Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. szept. 24. 15h:04' EZ A 170. JÁTÉKHETED, 116. FORDULÓD 171. játékheted kezdete: okt. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3468 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
v 2 | elmormolod a 2. varázslatot |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
v 24 | elmormolod a 24. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
t 177 | támadod a 177. szörnyet |
cir 31 | vándorcirkusz látogatása 31 |
bb 2369 211 1615 | beraksz a bankba a 2369. tárgyat (211 darabot) |
kb 2367 20 | kiveszel a bankból a 2367. tárgyat (20 darabot) |
h 2372 | használod a 2372. tárgyat |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 69 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csontváz lord zörgő csontját. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a csontváz lord zörgő csontját. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a csontváz lord testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}
m 6 1 2 | mozogsz nyugatra, északkeletre, keletre |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku gárdista testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az autentikus vámpír bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg farkát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [67,3] Még mindig füves síkságon vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy szürke rinocérosz. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a szürke rinocérosz testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 16 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mágus testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az élőholt mágus testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az élőholt mágus bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. 18 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a csontlepke bordás testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A csontlepke fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [68,3] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy quwarg mozdul a földön. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy húsevő magszim. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a húsevő magszim testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a húsevő magszim jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki a húsevő magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 magszim belet. 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a csontváz testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Elszántan a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a csontlepke jobb szárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A csontlepke megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a tetemember bűzlő testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a tetemember bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Mancsával a tetemember végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a csontváz testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [70,4] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Már vár itt rád valami. Egy kék rothasztó. (ld. enc.)
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kék rothasztó testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kék rothasztó testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a kék rothasztó fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a csontlepke testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a csontlepke testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A csontlepke feléd harap, de sikertelenül. A csontlepke szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a tetemember jobb oldalát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a tetemember fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a láplidérc fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a láplidérc sáros testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a láplidérc bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [71,5] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy mutáns pók. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a mutáns pók testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mutáns pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a csontlepke bal első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A csontlepke megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a csontlepke száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a csontlepke testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a csontlepke testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A csontlepke belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontlepke még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 3 2 3 | mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a ryuku gárdista testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a ryuku gárdista páncélos testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontlepke bal szárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a csontlepke bordás testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A csontlepke állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A csontlepke szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a csontlepke bordás testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A csontlepke fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontlepke száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [73,6] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy ryuku légiós. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku légiós fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 47 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz bal karját. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod az óriás csontváz testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg bal lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed az élőholt mirg bal oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [74,7] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku gárdista. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku gárdista bal lábát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed az élőholt mirg testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a szintszívó ködös testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 8 | mozogsz keletre, északra |
Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az evaporőr elhibázza az ütést csápjával. Az evaporőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a láplidérc testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a láplidérc jobb oldalát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a láplidérc testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A láplidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a csontlepke testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a csontlepke nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A csontlepke megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a piromenyét jobb oldalát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a piromenyét testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A piromenyét szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [75,6] Kisebb hegyek emelkednek itt.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az autentikus vámpír testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 927 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a tetemember testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
szk 365 | keresed a 365. szörnyet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
ef 45 512 | energia fejlesztése 45 |
bb 269 1615 198 | beraksz a bankba a 269. tárgyat (1615 darabot) |
bb 331 1248 522 | beraksz a bankba a 331. tárgyat (1248 darabot) |
bb 213 975 211 | beraksz a bankba a 213. tárgyat (975 darabot) |
* 1. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
MORGUD HAGYMATŐ (402. NÖVÉNY) A Morgud hagyma hatalmas, vastag szárú növény, amely száraz helyeken terem. Ha van egy ásód, és a KT 403 paranccsal nekiállsz kiásni a morgud óriási gumóját, akkor 10 TVP árán egy jókora fokhagymához jutsz. Egy körben max. öt gumót termelhetsz így ki. A kesernyés ízű Morgud-fokhagyma nem igazán ehető, azonban alapvető komponense számos varázsfőzetnek. Nem véletlenül, hiszen minden valamirevaló boszorkány részleges mágikus képességeket tulajdonít megfelelő alkalmazás esetén a furcsa gumónak. |
KÉK ROTHASZTÓ (421. SZÖRNY) Ez a négylábú szörny kosszerű szarvaival és ijesztően nyúlékony nyelvével méltón rászolgált a nevére. A félhomályos helyeket szereti, talán mert sötétkék, véraláfutásos teste itt remekül bele tud olvadni környezetébe. Ilyenkor szinte észrevehetetlen. Egyetlen dolog van, ami könnyen elárulhatja jelenlétét, az a mérhetetlen bűz, mely éjjel-nappal körülveszi. Van egy ocsmány rontó képessége: képes ellenfelének szerencséjét csökkenteni. Épp emiatt automatikusan elbújsz, ha ilyennel találkozol, hacsak ki nem adsz egy FT 421 feltételes támadás parancsot rá (persze az is elég, ha van rajtad tulajdonságpajzs). |
VERSENGÉS A versengés egy olyan dolog, melyről az ember az első pillanatban nem is gondolná, hogy hosszú gyakorlással tökéletesíteni lehet. Márpedig így van. Ha össze kell mérned tudásodat a Ghallát járó többi kalandozótársaddal, vagy ha a helybeliekkel kell viaskodnod, hasznodra válhat, ha tudod, hogy mik azok az apró trükkök, mellyel az ember sikeresebbnek mutatkozhat a többieknél. Ellesheted, mások hogyan készülnek fel, majd kezdenek hozzá, rafinált módszereket és taktikákat dolgozhatsz ki egy-egy akadály leküzdésére, valamint előre kitalálhatod hol vannak az előtted álló próbák buktatói. Jelenlegi ismereteid szerint a versengés szakértelemnek a vándorcirkuszi próbáknál van a legnagyobb jelentősége - ott viszont nem számít az esetleges tudatturbózása ennek a szakértelemnek. Fontos: a cirkuszban mindenki az ő képességeinek megfelelő próbákat kap. Ha isteni erejű kalandozó vagy, nem fognak csecsemőknek való súlyzókat a kezedbe nyomni, vagy gyerekeknek való rejtvényekkel traktálni. Ezért pl. egy tulajdonságpróbánál a versengés szakértelemnek nagyobb szerepe lesz, mint hogy tulajdonságod 20-as vagy 50-es. A versengés szakértelem specialitása, hogy összesen legfeljebb 5 KNO-t lehet rárakni. |
SZERENCSEJÁTÉK Az ember azt gondolná, hogy a szerencsejátékokban a siker egyedül a szerencsén múlik. Pedig ez nem így van! Még a legegyszerűbb szerencsejátéknál, a kockánál is lehet javítani az esélyeket: megtanulod, hogyan pörgesd a kockát, vagy beszerzel egy ólmozott példányt, kiszámolod, hogy milyen dobásra mekkora esély van - ezek mind-mind a szerencsejáték szakértelem részét képezik. A kártya már jóval bonyolultabb dolog, nem elég egy csomó csalási trükköt elsajátítanod - ügyesebben kell csalnod az ellenfelednél. Persze ez csak a csúcs, az ehhez vezető lépcsőfokok végigjárása közben a nyerési esélyeket, licitálási technikákat, szakszerű blöffölést, az ellenfelek minden apró moccanásából való következtetés művészetét mind-mind el kell sajátítanod. A szerencsejáték szakértelem csúcsát az jelenti, amikor mérhetetlen tapasztalatodnak - "a játék a véredben van" - köszönhetően intuícióval vagy képes a nyerési esélyeidet javítani, és így lepipálni a játékbarlangok konkurens szuperragadozóit. Bizonyos szerencsejátékokban (mint a ruletthez hasonló játékok) komolyan nyerni csak ezen a szinten tudsz, hiszen az ilyen helyekről a mágia és a pszi, amely megjósolhatná az eredményt, szigorúan ki van tiltva. A szerencsejáték szakértelem igazán akkor fejlődik, ha komoly vereséget szenvedsz, mert abból tanulhatsz (de nem téged messzemenően felülmúló ellenféltől, hiszen az ő technikáit nem vagy képes ellesni). Természetesen a kocsmai kockázgatással elérhető szint nagyon korlátozott, hiszen ezzel nem tudsz felkészülni az alanori játékbarlangok cápáira. |
KONTINUUM-TÁGÍTÁS (105. PSZI KÉPESSÉG) Egy nagyhatalmú pszi-használó képes korlátozott mértékben kitágítani a tér-idő kontinuumot és az idő folyását egy picikét lelassítani. Ez valamivel nagyobb mozgási lehetőséget jelent, azonban komoly sokkot helyez a pszi használó szervezetére, amely gyakori használat esetén egyre komolyabb permanens hatást jelent számára. A kontinuum tágítás komoly koncentrációt igényel, a P 105 parancs kiadása 60 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Ezenkívül szükséges egy xirnox szív, amely a tér-idő kontinuum és az agyi energiák összecsapásakor keletkező feszültséget szénné égve levezeti. A kontinuum-tágítás eredményeképp kapsz egy újabb EXTra fordulót, vagyis a használat utáni legközelebbi UL-re már rá is írhatod a Spec. Kódok rovatba az EXT kódot. Az idővel való játszadozás veszélyes, a kontinuum-tágítás első használatakor 1 max. pszi pontot vesztesz permanensen, a második alkalommal kettőt, a harmadiknál hármat, stb. A veszteség annál gyorsabban nő, minél többször használtad. |
Erő: | 15 (20) | Szint: | 21 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 26 (29) | Támadás: | 25 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 16 (20) | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/37 év |
Egészség: | 21 | Életpont: | 332/314 | Jellem: | gonosz (167) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 (21) | Varázspont: | 400/107 | Pénz: | 1649 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 41/20 | Pszi pont: | 121/11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 20/57 (+2%) | szúrófegyverek: | 12/75 (+57%) | vágófegyverek: | 26/52 (+10%) |
ütőfegyverek: | 2/98 | dobófegyverek: | 25/28 (+12%) |
Feltételes fegyverváltás: orgyilkos tőr (#225) (300%) << vaskard (#2084) (200%) << ököl (#28) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
75,6 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 99 |
Kedvenc táborhely: 96,19 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 169 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 58/83 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 31/80 (+55%) | 3. lopás: | 1/32 |
4. mászás: | 1/28 | 5. csapdakészítés: | 19/34 (+21%) | 6. csapdaészlelés: | 1/94 |
7. gyógyítás: | 17/70 | 8. titkosírás: | 1/97 | 9. felderítés: | 2/27 |
10. szörnyidomítás: | 6/67 | 11. teológia: | 12/106 (+27%) | 12. taumaturgia: | 14/8 (+4%) |
13. szerencsejáték: | 1/11 (+111%) | 14. versengés: | 1/49 (+149%) | 15. zene: | 2/1 |
16. szörnyismeret: | 17/22 (+22%) | 17. pszi: | 16/13 (+26%) | 18. zárnyitás: | 9/73 |
19. vadászat: | 2/37 | 20. vitalitás: | 1/11 | 21. bányászat: | 21/27 (+24%) |
22. főzés: | 5/61 (+20%) | 23. csapatmunka: | 2/98 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot, csak egyszer), halálkristályt (#2372) (max. 100 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
zombi (#49), csontváz (#48), csontlepke (#746), élőholt mirg (#135), Jerome (#956) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), manifesztátor (#124), tetemember (#123), élőholt mágus (#175), sírlidérc (#172), láplidérc (#352) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), purifikátor (#157), nektoraf (#355), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 12 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | mentális pajzs (#72) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | drónkeselyű (#208) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | vízionár (#66) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | óriás csontváz (#176) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | pszi elementál (#221) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | Pszinapszis (#974) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | nektoraf (#355) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot! |
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 22, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 43, 44, 45, 170, 175, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6. |
Kész: 5, 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 967 (limit: 1255), a megölt főholtak száma: 6, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 56869. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 33 TU. szükséges még: 37 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 446 TU szükséges.) |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | méregfog (#1553) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||||
Vágófegyverek | ||||||||
$2 | csontszablya ($64) | 1 | kőkés (#6) | 1 | * | rövid kard (#171) | ||
1 | * | vaskard (#2084) | ||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | Mallon botja (#1526) | 10 | szögletes kő (#17) | |||
Lövedékek | ||||||||
2 | ezüsttollú nyíl (#363) | 26 | ubuk tüske (#131) | 12 | vashegyű nyíl (#176) | |||
3 | vortexvessző (#2331) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
4 | bumeráng (#249) | 4 | tolmokov-koktél (#351) | 7 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
13 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Páncélok | ||||||||
$1 | * | bronzpáncél ($90) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | harci maszk (#1739) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
$2 | rejtőköpeny ($277) | 1 | * | ryuku köpeny (#693) | ||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | boszorkánykendő (#1697) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Övek | ||||||||
2 | * | bíbor erőöv (#291) | ||||||
Csizmák | ||||||||
$1 | * | bakkura csizma ($96) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
4 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
1 | * | csontamulett (#711) | 1 | * | denevér szimbólum (#140) | 1 | + | nap szimbólum (#141) |
3 | * | nekrofun medál (#253) | 1 | ritualista amulett (#708) | 3 | Tharr Keresztje (#287) | ||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
$2 | * | Eldaran karkötője ($373) | $2 | * | umbatari karkötő ($278) | |||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | regeneráló gyűrű (#254) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | |||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | nodonrod kitűző (#1533) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
6 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 40 csepp tinta (#101), fér még: 20] | ||||||
6 | éjurna (#2368) | [bennük 46 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 14] | ||||||
2 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
3 | huhogó bibe (#332) | [bennük 7 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 29] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [bennük $6 csepp gyenge méreg ($26), fér még: 34] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
14 | sullár hólyag (#168) | [bennük 14 csepp spiritusz (#170), fér még: 266] | ||||||
6 | szent kehely (#257) | [bennük 50 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10] | ||||||
1 | Szent Kulacs (#285) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
19 | uzbány csőr (#169) | [bennük $9 csepp ugh méreg ($166), fér még: 219] | ||||||
4 | + | vizestömlő (#3) | [bennük 77 korty víz (#27), fér még: 3] | |||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
7 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | + | Beholder csapda (#2107) | ||
1 | bőrkantár (#1125) | 12 | ¤ | deus ex machina (#1) | 1 | éjkő (#2369) | ||
$2 | fenőkő ($1618) | 3 | fülemüle síp (#1576) | 2 | fűszerkeverék (#1170) | |||
6 | gernim balzsam (#1894) | 2 | gyógykenőcs (#313) | 7 | halálkristály (#2372) | |||
66 | kaja (#2) | 3 | Korrum pálcája (#1545) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | kronokristály (#1636) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | 2 | manakristály (#500) | |||
1 | márványkulcs (#245) | 1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
2 | megsemmisítő (#1540) | 4 | ork csodaszer (#1228) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
7 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
$1 | tüskecsapda ($242) | 6 | varázskő (#305) | 8 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
$2 | acélpengőke ($231) | 40 | álompor (#396) | $2 | antilopbőr ($48) | |||
1 | berzerker tüske (#713) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | 16 | + | csuklyavirág (#133) | ||
2 | darázsfarok (#654) | $1 | dorony tüdő ($212) | 8 | + | dözmöng szív (#122) | ||
$5 | drótszőr ($37) | 2 | elkarog szőr (#665) | $2 | evaporőr háj ($105) | |||
8 | ezüstdarab (#326) | $2 | fekete gyöngy ($99) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
3 | grifftojás (#179) | $1 | gyíkfű ($201) | 18 | gyöngymangó (#135) | |||
3 | halálvirág (#2371) | $11 | kaktusztüske ($114) | $3 | karbin plazma ($199) | |||
2 | + | kazmár gyökér (#205) | 1 | liumbe hajtás (#655) | 63 | madártoll (#112) | ||
$2 | magszim bél ($103) | $5 | manifeszt.nyúlvány ($214) | 1 | moa smaragd (#377) | |||
32 | pirkit (#153) | 45 | quwarg tojás (#360) | 3 | remák szív (#264) | |||
$1 | rinóbőr ($651) | 7 | rókafarok (#124) | $6 | sallank karom ($128) | |||
4 | smirglilevél (#29) | 45 | sünmedve tüske (#14) | 5 | szárnyas hernyó (#69) | |||
2 | szivárványszív (#1529) | 2 | szulfin (#676) | 1 | szuperkötél (#209) | |||
$49 | szvó-ektoplazma ($151) | 4 | Tiume batyuja (#660) | 6 | vadász tatu bőr (#15) | |||
13 | varányszem (#30) | 11 | vasérc (#152) |
Összsúly: 114.36 kg | Megterheltség: 78% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 39 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 107 | bomló esszencia (#2367) | 11 | éjkő (#2369) | 2 | esszenciakristály (#350) | 3 | keg gomba (#1615) | 4 | mutáns csont (#331) | 5 | pszi kő (#248) | 7 | purifikátor háj (#269) | 5 | sáfránypor (#211) | 3 | tapasztalatkő (#975) | 18 | trikornis szarv (#198) | 2 | tudás gyöngye (#522) | 22 | xirnox szív (#213) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
42 | arany (#50) | 1 | halálkristály (#2372) | 1 | keg gomba (#1615) | |||
2 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
42 | bomló esszencia (#2367) | 1 | deus ex machina (#1) | 5 | drótszőr (#37) | |||
1 | evaporőr háj (#105) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | kaja (#2) | 6 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | |||
1 | manakristály (#500) | 2 | pirkit (#153) | 1 | szent kehely (#257) | |||
5 | szögletes kő (#17) | 5 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | ugh méreg (#166) | |||
2 | varázskő (#305) |
65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | |
2 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|