117. forduló, 119. forduló, Arana összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 8. 9h:12'
EZ A 140. JÁTÉKHETED, 118. FORDULÓD
141. játékheted kezdete: jan. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1505
SZÁMLA : XXXX

ARANA KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [112,110] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 12. pontnál.
Táborozásod alatt tudomásodra jut egy történet, melyet az Alanori Krónika szerkesztői terjesztenek, egy erdőről, melyet az éjszaka teremtményei laknak. Talán érdemes lenne utánanézni ennek a helynek, ezért minden szükséges információt beszerzel róla, amit csak lehet. Megismerted a 173. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 124. számában találsz.]
Táborozásod alatt sokat elmélkedtél Billion Ghaspaq látomásán, és elhatároztad, hogy te is megpróbálsz utána járni Vuhtakoa kapitány rejtélyének. Megismerted a 174. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 125. számában találsz.]
Táborozásod alatt úgy döntöttél, hogy kísérletet teszel az Illékony Torony felkutatásával, ezért a bejutáshoz szükséges varázsszó megszerzése végett felvetted a kapcsolatot az Alanori Krónika szerkesztőségével. Megismerted a 172. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 123. számában találsz.]
Táborozásod alatt megismerted Monstarax titkos laboratóriumának helyét, akit olyannyira köröznek most Alanorban. Megismerted a 177. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 128. számában találsz.]
Táborozásod alatt tudomásodra jutott egy pletyka, melyet ryuku honban lévő kalandozótársaid terjesztenek: egy Kui-Szingh nevű ryuku ismeri a Császárvárosba való bejutás módját, és 5000 aranyért ezt hajlandó is elárulni az érdeklődőknek. Talán érdemes lesz felkeresni őt. Megismerted a 179. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 130. számában találsz.]
Táborozásod alatt beszerzel minden információt Snafall, a hóvihart előidézni szándékozó renegát udvari mágus tevékenységével kapcsolatban. Megismerted a 181. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 132. számában találsz.]
Táborozásod alatt hallottál az épségben talált esthar palotáról, és hogy Kratifix munkát ajánl a helyszínen. Amint lehet, oda sietsz majd. Megismerted a 178. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 129. számában találsz.]
Táborozásod alatt elhatározod, hogy mélyebbre ásod magad a Hortu-Szimán féle konfliktusban, azaz amint teheted a híres várostrom helyszínére vonulsz. Megismerted a 180. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 131. számában találsz.]
Táborozásod alatt beszerezted a szükséges információkat az Alanor környékén oly divatos genrath vérmedve vadászatról, hátha neked is terem babér e versenyen. Megismerted a 176. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 127. számában találsz.]
Táborozásod alatt úgy döntöttél, hogy szeretnél kicsit többet megtudni Kaszás Ubaron mesterkedéséről, ezért felvetted a kapcsolatot az Invázióügyi Minisztériummal. Megismerted a 171. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 122. számában találsz.]
A táborozás 5. napján összeakadsz egy barna, hosszú hajú, barna szemű ember férfival. A bőre kreolszínű. Fairlight püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany masszariasztót, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy ónix masszavadítót, egy sárga erőövet, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar hadúr trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Lord of the Pit. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A sötétség puha, megnyugtató karjai ölelnek át. Halott vagy. Ilyen lenne hát? Várod, hogy jöjjön valaki, aki megmondja, mit kell tenned most, aki irányt mutat neked. Egy kámzsás, vörösen izzó szemű alak közelít feléd, pillantása mintha lelked mélyéig hatolna. Érzed, most ítéltetsz meg... Ö lesz a Révészed. Felemeli a tested, és elindul vele a közeli folyó felé. Ez lenne a határ? Tudod, ha alámerülsz benne, már az árnyvilágé vagy. A víz felszíne meg sem rezdül az alak léptei alatt, viszont téged elnyel a zavaros lé, mikor hirtelen kiejt karjaiból. Tehetetlenül süllyedsz lefelé, valami folyadék ömlik a szádba... izzó kínnal áradva szét ereidben... Egy erős kéz emel fel magához, s fájdalom ködén át látod az alak arcát, amint keserű mosolyra húzódik. - Nincs megváltás. A Halál csak a kezdet... - hallod a Kárhozat Urának átkát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+66 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+94 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+2 kaja.) A lottó 693. hetének nyerőszámai: 23, 2, 27. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 258.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 253.]

ba 243 nem támadod a 243. szörnyet
BA 243 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

bb 1139 1110 1228 beraksz a bankba az 1139. tárgyat (1110 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 10 sámán gyógykenőcsöt. Beraksz a bank széfjébe 1 kis ónixkulcsot. Beraksz a bank széfjébe 2 ork csodaszert. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

kf 1171 kézbeveszed/felveszed az 1171. tárgyat
Az ujjadra húzod a vark. pecsétgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

lm 1 mozogsz 1
A folyosó kacskaringózva folytatódik előtted. [11. PONT] Kétségbeesetten felkiáltasz, amikor lábaid alól kicsusszan a talaj, és az aljaláthatatlan mélységbe zuhansz. Vagyis csak zuhannál, ha nem sikerült volna elkapni a verem szélét. Percekig ott lógsz teljesen kiszolgáltatva, amíg a fogást keresed, és kiötlöd a felmászás módját. Egyszer csak a hátizsákodból kiesik valami, és hangos csörömpölés kíséretében lezuhan a mélységbe. Fokozatosan halkulnak el a hangok, nem hallod, a tárgy mikor érte el a verem alját. Ha elérte egyáltalán. Mivel minden egyes mozdulat a lezuhanás kockázatával jár, nem tudtál hátrapillantani, hogy megtudd: mi lehetett az. Hosszú percekig lógsz így, aztán minden erődet és tudásodat összeszedve felrugaszkodsz. Csak amikor már újra teljes talppal érinted a talajt, nyugodsz meg kicsit.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy ripityára tört, tartójából kifordult ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Egy elágazáshoz érkezel. Nyugatra a sarokvasaiból kidöntött vasajtót látsz, északra és délre pedig sötétségbe vesző folyosó indul. [5. PONT] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 18 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Egy kupac csont és bőrmaradvány fekszik a fal mellett. Itt valaki látszólag önkéntelenül Leah birodalmába távozott. [4. PONT]
Pár lépés múlva eléred a folyosó következő kanyarulatát. [3. PONT]
Kietlen folyosó vezet a látógömbben látott kettes pont felé. Idegesítően csilingelnek a vészharangok a fejedben! Nem a legjobb az előérzeted. [2. PONT]
Sietve hagyod el a baljós helyet, mielőtt még valami komolyabb baj történne.
[36 pontot használtál fel, van még 217.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 207.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(112,110) a 134. labirintus bejárata

[72,59] Épületek tűnnek fel. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 rinóbőrt 5 aranyért, 6 ubuk tüskét 6 aranyért.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] [+7% tau] [10 pontot használtál fel, van még 197.]

ve 82 10 megveszed a 82. tárgyat 10
Mindössze 9 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 9 zöld üveget. 36 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

ve 83 10 megveszed a 83. tárgyat 10
Mindössze 4 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 4 ragasztót. 4 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

pbe 1000 4541 beraksz a bankba 1000 aranyat
Csuklyás Patkány számlájára átutalsz 1000 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

m 3 mozogsz délkeletre
[73,60] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az útonálló jobb lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
93 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 11550 TVP épült bele.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 188.]

fa 313 4541 2 feladod a 313. tárgyat a 4541. kalandozónak (2 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Csuklyás Patkány részére szánod. Átadsz 2 gyógykenőcsöt. Ennek elküldése 26 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 185.]

f 19 kísérletezel a 19. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz szopókövet. (ld. enc.) 63 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 180.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[112,110] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Ezüstsörény lábát masszírozza. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [113,111] Még mindig dombos terepen vagy. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [114,112] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hadroszaurusz közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+2% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy szárazság varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. [+3% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a hadroszaurusz testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával végigvagdosod a hadroszaurusz farkát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a hadroszaurusz testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hadroszaurusz, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a hadroszaurusz, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a hadroszaurusz farkát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a hadroszaurusz bal hátsó lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A hadroszaurusz fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A hadroszaurusz farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 15, gyógyulás: 5, összesen: -10 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. [27 pontot használtál fel, van még 153.]

m 2 2 4 mozogsz keletre, keletre, délre
[115,112] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, A Vándor lábát masszírozza. Találsz egy szent tölgyfát. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy velociraptor. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 98 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a velociraptor jobb oldalát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a velociraptor testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a velociraptor bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a velociraptor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. (ld. enc.) 1478 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}


(Továbbmész...) [116,112] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.


(Továbbmész...) [116,113] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő karmos tankány nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+2% tau] Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+1% teo] Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a karmos tankány testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. Karmait felemelve, a karmos tankány meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 745 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 126.]

kt 259 4 elkészíted a 259. tárgyat (4 darabot)
Legyártottál 4 szopókövet. [12 pontot használtál fel, van még 114.]

kf 259 3 kézbeveszed/felveszed a 259. tárgyat (őrzöd)
Már nem őrzöd annyira a remák szivet, de nagyon őrzöd a szopókövet. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

vi 1 1 90 viselkedésed: 1 1 90
Mostantól nagyon félős vagy, a nálad jóval gyengébb szörnyek elől is elbújsz. Merészségi szinted ettől kezdve 1. Kedvesen és barátságosan fogsz viselkedni nemcsak más kalandozókkal, hanem a szörnyekkel is. Barátsági szinted mostantól 1. Ha életerőd az eredeti érték 90 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

le 259 leveszed/lerakod a 259. tárgyat
Már nem őrzöd annyira a szopókövet. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

m 4 mozogsz délre
[116,114] Továbbra is síkságon vagy.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát. (ld. enc.) Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. [9 pontot használtál fel, van még 105.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed a 4 szopókövet, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +6 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve szopókőpusztítás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nyuhaj karbin! 2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! 3.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! [30 pontot használtál fel, van még 75.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 70.]

* 2. BP: használod az 1602. tárgyat
Nincs nálad elég abból a tárgyból, amennyi szükséges lenne. Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. A belsejébe 9 vizet dobsz. Meg is történik a transzformáció, jussod 9 kaja. [3 pontot használtál fel, van még 67.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 37 fejleszted a 4. tulajdonságodat 37 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 72 TVP-t kell elköltened.] [37 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 25, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a spagulár. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 259 pontot. A következő körben tehát 289 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZOPÓKŐ (259. TÁRGY)
Eleged van már abból, hogy nálad erősebb kalandozók elől kell menekülnöd, mások pedig kirabolnak, és nem tudsz kellőképpen bosszút állni? Most végre kitaláltad a megoldást, ami a Szopókő. Ezt az undorító, ám mégis varázserejű tárgyat egy szopógödörnél készítheted el, ha egy kerek követ bekensz ragasztóval, és egy kötél segítségével leengeded a fekete iszapba. Ehhez a KT 259 parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért. Ezután nincs más hátra, mint hogy megkeresd áldozatod tárgyát, és átadd neki "ajándékodat". Vigyázz! A szopókő mindig a nagyobb hatalmú gazdát keresi, így ha találkozol egy nálad magasabb szintű kalandozóval, a kő könnyen elhagy az új hatalom kedvéért, ha csak nem őrzöd eléggé (KF <kő> 3). Ezért nem lehet a kőtől egykönnyen megszabadulni: ha megpróbálod eldobni, eladni, elásni, vagy bármi módon megsemmisíteni, kellemetlen meglepetések érhetnek. Igazándiból kevés biztos módszer ismert. Annyi bizonyos, hogy 1.) átadhatsz az A paranccsal egy darabot egy másik kalandozónak, ha még nincs szopókő a birtokában [ne feledd - átadni lehet olyan kalandozónak is, akit hivatalosan "nem ismersz"]; 2.) ha lopnak tőled, a lopott tárgyhoz néha egy-egy szopókő is hozzáragad; 3.) bizonyos mágikus metódusokkal a szopókő végleg megsemmisíthető. Ezenkívül, ha egy nálad magasabb szintű kalandozó táborára lépsz, és barátságosak vagytok egymással, akkor van esély rá, hogy egy szopókő átugrik hozzá. (Ez az esély főként a szintjeitek különbségétől és az áldozatnál levő szopókövek számától függ.)
Hogy miért szolgált rá ez a kisméretű tárgy a nevére? Nos, amíg valakinél egy ilyen kő található, az ezután vonzani fogja a bajt - szerencséje ugyanis átmenetileg 1-es lesz. Hogy ez mit is jelent, az talán már Te is tudod, ha találkoztál már fabontó szójerrel, xirnoxszal, vagy más hasonló speciális szörnnyel...

VELOCIRAPTOR (161. SZÖRNY)
Őrült egy mágus lehetett az, aki a Túlélők Földjén megépítette a mesés őslényparkot, de mindenképpen tisztelni kell azokért az elővigyázatosságokért, amelyeket annak érdekében tett, hogy a múlt egyik legveszedelmesebb ragadozója, a velociraptor ne juthasson ki a lakott területekre. A velociraptor megalkotása minden tekintetben tökéletesre sikerült, messze földről is hatalmas harcosok látogatják az igazi kihívás kedvéért a létesítményt. (Ha esetleg a parkon kívül találkozol egy ilyen szörnnyel, akkor igen nagy a baj...) A villámgyors ragadozó ellen leginkább a vágófegyver a hatásos, második legalkalmasabb a szúró, az ütő pedig a lehetséges leggyengébb választás.

RAPTOR KAROM (281. TÁRGY)
Miután leölted a velociraptort, veszély nélkül kimetszheted borotvaéles karmait. De hogy pontosan mire tudod használni majd... Ez még a jövő tudományos felfedezése.

A KIHÍVÁS TORNYA (502. ÉPÍTMÉNY)
Egy mesés és varázslatos épületet látsz magad előtt. Egy égig érő, karcsú torony, helyenként azonban kiszélesedik a törzse, mintha egy felhők közé ágaskodó kígyó tányérokat nyelt volna le keresztbe. Az egész épület azúrkék színben csillog, itt-ott piros keretű ablakokkal. Megmászni lehetetlen, és egyben értelmetlen is: az épület tövében ugyanis egy nyitott ajtót látsz, rajta a következő felirattal: "A KIHÍVÁS TORNYA." Ez érdekesen hangzik! Közelebb mész, mire az ajtó kinyílik, és egy mosolygó gnóm lép ki rajta.
- Üdvözöllek a Kihívás Tornyában! Ahogy az arckifejezésedet látom, némi felvilágosításra van szükséged. A Kihívás Tornyát a csatornán átözönlő, gazdag kalandozók turizmusa hívta életre. Nagyhatalmú mágusok hozták létre, pénzt és varázsenergiát nem kímélve. Ebben a toronyban különböző képességeidet és szakértelmeidet teheted próbára, érdekes teszteken. A legjobbak, akik minden próbát kiállnak, jutalomban részesülnek! A feladatoknak öt szintje van, neked elsőre mindenképp az első szintet ajánlom, ha túl könnyűnek bizonyul, próbálkozhatsz nehezebbel. Mint látni fogod, bizonyos próbákra külön fel kell készülni, tehát tapasztalatra is szükség van (tehát egyes szakértelempróbáknál a megfelelő szakértelem szinten kívül van más követelmény is). A feladatok nem mindig ugyanazok, tehát könnyen érhet meglepetés egy rutinos toronyjárót is. Végezetül: ha egy nehézségi szintet teljesítettél, akkor azt már nem járhatod újra. Sok szerencsét!
[A toronyba a BE 502 <szint> paranccsal léphetsz be, szint*10+20 TVP árán (a TVP költség lehet kevesebb is, ha félúton kudarcot vallasz). A belépődíj szint*5 arany. Egy fordulóban háromszor próbálkozhatsz a kihívás tornyában, akkor is, ha elgyalogolsz ugyanabban a fordulóban egy másik toronyhoz, ott sem fognak többször fogadni. A feladatok teljesítésével a jutalmad lehet varázstárgy, varázslat vagy valamilyen egyéb, különleges dolog. A szakértelem próbák során az adott szakértelem mindig fejlődik (még kudarc esetén is!), a próba nehézségétől függő mértékben. Néhány ilyen próba sikerének feltétele bizonyos tárgy ill. varázslat megléte. A tárgy ilyenkor nem vész el, a varázslathoz nem használódik el külön varázspont.]

SZOPÓKŐPUSZTÍTÁS (88. VARÁZSLAT)
Végre egy varázslat, amelynek segítségével megsemmisítheted a gyűlölt és undok szopóköveket! Elmondásához 5 TVP és 21 VP szükséges. A nálad levő szopókövek közül egyet ilyenkor atomjaira robbantasz. Ha több szopókövet akarsz megsemmisíteni, akkor ezt megadhatod a parancs második paramétereként, de természetesen ez arányosan több VP-be is kerül.

KARAKTERLAP

Arana, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran bíborosa vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 118. fordulód.

Erő: 24 (28) Szint: 18 Merészség: 1/1 Magasság: 108 cm
IQ: 25 (27) Támadás: 22 Agresszió: 1 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 26 (28) Védekezés: 33 Menekülés: 90 % Életkor: 111/113 év
Egészség: 16 (20) Életpont: 288/226 Jellem: semleges (-5) Tul. pont: 1
Szerencse: 26 (30) Varázspont: 574/18 Pénz: 152 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 21/10
Eddig összesen 805 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2379 TP-t kaptál. Jelenleg 336388 TP-d van. A következő szinthez még 3612 TP szükséges. Trófeáid: Földrengető, varkaudar íjász, ekharion bébi. A 116. fordulódban 6485 arany került a bankszámládra. 6549 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 vágófegyverek: 24/76 (+3%) ütőfegyverek: 5/55 (+7%)
dobófegyverek: 22/86 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/19 2. nyomkövetés: 37/33 (+16%) 3. mászás: 7/25
4. csapdakészítés: 11/81 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/69 (+10%) 6. gyógyítás: 1/63
7. titkosírás: 1/60 8. felderítés: 15/77 9. szörnyidomítás: 5/41
10. teológia: 20/1 (+9%) 11. taumaturgia: 42/31 (+16%) 12. szerencsejáték: 2/4
13. versengés: 4/35 14. zene: 6/46 15. szörnyismeret: 11/78
16. zárnyitás: 1/40 17. vadászat: 1/53 18. bányászat: 7/35 (+32%)
19. főzés: 6/12

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
kutatsz max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
fémbontó szójer (#150), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
szutykos remák (#191), varkaudar bajnok (#190), semlegesek (#989), jók (#990), áeratikus hasnyák (#243)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 1 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176) villámcsapás (#50) >> orgoró (#170)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> 16. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nyuhaj karbin! (számláló: 0)
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1042 arany (#50) 2 gyógykenőcs (#313) 4 kerek kő (#19)
1 kis ónixkulcs (#1110) 2 ork csodaszer (#1228) 1 rinóbőr (#651)
10 sámán gyógykenőcs (#1139) 6 ubuk tüske (#131) 15 víz (#27)
2 vizestömlő (#3)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 kaja (#2) 1 raptor karom (#281) 1 tankány karom (#237)
9 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(112,110) a 134. labirintus bejárata, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 24. jellempróba, érclelőhely
(113,111) művészi porolit (#720), vaskohó (#155), 42. jellempróba, érclelőhely
(114,112) 22. jellempróba, hadroszaurusz (#162)
(115,112) művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), velociraptor (#161)
(116,112) 24. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(116,113) művészi porolit (#720), karmos tankány (#137)
(116,114) kihívás tornya (#502), szent tölgyfa (#393), oltár, 45. jellempróba, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek