120. forduló, 122. forduló, Széltoló Komisz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 29. 12h:10'
EZ A 155. JÁTÉKHETED, 121. FORDULÓD
156. játékheted kezdete: aug. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3140
SZÁMLA : XXXX

SZÉLTOLÓ KOMISZ KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [86,100] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+22 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+60 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku gárdista fészket vagy búvóhelyet. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 267.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 262.]

* 2. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 252.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 241 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 249.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod az esőidézés varázslatot! Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 244.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 239.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 234.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy élőholt mirg!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Meglengetve a méregfogat ellenfeledre rohansz. Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg belemar kézfejedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 265 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}


Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 641 (limit: 970), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 55767.
[5 pontot használtál fel, van még 229.]

id 102 50 idomítod a 102. szörnyet 50 pontért
Elkezdődnek a leckék az uzbány számára. Értelmesebbnek tűnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Megtérült a befektetett munka: a szörny most már mindent tud, amire idomítottad. Ezentúl a lény a két táborozás között automatikusan tojást fog tojni, ezenkívül a kajaszükségletéről maga gondoskodik. 70 tapasztalati pontot kaptál. [45 pontot használtál fel, van még 184.]

szm 102 megölöd a 102. szörnyet
Nem hajt elég hasznot az uzbány: leölöd. Úgy látszik azonban, hogy érzi a vesztét, mert védi magát!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Méregfoggal több döféssel felnyársalod az uzbány jobb vállát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az uzbány testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az uzbány csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 459 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 184.]

fog 102 220 elfogod a 102. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

kf 189 kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat
Előkészíted a vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

tv 33 97 támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot a 97. varázslatot
33. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: agykorbács. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

tv 97 33 támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot a 33. varázslatot
97. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: izomernyesztés. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

m 5 6 7 mozogsz délnyugatra, nyugatra, északnyugatra
[85,101] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő ryuku légiós mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku légiós testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós jobb karját. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vaskarddal megvágod a ryuku légiós testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a ryuku légiós jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy élőholt mágus áll veled szemben.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 21 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mágus testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mágus jobb lábát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod az élőholt mágus testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 495 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 58, gyógyulás: 4, összesen: -54 ÉP}

Második ellenfeled egy óriás csontváz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod az óriás csontváz bal lábát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 63, gyógyulás: 14, összesen: -49 ÉP}

Találsz nála 1 Szent Kulacsot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 643 (limit: 970), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 55921.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben.
- Ez egy halálhozó! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a halálhozó bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a halálhozó jobb lábát. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a halálhozó testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 17 életpontot vesztettél. A halálhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 717 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 32, gyógyulás: 4, összesen: -28 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni. Az árnymanó felszólít, hogy rakj 100 aranyat az asztalra. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Mákrózsa főzet, 1 Temető, 1 Orbitális mackósajt, 1 Garokk. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó emel a téten. Tartod. Látszólag elégedetten tovább emel. Elgondolkozol, érdemes-e kockáztatni. Inkább nem. Feladod. 483 tapasztalati pontot kaptál. Bánatosan állsz fel az asztaltól és továbbindulsz. Még annyi megjegyzést teszel kártyapartnerednek, hogy ezt a 54 aranyat legközelebb visszanyered tőle.
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy mély kutat. Északra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [84,101] Továbbra is síkságon vagy. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen uzbány nyomokra bukkansz! Gyorsan előveszed a dobóhálót, a lény keresésére indulsz. Hamarosan meg is találod! Megpróbálod a hálót rádobni. Dobóhálódba teljesen belegabalyodik az uzbány. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Ez a szörny megfelelő idomítással komoly segítséget jelenthetne a kajaszerzésben. Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy csontlepke.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontlepke jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Második ellenfeled egy zombi.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi rotható húsát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 remák szivet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 645 (limit: 970), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 56075.
Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [83,100] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy gyilkos sallank. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a gyilkos sallank jobb hátsó lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Vad csatakiáltással, felemelve a méregfogat ellenfeledre rontasz. Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos sallank testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a gyilkos sallank száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. 232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy élőholt mirg.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Vad csatakiáltással, felemelve a méregfogat ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mirg bal lábát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 265 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy sírlidérc.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a sírlidérc fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Elszántan ellenfeledre rohansz. Méregfoggal tökéletesen perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a sírlidérc meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 858 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Találsz nála 2 vashegyű nyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 647 (limit: 970), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 56229.
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megvizsgálod a talajt. Friss árnymanó nyomok vezetnek keletre. [43 pontot használtál fel, van még 141.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[84,100] A sík vidéket bozótos váltja fel. Látsz egy mákrózsa bokrot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy púpos burástya. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Marokra fogva a méregfogat ellenfeledre rohansz. Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a púpos burástya testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A púpos burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy zombi száll szembe veled.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi rotható húsát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Második ellenfeled egy zombi.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 42 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 csontpálcát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 649 (limit: 970), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 56383.
Körbevizsgálódsz. Friss árnymanó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [85,100] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gyilkos sallank. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Méregfoggal felnyársalod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy láplidérc száll szembe veled.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a láplidérc testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a láplidérc fejét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a láplidérc jobb karját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Karmával néhányszor a láplidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A láplidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 132 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Találsz nála 1 éjkövet. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy zombi.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 45 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 mászókampót.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 651 (limit: 970), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 56540.
Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight templomot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nocsak, itt van valami érdekes! Friss árnymanó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [86,101] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy mély kutat. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy rőtmanó berzerker. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Méregfoggal tökéletesen perforálod a rőtmanó berzerker testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a rőtmanó berzerker testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a rőtmanó berzerker karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 954 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy szintszívó.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a szintszívó ködös testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Méregfoggal tökéletesen perforálod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 465 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy óriás csontváz.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza az óriás csontváz a bal oldaladon. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A csapás keresztben kettécsapta a páncélodat! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az óriás csontváz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 73, gyógyulás: 16, összesen: -57 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 ezüstdarabot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 653 (limit: 970), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 56700.
Megvizsgálod a talajt. Friss árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. [15 pontot használtál fel, van még 126.]

m 2 3 4 mozogsz keletre, délkeletre, délre
[87,101] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő uzbány nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az uzbány jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Marokra fogva a méregfogat ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány nyakát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az uzbány bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy láplidérc áll veled szemben.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a láplidérc testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a láplidérc testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a láplidérc sáros testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy óriás csontváz.

Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmait belevágja a bal lábszáradba. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az óriás csontváz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 60, gyógyulás: 13, összesen: -47 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 ork csodaszert.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 655 (limit: 970), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 56860.
Nocsak, itt van valami érdekes! Friss árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [88,102] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy uzbány. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja az uzbány nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Megmarkolva a méregfogat ellenfeledre rohansz. Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 453 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy zombi.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a zombi testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 45 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Második ellenfeled egy óriás csontváz.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az óriás csontváz testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod az óriás csontváz jobb oldalát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A borzalmas ütés ripityára törte a bal kezedben levő tárgyat. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az óriás csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival felhasítja a bőrt a bal karodon. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 78, gyógyulás: 16, összesen: -62 ÉP}

Találsz nála 1 manakristályt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 657 (limit: 970), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 57020.
Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [88,103] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy élőholt mágus.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 31 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt mágus bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt mágus bal lábát. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Vaskarddal megcsapod az élőholt mágus testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 548 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 134, gyógyulás: 12, összesen: -122 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Második ellenfeled egy autentikus vámpír.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az autentikus vámpír nyakát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Találsz nála 3 madártollat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 659 (limit: 970), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 57180.
Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 111.]

m 1 mozogsz északkeletre
[89,102] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy olvasztókemencét. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy óriás csontváz.

Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás csontváz bal karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz bal karját. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 78, gyógyulás: 16, összesen: -62 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. [5 pontot használtál fel, van még 106.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! (ld. enc.) Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +11 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve revitalizáció. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! 2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! 3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. [30 pontot használtál fel, van még 76.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +11 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve hadiszerencse I. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! 2.) Egy egyszerű áldozat: hozz egy manifesztátor nyúlványt. 3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. [30 pontot használtál fel, van még 46.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed a manifeszt.nyúlványt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +11 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve védelem tűz ellen. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! 2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! 3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. [30 pontot használtál fel, van még 16.]

szk 369 keresed a 369. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy rőtmanó berzerkert. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 15.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 16, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl az uzbány. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 15 pontod maradt, ebből a következő körre 15 pontot vihetsz át. Kapsz még 262 pontot. A következő körben tehát 277 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ISTENI KÖNNYCSEPP (260. TÁRGY)
Az isteni könnycsepp szent folyadék, amely közvetlenül istenedtől származik. Jónéhány varázslat van, amelynek anyagi komponense egy vagy több csepp ebből a kivételes nedűből. Tárolásához szent kehely szükséges.

REVITALIZÁCIÓ (52. VARÁZSLAT)
A sötétség szolgái gyakran végeznek értelmetlen pusztítást: fákat, növényeket vágnak szét, tépnek ki gyökerestül. Ezentúl ha ilyen borzalmas destrukció nyomára bukkansz, akkor képes leszel a haldokló növényt revitalizálni, újjáéleszteni. A V 52 parancs automatikusan feltámaszt minden növényt az adott mezőn, kiadása 20 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense egy kék orchidea.

HADISZERENCSE I. (13. VARÁZSLAT)
Hiába a nagy erő, a tiszta, logikusan gondolkodó agy, még a legnagyobb harcost is odaveszhet, ha nem ugrik időben félre egy szörny mérges köpetétől vagy nem kerüli el a halált hozó pillantást. Ezzel a varázslattal némiképp megjavíthatod az esélyeidet az ilyen kellemetlenségekkel szemben: elmondva, a következő táborozás végéig fog tartani, amelyben végig a szerencséd eggyel magasabb lesz. Bár sokan megvetik e varázslat jelentőségét, nem árt nem megfeledkezni arról, hogy néha ilyen apróságokon múlhat egy csata kimenetele. Megidézése 4 VP-be kerül.

VÉDELEM A TŰZ ELLEN (38. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Megidézve ezt a vörös színben vibráló energiapajzsot, részleges, sőt, gyengébb támadások esetén teljes immunitást szerezhetsz mágikus tűztámadások és tüzet lehelő szörnyek köpete ellen. Elmondása 12 VP-be kerül, és el kell használnod egy csepp spirituszt, anyagi komponensként. A varázslat sajnos csak harcban alkalmazható, nem sétálhatsz át vele egy lávafolyón vagy egy lángoló tűzfalon.

KARAKTERLAP

Széltoló Komisz, egy barna, copfos hajú, zöld szemű árnymanó férfi vagy. Sheran elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 121. fordulód.

Erő: 27 (35) Szint: 21 Merészség: 7/3 Magasság: 107 cm
IQ: 29 (33) Támadás: 25 (27) Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 19 (26) Védekezés: 25 (29) Menekülés: 30 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 19 (23) Életpont: 271/117 Jellem: semleges (-6) Tul. pont: 3
Szerencse: 26 (31) Varázspont: 300/49 Pénz: 184 arany Kép. pont: 14
Tudatpont: 40/11 Pszi pont: 113/44
Eddig összesen 1627 szörnyet (28 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 21 268 TP-t kaptál. Jelenleg 646 356 TP-d van. A következő szinthez még 153 644 TP szükséges. Trófeáid: szutykos remák, Poomr Ko, varkaudar behemót. A 109. fordulódban 5054 arany került a bankszámládra. 5230 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 22/76 (+28%) szúrófegyverek: *19/100 (+22%) vágófegyverek: 24/72 (+10%)
lőfegyverek: 14/23 (+56%) dobófegyverek: 25/28 (+15%)

Feltételes fegyverváltás: méregfog (#1553) (250%) << ököl (#28) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (1 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 50 százalék;
89,102 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 96
Feltételes varázskő használat: 6 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 111 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/79 2. nyomkövetés: 18/8 (+40%) 3. lopás: 2/0
4. mászás: 4/4 5. csapdakészítés: 10/78 (+26%) 6. csapdaészlelés: 3/89
7. gyógyítás: 23/43 8. titkosírás: 3/16 9. felderítés: 6/17
10. szörnyidomítás: 3/60 (+56%) 11. teológia: 11/13 (+13%) 12. taumaturgia: 15/6 (+33%)
13. szerencsejáték: 1/71 (+12%) 14. versengés: 5/83 (+20%) 15. zene: 2/26
16. szörnyismeret: 15/86 (+22%) 17. pszi: 19/29 (+20%) 18. zárnyitás: 12/61
19. vadászat: 4/27 20. bányászat: 14/76 (+36%) 21. testépítés: 20/94
22. főzés: 7/58 (+15%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 300 darabot )
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), autentikus vámpír (#154), élőholt mágus (#175)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
élőholt sullár (#216), Thargodan csontváz (#297), dermesztő lidérc (#645)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): többek közt 258. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
8, 9, 10, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 50, 51, 52, 53, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 659 (limit: 970), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 57180.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 67 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 184 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
84 arany (#50) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 rövid kard (#171)
1 szögletes kő (#17) 1 vasvért (#164)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 csontpálca (#329) 1 ezüstdarab (#326)
40 isteni könnycsepp (#260) 1 kaja (#2) 6 madártoll (#112)
1 manakristály (#500) 1 mászókampó (#165) 1 ork csodaszer (#1228)
1 remák szív (#264) 11 sallank karom (#128) 1 Szent Kulacs (#285)
4 szvó-ektoplazma (#151) 3 uzbány csőr (#169) 2 vashegyű nyíl (#176)
32 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

82 83 84 85 86 87 88 89 90
99
100
101
102
103
104
(83,100) gyilkos sallankok (#85), élőholt mirg (#135), sírlidérc (#172)
(84,100) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 43. jellempróba, púpos burástya (#92), zombi (#49)
(84,101) 49. jellempróba, uzbányok (#102), csontlepke (#746), zombi (#49)
(85,100) gyilkos sallank (#85), láplidérc (#352), zombi (#49), 37. jellempróba, Tharr oltár
(85,101) ryuku légiós (#361), élőholt mágus (#175), óriás csontváz (#176), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), halálhozó (#419)
(86,100) élőholt mirg (#135), uzbány (#102)
(86,101) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), 46. jellempróba, érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369), szintszívó (#96), óriás csontváz (#176)
(87,101) 31. jellempróba, uzbányok (#102), láplidérc (#352), óriás csontváz (#176)
(88,102) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), uzbányok (#102), zombi (#49), óriás csontváz (#176)
(88,103) élőholt mágus (#175), autentikus vámpír (#154), érclelőhely
(89,102) Sheran oltár, érclelőhely, óriás csontváz (#176)

Üzenet küldése a karakternek