121. forduló, 123. forduló, Mumus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. júl. 22. 9h:05'
EZ A 153. JÁTÉKHETED, 122. FORDULÓD
154. játékheted kezdete: júl. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3493
SZÁMLA : XXXX

MUMUS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [76,-29] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+2 tvp ). Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+30 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+2 kaja.)

* 1. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 264. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 261.]

id 119 50 idomítod a 119. szörnyet 50 pontért
Megkezded az emberevő idomítását. A szörny bizalmatlanságát apró falatokkal, dicséretekkel igyekszel feloldani. Aranyos kis kedvenc! Most már mindent tud, az idomítás befejeződött. Ezentúl, ha építkezel, az elköltött TVP 20%-al hatékonyabb lesz, mivel a szörny segít a munkában. 71 tapasztalati pontot kaptál. [50 pontot használtál fel, van még 211. Kapsz 10 VP-t.]

p 74 85 használod a 74. pszi képességet
Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 1 rézdarab molekuláit, előállítottál 1 óndarabot. [-10 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 206.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[75,-30] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal tudod, hogy egy nyuhaj karbin volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Találsz egy mély szakadékot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Macskaszemű Marion hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Idegen akarat tapogatózik feléd, köpenyedet túlvilági energiák duzzasztják. Lassan eléred a bejáratot. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy téfea magoflux!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a téfea magoflux testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a téfea magoflux ragyás nyelvét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A téfea magoflux még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 262 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [74,-30] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy manaelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 9, gyógyulás: 34, összesen: +25 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Észreveszel egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy bibircsók-óriás nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 11 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a bibircsók-óriás szőrös kezét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a bibircsók-óriás jobb lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A bibircsók-óriás feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 aranyat. 657 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [46 pontot használtál fel, van még 160. Kapsz 9 VP-t.]

f 326 kísérletezel a 326. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Vadul gondolkozol... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz ezüstkardot. (ld. enc.) 140 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 148. Kapsz 2 VP-t.]

f 326 kísérletezel a 326. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Lázasan töröd a fejed... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz ezüstshurikent. (ld. enc.) 79 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 136. Kapsz 2 VP-t.]

m 5 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra
[73,-29] Még mindig hegyvidéken vagy. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy vaskohót. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy kőszáli disznó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával kilukasztod a kőszáli disznó bal hátsó lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A kőszáli disznó agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A kőszáli disznó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [72,-30] Egy kisebb településhez érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy villát. (no:2. építését magenta Jade kezdte, eddig 5600 TVP épült bele.) Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy útonálló. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával végigmetszed az útonálló testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 118. Kapsz 3 VP-t.]

ep 400 49 2 építed a 400. tárgyat 49 pontért
A munkában az emberevő segít. Nekilátsz az építkezés folytatásának. Köveket hordasz egymásra. A munka egyharmada már megvan, hogy elkészüljön a ház. 266 tapasztalati pontot kaptál. [49 pontot használtál fel, van még 69. Kapsz 1 VP-t.]

ep 400 49 2 építed a 400. tárgyat 49 pontért
A munkában az emberevő segít. Nekilátsz az építkezés folytatásának. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. A munka egyharmada már megvan, hogy elkészüljön a ház. 266 tapasztalati pontot kaptál. [49 pontot használtál fel, van még 20.]

ep 400 49 2 építed a 400. tárgyat 20 pontért
A munkában az emberevő segít. Tovább dolgozol a már megkezdett építményen. Köveket hordasz egymásra. A munka egyharmada már megvan, hogy elkészüljön a ház. 110 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 0.]

hu 85 hulladék: 85
Hulladékgyűjtés törölve: óndarab. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 8 mozogsz északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 9 1 4 elmormolod a 9. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 9 2 8 elmormolod a 9. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 9 3 8 elmormolod a 9. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ee 652 665 656 eladod a 652. tárgyat a 665. tárgyat a 656. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ee 677 667 eladod a 677. tárgyat a 667. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: v 10 0 0 elmormolod a 10. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: tf 1 20 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 3. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Iszol a vizestömlőből. A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be az emberevő. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 263 pontot. A következő körben tehát 258 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EZÜSTKARD (325. TÁRGY)
Az ezüstkard jóval gyengébb minőségű, mint a vasból készült vágófegyverek, azonban alkalmas arra, hogy bizonyos mágikus lényeken sebet ejtsél vele. Sebzése - a bronzpengééhez hasonlóan (bár mérete annál jóval nagyobb) - 2d6+2. Az ezüstkard elkészítéséhez hat ezüstdarab és egy olvasztókemence szükséges. Ehhez a KT 325 parancsot kell kiadnod, 50 TVP-ért.

EZÜSTSHURIKEN (327. TÁRGY)
Komoly munkát kíván, hogy egy olvasztókemencénél, 15 TVP árán elkészíthess 2 ezüstdarabból egy ezüstshurikent. Ez a puha, sérülékeny dobófegyver 3d4 sebzést okoz, különösen olyan ellenfelek esetén érdemes alkalmazni, amelyeket csak ezüstfegyverrel lehet megsebezni. Ha ilyen ellenféllel kerülsz szembe, és van a birtokodban ezüstshuriken, használni fogod automatikusan, ha kiadtad az FLH 997 327 parancsot.

KARAKTERLAP

Mumus, egy hófehér, hosszú hajú, izzóan vörös szemű troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon hittérítője vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 122. fordulód.

Erő: 21 (29) Szint: 17 Merészség: 7/4 Magasság: 252 cm
IQ: 22 (25) Támadás: 29 (30) Agresszió: 3 Testsúly: 493 kg
Ügyesség: 14 (20) Védekezés: 33 (36) Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 21 (24) Életpont: 326/363 Jellem: gonosz (184) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (25) Varázspont: 172/172 Pénz: 4194 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 17/14 Pszi pont: 63/27
Eddig összesen 767 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 978 TP-t kaptál. Jelenleg 215 877 TP-d van. A következő szinthez még 44 123 TP szükséges. Trófeáid: tüskés harci gromak, quwarg harcos, purifikátor.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/24 szúrófegyverek: 20/6 vágófegyverek: 15/17 (+12%)
ütőfegyverek: 16/44 lőfegyverek: 8/43 dobófegyverek: 16/71 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182) << kétfejű csatabárd (#1754)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
72,60 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 50,69

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 74 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/86 (+11%) 2. nyomkövetés: 21/49 (+12%) 3. mászás: 6/57 (+6%)
4. csapdakészítés: 25/14 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/37 6. gyógyítás: 10/40
7. felderítés: 3/99 8. szörnyidomítás: 8/86 (+55%) 9. teológia: 12/77 (+7%)
10. taumaturgia: 10/52 (+4%) 11. zene: 1/10 12. szörnyismeret: 10/8
13. pszi: 9/88 (+5%) 14. zárnyitás: 1/43 15. vadászat: 2/86
16. bányászat: 20/57 (+17%) 17. testépítés: 5/15 18. főzés: 3/22 (+22%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 15 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
trollfa (#80), piromenyét (#99), nukleáris cickány (#155), alpesi tehén (#91), trikornis (#104), szürke rinocérosz (#346), kőevő (#62), sünmedve (#33)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pszinapszis (#974), vízionár (#66), kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
szárazság (#48, 6 VP) puha ütés (#60, 18 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (1) felejtés (#68) (2) vámpirizáció (#1) (4,15) áldomás (#6) (10,15)
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
puha ütés (#60) >> troll (#5) puha ütés (#60) >> kobudera (#8)
méregfelhő (#37) >> elf (#2) méregfelhő (#37) >> ember (#1)
puha ütés (#60) >> törpe (#3) méregfelhő (#37) >> árnymanó (#4)
mágiatörés (#35) >> sötét gnóm (#132)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
emberevő (#119) (építő: +20% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet!
3.) Öld meg valamelyik gnóm boltost az egyik városban.

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1 (limit: 1400), pontszámod: 12.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fejleszt.gyümölcse (292)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1082 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 98.71 kg Megterheltség: 63%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van.
Még 55 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaktusztüske (#114) 2 spiritusz (#170) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 arany (#50) 2 főnixtoll (#563) 1 kaja (#2)
1 óndarab (#85) 1 téfea-agy (#172)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

71 72 73 74 75 76 77
-31
-30
-29
-28
(72,-30) főutca (#399), oltár, ház (#400), útonálló (#130)
(73,-29) Fairlight oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), kőszáli disznó (#34)
(74,-30) manaelementál (#290), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, bibircsók-óriás (#120)
(75,-30) nyuhaj karbin (#110), mély szakadék (#154), művészi porolit (#720), világítótorony (#156), téfea magoflux (#98)

Üzenet küldése a karakternek