116. forduló, 118. forduló, Veres Ardor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 31. 15h:06'
EZ A 316. JÁTÉKHETED, 117. FORDULÓD
317. játékheted kezdete: febr. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5280
SZÁMLA : XXXX

VERES ARDOR KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,4] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfival. A bőre kreolszínű. Sheran tanítványa. Egy ametiszt medált, egy arany papi karkötőt, egy aranygyűrűt, egy ezüst nyakláncot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy párducbőr övtáskát, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy élőholt quwarg trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy áeratikus hasnyák trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Démon. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Az 1. napon Thief of Night lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi. Nyilvánvalóan belelépett a csapdádba!
A 7. napon találkozol Thief of Nightal. Leah tanítványa. Egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy fekete bőrcsizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Mágikus Koponyát, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy umbatari karkötőt és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy élőholt mágus trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy ryuku ostromteknős trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kasza. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Érzékeled auráját: sötét, akárcsak a lelke. Nem látszik valami barátságosnak. Folytatod utadat. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 6 borkonyó bibét (400 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+63 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+60 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+36 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.) A lottó 644. hetének nyerőszámai: 12, 7, 14. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 10 arany nyereményt kapsz.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy tetemember nyomára bukkansz. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 12 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tetemember rotható húsát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a tetemember testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 290.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 285.]

* 2. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse forduló végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 280.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 275.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 270.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 265.]

t 123 támadod a 123. szörnyet
FT 123 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

v 15 205 6 elmormolod a 15. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 5 új kazmár gyökér. [-35 varázspont.] [25 pontot használtál fel, van még 240.]

tv 31 29 támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot a 29. varázslatot
31. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: energiatüskék. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

fvh 10 felt. varázslat haszn. 10
Harci varázslataidat használni fogod minden 10. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

kf 437 kézbeveszed/felveszed a 437. tárgyat
Leveszed az obszidián karkötőt, majd a csuklódra húzod az arany masszariasztót. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

jlk 1511 jelszó kimondása 1511
Itt semmi értelme nem lenne egy jelszót kimondani. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

le 437 leveszed/lerakod a 437. tárgyat
Leveszed az arany masszariasztót. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

kf 308 kézbeveszed/felveszed a 308. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[133,4] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő kardfogú fülemüle mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kardfogú fülemüle bal vállát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a kardfogú fülemüle jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kardfogú fülemüle. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy gyilkos mókus vigyorog kajánul. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű troll férfival. Fekete a bőre. Egy arany masszariasztót, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy törpe kovács trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy csontszablyát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Tisztán érzed auráját: sötét, akárcsak a lelke. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Véreskezű Handar. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [134,4] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő ryuku ostromteknős mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával végigvagdosod a ryuku ostromteknős farkát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a ryuku ostromteknős bal első lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a ryuku ostromteknős jobb hátsó lábát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 68, gyógyulás: 14, összesen: -54 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [135,3] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Port kavar a távolban egy homokvihar. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Reménykedsz, hogy az éppen most megpillantott sivatagi ló csontváza alkalmas rejtekhely lesz. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy ryuku gárdista. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy elpusztított szent tölgyfát. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Napsugár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összefutsz Kloin Drungasszal. Tharr püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy Ciang Csí trófea, egy eszkimó óriás trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[30 pontot használtál fel, van még 210.]

ef 4 energia fejlesztése 4
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-4 TU.] A befejezéshez még 1465 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 170.]

m 2 2 4 mozogsz keletre, keletre, délre
[136,3] Füves síkságra érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Miko Jamadzsi vigyorog kajánul. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy ryuku ostromteknős. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [137,3] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt.

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [137,4] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy nukleáris cickány. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 140.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [30 pontot használtál fel, van még 110.]

m 4 mozogsz délre
[137,5] A sík vidék bozótos terepbe vált át.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. [13 pontot használtál fel, van még 97.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Átkutatod a környéket. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [30 pontot használtál fel, van még 67.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[137,6] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal tudod, hogy egy tüskés harci gromak volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


(Továbbmész...) [136,7] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy élőholt quwarg volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Felfedeztél egy amniosz-fát. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Eszel valamit. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. [20 pontot használtál fel, van még 47.]

kt 108 30 elkészíted a 108. tárgyat (30 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 47.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 47.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 47.]

* 1. BP: használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 42.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 42.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 12 fejleszted a 4. tulajdonságodat 12 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [12 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 23, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a ragyás burástya. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 258 pontot. A következő körben tehát 288 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Veres Ardor, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran felszentelt papja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 117. fordulód.

Erő: 25 (29) Szint: 17 Merészség: 7/5 Magasság: 173 cm
IQ: 25 (29) Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 21 (23) Védekezés: 26 Menekülés: 40 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 20 (24) Életpont: 281/104 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 22 (27) Varázspont: 417/3 Pénz: 689 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 14/2 Pszi pont: 153/189 EFejl: 29
Eddig összesen 450 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1055 TP-t kaptál. Jelenleg 183570 TP-d van. A következő szinthez még 76430 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, áeratikus hasnyák, velociraptor. A 111. fordulódban 948 arany került a bankszámládra. 1033 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 8/52 vágófegyverek: 21/24 (+4%)
ütőfegyverek: 7/42 (+9%) lőfegyverek: 16/14 (+3%) dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/34 (+55%) 2. nyomkövetés: 35/34 (+33%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 6/11 5. csapdakészítés: 12/56 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/68
7. gyógyítás: 13/50 8. titkosírás: 3/51 9. felderítés: 11/21 (+68%)
10. szörnyidomítás: 8/55 11. teológia: 15/15 (+24%) 12. taumaturgia: 16/92 (+3%)
13. szerencsejáték: 1/10 14. versengés: 4/49 15. harcművészetek: 2/71
16. zene: 9/82 17. szörnyismeret: 12/44 (+27%) 18. pszi: *20/100
19. zárnyitás: 3/16 20. vadászat: 4/32 21. bányászat: 14/94
22. főzés: 2/80

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Északi Druida Szövetség (#9109), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
izomernyesztés (#33), szárazság (#48), tudatrombolás (#111), mágiatörés (#35), energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen É paranccsal legalább 10 kaját!
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 kaja (#2) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 arany (#50) 2 fülemüle agyar (#267) 5 kazmár gyökér (#205)
7 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(132,4) tetememberek (#123)
(133,4) kardfogú fülemüle (1342146), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Véreskezű Handar (#. kalandozó)
(134,4) ryuku ostromteknős (#362), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(135,3) ryuku gárdisták (2716360), Dornodon rúnaköve, tündöklő szobor (#1587), szent tölgyfa (#393), szent liget (#439), művészi porolit (#720), oltár, Kloin Drungas (#. kalandozó)
(136,3) oltár, művészi porolit (34720), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), #. jellempróba, ryuku ostromteknősök (#362)
(136,7) élőholt quwarg (38202), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), #. jellempróba
(137,4) nukleáris cickány (#155), Fairlight rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534)
(137,6) tüskés harci gromak (#156)

Üzenet küldése a karakternek