő (eladási ár: 1800 arany, ebből a kezelési költség: 180 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 szent jogar (eladási ár: 180 arany, ebből a kezelési költség: 18 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 ezüst papi karkötőt (50 arany kikiáltási áron), 6 gyöngymangót (30 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 remák szivet (250 arany). Átveszed a sikeresen eladott 58 mákrózsa virág (eladási ár: 80 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 6 gyöngymangó (eladási ár: 110 arany, ebből a kezelési költség: 11 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 kis aranykulcsot (210 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 ezüst papi karkötő (eladási ár: 140 arany, ebből a kezelési költség: 14 arany) ellenértékét. Laurana mentális híre jut el tudatodhoz: Ezúton kívánok mindenkinek nagyon sok boldogságot a közelgő ünnepekre, és utána is!
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy vasérc van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget. A teremtés zsákja létrehozott 1 kötelet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+111 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+136 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+37 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.) A lottó 652. hetének nyerőszámai: 23, 14, 15. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 262.]

* 2. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse forduló végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 257.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 252.]

fvh 20 felt. varázslat haszn. 20
Harci varázslataidat használni fogod minden 20. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[133,12] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy vortexmágus.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 54 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vortexmágus testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a vortexmágus jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 63 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 117, gyógyulás: 0, összesen: -117 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.]
Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel első lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megőrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy szűk folyosó húzódik előtted, melynek oldalfalából rengeteg mellékjárat nyílik a különböző irányokba. Tanácstalanul indulsz el az egyiken, majd az arról nyíló másikon folytatod utad. Minden folyosó ugyanolyannak tűnik, hamar eltévedsz. Csak amikor újra a labirintus bejáratának képe rajzolódik ki előtted, könnyebbülsz meg kicsit. 323 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
Gyanús mozgást látsz a fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy purifikátor. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 12 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a purifikátor testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a purifikátor testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a purifikátor testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A purifikátor sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 29, gyógyulás: 4, összesen: -25 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [134,13] Az erdőt bozótos vidék váltja fel.

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét.

(Továbbmész...) [135,14] Még mindig bozótos. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Hirtelen mozogni kezd a föld! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy epokitféreg került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az epokitféreg egyik ízületét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az epokitféreg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Varkaudar szablyával megvágod az epokitféreg bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy ryuku futárbérenc. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. [83 pontot használtál fel, van még 169.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[136,15] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő vérfürdető magszim mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Varkaudar szablyával megvágod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (7 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Marcho Ven-Saak irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [136,16] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát.

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [136,17] Továbbra is síkságon vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy arató csattanat. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az arató csattanat jobb vállát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az arató csattanat fejét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Az arató csattanat belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Marcho Ven-Saak. [40 pontot használtál fel, van még 129.]

m 4 mozogsz délre
[136,18] Továbbra is síkságon vagy. Felfedeztél egy mínosz-kúpot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Marcho Ven-Saak hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).

[10 pontot használtál fel, van még 119.]

fvh 7 felt. varázslat haszn. 7
Harci varázslataidat használni fogod minden 7. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 119.]

be 56 bemész az 56. titkos labirintusba
A kutakodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! Odabent sötét honol. Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Amint belépsz, magával ragad a felfedezés izgalma. [5 pontot használtál fel, van még 114.]

lm 2 905 3 mozogsz 2 905 3
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [2. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csontváz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a csontváz testét. (3 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a csontváz sárga koponyáját. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a csontváz testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kemény tölgyből készült ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [3. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy purifikátor van előtted! Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tükörpajzs vibrál körülötted. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 12 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a purifikátor szürke hengertestét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a purifikátor testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A purifikátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 33, gyógyulás: 5, összesen: -28 ÉP}

Némi kutatás után találsz egy nagy tölgyfaládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. A csapda ebben a másodpercben sül ki. A robbanás hátrataszít, de a füstön keresztül látod, hogy a láda, tartalmával együtt megsemmisült. (-7 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 94.]

lm 900 5 10 mozogsz 900 5 10
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [5. PONT.] Haladsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [6. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 18 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Életpontod a kritikus érték alá zuhant. Ezért óvatosságod mostantól 5: Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] Most már nem aggódsz a labirintusok csapdái miatt: óvatosság beállításod újra a régi (azaz 0). Egy nagyobb terembe érkezel. [10. PONT.] Egy nómenklatúrát pillantasz meg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tükörpajzs varázslatot. Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (13 életpontot vesztettél.) Túl erős az ellenfeled. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. [20 pontot használtál fel, van még 74.]

lm 12 10 18 mozogsz 12 10 18
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [10. PONT.] Egy nómenklatúra lakik itt. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [10. PONT.] Egy nómenklatúrát veszel észre magad előtt. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [10. PONT.] Egy nómenklatúra lakik itt. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 59.]

lm 17 1 mozogsz 17 1
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [10. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy nómenklatúra! Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [5. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [2. PONT.] Visszatérve a bejárathoz, magad mögött hagyod a labirintusrendszert. [20 pontot használtál fel, van még 39.]
(Feltételes gyógyítás:) Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+27 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 9.]

m 4 mozogsz délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

kt 165 elkészíted a 165. tárgyat
Itt nincs vaskohó, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy mászókampót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 9.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 1.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

e 40 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 0.]

e 40 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

szk 22 keresed a 22. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 28, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a ragyás burástya. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 263 pontot. A következő körben tehát 258 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KIS ARANYKULCS (240. TÁRGY)
Ez az apró kulcs egy lakatos és egy aranyműves együttdolgozásának remekműve. Tolla különösen bonyolult, valószínűleg igen komplex zárak kinyitására alkalmas.

REMÁK SZÍV (264. TÁRGY)
Egy szutykos remákot leölni szinte a lehetetlennel határos - azonban valakinek nyilvánvalóan mégiscsak sikerült. Ennek nyilván az az oka, hogy a remák speciális képessége - ha nagyon ritkán is - de néha csődöt mond. A remák szív a deus ex machina készítés egyik fontos alkotóeleme, ezért igen magas értéket képvisel.

KARAKTERLAP

Veres Ardor, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran felszentelt papja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 122. fordulód.

Erő: 25 (29) Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 173 cm
IQ: 26 (30) Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 21 (23) Védekezés: 26 Menekülés: 30 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 20 (24) Életpont: 279/110 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (29) Varázspont: 423/1 Pénz: 2162 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 14/11 Pszi pont: 153/289 EFejl: 33
Eddig összesen 480 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3007 TP-t kaptál. Jelenleg 207254 TP-d van. A következő szinthez még 52746 TP szükséges. Trófeáid: ekharion bébi, áeratikus hasnyák, velociraptor. A 111. fordulódban 948 arany került a bankszámládra. 1104 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 8/72 vágófegyverek: 21/70 (+14%)
ütőfegyverek: 7/95 (+7%) lőfegyverek: 17/7 (+18%) dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); nyílvessző (#108) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/67 2. nyomkövetés: 36/16 (+20%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 6/23 5. csapdakészítés: 12/85 (+5%) 6. csapdaészlelés: 2/78 (+10%)
7. gyógyítás: 14/82 (+30%) 8. titkosírás: 3/85 9. felderítés: 12/1
10. szörnyidomítás: 8/55 11. teológia: 16/33 (+35%) 12. taumaturgia: 17/54 (+13%)
13. szerencsejáték: 1/10 14. versengés: 4/92 (+16%) 15. harcművészetek: 2/71
16. zene: 9/82 17. szörnyismeret: 13/25 18. pszi: *20/100
19. zárnyitás: 3/16 20. vadászat: 4/47 (+1%) 21. bányászat: 15/5
22. főzés: 2/80

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Északi Druida Szövetség (#9109), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
izomernyesztés (#33), szárazság (#48), tudatrombolás (#111), mágiatörés (#35), energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen É paranccsal legalább 10 kaját!
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 kaktusztüske (#114) 2 kőszem (#304)
10 nyílvessző (#108) 2 tükör (#43) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 2 kaja (#2) 1 kötél (#92)
1 magszim bél (#103) 1 purifikátor háj (#269) 3 ragasztó (#83)
1 sallank nyíl (#129) 7 tüske (#22) 1 vasérc (#152)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(133,12) vortexmágus (#418), purifikátor (#157)
(135,14) epokitférgek (#147), ryuku futárbérenc (#765)
(136,15) vérfürdető magszim (#148), nekrofun (#173), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(136,16) gumifa (#38)
(136,17) arató csattanatok (#144), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(136,18) az 56. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 24. jellempróba, csontváz (#48), purifikátor (#157), nómenklatúra (#158)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Néhány fegyverről kiderült, hogy nem egészen annyi a sebzése, amennyit az enciklopédiája írt. Mivel régóta használjátok már ezeket a tárgyakat, nem akarunk visszamenőleg a tulajdonságaikon módosítani, így az enciklopédiáikban javítjuk a hibát. Az angolna szálka 7D10-et, az ezüsttollú nyíl 5D4+4-et, a biami kvazárlándzsa pedig 6D5+4-et sebez.

Üzenet küldése a karakternek