121. forduló, 123. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. dec. 24. 13h:16'
EZ A 503. JÁTÉKHETED, 122. FORDULÓD
504. játékheted kezdete: dec. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [79,17] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 9. pontnál.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a manó (ld. enc.), a mirg (ld. enc.), a griffőniksz (ld. enc.), az áeratikus hasnyák (ld. enc.) és a drónkeselyű (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) ködmangót (ld. enc.), ködcsillagot (ld. enc.), szem szimbólumot (ld. enc.), virág szimbólumot (ld. enc.) és villám szimbólumot (ld. enc.).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+18 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: tps 5 0 0 TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 261.]

* 2. KP: v 1 1 0 elmormolod az 1. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 256.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 251.]

fl 1 lopsz az 1. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

fl 2 lopsz a 2. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

fl 3 lopsz a 3. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

fl 4 lopsz a 4. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

fl 5 lopsz az 5. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

fl 6 lopsz a 6. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

fl 7 lopsz a 7. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

fl 8 lopsz a 8. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

ef 6 506 energia fejlesztése 6
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 209.]

tf 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az IQ-d. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

lm 7 2 1 mozogsz 7 2 1
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Nyitva van! Egy nagyobb terembe érkezel. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Visszatérve a bejárathoz, magad mögött hagyod a labirintusrendszert. [15 pontot használtál fel, van még 194.]

t 123 támadod a 123. szörnyet
FT 123 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[78,18] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Találsz egy oltárt. Raia híveié. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy süvítő rája. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a süvítő rája testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a süvítő rája testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A süvítő rája farka jobb karodra és kezedre csap le. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A süvítő rája összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
415 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 5, gyógyulás: 7, összesen: +2 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [77,18] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Egy halálhozó les rád a sátor sötétjéből.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálhozó fejét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a halálhozó hosszú csőrét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 9 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 17 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a halálhozó bal oldalát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a halálhozó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 10 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 16 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 1 094 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy púpos burástya került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a púpos burástya testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 270 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [76,18] Még mindig bozótos. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy manifesztátor. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a manifesztátor egyik lábát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a manifesztátor testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 154.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[75,17] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy nektoraf. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a nektoraf jobb oldalát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a nektoraf testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Ellenfeled regenerálódik! Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nektoraf testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a nektoraf testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 44 életpontot vesztettél. A nektoraf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes lopás:) Felkutatod az alakváltó férfi táborhelyét. Kivárod az alkalmas pillanatot. A pihenő figura holmijához közelítesz. A nyomorult figura csapdával védte magát! Ordítasz, mert egyenesen belegyalogoltál. Vesztettél 23 életpontot. Rohansz, mielőtt még észbe kapna.

(Továbbmész...) [74,16] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szeppent rákfatty. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szeppent rákfatty bal első lábát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a szeppent rákfatty páncélos testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a szeppent rákfatty ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a szeppent rákfatty jobb hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a szeppent rákfatty összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szeppent rákfatty szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 635 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez a kincses térkép jól fog jönni, gyorsan kitéped a kobold kezéből. A cserkész visítva menekül. Megvizsgálod a zsákmányodat: Nyuszi-rét; magas, jól megmászható fa; akadályverseny indulópontja. A fenébe, nem jó semmire. Dühösen dobod el. (+2 gonoszság.)
Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [73,15] Továbbra is dombság. Hirtelen mozogni kezd a föld! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy mélységi grittang. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. [66 pontot használtál fel, van még 88.]

m 6 7 6 mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra
[72,15] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios híveié. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy manifesztátor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a manifesztátor egyik lábát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a manifesztátor testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Mancsával a manifesztátor megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [71,14] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy piromenyét. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a piromenyét testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 219 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy törpemammut közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a törpemammut fejét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a törpemammut oszlopos lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a törpemammut patájától. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [70,14] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. [30 pontot használtál fel, van még 58.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 18.]

h 234 20 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Borzalmasan hamis! Nem törődve a látszólagos kudarccal, tovább gyakorolsz. [18 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

szk 123 keresed a 123. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy tetemembert. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: tpf 5 0 0 TVP elővétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. A szervezetedet méreg pusztítja (-6 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a törpemammut. 2 kaját bezabál a garokk. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 263 pontot. A következő körben tehát 263 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MANÓ (36. SZÖRNY)
Földalatti üregekben, vájatokban élnek a manók. Ezek az apró termetű, ragyás bőrű, sárga fogú humanoid teremtmények felettébb sunyi természetűek. Nem valami intelligensek, ezért fegyverzetük is nagyon primitív, de ha egyszerre többel találkozol, akkor veszélyesek lehetnek.

MIRG (75. SZÖRNY)
A sok-sok évvel ezelőtt a föld alá kényszerített ragadozó madárszerű lények komoly átalakuláson mentek keresztül: szemük hatalmasra, guvadtra nőtt, ahogy mind jobban erőltették, szárnyaik elsatnyultak, mivel a föld alatt nem volt alkalmuk repülni, karmaik, csőrük viszont megkeményedett, megerősödött, hiszen a sötét járatokban a túlélés jóval nehezebb, mint az áldott napsugarak védelmében. A mirgek tompa agyú, de veszettül harcoló lények, és ahol egyet találsz, ott van több is.

GRIFFŐNIKSZ (106. SZÖRNY)
Ez a sas méretű grifflény magas sziklák között épít fészket. Vállalkozó kedvű kalandozók gyakran másznak meg meredek falakat azért, hogy megszerezhessék mágikus erejű tojását. Azonban a griffőniksz minden elégető lehelete még a legtapasztaltabbakat is könnyedén a magasból aláhulló széndarabbá változtathatja. Sokak szerint a tűzköpet a madár által lenyelt és pirkitté átalakított kődarabok eredménye.

ÁERATIKUS HASNYÁK (243. SZÖRNY)
Vajon milyen visszataszító, torz mágia teremtette ezt a szörnyszülöttet? Ez a három méter magas borzalom úgy néz ki, mintha különböző élőlények testrészeiből varrták volna össze, nem túl nagy precizitással. A hóna alól törpemammut ormány fityeg, a bal középső karjából szarvak állnak ki, három lába nem egyforma hosszú, emiatt biceg, feje olyan, mintha a nyakára egy belülről kifordított macskát raktak volna, és az egész teste lilás-zöldes, csupasz bőrű, néhol egy-egy groteszk, fehér anyaggal bevont szőrszállal. Látványától egy dologban biztos vagy: ennek a gusztustalan dolognak pusztulnia kell a föld felszínéről. Legkényelmesebben szúrófegyverrel ölheted le, ha vágó vagy ütő fegyvert használsz, túlzottan bemocskolod magad a lény testnedveivel.

DRÓNKESELYŰ (208. SZÖRNY)
Chara-din, a régmúlt gonosz istenségének szent állata, állítólag csak a legendákban létezik. A drónkeselyű mágikus képességekkel is rendelkezik, harc előtt elvakítja ellenfelét, majd ráakaszkodik, és kiszívja az összes vérét. A drónkeselyű korlátozott regenerálódási képességgel is rendelkezik, de bármilyen fegyverrel egyformán sebezhető.

KÖDMANGÓ CSERJE (58. NÖVÉNY)
Az árnyvilág sötét zugaiban, a holtak folyamatosan párolgó életesszenciáiból táplálkozik a ködmangó cserje, ez az anyagtalan, testetlen pszeudo-növény. Egy holt lélek mentális energiáinak koncentrálásával képes ennek immateriális termését, a ködmangót leválasztani. Ehhez a KT 59 parancsot kell kiadni, 12 pontért.

KÖDCSILLAG (62. TÁRGY)
Ha némi koncentrálással kettéválasztasz egy ködmangót, előtűnik üreges belseje. Ezt két adag árnyéksárral megtöltve, misztikusan tündöklő, világító tárgyhoz jutsz, a ködcsillaghoz (KT 62, 30 pontért). A dolog feltétlenül kapcsolatos a mágiával, de nem tűnik egészségre ártalmasnak. Ha egy ködcsillagot akarsz használni valahol, ahol ennek hasznosságára utalást kapsz, akkor a H 62 (használod a ködcsillagot) parancsot kell kiadnod, 15 pontért.

NYITOTT SZEM SZIMBÓLUM (142. TÁRGY)
Ez a türkizkék szem, Elenios papjainak szent szimbóluma egy gyönyörű lepkeszárnyból van elkészítve, amelyet egy üveglap alá erősítve raktak be a fehér kő foglalatba. Ha sokáig forgatod a fényben, olyan, mintha a szem kacsintana rád. Amíg viseled, néggyel jobb a mentális támadások elleni védettséged. A szem szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is.

VIRÁG SZIMBÓLUM (143. TÁRGY)
Ez az egyszerű, fába faragott nyakba akasztható amulett, amely egy virágot ábrázol, Sheran szent szimbóluma. Amikor megtapintod, úgy érzed, mintha az erdők és virágok életereje áradna szét benned. Amíg viseled, kettővel magasabb az egészséged. A virág szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is.

VILLÁM SZIMBÓLUM (145. TÁRGY)
A sárgarézből csiszolt villám alakú lemez Fairlight, a mágia istenének szimbóluma. Még arra az időszakra emlékeztet, amikor a főmágus még halandóként, a villámok varázslójaként járta a földet. Amíg viseled, kettővel magasabb az ügyességed. A villám szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 122. fordulód.

Erő: 17 (20) Szint: 15 Merészség: 6/5 Magasság: 157 cm
IQ: 20 (22) Támadás: 14 (15) Agresszió: 6 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 26 (28) Védekezés: 22 (25) Menekülés: 30 % Életkor: 160/160 év
Egészség: 18 (20) Életpont: 239/143 Jellem: gonosz (89) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 (21) Varázspont: 144/1 Pénz: 107 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 20/14
Eddig összesen 699 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 933 TP-t kaptál. Jelenleg 103 681 TP-d van. A következő szinthez még 16 319 TP szükséges. Trófeáid: erszényes elkarog, kardszárnyú pocok, arató csattanat.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 19/36 (+20%) vágófegyverek: 15/71 (+6%)
ütőfegyverek: 13/63 lőfegyverek: 16/90 dobófegyverek: 8/8

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << vaskard (#2084) << göcsörtös bunkó (#123)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
70,72 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/18 2. nyomkövetés: 33/48 (+31%) 3. lopás: 4/60
4. mászás: 9/24 5. csapdakészítés: 14/27 (+8%) 6. csapdaészlelés: 2/84 (+6%)
7. gyógyítás: 16/35 8. titkosírás: 2/10 9. felderítés: 3/89
10. szörnyidomítás: 5/24 11. teológia: 10/43 (+4%) 12. taumaturgia: 7/45 (+3%)
13. versengés: 2/88 (+9%) 14. zene: 1/62 (+20%) 15. szörnyismeret: 11/69
16. zárnyitás: 3/35 17. vadászat: 15/59 18. bányászat: 13/94 (+32%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 29 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, a kobuderáktól (8) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 15 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 4 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220), gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 16 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), tetemember (#123) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Valószínűleg nehéznek tartottad már az eddigi feladatokat is. Akkor mit szólsz ehhez: végezz három tetememberrel. (számláló: 2)
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 21 TU. szükséges még: 49 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 62.24 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 52 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 kaja (#2) 2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 nektoraf faggyú (#667)
1 óndarab (#85) 2 pirkit (#153) 4 rákfatty váladék (#333)
1 rézdarab (#70) 3 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80
13
14
15
16
17
18
19
(70,14) Leah oltár
(71,14) piromenyétek (#99), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, törpemammut (#115)
(72,15) Elenios rúnaköve, Elenios oltár, 42. jellempróba, manifesztátor (#124)
(73,15) mélységi grittang (#103), Elenios oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(74,16) szeppent rákfatty (#186), vaskohó (#155), oltár, 33. jellempróba, érclelőhely
(75,17) Elenios oltár, nektoraf (#355), egy alakváltó férfi
(76,18) oltár, manifesztátor (#124)
(77,18) Raia oltár, halálhozó (#419), púpos burástyák (#92)
(78,18) Raia oltár, süvítő rája (#113)
(79,17) a 34. labirintus bejárata

Üzenet küldése a karakternek