11. forduló, 13. forduló, Peacebringer összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. ápr. 28. 15h:11'
EZ A 28. JÁTÉKHETED, 12. FORDULÓD
29. játékheted kezdete: máj. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4568
SZÁMLA : XXXX

PEACEBRINGER KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [23,8] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.)

fse 40 felt. segítség 40 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes segítség:) Figyelmeztető kiáltásodra a manógyerekek ijedten megfordulnak, pont akkor, amikor a bolhakutya előugrik a bozótból. Két védtelen, apró manógyermek egészen más, mint egy harcban jártas felnőtt, amilyen Te vagy - a bolhakutya farkát behúzva lelécel, könnyebb préda után kutatva. A manógyerekek gyorsan elszaladnak. Megmentetted őket! (+2 jóság.) Jellemed hamarosan jóra fog változni.
[5 pontot használtál fel, van még 159.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[24,9] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy tigroszlán nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a tigroszlán farkát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot a másikra rontasz. Kőkalapáccsal meghorzsolod a tigroszlán bal oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A tigroszlán karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A tigroszlán állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Kőkalapáccsal megütöd a tigroszlán testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmaival a tigroszlán megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A tigroszlán megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 9%}
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Sűrű, sárga füst száll az ég felé. Közelebbről látod, hogy egy nagy tűzrakáson valaki fehér bogyókat éget. A tűzhely mellett egy árnymanó és egy kobudera holtteste fekszik. Nem kell sok hozzá, hogy megértsd, mi történt - az árnymanó gonoszkodás céljából gramák bogyót kezdett égetni. A mérgező füsttől a humanoidok csak köhögni kezdenek, de a madarak, kisebb emlősök és más apró állatok tömegével pusztulnak el a környéken. Ismét egy példája az értelmetlen gonoszkodásnak. A kobudera megpróbálta megakadályozni, és a harcban mindketten elpusztultak. A tűz mellett még nagy kupac felhasználatlan gramák bogyó áll. Ahhoz, hogy a tüzet eloltsd, és a bogyókat megsemmisítsd, 20 TVP-t kell elköltened (14. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Eltaposod a tüzet, és szétrugdosod, szétütöd a bogyókat. Köhögsz és hánysz, de befejezed az akciót. Hamarosan szerencsére szellő kerekedik, és szétviszi a mérgező füst maradékát. (+4 jóság.) Jellemed megváltozott: mostantól jó vagy. Most már tudod, hogy miért is jó a fény útját járni. (ld. enc.)
Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [25,10] A sík vidéket bozótos váltja fel. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett?


(Továbbmész...) [26,10] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Fehér mandula illatát hozza a szél. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).


Találkozol egy fekete, copfos hajú, piros szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Jobb kezében egy kőkalapácsot, bal kezében egy vizestömlőt tart. Mentális auráját felismered, semleges jellemű. Összeismerkedtek. Az ő neve Nagylábú Tuong. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[50 pontot használtál fel, van még 109.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Mohón zabálni kezdesz. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 89.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[27,10] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gyilkos mókus. (ld. enc.) Itt csata lesz.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a gyilkos mókus testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot a másikra rontasz. Kőkalapáccsal megcsapod a gyilkos mókus nyakát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A gyilkos mókus belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 10 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 9%}
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Utad során felfedezel egy korongfát. (ld. enc.) Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [28,10] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy smirglibokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy gonyolék. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a gonyolék bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A gonyolék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 5 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 9%}
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy surranó kígyó. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a surranó kígyó lapos fejét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kőkalapácsot ellenfeledre rohansz. Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a surranó kígyó testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A surranó kígyó feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. (ld. enc.) 28 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 9%}
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [29,10] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy bo-skorpió. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a bo-skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot ellenfeledre rohansz. Kőkalapáccsal megcsapod a bo-skorpió testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A bo-skorpió feléd sújt csáprágóival, de mellé! A bo-skorpió melléd csap a farkával! Kőkalapáccsal csak érinted a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a bo-skorpió a farkával, de elhibázta! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver). {Lőfegyver fejlődés: össz: 9%}
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. [30 pontot használtál fel, van még 59.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[30,10] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy garokk nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a garokk varacskos hátát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a kőkalapácsot a másikra rohansz. Kőkalapáccsal gyengén megütöd a garokk testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kőkalapáccsal súrolod a garokk testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A garokk megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. {Lőfegyver fejlődés: össz: 9%}
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené.

(Továbbmész...) [31,10] A bozótost ritka erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mérges pók. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a mérges pók szőrös testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kőkalapácsot ellenfeledre rohansz. Kőkalapáccsal megcsapod a mérges pók szőrös testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A mérges pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. (ld. enc.) 10 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 9%}
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy korongfát. [20 pontot használtál fel, van még 39.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 19.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi gyakorlást végeztél még elalvás előtt, és most már bizonyos vagy benne, hogy képes lennél a gyors fegyvercserére akár közvetlenül harc előtt is. (ld. enc.)
Ebben a körben 19 pontod maradt, ebből a következő körre 19 pontot vihetsz át. Kapsz még 151 pontot. A következő körben tehát 170 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A FÉNY ÚTJA
Ahh, szóval a fény útját választottad! Az erkölcsösség, a tisztaság jól kitaposott ösvényét járni nagyon bölcs gondolat. Mint mindenhol a világban, a vezető szerep a törvényeket betartó, tiszta lelkű lényeké. A Túlélők Földjén számos előny illeti meg a jó jelleműeket. A jó istenek követőiknek különlegesen jó varázslatokat adnak. Bizonyos helyeken csak a jó (de legalábbis nem gonosz) jelleműek kaphatnak információt, segítséget, küldetéseket. A sötétség hívei persze nem rettennek vissza még attól sem, hogy mágiával elferdítsék aurájukat, másokat megtévesztendő, de neked fel kell ismerned a fekete bárányt a nyájban!
A jellemednél, a "jó" után zárójelben látod jóságpontjaid számát - ez adja meg, hogy hány jellempontot gyűjtöttél azóta, hogy jóvá váltál. Minél több ilyen pontod van, annál ellenállóbb vagy az energiatámadásokkal szemben, és annál nagyobb erővel tudod választott istened varázslatait elmondani. Még egy előnnyel jár a fehér aura: gonoszok ellen vívott csatában minden egyes ütésedhez kapsz +1 sebzést. Ez az előny mindaddig él, amíg jellemed meg nem változik.

GYILKOS MÓKUS (29. SZÖRNY)
Az erdők e vérszomjas ragadozója ártatlan külsejével megtéveszti a gyanútlan utazókat. Amikor azonban valakinek a nyakába ugrik ez a csupa fog-karom harapógép, gyakran megváltozik az ember véleménye. Feltéve, ha túléli a támadást. Öreg, tapasztalt vándorok szerint a gyilkos mókus húsa ehető.

KORONGFA (79. NÖVÉNY)
Ez a furcsa, mélybarna színű fa néha négy méterre is megnő. Ezért gyakran tájékozódási pontként is használják őket az erdőjárók. Mivel törzse nagyon sima, nem valószínű, hogy meg tudod mászni mindenféle segítség nélkül. Ha mégis sikerül valahogy feljutni a koronába, begyűjthetsz a KT 80 paranccsal, 8 pontért a fa furcsa, 10 cm átmérőjű, lapos korongterméseiből egyet.

SURRANÓ KÍGYÓ (30. SZÖRNY)
Ez az apró kígyófajta szinte mindenhol megtalálható, ahol bokrok nőnek. Harapása gyenge mérget is hordoz, de ezzel csak kisebb állatokat tud megölni. A nagyobbakhoz (mint Te) több harapás szükséges.

SURRANÓ KÍGYÓ BŐRE (47. TÁRGY)
Ha sikerül ártalmatlanná tenned egy surranó kígyót (és túlélted a harapását), megnyúzhatod, igen finom és rugalmas bőrhöz jutva. Nagyon divatos lenne valami ruhadarabot szabni belőle, nem?

BO-SKORPIÓ (54. SZÖRNY)
Ez a jól megtermett, mérges csípésű bogár nem igazi skorpió. Nevét onnét kapta, hogy a skorpióhoz hasonlóan, farkának előresújtásával támad, és ez a csípés mérgező. Ollói viszont nincsenek, csak hatalmas csáprágói. Mérgét az alkimisták szerint ugyan ki lehet nyerni, de a koncentrátum veszít ilyenkor az erejéből.

GAROKK (73. SZÖRNY)
A bozótok mélyéről minden figyelmeztetés nélkül előugró oroszlán méretű vaddisznók a garokkok. Hatalmas agyaraikkal képesek akár egy lovat is felnyársalni. Talán ez az oka, hogy bár húsuk ízletes, aránylag kevesen mernek rájuk vadászni. A garokk közeledésére jó előre fel lehet készülni, mert általában hangos röfögéssel túrja a bokrokat ehető gyökerek után.

MÉRGES PÓK (20. SZÖRNY)
Ezek a tenyérnyi, szőrös csúfságok inkább visszataszítóak, mint veszélyesek. Marásuk azért nem lebecsülendő, mert bár mérgük nem halálos, fájdalmas sebet tud okozni. Ha ügyes vagy, kinyerheted a mérgét, ami sok mindenre jó lehet.

GYENGE MÉREG (26. TÁRGY)
A mérges pókot vagy más, mérges harapású/csípésű szörnyet megölve, kinyerhetsz tőle néhány csepp mérget. Ahhoz, hogy ezt veszélytelenül megtehesd (amint ez sikerült is), szükséged van egy kavadu iszákra. Kis gondolkodással arra is rájöhetsz, hogy mire használhatod a mérget (ha már van pl. fúvócsöved).

FELTÉTELES FEGYVERVÁLTÁS
Előfordulhat, hogy olyan szörnnyel kerülsz szembe, amellyel szemben egy bizonyos fegyverfajta (ütő, vágó vagy szúró) sokkal hatékonyabb, mint egy másik. Ilyen esetekben jó lenne, ha át tudnál váltani a támadásban leghatékonyabb fegyverre. Az is lehetséges, hogy művésze vagy egy fegyver szakértelemnek, de egy másikat is szeretnél kifejleszteni, anélkül, hogy fordulókon keresztül eredménytelenül csépeled a legnagyobb szörnyeket az új fegyverrel. Mostantól azonban használhatod az új Feltételes Fegyverváltást, amely minden problémára megoldást jelent! Ehhez az FF <első fegyver> <második fegyver> <harmadik fegyver> parancsot kell kiadnod. Mi fog történni ennek hatására? Ezentúl, ha egy szörnnyel találkozol, gyorsan megvizsgálod, hogy képes vagy-e az <első fegyverrel> leölni az ellenfeledet. Ha nem, akkor a <második fegyvert> veszed. Ha az sem jó, a <harmadik fegyvert> választod, és ha az sem működne, akkor marad a KF-el a jobb kezedbe vett fegyver (Igen, ezzel a paranccsal kizárólag a JOBB kezedben levő fegyvert fogja a program váltani!) Ha esetleg a fenti négy fegyver közül egyikkel sem valószínű, hogy ki tudod oltani a szörnyeteg életét, akkor a négy fegyver közül azt fogod választani, amelyikkel a legnagyobb sebzést vagy képes okozni. Példa: tegyük fel, hogy mestere vagy a vágófegyvereknek, de az ökölvívásban és a szúrófegyverek szakmájában kezdő. Mindkettőt szeretnéd fejleszteni. Az FF 28 12 parancs hatására ökölvívást alkalmazol az olyan szörnnyel szemben, amelyet képes vagy így is legyőzni, csontszuronyt olyanra, amelyet ököllel nehezen, de szúrófegyverrel könnyű megsebezni, és egyéb esetekben használod a jól bevált, beKF-elt vágófegyveredet (ami mondjuk egy sárkányölő kard). Ha minden fegyvertípussal egyformán képzett vagy, egyszerűen csak írd be a három fegyvertípust az FF parancshoz, és mindig kiválasztod azt a fegyvert, amely az adott szörny ellen a legjobb.
Megjegyzések az FF paranccsal kapcsolatban: 1. Törölni a paraméter nélkül kiadott FF paranccsal lehet. 2. Kalandozók ellen mindig a beKF-elt fegyveredet használod, sosem az FF parancsban megadottakat. 3. Az FF parancs paramétereként bármilyen, általad megadott fegyvert megadhatsz, olyat is, ami épp nincs a birtokodban (de reméled, hogy hamarosan megszerzed), persze a feltételes fegyverváltás nem létező fegyverre nem fog "bekattanni". 4. Az FF parancsnak nem muszáj három paramétert adni, lehet egyet vagy kettőt is. 5. Vigyázz! A régi FF paranccsal ellentétben, ha bármikor kiadsz egy új FF parancsot, az mindig teljesen felülírja az előzőt! 6. Ha fegyvert váltasz, az nem garancia arra, hogy így BIZTOSAN megölöd a szörnyet: elvégre, mindig lehetnek balul sikeredett ütések, mindig elképzelhető, hogy a szörny túl fürgén ugrál félre. Ha tehát a feltételes fegyverváltást alacsony szakértelem fejlesztésére használod, mindig előfordulhat (bár kis eséllyel), hogy a "gyakorlatozás" kudarccal végződik. Az új feltételes fegyverváltás dinamikusan használható parancs, kísérletezz vele, próbáld ki, hogy hogyan működik a legjobban a te számodra.

KARAKTERLAP

Peacebringer, egy copfos ezüsthajú, szürke szemű, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Ez a 12. fordulód.

Erő: 14 Szint: 5 Merészség: 9/9 Magasság: 147 cm
IQ: 11 Támadás: 4 Agresszió: 4 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 14 Életpont: 85/74 Jellem: jó (2) Tul. pont: 4
Szerencse: 11 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 53 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 53 TP-t kaptál. Jelenleg 795 TP-d van. A következő szinthez még 205 TP szükséges. Trófeád: csontlepke.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6 ütőfegyverek: 3 (+1) lőfegyverek: 4

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 1
4. gyógyítás: 3 5. harcművészetek: 5 6. vadászat: 3 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
segítesz max. 40 TVP-ért

Összsúly: 30.72 kg Megterheltség: 80%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 121 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
12 kerek kő (#19) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 gyenge méreg (#26) 1 surranó kígyó bőr (#47)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(24,9) tigroszlán (#43), gumifa (#38), 14. jellempróba
(26,10) 27. jellempróba, Nagylábú Tuong (5208. kalandozó)
(27,10) gyilkos mókus (#29), korongfa (#79, belőle készíthető: #80)
(28,10) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár, gonyolék (#13), surranó kígyó (#30)
(29,10) bo-skorpió (#54), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)
(30,10) garokk (#73), 2. jellempróba, oltár
(31,10) mérges pók (#20), korongfa (#79, belőle készíthető: #80)

Üzenet küldése a karakternek