120. forduló, 122. forduló, Arana összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 15. 9h:11'
EZ A 141. JÁTÉKHETED, 121. FORDULÓD
142. játékheted kezdete: jan. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1505
SZÁMLA : XXXX

ARANA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,59] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy szőke, tüsi hajú, kék szemű gnóm férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy mászókarmot, egy örökkéval. rubinját és egy vassisakot visel. Ruházatát egy mutáns pók trófea és egy sörényes ubuk trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Csülök. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+70 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+188 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt. Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.) A lottó 694. hetének nyerőszámai: 28, 22, 13. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 20 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 267.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 262.]

* 3. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 262.]

bb 236 15 beraksz a bankba a 236. tárgyat (15 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 15 lajhár csontot. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

bb 2 20 beraksz a bankba a 2. tárgyat (20 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 262.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 257.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 247.]

m 1 mozogsz északkeletre
[74,58] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kastélyt. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 7350 TVP épült bele.) Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kissé megkarcolgatod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a manaelementál bal oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Varkaudar szablyával kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Rövid karddal néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Ördögi Kör (709. épület.). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 239.]

be 709 26 138 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 80 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy tulajdonságpajzs [A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet.] és egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 234.]

m 4 mozogsz délre
[74,59] Még mindig a városban vagy. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Észreveszel egy teljesen lerombolt vaskohót. Utad során felfedezel egy főutcát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Találsz egy sárkánytanyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy manaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával néhányszor meglegyinted a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Varkaudar szablyával néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+8 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " A következő épületeket látod: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [5 pontot használtál fel, van még 229.]

be 698 6 bemész a 698. épületbe
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Elmondod, hogy szeretnél bepillantást nyerni a dobófegyverek szakértelem rejtett misztériumaiba. Laza küzdőállásban lesed mestered szavait, kifinomult mozdulatait, majd igyekszel pontosan végrehajtani tanácsait. A küzdelmi gyakorlatok már sokszor inkább a rejtett érzékeid finomítják, tested szinte magától hajtja végre a szükséges mozdulatokat, miközben előre érzed ellenfeled mozdulatait, szándékát. Jó érzéssel tölt el tudásod gyarapodása. (+1 dobófegyverek.) Büszkén emeled tisztelgésre fegyvered, a gyakorlás véget ért. Csekély 115 aranyat tartalmazó erszényt ejtesz a szentély fogadalmi ajándékai közé cserébe az új tapasztalatokért. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 179.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[73,60] Még mindig a városban vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 11850 TVP épült bele.) Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy útonálló. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
93 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Összeakadsz Romold Thralkkal. Raia ministránsa. Egy bakkura csizmát, egy gromak páncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy sárga erőövet és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy rőtmanó berzerker trófea, egy khór darázs trófea és egy szeppent rákfatty trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Teherhordója is van: egy sörényes ubuk! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, jelezve, hogy jó. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[5 pontot használtál fel, van még 174.]

kt 249 1 elkészíted a 249. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 bumerángot. Egészséged TF-elődött. [12 pontot használtál fel, van még 162.]

fa 249 4673 1 feladod a 249. tárgyat a 4673. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Lisszia Ariaral részére szánod. Átadsz 1 bumerángot. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 159.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[72,59] Továbbmész a város utcáján.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Találsz egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 3 magszim belet 15 aranyért.
Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy vörös, kontyos hajú, félszemű árnymanó nő táborát. Fekete a bőre. Leah félisten hatalmú uralkodó papja. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: bűvharcos. Fegyverzetét egy ryuku tolvaj trófea, egy teriád törzsfő trófea és egy teriád vadász trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Egy pikkelyes ptog a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Találkozol egy vörös, rövid hajú, kék szemű ember férfival. Kecskeszakálla és bajsza van. Bőre gránitszürke. Tharr ministránsa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bakkura csizmát, egy bíbor erőövet, egy bronzpáncélt, egy gránit szimbólumot és egy lánckesztyűt visel. Ruházatát egy szürke rinocérosz trófea, egy ragyás burástya trófea és egy vérszomjas csüldő trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy parittya. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Amos Kaelpyr. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [5 pontot használtál fel, van még 154.]

ve 180 4 megveszed a 180. tárgyat 4
Vásároltál 4 ezüst gyűrűt. 36 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

ve 158 1 megveszed a 158. tárgyat 1
Vásároltál 1 ezüst karkötőt. 21 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

m 7 1 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[111,78] Kisebb hegyek emelkednek itt. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Felfedeztél egy hóhérbimbót. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy alpesi tehén került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+2% tau] Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 32 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+1% teo] Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal megvágod az alpesi tehén testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Az alpesi tehén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [112,77] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Hirtelen mozogni kezd a föld! Hmm, csak egy mélységi grittang. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mélységi grittang farkát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal alaposan megvágod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy krómkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [113,76] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Dort Amessix. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy földsárkány. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+1% tau] Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 32 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+1% teo] Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a földsárkány testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a földsárkány testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A földsárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A földsárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Varkaudar szablyával megcsapod a földsárkány sziklatestét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a földsárkány kőfejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A földsárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Siralmas támadást intéz farkával a földsárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
990 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 22, gyógyulás: 3, összesen: -19 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 139.]

m 2 1 2 mozogsz keletre, északkeletre, keletre
[114,76] Továbbra is magashegységben vagy. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy gonyolék vigyorog kajánul. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Dort Amessix. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy nyuhaj karbin. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy szárazság varázslat. 28 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+1% teo] Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel megpöccinted a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a nyuhaj karbin nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. A nyuhaj karbin most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. (ld. enc.) 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Van itt egy kolostor (559. épület.). Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [115,75] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal.

Látsz egy mély szakadékot. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű ember férfival. Leah hittérítője. Egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy ryuku köpenyt, egy sárga erőövet, egy szürke bőrkesztyűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tisztán érzed auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Otthagyod a másik kalandozót.

(Továbbmész...) [116,75] Továbbra is magashegységben vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy nyuhaj karbin került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+1% tau] Egy szárazság varázslattal köszöntöd a másikat. 28 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+1% teo] Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. Kritikus ütés! (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel meghorzsolod a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. [15 pontot használtál fel, van még 124.]

v 96 73 59 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(111,78) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), oltár, világítótorony (#156), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, alpesi tehenek (#91)
(112,77) mélységi grittangok (#103), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely
(113,76) földsárkány (#359)
(114,76) kolostor (#559), művészi porolit (#720), nyuhaj karbinok (#110)
(115,75) mély szakadék (#154), egy ember férfi
(116,75) nyuhaj karbinok (#110)

[73,59] Lakott területre érkeztél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Felfedeztél egy fény szentélyét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "
[-50 varázspont.] [+7% tau] [10 pontot használtál fel, van még 114.]

be 376 bemész a szentélybe
Elfojtva egy hangos böfögést, beóvakodsz a tekintélyt parancsoló építménybe. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 6 aranyat. (+1 jóság.)
Találkozol egy szőke, tüsi hajú, kék szemű gnóm férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy mászókarmot, egy örökkéval. rubinját és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy mutáns pók trófea és egy sörényes ubuk trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Csülök. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összefutsz Bal Dahinnal. Elenios ministránsa. Egy aranygyűrűt, egy bőrsisakot, egy bundás kabátot, egy gromak páncélt, egy igazgy. fülbevalót, egy kígyóbőr övet, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy karmos tankány trófea, egy kardfogú fülemüle trófea és egy kérődző etra trófea ékesíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy vadász tatu viszi. Tisztán érzed auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[5 pontot használtál fel, van még 109.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-6 TU.] A befejezéshez még 3379 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 49.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 44.]

* 2. BP: használod az 1602. tárgyat
Nincs nálad elég abból a tárgyból, amennyi szükséges lenne. Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Beleraksz 9 vizet. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 2 kék orchideát találsz. [3 pontot használtál fel, van még 41.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 11 fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 6 TVP-t kell elköltened.] [11 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 6, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a spagulár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 262 pontot. A következő körben tehát 292 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KARBIN PLAZMA (199. TÁRGY)
A karbin agyplazmájára kivágása után azonnal rá kell csöpögtetned 3 csepp spirituszt, mert különben nagyon gyorsan megromlik. A tartósított (és igen undorító) massza egyenlőre teljesen hasznavehetetlen lomnak tűnik.

KARAKTERLAP

Arana, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran bíborosa vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 121. fordulód.

Erő: 24 (28) Szint: 19 Merészség: 5/1 Magasság: 108 cm
IQ: 25 (27) Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 26 (28) Védekezés: 33 Menekülés: 30 % Életkor: 112/114 év
Egészség: 17 (21) Életpont: 294/244 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 5
Szerencse: 26 (30) Varázspont: 591/230 Pénz: 2717 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 21/0 EFejl: 16
Eddig összesen 830 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2343 TP-t kaptál. Jelenleg 350328 TP-d van. A következő szinthez még 99672 TP szükséges. Trófeáid: Földrengető, varkaudar íjász, ekharion bébi. A 120. fordulódban 15582 arany került a bankszámládra. 15582 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/74 (+26%) vágófegyverek: 24/90 (+1%) ütőfegyverek: 5/55
dobófegyverek: 23/0

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (80%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/19 2. nyomkövetés: 37/85 (+24%) 3. mászás: 7/25
4. csapdakészítés: 11/96 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/69 6. gyógyítás: 1/63
7. titkosírás: 1/60 8. felderítés: 15/87 9. szörnyidomítás: 5/41
10. teológia: 20/45 (+8%) 11. taumaturgia: 42/81 (+13%) 12. szerencsejáték: 2/4
13. versengés: 4/35 14. zene: 6/46 15. szörnyismeret: 11/96
16. zárnyitás: 1/40 17. vadászat: 1/53 18. bányászat: 7/83 (+32%)
19. főzés: 6/26

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
kutatsz max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
fémbontó szójer (#150), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
szutykos remák (#191), varkaudar bajnok (#190), áeratikus hasnyák (#243), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 1 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176) villámcsapás (#50) >> orgoró (#170)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> 16. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nyuhaj karbin! (számláló: 2)
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
248 arany (#50) 11 kaja (#2) 16 lajhár csont (#236)
3 magszim bél (#103) 3 smirglilevél (#29) 3 spiritusz (#170)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158) 2 karbin plazma (#199)
2 kék orchidea (#68)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, Csülök (1670. kalandozó), Bal Dahin (3867. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek