115. forduló, 117. forduló, Buzzplotrzud összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. febr. 26. 11h:10'
EZ A 132. JÁTÉKHETED, 116. FORDULÓD
133. játékheted kezdete: febr. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3112
SZÁMLA : XXXX

BUZZPLOTRZUD KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy ezüsthajú, félszemű, rövid bajszú alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Chara-din inkvizítora. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy káosz szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy ónix masszavadítót és egy ritualista amulettet visel. Ruházatát egy renegát törpe trófea, egy bányarém trófea és egy áeratikus hasnyák trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy méregfogat tart. Holmiját egy nektoraf cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Mr. ?. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 1. napon találkozol egy kontyos ezüsthajú, piros szemű troll férfival. Hosszú szakálla és rövid bajsza van. Bőre sárga. Tharr hűséges követője. Egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy vassisakot, egy vasvértet és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy ork sámán trófea, egy uzbány trófea és egy északi aurach trófea ékesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Bronchitis Béla. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 4. napon találkozol DEF az IGAZzal. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy ulkor kötényt és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy ekharion trófea és egy lábascet trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Málhásállata egy karmos tankány. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges, mint a Tiéd. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+43 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+46 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+47 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 752. hetének nyerőszámai: 6, 20, 4. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy goldugar nyomára bukkanj. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+3% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 22 életpontot sebeztél. [+1% tau] Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kilukasztod a goldugar testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A goldugar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 289.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+5% tau] [0 pontot használtál fel, van még 289.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 279.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 274.]

* 4. KP: elmormolod a 15. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új szárnyas hernyó. [-21 varázspont.] [+11% teo] [15 pontot használtál fel, van még 259.]

kt 1253 3 elkészíted az 1253. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. IQ-d TF-elődött. [9 pontot használtál fel, van még 250.]

hu 40 162 hulladék: 40 162
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis vaskulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz borostyán függőt. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

ba 150 nem támadod a 150. szörnyet
BA 150 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

tno 5 2 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

kno 16 2 képesség-növelés 16
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
[0 pontot használtál fel, van még 250.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 240.]

p 74 352 használod a 74. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 1 kvazár molekuláit, előállítottál 1 mithrilt. [-10 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 235.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[73,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Találsz egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad.
- Ez egy vortexmágus! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+3% tau] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 21 életpontot sebeztél. [+1% tau] Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 48 életpontot vesztettél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus ködlő lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a vortexmágus testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod a vortexmágus nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 26 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1058 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Az ötpróbás sátor felé veszed az irányt. Az előtte álló alakváltó fiúcska - felfigyelve érdeklődésedre - rögtön befelé tessékel. Úgy döntesz, próbát teszel. Az első próba a súlyemelés. Az alakváltó fiú kiválaszt neked egyet a rúdra szúrt vastömbök közül, majd megkér, hogy emeld fel. Két kézzel nekirugaszkodsz, és elégedetten konstatálod, hogy nem is olyan nehéz, mint gondoltad. Tovább... Egy gnóm adja a következő feladatot: öt különböző rajzolt arcképet mutat, neked pedig fel kell ismerned a rajta ábrázolt személyeket. Hosszas gondolkozás után mindegyik neve eszedbe jut: felbukkannak Ghalla híres emberei, akiknek neve már szinte fogalommá vált hőstetteik nyomán... Harmadik próba, zsonglőrködés. Félve veszed kezedbe a labdákat, egyenként a magasba dobálod őket, elkapni viszont már nem sikerül egyet sem. 255 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat.
Először nem ismered fel az előtted felbukkanó sátrat, de pillanatokkal később beugrik: a boszorka sátra az, akinek azok a különös tárgyak kellenek. Az öregasszony izgatottan vár. Egyesével odaadod neki a kért tárgyakat, megköszöni őket. Ezután egy másik tárggyal viszonozza szívességedet, ami a teremtés zsákja. Elpakolod, majd sietve lépsz ki a sátornyíláson. (ld. enc.)
Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel első lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megőrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy sötét folyosó végében állsz, a másik végén némi fény pislákolására leszel figyelmes. A mellékjáratokat figyelmen kívül hagyva egyenesen indulsz, míg nyilvánvalóvá nem válik számodra, hogy zsákutcába kerültél. Visszasétálsz az első elágazásig, majd abba az irányba folytatod utad. Hamarosan újra lezárt falba botlasz. Miután következő próbálkozásaid sem koronázza siker, kedveszegetten visszasétálsz a kiindulási pontra. 255 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.). [50 pontot használtál fel, van még 185.]

kt 547 9 elkészíted az 547. tárgyat (9 darabot)
Itt nincs vaskohó, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy nyílpuska lövedéket készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 185.]

m 8 mozogsz északra
[73,59] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy orgyilkos. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+4% tau] Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél. [+2% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos bal karját. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal megcsapod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fény szentélyét. Utad során felfedezel egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " A következő épületeket látod: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. " [10 pontot használtál fel, van még 175.]

fa 352 5763 1 feladod a 352. tárgyat az 5763. kalandozónak (1 darabot)
Keresgéled egy darabig a Trikornis Futárszolgálatot, de nincsenek sehol. Hát így nehéz lesz postára adni ezeket a tárgyakat. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[72,58] Folytatod sétádat a házak közt. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 165.]

ve 152 10 megveszed a 152. tárgyat 10
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

ve 232 29 megveszed a 232. tárgyat 29
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

ve 2 20 megveszed a 2. tárgyat 20
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

kt 266 1 elkészíted a 266. tárgyat (1 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

kf 266 kézbeveszed/felveszed a 266. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[73,58] Még mindig a városban vagy. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délnyugatról folyik északkeletre. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:1. építését Humán Páholy kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Utad során felfedezel egy főutcát.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy vadaspark (769. épület.).

(Továbbmész...) [74,58] Még mindig a városban vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Látsz egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 9850 TVP épült bele.)

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Ördögi Kör (709. épület.). [20 pontot használtál fel, van még 145.]

vtn 77 varázslat tanulás: a 77. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[73,57] Továbbmész a város utcáján. Ez Hrók erdejének a széle. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát.


Összefutsz Amos Kaelpyrral. Tharr főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy Tharr Keresztjét visel. Fegyverzetét egy quwarg nagymester trófea, egy quwarg parafenomén trófea és egy varkaudar varázsló trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges. Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [73,56] Dombos terepre érkeztél. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy rőtmanó. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+4% tau] Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Népednek szüksége van rád, siess! (9122. KT.) " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy tavacska van. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. [20 pontot használtál fel, van még 125.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 120.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 120.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 67 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 80.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 27 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 40.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 17 TVP-t kell elköltened.]

[10 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 9, 25.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 257 pontot. A következő körben tehát 287 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A TEREMTÉS ZSÁKJA (818. TÁRGY)
E különleges tulajdonságokkal bíró tárgy első ránézésre nem tűnik különlegesnek, csupán egy posztóból készült zsáknak. Ha azonban közelebbről is szemügyre veszed, halvány rúnákat láthatsz az anyag felületén körös-körül. Ha ezeket megpróbálod megérinteni, felizzanak, mintha a zsák lélegezne. Ezenkívül van még egy speciális tulajdonsága: minden forduló elején teremt neked egy olyan tárgyat (vagy akár többet is), ami már van a birtokodban. A varázshatalmának természetesen vannak korlátjai: csak nem mágikus, és nem túl értékes tárgyat sokszorosít. A zsákot nem adhatod át másik kalandozónak.

KARAKTERLAP

Buzzplotrzud, egy kontyos ezüsthajú, barna szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran hűséges követője vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 116. fordulód.

Erő: 22 (24) Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 108 cm
IQ: 27 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 88/88 év
Egészség: 20 (24) Életpont: 229/97 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 30 Varázspont: 181/110 Pénz: 1042 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/20 Pszi pont: 101/14 EFejl: 20
Eddig összesen 369 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2075 TP-t kaptál. Jelenleg 78085 TP-d van. A következő szinthez még 41915 TP szükséges. Trófeáid: érző szívű dromedár, troll ritualista, vérfürdető magszim. A 114. fordulódban 5132 arany került a bankszámládra. 5183 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 3/73 vágófegyverek: 20/21 (+5%)
ütőfegyverek: 1/78 lőfegyverek: 16/38 (+6%) dobófegyverek: 3/44

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << göcsörtös bunkó (#123) << csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -9.); nyílpuska lövedék (#547) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/95 2. nyomkövetés: 14/86 3. lopás: 1/39
4. mászás: 7/46 5. csapdakészítés: 11/14 (+6%) 6. csapdaészlelés: 1/19
7. gyógyítás: 22/95 8. titkosírás: 2/91 9. felderítés: 6/71
10. szörnyidomítás: 9/75 11. teológia: 10/14 (+11%) 12. taumaturgia: 16/49 (+24%)
13. versengés: 5/71 (+36%) 14. szörnyismeret: 13/14 (+34%) 15. pszi: 15/30 (+24%)
16. zárnyitás: 3/5 (+200%) 17. vadászat: 5/25 18. bányászat: 8/5 (+18%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
érző szívű dromedár (#753)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), védelem sav ellen (#36)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419) védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: éhes
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény!
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 10 acélpengőke (#231) 1 álompor (#396)
7 fekete gyöngy (#99) 1 kaja (#2) 1 kvazár (#244)
7 mákrózsa virág (#56) 5 szvó-ektoplazma (#151) 6 ubuk tüske (#131)
8 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranyló ugarhéj (#100) 3 csillezsályalevél (#1253) 1 mithril (#352)
1 orgyilkos tőr (#225) 3 szárnyas hernyó (#69) 1 teremtés zsákja (#818)
16 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(72,58) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), főutca (#399)
(73,56) rőtmanó (#55), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), Tharr oltár, érclelőhely
(73,57) főutca (#399), szent tölgyfa (#393), Amos Kaelpyr (3338. kalandozó)
(73,58) vadaspark (#769), patak, Fairlight oltár, ház (#400), egy ismeretlen isten rúnaköve, főutca (#399)
(73,59) orgyilkos (#131), fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút
(73,60) Trikornis Futárszolgálat (#711), főutca (#399), oltár, ház (#400), vortexmágus (#418)
(74,58) Ördögi Kör (#709), vaskohó (#155), főutca (#399), oltár, olvasztókemence (#86), ház (#400)
(74,61) goldugar (#65)

Üzenet küldése a karakternek