117. forduló, 119. forduló, Thompson99 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. márc. 24. 9h:04'
EZ A 136. JÁTÉKHETED, 118. FORDULÓD
137. játékheted kezdete: márc. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1042
SZÁMLA : XXXX

THOMPSON99 KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [45,28] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Risara. Sheran ministránsa. Egy aranyláncot, egy bakkura csizmát, egy ezüst nyakláncot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rézsisakot, egy tünde tegezt és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy karmos tankány trófea, egy dombi yeti trófea és egy bandita trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rákpajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Holmiját egy woor-antilop cipeli. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Risara, amikor összefutottatok, adott neked egy amnioszt (ld. enc.), egy antilopbőrt, 2 grákóbőrt, 8 óndarabot, 2 pirkitet, 4 rézdarabot és 2 spirituszt. Zsúfolásig megtelt a főtér, így erősen furakodnod kell, hogy közelebb tudj férkőzni. A tömeg hangjaiból, és a bekiabálásokból megérted, hogy elfogtak egy vámpírt, és most a nép meg akarja lincselni. A városháza erkélyén megjelenik a főbíró, és a néphez szól. - Emberek! A mi városunkban ártatlanokat nem végzünk ki. Tett ez a lény valaki ellen valami gonoszságot? - Engem gyíkká változtatott! - kiáltod. - De már elmúlt - teszed hozzá a kérdő tekinteteket látva. A nép őrjöng, kivégzést követel. - Bűnös lélek! Tisztítótűz általi halálra ítéllek! - dörgi a város bírája. Reggel, mikor felébredsz, még hosszan cseng a füledben a szerencsétlen jajgatása.
Társaságot kapsz pihenésed idejére! A FÉNY hordozóinak hírnöke látogat meg. Szép dolgokról mesél: barátság, szeretet, összetartás. "Ezekben mind részed lehet, ha a Jó utat járod. A választás a tiéd..."
Varázserőd regenerálódik. (+17 varázspont.) Tojást tojik az uzbány. (+2 kaja.)

kt 216 elkészíted a 216. tárgyat
Legyártottál 1 ketrecet. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [90 pontot használtál fel, van még 198.]

fog elfogod parancsok törlése
Minden fog parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

f 216 kísérletezel a 216. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Hosszú idő telik el... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz ketrec-csapdát. (ld. enc.) 99 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 188.]

kt 51 elkészíted az 51. tárgyat
Legyártottál 1 bőrpáncélt. [30 pontot használtál fel, van még 158.]

d 123 eldobod a 123. tárgyat
Elhajítasz 1 göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[44,27] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő dombi yeti mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a dombi yeti testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A dombi yeti még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Egy apró figura bukkan fel előtted: egy árnymanó gyermek, amelyet egy hebrencs csapda foglyul ejtett. A szerencsétlen már szétverte félig kőkéssel a csapdát, de látszik, hogy ereje végleg fogytán van, és már nagyon sok vért vesztett. Ha ki akarod szabadítani, 10 TVP-t kell elköltened (19. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy tavacska van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 143.]

kt 90 elkészíted a 90. tárgyat
Legyártottál 1 bronzpáncélt. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [70 pontot használtál fel, van még 73.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[43,28] Lakott területre érkeztél. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy orgyilkos. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az orgyilkos testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigmetszed az orgyilkos bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Pusztuljon az összes Dornodon hívő és Dornodon! Shadowfighter " Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt erődítményt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A Barátság Szelleme Benned alszik. Ébreszd fel őt! - Igaz Barátok " Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. "
Találkozol Risara. Sheran ministránsa. Egy aranyláncot, egy bakkura csizmát, egy ezüst nyakláncot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rézsisakot, egy tünde tegezt és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy karmos tankány trófea, egy dombi yeti trófea és egy bandita trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rákpajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Málhásállata egy woor-antilop. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is semleges.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[15 pontot használtál fel, van még 58.]

a 131 1529 10 átadod a 131. tárgyat az 1529. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 10 ubuk tüskét Risara részére. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

a 2 1529 30 átadod a 2. tárgyat az 1529. kalandozónak (30 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 30 kaját Risara részére. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

a 135 1529 4 átadod a 135. tárgyat az 1529. kalandozónak (4 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 4 gyöngymangót Risara részére. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

a 47 1529 átadod a 47. tárgyat az 1529. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 surranó kígyó bőrt Risara részére. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

a 72 1529 átadod a 72. tárgyat az 1529. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 rézsisakot Risara részére. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

a 105 1529 átadod a 105. tárgyat az 1529. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 evaporőr hájat Risara részére. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

a 130 1529 átadod a 130. tárgyat az 1529. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 hebrencs állkapcsot Risara részére. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

a 30 1529 2 átadod a 30. tárgyat az 1529. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 varányszemet Risara részére. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

a 90 1529 átadod a 90. tárgyat az 1529. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 bronzpáncélt Risara részére. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

m 4 3 2 mozogsz délre, délkeletre, keletre
[43,29] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy óriás patkány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával végigmetszed az óriás patkány testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az óriás patkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki az óriás patkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délről folyik északra. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy sörsátor van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [44,30] Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy süvítő rája. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a süvítő rája lebernyegét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a süvítő rája testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A süvítő rája belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (5 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [45,30] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy alpesi tehén. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az alpesi tehén tőgyét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megvágod az alpesi tehén testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Látsz egy oltárt. Fairlight híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [36 pontot használtál fel, van még 22.]

h 163 használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 17.]
Iszol a vizestömlőből. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 17 pontod maradt, ebből a következő körre 17 pontot vihetsz át. Kapsz még 259 pontot. A következő körben tehát 276 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AMNIOSZ-FA (202. NÖVÉNY)
Az amniosz-fa egy vastag, szürkés törzsű, dús lombú növény. Ha közelebbről megvizsgálod, kemény héjú, de belül lédús, érett gyümölcsöket pillanthatsz meg rajta. Bár rengeteg tápanyagot tartalmaz, förtelmes íze miatt szinte képtelen vagy lenyelni. Bizonyos elfogott állatok, szörnyek a fogságban csak ezt hajlandók megenni, a nálad levő egyéb kaját nem, így takarmánynak viszont jó lehet. Gyűjtése a KT 203 paranccsal történik, 4 TVP-ért.

KETREC-CSAPDA (218. SZÖRNYCSAPDA)
A ketrec csapda igen bonyolult és nehézkes csapda, de szinte minden, állati intelligenciájú lény befogására alkalmas, és mindenfajta tereptípuson alkalmazhatod. Használata a következő: Felállítasz egy ketrecet, és nyitva hagyod az ajtaját. Belül elhelyezel egy kaját, csalinak, te pedig az ajtót rögzítő kötelet fogva elrejtőzöl. Amikor az elfogandó szörny beóvakodik, akkor gyorsan előugrasz, és a kötéllel becsapod az ajtót, majd gyorsan rögzíted. Mindez a FOG <szörny> 218 feltételes parancs kiadásával fog történni (KT parancsra tehát nincs szükség), 12 TVP felhasználásával, ha van a birtokodban egy ketrec és egy kaja.

KARAKTERLAP

Thompson99, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr ministránsa vagy. Ez a 118. fordulód.

Erő: 23 (25) Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 121 cm
IQ: 21 Támadás: 14 Agresszió: 4 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 19 Menekülés: 35 % Életkor: 55/55 év
Egészség: 20 Életpont: 216/216 Jellem: semleges (+14) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 Varázspont: 67/45 Pénz: 305 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 762 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 834 TP-t kaptál. Jelenleg 116 695 TP-d van. A következő szinthez még 3 305 TP szükséges. Trófeáid: dombi yeti, karmos tankány, fémbontó szójer.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 12 vágófegyverek: 14
ütőfegyverek: 19 dobófegyverek: 15

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); bumeráng (#249) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
45,30 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 743 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 17 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 10 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 17
7. titkosírás: 4 8. felderítés: 2 9. szörnyidomítás: 2
10. teológia: 5 11. zene: 5 12. szörnyismeret: 4
13. zárnyitás: 3 14. vadászat: 3 15. bányászat: 20

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot, csak egyszer)
mászol max. 46 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Risara (#1529)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.
3.) Hozz egy grifftojást.

Összsúly: 80.07 kg Megterheltség: 133%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 58 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 antilopbőr (#48) 1 bot (#4) 1 evaporőr háj (#105)
6 fémrúd (#104) 1 göcsörtös bunkó (#123) 4 gyöngymangó (#135)
1 hebrencs állkapocs (#130) 16 kaja (#2) 1 kötél (#92)
6 óndarab (#85) 12 ragasztó (#83) 6 rézdarab (#70)
1 rézsisak (#72) 6 spiritusz (#170) 12 sünmedve tüske (#14)
1 surranó kígyó bőr (#47) 10 ubuk tüske (#131) 2 varányszem (#30)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ketrec (#216) 1 orgyilkos tőr (#225)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

42 43 44 45 46
26
27
28
29
30
31
(43,28) orgyilkos (#131), tavacska, erődítmény (#488), Risara (1529. kalandozó)
(43,29) óriás patkány (#42), patak, Raia oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(44,27) dombi yeti (#366), Raia oltár, olvasztókemence (#86), 19. jellempróba, vaskohó (#155)
(44,30) Elenios oltár, 24. jellempróba, süvítő rája (#113)
(45,30) alpesi tehén (#91), gumifa (#38), Chara-din monolitja (#534), Fairlight oltár

Üzenet küldése a karakternek