120. forduló, 122. forduló, Fühttöske összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 21. 8h:55'
EZ A 279. JÁTÉKHETED, 121. FORDULÓD
280. játékheted kezdete: márc. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4527
SZÁMLA : XXXX

FÜHTTÖSKE KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,50] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 8 bronzhegyű nyilat (200 arany kikiáltási áron), 2 kőszemet (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 kőszem (eladási ár: 120 arany, ebből a kezelési költség: 12 arany), 1 kőszem (eladási ár: 75 arany, ebből a kezelési költség: 7 arany), 10 álompor (eladási ár: 150 arany, ebből a kezelési költség: 15 arany) ellenértékét.
A táborozás 1. napján találkozol Fekete Monyóbával. Fairlight főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku vadászinget, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy quwarg nagymester trófea, egy ongóliant trófea és egy borzalmas varkaudar trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Malvern átadott neked a 4. napon 10 TU-t.
Fekete Monyóba, amikor összefutottatok, adott neked egy vasvértet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+96 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+35 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+1 kaja.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy szőrlajhár nyomára bukkanj. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szőrlajhár testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szőrlajhár szőrös testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szőrlajhár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lajhár csontot. 137 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 245.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 240.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 235.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 230.]

kf 164 kézbeveszed/felveszed a 164. tárgyat
Magadra öltöd a vasvértet. [0 pontot használtál fel, van még 230.]
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [0 pontot használtál fel, van még 230.]

kpb 4 kezd. parancs berakása: 4

tps 5 TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 225.]
[A parancs tárolásra került.]

fgy 55 40 1 felt. gyógyítás 55 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 225.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 144 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 222.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[136,19] Az erdőt dombvidék váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy hóhérbimbót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Észreveszel egy vaskohót. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy trappoló dinymák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a trappoló dinymák bal első lábát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval megütöd a trappoló dinymák fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a trappoló dinymák fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 2 tintát.) 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy kétfejű troll. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kétfejű troll bal lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a kétfejű troll jobb fejét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a kétfejű troll jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A kétfejű troll csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kétfejű troll jobb fejét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a kétfejű troll bal fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A kétfejű troll néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-18 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 95, gyógyulás: 0, összesen: -95 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 73 életpontot! Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.
[17 pontot használtál fel, van még 205.]

kt 189 2 elkészíted a 189. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 vas dobónyilat. IQ-d TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 185.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[137,20] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy élőholt quwarg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 34 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 23 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával többször eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 21 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak purifikátor trófeát, és kinyersz egy alkalmas élőholt quwarg trófeát. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 97, gyógyulás: 0, összesen: -97 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!

(Továbbmész...) [138,21] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát.

(Továbbmész...) [139,22] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy Métely. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 7 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Métely farkát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (17 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a Métely bal vállát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a Métely testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A Métely megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A Métely farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Métely szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 Métely páncélja (ld. enc.). Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 8 csepp ugh mérget. 730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [27 pontot használtál fel, van még 158.]

m 4 mozogsz délre
[139,23] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő élőholt quwarg nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 4 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg nyakát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 18 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az élőholt quwarg torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 65 életpontot! Utad során felfedezel egy friss csatamezőt. (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 148.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Viszolyogva sétálsz a már megsárgult bőrű kobudera halottak között. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy dögkeselyű támad rád. (ld. enc.)

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyű tollas testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a dögkeselyű jobb szárnyát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a dögkeselyű csupasz nyakát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe. [20 pontot használtál fel, van még 128.]

m 5 5 3 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délkeletre
[138,24] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mákrózsa bokrot. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ragyás burástya közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 5 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ragyás burástya bal csápját. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a ragyás burástya bal lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Csápjaival a ragyás burástya lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy kardfogú fülemüle volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.


(Továbbmész...) [137,25] Még mindig bozótos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy smirglibokrot.

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [138,26] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívői építették.

[30 pontot használtál fel, van még 98.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[137,27] Még mindig füves síkságon vagy. A távolban sakálok üvöltenek. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah híveié.


(Továbbmész...) [137,28] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Észreveszel egy mínosz-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Látsz egy barátság szent tüzét. Felfedeztél egy szent tölgyfát.

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű mutáns nővel. A bőre kreolszínű. Épp a hasad sütteted a nappal, mikor valaki melléd lép, s eltakarja előled a fényt. Morogva pillantasz fel, de ajkadra fagy a szó. Egy terhes mutáns lány áll melletted, tekintete szemrehányó, pedig oly gyönyörű vonásai vannak... Néz rád szótlanul. De... Csak nem? Azt hiszi, hogy Te? De hisz most látod őt először! Hirtelen megfordul, majd mielőtt magadra hagyna, megszólal: "Anathera Tsung vagyok, úgy látom, már ezt is elfelejtetted!" Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked. Összeismerkedtek. Az ő neve Anathera Tsung. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Belebotlasz valamibe: 1 kerek kő[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [20 pontot használtál fel, van még 78.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Félve beóvakodsz a mínosz-kúp belsejébe. Odabent néma csend fogad. Néhány semmitmondó, misztikus kőszobor van bent és egy régóta száraz áldozati edény. A legnagyobb szobor talpazatán írást vélsz felfedezni. Közelebbről is megnézed, de sajnos nem érted.

Odakint is körülnézel. [20 pontot használtál fel, van még 58.]

kt 138 3 elkészíted a 138. tárgyat (3 darabot)
Legyártottál 3 ubuk dobónyílat. IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 28.]

kt 188 3 elkészíted a 188. tárgyat (3 darabot)
Legyártottál 3 mérg. ubuk dobónyilat. IQ-d TF-elődött. [6 pontot használtál fel, van még 22.]

kt 249 3 elkészíted a 249. tárgyat (3 darabot)
Sajnos csak 1 bumeráng készítéséhez/gyűjtéséhez van elegendő pontod. Legyártottál 1 bumerángot. IQ-d TF-elődött. [12 pontot használtál fel, van még 10.]

tpf 5 TVP elővétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

ek 227 120 27 t. energia kisütése: 227 120 27
Elhatározod, hogy visszatérsz erőd központjába. Mentálisan kapcsolatba lépsz Hófarkassal, és segítségéért fohászkodsz. Környezeted rohamosan elhalványul körülötted, majd ligeted ismerős formái bontakoznak ki szemeid előtt. Szerencsésen hazatértél...

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(136,19) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, trappoló dinymákok (#118), kétfejű troll (#163)
(137,20) oltár, élőholt quwarg (#202)
(137,25) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29)
(137,27) Raia rúnaköve, Leah oltár
(137,28) mínosz-kúp (#178), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), Anathera Tsung (3398. kalandozó)
(138,21) gumifa (#38)
(138,24) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 30. jellempróba, ragyás burástyák (#111), kardfogú fülemüle (#146)
(138,26) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Raia oltár
(139,22) Métely (#7000), 38. jellempróba
(139,23) élőholt quwarg (#202), friss csatamező (#262), dögkeselyű (#174)

[120,27] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Felfedeztél egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 380 pontot kell rákölteni.) Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol Quarella Songesszel. Fairlight püspöke. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy sárga erőövet, egy szirén köpenyét és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy quwarg parafenomén trófea, egy ongóliant trófea és egy ekharion trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy csontpálcát tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nini! Egy kis erdei tündér lógázza a lábát a hátizsákján! Ez meg hogy került ide? Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked. Az elf kategorikusan kijelenti, hogy most pedig lőbemutatót tart neked! Nincs erőd ellenkezni, így kénytelen-kelletlen elsajátítasz néhány új trükköt... Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Mentális auráját felismered, ő is semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Kid Cloudkicker. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 10.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [8 pontot használtál fel, van még 2.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a mutáns pók. 2 kaját habzsol be a karmos tankány. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 262 pontot. A következő körben tehát 264 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉTELY (7000. SZÖRNY)
Ha a púpos burástyák királynője a ragyás burástya, akkor Métely a ragyás burástyák királynője. Magassága a trollokéval vetekszik. Három tojócsöve félelmetesen cuppogva keresi legújabb áldozatát. Reménykedj, hogy nem te leszel az. Mételynek még az ereiben is sav kering, fogai kicsattannak a méregtől. Reggelire vasvérteket fogyaszt. Láttán azonnal az jut eszedbe: szégyen a futás, de hasznos.

MÉTELY PÁNCÉLJA (1562. TÁRGY)
Amennyiben lehántod Métely, a most legyőzött neves burástya hátpáncélját, egy kis tisztogatással általad is viselhető, robosztus vérthez jutsz. Az ízekre osztott, tökéletes ellenállóképességű ruhadarab +8 védettséget és +25 max. ÉP-t ad viselőjének. Hogy magadra húzhasd, és ne roppanj össze rögtön iszonyatos súlya alatt, legalább 9. szintűnek kell lenned a viseléséhez.

FRISS CSATAMEZŐ (262. TEREPTÁRGY)
Néhány évvel ezelőtt ezen a területen kisebb csata dúlhatott. Itt is, ott is törött bunkókat, kőhegyű lándzsákat, hasznavehetetlenségig szétroncsolt bőrpajzsokat, bőrpáncélokat látsz. És persze holttesteket, jobbára szétrohadt és gyomorindító állapotban. Egy kevésbé kíváncsi egyén számára érdemes minél hamarabb elhagyni ezt a baljóslatú helyet, de egy hozzád hasonló rutinos, öreg kalandozó esetleg kedved kaphat ahhoz, hogy egy kicsit körülnézzen. Ehhez a KUT 20 parancsot kell kiadnod, de csak akkor, ha abban a fordulóban még nem próbálkoztál! Ha van bekapcsolva Feltételes Kutatásod, minden alkalommal kutatni fogsz, amikor áthaladsz a friss csatamezőn (de fordulónként csak egyszer). Ha elrejtett tárgyak után akarsz friss csatamezőn kutatni, akkor 20-nél több pontért kell kutatnod, mert az első 20 TVP-t mindig a holttestek közötti kutakodással töltöd.
Figyelem! A friss csatamezők kutatása egy idő után unalmassá válik, nem jelent igazi tapasztalatot. Ha ököl, szúró, vágó vagy ütőfegyver szakértelmed legalább 25-ös, akkor a friss csatamezőn már semmilyen fegyver szakértelmed sem fejlődik.

DÖGKESELYŰ (174. SZÖRNY)
Dögkeselyűkkel leggyakrabban ott találkozhatsz, ahol bőven van friss hulla: a csatamezőkön. A ghallai dögkeselyűk különösen kövérek és erősek, és rettenetesen szemtelenek: nem egykönnyen hagyják magukat elzavarni a kiválasztott zsákmánytól. Leölésüknél leghatékonyabb, ha valamilyen vágófegyverrel átmetszed a nyakukat, de még az a technológia is elmegy, ha jól kupán vered őket valamilyen ütőfegyverrel.

KARAKTERLAP

Fühttöske, egy kopasz, izzóan vörös szemű ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Fairlight hittérítője vagy. A Hófarkas Klán (#9117) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 121. fordulód.

Erő: 17 (22) Szint: 16 Merészség: 5/3 Magasság: 174 cm
IQ: 22 (24) Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 94 kg
Ügyesség: 16 (22) Védekezés: 21 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 16 (20) Életpont: 297/169 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 24 (26) Varázspont: 242/2 Pénz: 1338 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 63/0 EFejl: 30
Eddig összesen 546 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5579 TP-t kaptál. Jelenleg 158490 TP-d van. A következő szinthez még 21510 TP szükséges. Trófeáid: tüskés harci gromak, élőholt quwarg, varkaudar behemót. A Hófarkas tetoválását viseled. A 74. fordulódban 10 arany került a bankszámládra. 17 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 18/75 (+16%) vágófegyverek: 11/24 (+8%)
ütőfegyverek: 7/97 (+12%) lőfegyverek: 8/8 (+5%) dobófegyverek: 19/38 (+21%)

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (110%) << mandibulakasza (#127) (110%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -13.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (14 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/90 (+11%) 2. nyomkövetés: 13/21 (+12%) 3. lopás: 2/7
4. mászás: 7/87 5. csapdakészítés: 11/66 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/96 (-100%)
7. gyógyítás: 19/94 8. titkosírás: 3/35 9. felderítés: 7/74 (+41%)
10. szörnyidomítás: 8/4 11. teológia: 11/31 (+11%) 12. taumaturgia: 13/78 (+28%)
13. szerencsejáték: 1/4 14. versengés: 5/27 15. zene: 3/1
16. szörnyismeret: 8/34 (+22%) 17. pszi: 11/70 (+13%) 18. zárnyitás: 1/17
19. vadászat: 6/17 20. bányászat: 14/29 (+17%) 21. főzés: 7/98 (+14%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
lopsz az árnymanóktól (4) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), a trolloktól (5) bármit
gyógyítasz 55% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 56 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
fémbontó szójer (#150), fabontó szójer (#71), kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> khór darázs (#348) villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96)
villámcsapás (#50) >> nektoraf (#355) izomernyesztés (#33) >> ragyás burástya (#111)
izomernyesztés (#33) >> halálhozó (#419) villámcsapás (#50) >> kőkorszaki szaki (#109)
villámcsapás (#50) >> 13. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> vérfürdető magszim (#148)
izomernyesztés (#33) >> orgoró (#170)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170) tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

Összsúly: 85.59 kg Megterheltség: 101%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 59 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 drótszőr (#37) 3 gyenge méreg (#26) 2 kaja (#2)
5 madártoll (#112) 8 pirkit (#153) 3 smirglilevél (#29)
3 sünmedve tüske (#14) 3 ubuk tüske (#131) 4 vasérc (#152)
15 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 bumeráng (#249) 1 ilkin érc (#232)
2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 Métely páncélja (#1562) 4 tinta (#101)
11 ugh méreg (#166) 2 vas dobónyíl (#189)


Üzenet küldése a karakternek