120. forduló, 122. forduló, Tar-Palantir JR. összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 13. 10h:15'
EZ A 129. JÁTÉKHETED, 121. FORDULÓD
130. játékheted kezdete: febr. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2509
SZÁMLA : XXXX

TAR-PALANTIR JR. KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,80] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+90 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 265.]

* 2. KP: energia fejlesztése 3
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

tv 41 50 támadó/véd. varázslat a 41. varázslatot az 50. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: jégcsóva. Támadó varázslatok listájára került: villámcsapás. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

m 1 mozogsz északkeletre
[108,79] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gyilkos sallank közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Karmait felemelve, a gyilkos sallank meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 3, gyógyulás: 7, összesen: +4 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Találsz egy barátság szent tüzét. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 253.]

be 49 bemész a 49. titkos labirintusba
Alaposan felméred a terepet, majd hozzálátsz a kutatáshoz. Eredménnyel! Megvan a bejárat. A járatban sötét félhomály van. Fáklyát gyújtasz. Nagyon óvatosan, fegyveredet erősen markolva indulsz befelé. [5 pontot használtál fel, van még 248.]

lm 2 6 2 mozogsz 2 6 2
Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [3. PONT.] Mész tovább, előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [4. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [5. PONT.] Némi kutatás után találsz egy vasalt faládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 6 amniosz, 6 kaja és 1 dobóháló (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy sima, fából készült ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [6. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Tugt-ork! Fegyvere egy bronzpenge. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 27 életpontot sebeztél. A Tugt-ork összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
65 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét és 1 bőrsisakot. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [5. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Az út itt elkanyarodik. [4. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [3. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [2. PONT.] [54 pontot használtál fel, van még 194.]

lm 7 10 14 mozogsz 7 10 14
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [7. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [8. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [9. PONT.] Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [10. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy gyilkos tetű. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 21 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [14. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy gyilkos tetű. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a gyilkos tetű testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 240 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 4, gyógyulás: 7, összesen: +3 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 164.]

lm 13 11 15 mozogsz 13 11 15
Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Azonban bárhogy is erőlködsz, nem jársz sikerrel. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 14. pontnál vagy.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A zárnyitó készlet tönkrement, beletört a zárba! Ez talán túl kemény dió a Te tudásodhoz. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Percekig feszülsz az ajtónak, de mindhiába. Talán még nem vagy elég erős. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 14. pontnál vagy.
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [18. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy gyilkos tetű! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a gyilkos tetű bal vállát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a gyilkos tetű fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A szabotázs sikeres volt. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Azonban bárhogy is erőlködsz, nem jársz sikerrel. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 18. pontnál vagy.
[24 pontot használtál fel, van még 140.]

lm 16 18 1 mozogsz 16 18 1
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Percekig feszülsz az ajtónak, de mindhiába. Talán még nem vagy elég erős. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 18. pontnál vagy.
Egyhelyben toporogsz.
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [14. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [10. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [9. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [8. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [7. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] Elértél a lépcsőhöz. Kimész. [48 pontot használtál fel, van még 92.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[107,80] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Mosolyogva ajánlod a segítségedet a lánynak. Mérgező bogyókat, gyilkos leveleket gyűjtesz. A betegek halála hosszas és kínkeserves lesz. A mit sem sejtő áldozat boldogan köszöni meg a segítséget. (+2 gonoszság.)
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy vaskohót. Délre nézve látsz egy púdersziklát. Nyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [107,81] Dombos terepre érkeztél.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy púdersziklát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. (ld. enc.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [47 pontot használtál fel, van még 45.]

kt 119 10 elkészíted a 119. tárgyat (10 darabot)
Sajnos csak 7 púderkő készítéséhez/gyűjtéséhez van elegendő pontod. Begyűjtöttél 7 púderkövet. [42 pontot használtál fel, van még 3.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 0.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 9, 22.
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 262 pontot. A következő körben tehát 262 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DOBÓHÁLÓ (221. TÁRGY)
A dobóhálót négy kötél összefonásával és csomózásával készítheted el, a KT 221 parancs kiadásával, 10 TVP-ért. Ha ki akarod találni, hogy ezt hogyan használhatod szörnyek befogására, (és már megkaptad a szörnyelfogás enciklopédiáját) nem árt, ha kiadsz a kész dobóhálóra is egy F parancsot.

TÖRPE BÁNYA (435. TÁRGY)
A nemesebb fémek (pl. mithril) kibányászásához már nem elegendő előkapni az ásót, és puff, kiásni az értékes ércet. Először is, építened kell egy bányát. Ehhez többek között ásó és csákány szükséges, valamint 240 TVP-nyi építkezés (ÉP 435 <TVP>). Ha a bánya elkészült, a H 434 paranccsal próbálhatsz meg bányászni, 8 TVP árán, egy csákány segítségével. Ne feledd, a sikerhez IGEN magas bányászat szükséges! A törpe bányában persze ugyanúgy kitermelhetők a régebbi, felszíni fémek is (réz, pular stb). Ha van érvényben Feltételes Ásás parancsod, és egy mezőn van törpe bánya, és van nálad csákány, akkor automatikusan a bányában próbálkozol, és nem a felszínen.

KARAKTERLAP

Tar-Palantir JR., egy ezüsthajú, piros szemű, kecskeszakállas gnóm férfi vagy. Bőröd mélykék színű. Leah tanítványa vagy. Papi hited: 48. A MAFFIA (#9124) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 121. fordulód.

Erő: 26 (27) Szint: 15 Merészség: 7/3 Magasság: 122 cm
IQ: 25 Támadás: 14 Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 100/100 év
Egészség: 16 Életpont: 225/141 Jellem: gonosz (92) Tul. pont: 1
Szerencse: 24 Varázspont: 208/6 Pénz: 206 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 14/-1 EFejl: 107
Eddig összesen 511 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 941 TP-t kaptál. Jelenleg 100052 TP-d van. A következő szinthez még 19948 TP szükséges. Trófeáid: pordémon, arató csattanat, ryuku légiós. A 104. fordulódban 3710 arany került a bankszámládra. 4340 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 9/97 (+18%) vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 21/16
lőfegyverek: 12/68 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); kerek kő (#19) (6 -); rézgolyó (#343) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/3 2. nyomkövetés: 13/98 (+8%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 10/48 5. csapdakészítés: 9/21 (+5%) 6. csapdaészlelés: 1/97
7. gyógyítás: 22/73 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 10/24
10. teológia: 15/87 (+6%) 11. taumaturgia: 9/97 (+45%) 12. zene: 17/57
13. szörnyismeret: 1/18 14. zárnyitás: 5/54 (+25%) 15. vadászat: 3/61
16. bányászat: 9/24 (+26%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
manaelementál (#290), mélységi grittang (#103), pordémon (#253), halálmadár (#351), piromenyét (#99)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
Bal Dahin (#3867), gonoszok (#988)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +5 vp 9 költség alatt;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 drótszőr (#37) 1 fáklya (#36) 3 nyílpuska lövedék (#547)
4 víz (#27) 1 zárnyitó készlet (#39)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 amniosz (#203) 1 aranypikkely (#415) 1 bőrsisak (#57)
1 bronzpenge (#126) 1 dobóháló (#221) 5 kaja (#2)
7 púderkő (#119) 6 sallank karom (#128) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(107,80) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), Tharr oltár, 46. jellempróba
(107,81) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), törpe bánya (#435), oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(108,79) gyilkos sallankok (#85), a 49. labirintus bejárata, Elenios rúnaköve, barátság szent tüze (#484), oltár, Tugt-ork (#46), gyilkos tetű (#116)

Üzenet küldése a karakternek