119. forduló, 121. forduló, Arana összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 12. 9h:08'
EZ A 141. JÁTÉKHETED, 120. FORDULÓD
142. játékheted kezdete: jan. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1505
SZÁMLA : XXXX

ARANA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [120,106] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 10 sámán gyógykenőcsöt (1350 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 moa varázsdoboz (eladási ár: 13111 arany, ebből a kezelési költség: 1311 arany) ellenértékét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+53 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+188 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.) Csak most ébredsz rá, hogy mennyire elrepült feletted az idő: már 3 éve vagy a Túlélők Földjén! Azonnal tapasztalod a dolog pozitív hatását: eloszthatsz egy tulajdonság és két képesség pontot!
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy manifesztátor fészket vagy búvóhelyet. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 265.]

* 1. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 260.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 255.]

* 3. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 255.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+2% tau] [0 pontot használtál fel, van még 255.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 250.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 240.]

hu 295 329 126 hulladék: 295 329 126
Hulladék, ezért nem gyűjtesz elit csatavértet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontpálcát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzpengét. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

hu 114 33 8 hulladék: 114 33 8
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kaktusztüskét. El is dobod a birtokodban levő 2 darabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz lapockacsontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szöges bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

m 7 8 7 mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra
[119,105] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku gárdista. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy szárazság varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 31 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+1% teo] Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista fejét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku gárdista bal lábát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod a ryuku gárdista jobb karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 737 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [119,104] A bozótost dombság váltja fel. Hirtelen mozogni kezd a föld! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mélységi grittang. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a mélységi grittang testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a mélységi grittang testét. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [118,103] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szekérkaravánt. Északra tart. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Felfedeztél egy Chara-din monolitját. [27 pontot használtál fel, van még 213.]

be 1215 15 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A gyeplőt fogó ráncos öregasszony bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván északra indul.
3 mérföld zötykölődés után (ritka erdőben): a távolban sok-sok trikornis nyüzsög, szerencsére elég messze vannak; van itt egy Chara-din monolitja; 6 mérföld megtétele után (ritka erdőben): elhaladtok egy csapat trikornis mellett, békésnek tűnnek, biztos most ettek; van itt egy Chara-din monolitja; 12 mérföld megtétele után (bozótos területen): van itt egy phua-kúp, egy templom; 18 mérföld zötykölődés után (dombságon): van itt egy vaskohó; 24 mérföldre az indulási helytől (dombságon): van itt egy olvasztókemence, egy vaskohó; 30 mérföld megtétele után (ritka erdőben): van itt egy elf kósza háza.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [30 pontot használtál fel, van még 183.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED


(118,103) egy ismeretlen isten rúnaköve, északra tartó szekérkaraván (#1215), 37. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(119,104) mélységi grittangok (#103)
(119,105) ryuku gárdista (#360), Fairlight rúnaköve, 24. jellempróba

[118,88] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETETÉSE TILOS". A föld meg-megremeg, a quwargok keményen dolgoznak alattad. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié. Nocsak, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
[0 pontot használtál fel, van még 183.]

m 7 1 8 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északra
[117,87] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Nini, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg királynő került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+1% teo] Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő torát. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő jobb első lábát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg királynő torát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő bal vállát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1279 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [118,86] A sík vidéket bozótos váltja fel. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [118,85] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ragyás burástya közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+1% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy szárazság varázslat. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+2% teo] Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya nyakát. Kritikus ütés! (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. [27 pontot használtál fel, van még 156.]

kt 29 15 elkészíted a 29. tárgyat (15 darabot)
Begyűjtöttél 15 smirglilevelet. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [15 pontot használtál fel, van még 141.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[117,84] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+1% tau] Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+1% teo] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos fejét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a quwarg harcos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 16 életpontot vesztettél. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 21, gyógyulás: 1, összesen: -20 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szekérkaravánt. Északnyugatra tart. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. [9 pontot használtál fel, van még 132.]

be 1215 6 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A bakon ülő nyurga elf fickó bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván északnyugatra indul.
12 mérföldre az indulási helytől (sűrű erdőben): van itt egy Chara-din monolitja; 15 mérföldre az indulási helytől (sűrű erdőben): van itt egy művészi porolit.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [12 pontot használtál fel, van még 120.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED


(117,84) quwarg harcos (#201), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, északnyugatra tartó szekérkaraván (#1215)
(117,87) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), mély kút (#93), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, quwarg királynő (#153)
(118,85) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 35. jellempróba, ragyás burástya (#111)
(118,86) művészi porolit (#720)
(118,88) Sheran oltár

[111,78] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy alpesi tehén. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy szárazság varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+2% teo] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy hóhérbimbót. (ld. enc.) Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy világítótornyot. Látsz egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
[0 pontot használtál fel, van még 120.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(111,78) alpesi tehenek (#91), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), oltár, világítótorony (#156), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely

[72,59] Épületek tűnnek fel. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 acélpengőkét 3 aranyért, 1 bronzpengét 12 aranyért, 1 csontpálcát 15 aranyért, 1 elit csatavértet 30 aranyért, 1 elkarog szőrt 1 aranyért, 1 göcsörtös bunkót 8 aranyért, 1 lapockacsontot 4 aranyért, 8 madártollat 8 aranyért, 1 raptor karmot 12 aranyért, 4 sallank nyilat 12 aranyért, 1 szöges bunkót 10 aranyért, 1 szvó-ektoplazmát 10 aranyért, 1 tankány karmot 10 aranyért, 6 tigroszlán fogat 6 aranyért, 1 ubuk tüskét 1 aranyért.
Utad során felfedezed egy vörös, kontyos hajú, félszemű árnymanó nő táborát. Fekete a bőre. Leah félisten hatalmú uralkodó papja. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: bűvharcos. Fegyverzetét egy ryuku tolvaj trófea, egy teriád törzsfő trófea és egy teriád vadász trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Mentális auráját felismered, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
Találkozol egy kopasz, kék szemű troll férfival. Bőre színe zöld. Raia ministránsa. Egy bakkura csizmát, egy gromak páncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. rubinját és egy sárga erőövet visel. Ruházatát egy rőtmanó berzerker trófea, egy sötét gnóm trófea és egy szeppent rákfatty trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy sörényes ubuk! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Romold Thralk. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] [+7% tau] [10 pontot használtál fel, van még 110.]

pbe 9000 beraksz a bankba 9000 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 15582 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 110.]

ve 236 20 megveszed a 236. tárgyat 20
Vásároltál 20 lajhár csontot. 80 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 110.]

kt 249 4 elkészíted a 249. tárgyat (4 darabot)
Legyártottál 4 bumerángot. Egészséged TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [48 pontot használtál fel, van még 62.]

m 3 mozogsz délkeletre
[73,60] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy útonálló közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod az útonálló testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
93 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 11650 TVP épült bele.) Észreveszel egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 1 bőrpáncél, 3 magszim bél. Elteszed őket. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 53.]

fa 249 4673 3 feladod a 249. tárgyat a 4673. kalandozónak (3 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Lisszia Ariaral részére szánod. Átadsz 3 bumerángot. Ennek elküldése 27 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 50.]

m 8 mozogsz északra
[73,59] Még mindig a városban vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fény szentélyét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " A következő épületeket látod: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. " [9 pontot használtál fel, van még 41.]

be 376 bemész a szentélybe
Elfojtva egy hangos böfögést, beóvakodsz a tekintélyt parancsoló építménybe. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 7 aranyat. (+1 jóság.)
Összefutsz egy kontyos ősz hajú, szürke szemű törpe férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Elenios ministránsa. Egy aranygyűrűt, egy bőrsisakot, egy bundás kabátot, egy gromak páncélt, egy igazgy. fülbevalót, egy kígyóbőr övet, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy karmos tankány trófea, egy kardfogú fülemüle trófea és egy kérődző etra trófea díszíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Málhásállata egy vadász tatu. Tisztán érzed auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Bal Dahin. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[5 pontot használtál fel, van még 36.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-3 TU.] A befejezéshez még 3385 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: használod az 1602. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 23, 30.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a spagulár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 261 pontot. A következő körben tehát 262 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HÓHÉRBIMBÓ (132. NÖVÉNY)
Dombos terepen néha látsz egy hatalmas, magányosan álldogáló fehér bimbót. Ez a különös, fehér levelű virág mérgező párát bocsát ki, amely a bogarak elpusztítására szolgál - a hóhérbimbó ugyanis apró élőlények lebontásával táplálkozik. De ha ezt a párát akár egy nagyobb állat, akár egy ember belélegzi hosszabb ideig, rosszullétet, hányást okozhat. A gyilkos növény közepén, a száron általában megtalálható egy sápadtszürke, szinte örökké csukott kelyhű virág, a csuklyavirág. Ha valamilyen okból le akarod tépni, akkor a KT 133 parancsot kell kiadnod, 3 pontért. Egy fordulóban csak egy csuklyavirágot tudsz szedni.

KARAKTERLAP

Arana, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran bíborosa vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 120. fordulód.

Erő: 24 (28) Szint: 19 Merészség: 5/1 Magasság: 108 cm
IQ: 25 (27) Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 26 (28) Védekezés: 33 Menekülés: 30 % Életkor: 112/114 év
Egészség: 17 (21) Életpont: 294/206 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 5
Szerencse: 26 (30) Varázspont: 591/82 Pénz: 2965 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 21/4 EFejl: 10
Eddig összesen 824 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4446 TP-t kaptál. Jelenleg 347985 TP-d van. A következő szinthez még 102015 TP szükséges. Trófeáid: Földrengető, varkaudar íjász, ekharion bébi. A 120. fordulódban 15582 arany került a bankszámládra. 15582 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/48 vágófegyverek: 24/89 (+4%) ütőfegyverek: 5/55
dobófegyverek: *22/100 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (80%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/19 2. nyomkövetés: 37/61 (+24%) 3. mászás: 7/25
4. csapdakészítés: 11/91 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/69 6. gyógyítás: 1/63
7. titkosírás: 1/60 8. felderítés: 15/87 9. szörnyidomítás: 5/41
10. teológia: 20/37 (+12%) 11. taumaturgia: 42/68 (+15%) 12. szerencsejáték: 2/4
13. versengés: 4/35 14. zene: 6/46 15. szörnyismeret: 11/96 (+18%)
16. zárnyitás: 1/40 17. vadászat: 1/53 18. bányászat: 7/51 (+16%)
19. főzés: 6/26

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
kutatsz max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
fémbontó szójer (#150), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
szutykos remák (#191), varkaudar bajnok (#190), áeratikus hasnyák (#243), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 1 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176) villámcsapás (#50) >> orgoró (#170)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> 16. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nyuhaj karbin! (számláló: 0)
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8972 arany (#50) 1 acélpengőke (#231) 1 bronzpenge (#126)
1 csontpálca (#329) 1 elit csatavért (#295) 1 elkarog szőr (#665)
1 göcsörtös bunkó (#123) 2 kaktusztüske (#114) 1 lapockacsont (#33)
8 madártoll (#112) 1 raptor karom (#281) 4 sallank nyíl (#129)
1 szöges bunkó (#8) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 tankány karom (#237)
6 tigroszlán fog (#63) 1 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 bőrpáncél (#51) 1 bumeráng (#249)
11 kaja (#2) 16 lajhár csont (#236) 3 magszim bél (#103)
3 smirglilevél (#29) 3 spiritusz (#170) 8 ugh méreg (#166)
37 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár, egy árnymanó nő, Romold Thralk (3471. kalandozó)
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, Bal Dahin (3867. kalandozó)
(73,60) útonálló (#130), Trikornis Futárszolgálat (#711), főutca (#399), oltár, ház (#400)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Arana 120. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
sünmedve (#33) acélkolosszus (#35) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) óriás patkány (#42)
tigroszlán (#43) csontváz (#48) zombi (#49) bakkura (#52) százfogú (#53)
bo-skorpió (#54) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59)
drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66)
húsevő magszim (#67) evaporőr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72)
garokk (#73) tintacsiga (#74) trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82)
kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88)
sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94)
mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99)
szőrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104)
griffőniksz (#106) vadász varkaudar (#108) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112)
süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117)
trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121) tetemember (#123)
manifesztátor (#124) varkaudar mágus (#128) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132)
élőholt mirg (#135) karmos tankány (#137) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) arató csattanat (#144)
pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148) szőrös bozsó (#149)
fémbontó szójer (#150) quwarg királynő (#153) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156)
purifikátor (#157) nómenklatúra (#158) tyrannoszaurusz rex (#160) velociraptor (#161) hadroszaurusz (#162)
jégtroll (#164) bávatag golombár (#165) orgoró (#170) sírlidérc (#172) dögkeselyű (#174)
élőholt mágus (#175) óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186)
varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190) szutykos remák (#191) quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202)
élőholt sullár (#216) tormikus egér (#218) pszi elementál (#221) áeratikus hasnyák (#243) manaelementál (#290)
ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348) északi aurach (#350)
láplidérc (#352) erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) dűnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358)
földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknős (#362) troll ritualista (#365)
dombi yeti (#366) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369) smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418)
halálhozó (#419) kék rothasztó (#421) sarki róka (#636) agyfröccsentő (#666) varkaudar kölyök (#685)
varkaudar íjász (#687) csontlepke (#746) lajhárlord (#757) burástya királynő (#759) ryuku futárbérenc (#765)
ekharion bébi (#768) ork bérgyilász (#781) Quirov (#975) Földrengető (#7011) gigaféreg lárva (#7037)
csupasz gigaféreg (#7038) rücskös gigaféreg (#7039)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) $szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) $csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) $vadász tatu bőr (#15)
$bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25) gyenge méreg (#26)
víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31)
szeksztáns (#32) $lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35) fáklya (#36)
drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) $grákóbőr (#41) távcső (#42)
tükör (#43) királygyík bőr (#44) $kis bőrpajzs (#45) krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47)
$antilopbőr (#48) $kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50) bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55)
$mákrózsa virág (#56) $bőrsisak (#57) $tigroszlán fog (#63) $csontszablya (#64) $szöges páncél (#65)
$szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70)
$rézpáncél (#71) $rézsisak (#72) rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75)
bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80)
zöld üveg (#82) ragasztó (#83) díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85) olvasztókemence (#86)
bronzhegyű lándzsa (#87) $bronzsisak (#88) $bronzpajzs (#89) $bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91)
kötél (#92) mély kút (#93) $bronzhegyű nyíl (#94) $bakkura csizma (#96) $rákpajzs (#98)
fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) $magszim bél (#103) fémrúd (#104)
evaporőr háj (#105) fabontó (#106) $rövid íj (#107) nyílvessző (#108) vapár cserje (#109)
vapár ág (#110) hosszú íj (#111) $madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) $kaktusztüske (#114)
móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119)
$göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) $bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127)
sallank karom (#128) $sallank nyíl (#129) $hebrencs állkapocs (#130) $ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132)
csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) $mérg. ubuk tüske (#137)
ubuk dobónyíl (#138) denevér szimbólum (#140) virág szimbólum (#143) oltár (#146) $mocsári penke (#148)
grok-képződmény (#149) szent jogar (#150) $szvó-ektoplazma (#151) $vasérc (#152) $pirkit (#153)
mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156) $nyu-shuriken (#157) ezüst karkötő (#158)
$vassisak (#160) $nagy vaspajzs (#161) mászókampó (#165) ugh méreg (#166) sziklafészek (#167)
sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170) rövid kard (#171) téfea-agy (#172)
nekrofun (#173) márványtorony (#175) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179)
ezüst gyűrű (#180) vashegyű lándzsa (#182) nagy bronzkulcs (#185) nagy vaskulcs (#186) mérgezett vasnyíl (#187)
$mérg. ubuk dobónyíl (#188) $vas dobónyíl (#189) $mérg. vas dobónyíl (#190) $aranygyűrű (#193) $trikornis szarv (#198)
gyíkfű csomó (#200) $gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204)
kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) fűszertartó (#210) sáfránypor (#211)
$dorony tüdő (#212) manifeszt.nyúlvány (#214) ketrec (#216) hurokcsapda (#217) fedett verem (#219)
dobóháló (#221) láncing (#222) varkaudar lándzsa (#224) $orgyilkos tőr (#225) obszidián karkötő (#229)
lánckesztyű (#230) $acélpengőke (#231) furulya (#233) lajhár csont (#236) $tankány karom (#237)
kis aranykulcs (#240) $tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243) nagy aranykulcs (#246) fekete bőrcsizma (#247)
bumeráng (#249) templom (#256) szent kehely (#257) szopókő (#259) isteni könnycsepp (#260)
friss csatamező (#262) ősi csatamező (#263) remák szív (#264) fülemüle agyar (#267) gromak páncél (#270)
$szürke bőrkesztyű (#271) szuper dobóháló (#273) szuper hálócsapda (#274) $raptor karom (#281) bíbor erőöv (#291)
varkaudar páncél (#294) $elit csatavért (#295) kőszem (#304) varázskő (#305) arany papi karkötő (#309)
galachmit (#310) borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312) gyógykenőcs (#313) $ezüsthegyű nyíl (#323)
$ezüstshuriken (#327) $csontpálca (#329) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333)
$tolmokov-koktél (#351) quwarg boly (#359) phua-kúp (#372) Eldaran karkötője (#373) fény szentélye (#376)
szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) főutca (#399) ház (#400)
$kígyóbőr öv (#410) aranypikkely (#415) Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435)
szent liget (#439) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erődítmény (#488) sárkánytanya (#492)
kihívás tornya (#502) varkaudar szablya (#516) Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535) főnixtoll (#563)
Fortuna szentélye (#645) $sámán erszény (#650) $rinóbőr (#651) $darázsszárny (#652) varkaudar tekercs (#653)
$aurach fog (#657) $elkarog szőr (#665) $nektoraf faggyú (#667) $szulfagor agyar (#677) elf kósza háza (#681)
orvosságos zacskó (#682) elf tekercs (#683) smaragd karkötő (#707) $etra hályog (#712) művészi porolit (#720)
mágikus hátizsák (#735) jegygyűrű (#736) hatalom fülbevalója (#817) örökkéval. rubinja (#900) örökkéval.gyémántja (#1065)
varkaudar látógömb (#1107) varkaudar falu (#1109) kis ónixkulcs (#1110) varkaudar csont (#1113) örökkéval.smaragdja (#1115)
moa varázsdoboz (#1133) varkaudar pálinka (#1137) sámán gyógykenőcs (#1139) királyi őrsánc (#1140) hűségérme (#1141)
Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169) vark. pecsétgyűrű (#1171) régészeti lelőhely (#1208) szekérkaraván (#1215)
megbűvölt utazóláda (#1218) ork csodaszer (#1228) vadászkés (#1264) Sheran cserepe (#1271) csodabazár (#1404)
esélynövelő (#1409) ryuku futárcsizma (#1530) $monstrum vállvédő (#1577) tündöklő szobor (#1587) Kalmárok Kémgömbje (#1589)
illatos rózsaszál (#1595) féregíz nyakpánt (#1601) ezüstszelence (#1602) ork kunyhó (#1683) ork sör (#1701)

Receptek

főtt étel (#1)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FA   tárgy     kalandozó darab        3  futárpostának átad
FAA  tárgy     [tárgy]   [tárgy]  par*3  futárpostának átad
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPCS [1-3]                         0/20  kapcsoló állítása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TK   kaland kalandozó                 ?  többszemélyes kalandra indulás
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek