116. forduló, 118. forduló, Rőt Szivacs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 29. 12h:46'
EZ A 1154. JÁTÉKHETED, 117. FORDULÓD
1155. játékheted kezdete: aug. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1854
SZÁMLA : XXXX

RŐT SZIVACS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [202,117] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Zúgás, tompa dübörgés kél füledben - eljött a dagály ideje. A vér tengere kiemelkedik medréből, erővel töltve fel az üres kelyheket. Magadhoz térsz álomtalan álmodból, és utadra indulsz. Tudod, ha harcot hoz is az éj, végén mindig megtelik a kehely (a tested) a tenger erejével. Aztán mielőtt eljő a hajnal, s az apállyal visszahúzódik magába, összegyűjti a kelyhek gyümölcsét; téged pedig újra magával ragad a halálos álom...
Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 csontkulcsot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+64 életerő.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+30 pszi pont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 443 0 0 elmormolod a 443. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+1 támadás). [-50 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 284. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 284.]

* 3. KP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 274. Kapsz 4 VP-t.]

* 4. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 269. Kapsz 2 VP-t.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 361 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 266. Kapsz 1 VP-t.]

kf 443 kézbeveszed/felveszed a 443. tárgyat
A füledre akasztod a roxati üvegszemet. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

v 96 186 106 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

201 202 203
116
117
118

[186,106] Egy kisebb településhez érkeztél.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Épületeket látsz: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Eladsz 1 bakkura csizmát 11 aranyért, 3 bumerángot 12 aranyért, 2 mérg. ubuk tüskét 4 aranyért, 1 mocsári penkét 1 aranyért, 2 nyílvesszőt 2 aranyért, 1 rejtőköpenyt 14 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért, 1 varkaudar páncélt 10 aranyért.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 256. Kapsz 4 VP-t.]

m 3 1 mozogsz délkeletre, északkeletre
[187,107] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Megpróbálsz eggyé válni egy árnyékos kapualjjal. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ez nem lehet más, mint egy csapat királyi őrjáratos. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Fairlight hívői építették. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Épületeket látsz: egy bank (626. épület.), egy kaszinó (640. épület.) és egy ékszerbolt (655. épület.).
Eladsz 4 ezüst gyűrűt 24 aranyért, 2 ezüst karkötőt 28 aranyért.

(Továbbmész...) [188,106] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Elbújsz egy nagyobb szemétkupac mögött. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy csapat őrjáratozó katona volt a rémület okozója. {támadása: 60.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Tharr híveié. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. A következő épületeket látod: egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 246. Kapsz 4 VP-t.]

be 632 6 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 115 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 196. Kapsz 20 VP-t.]

m 2 mozogsz keletre
[189,106] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csodák kútját. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. A feléd közeledő őrült varázsló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzvihar varázslatot, majd rád küldi. 72 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. 71 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod az őrült varázsló testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ryuku rövidkarddal felnyitod az őrült varázsló testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rókafarok és egy xirnox szív. 2 651 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 145, gyógyulás: 17, összesen: -128 ÉP}

[5 pontot használtál fel, van még 191. Kapsz 2 VP-t.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Más kalandozók már tudják, te talán még nem: a trollfa elleni legjobb fellépés, ha az ágas-bogas fejét támadod." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 188. Kapsz 1 VP-t.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Végtagjaid pár pillanat alatt könnyedebbé, jobban koordinálhatóbbá válnak. (+3 támadás forduló végéig.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [3 pontot használtál fel, van még 185. Kapsz 1 VP-t.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Egy kéz megböködi a válladat. Megfordulsz, hogy láthasd ki az: egy ezüstös kontúrokkal rendelkező elf teremtés, aki néhány kacatjától próbál megszabadulni. Önfeláldozón átveszel tőle 7 drótszőrt. Miután újra felpillantasz, a hölgy már sehol. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [3 pontot használtál fel, van még 182. Kapsz 1 VP-t.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[202,117] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy varkaudar vajákos. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Utad során felfedezel egy varkaudar falut. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy krómkaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Találsz egy smirglibokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész tutajt. Csak tudnád, mi a fene ez. Talán majd rájössz a jövőben valamikor. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy bíborcserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét.
[85 pontot használtál fel, van még 97. Kapsz 34 VP-t.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy varkaudar íjász készül a lemészárlásodra. {max. életpontja: 121-160.}

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 87 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar íjász bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 19 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a varkaudar íjász fejét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ryuku rövidkarddal végigvágod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1 928 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 40, gyógyulás: 10, összesen: -30 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy varkaudar hírnök jön feléd. {védettsége: 34 szúró, 34 vágó, 34 ütő ellen.} Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod. [45 pontot használtál fel, van még 52. Kapsz 18 VP-t.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[201,117] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ovimon-bokrot. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Véres Holló. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy varkaudar katona. (ld. enc.) {max. életpontja: 1001-1164.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [200,118] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Találsz egy gyilkos csalánt. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Látsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Véres Holló.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy kék rothasztó. Egy pillanat alatt felismered, hogy túl erős ellenféllel van dolgod. Úgy döntesz, inkább máskor tanítod móresre, most pedig inkább kereket oldasz.
Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy zoloboo sámán lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védelmezte.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán fekete testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a zoloboo sámán testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy eltalálod a zoloboo sámán jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a zoloboo sámán újra meg újra lecsap. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 33, gyógyulás: 18, összesen: -15 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [50 pontot használtál fel, van még 2. Kapsz 20 VP-t.]

kut 45 kutatsz 2 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [2 pontot használtál fel, van még 0.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 117 keresed a 117. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy mutáns pókot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 238 20 0 használod a 238. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 7. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: h 892 5 0 használod a 892. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 27, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 258 pontot. A következő körben tehát 255 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KIRÁLYI ŐRGÁRDA (7006. SZÖRNY)
Az egyre inkább elharapózó erőszak már a városokat is elérte: dacára az őrjáratoknak és a lakosokat őrző Védőnővéreknek, sötét aurájú kalandozók mészárolják a békés lakosságot, fényes nappal feltörik a boltokat és szórják számolatlanul pusztító varázslataikat a főtéren. A királyi városok lakosságának védelmében Krapixlon Borhder, Alanor védelmi minisztere toborzókampányba kezdett, mely során letelepedett kalandozókat kért fel az aktív életbe való visszatérésre. A kezdeményezés sikeresnek bizonyult, megalakultak Alanor elit alakulatai, a különleges egységbe szerveződött őrjáratok. Békés kalandozóként természetesen nincs félnivalód, ha találkozol velük, de ha fejedben gonosz terveket szősz a város és népe ellen, hamar tucatnyi összeszokottan harcoló veterán gyűrűjében találod magad!

VARKAUDAR KATONA (691. SZÖRNY)
A varkaudar invázió kudarcot vallott, és a hadsereg tagjainak többsége odaveszett a háborúban. Az alanori híradások szerint minden varkaudar ott pusztult a csatamezőkön, és Ghalla büszke kalandozói csírájában elfojtották a gonosz fenyegetést. Sajnos az igazság sarkalatosabb ennél, ugyanis voltak túlélők. Méghozzá harcosok a legjobbak közül, akik a nagy sereg szétoszlása után kénytelenek voltak bujdoklásba menekülni. Aztán így vagy úgy újra varkaudarok közé csöppentek, és megkezdték az utánpótlás nevelését. A varkaudar katonák tökéletes harcosok, kiképzésük nem is akármilyen, hosszú és fáradalmas folyamat. Jó, ha százból egy varkaudar képes végigmenni rajta. Aki azonban inváziós katonai rangra emelkedett, már nem félhet semmitől, legfőképpen nem az olyan dolgoktól, hogy egy öngyilkos kalandozó kivont karddal a kezében beront a varkaudar településre, ahol ő tartózkodik. Egyértelmű, mi lesz a soron következő csata kimenetele.

KARAKTERLAP

Rőt Szivacs, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 117. fordulód.

Erő: 21 (30) Szint: 21 Merészség: 8/5 Magasság: 115 cm
IQ: 15 (26) Támadás: 38 Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 15 (49) Védekezés: 52 Menekülés: 30 % Életkor: 69/69 év
Egészség: 16 (25) Életpont: 503/396 Jellem: gonosz (10) Tul. pont: 21
Szerencse: 27 (53) Varázspont: 402/376 Pénz: 3178 arany Kép. pont: 4
Pszi pont: 80/50 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 693 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 566 TP-t kaptál. Jelenleg 787 437 TP-d van. A következő szinthez még 12 563 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar iszákos, varkaudar hadúr, Blounther apó. A 27. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5252 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6 ökölvívás: 6 vágófegyverek: 25
dobófegyverek: 23 (+1)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
200,118 mezőn táborozol
JLKzott minoszkúpok: 83, 92, 85, 88, 84

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 655 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9 2. nyomkövetés: 17 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 12 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 23
7. titkosírás: 6 8. felderítés: 12 9. szörnyidomítás: 4
10. taumaturgia: 36 11. szerencsejáték: 2 12. versengés: 9
13. harcművészetek: 8 14. zene: 15 15. szörnyismeret: 9
16. pszi: 12 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 7
19. bányászat: 4 20. úszás: 7 21. főzés: 10

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 4 10. vp regeneráció: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 60 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot )
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
Raia szent lovagja (#239)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
purifikátor (#157), bűbájlidérc (#761), varkaudar hírnök (#686)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
harci induló (#443) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bakkura csizma (#96) 3 bumeráng (#249) 4 ezüst gyűrű (#180)
2 ezüst karkötő (#158) 2 mérg. ubuk tüske (#137) 1 mocsári penke (#148)
1 nyílvessző (#108) 1 rejtőköpeny (#277) 1 szöges páncél (#65)
1 varkaudar páncél (#294) 2 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
45 arany (#50) 6 borkonyó bibe (#312) 1 csontkulcs (#74)
5 drótszőr (#37) 2 kaja (#2) 1 rókafarok (#124)
5 szárnyas hernyó (#69) 1 varázskő (#305) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

199 200 201 202 203
116
117
118
119
(200,118) Leah rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Chara-din monolitja (#534), oltár, 50. jellempróba, művészi porolit (#720), zoloboo sámánok (#230)
(201,117) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), 49. jellempróba, Tharr oltár, művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), varkaudar katona (#691)
(202,117) varkaudar vajákos (#690), varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), oltár, tutaj (#1242), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), varkaudar íjász (#687)

Üzenet küldése a karakternek