115. forduló, 117. forduló, Tar-Palantir JR. összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 28. 11h:32'
EZ A 122. JÁTÉKHETED, 116. FORDULÓD
123. játékheted kezdete: dec. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2509
SZÁMLA : XXXX

TAR-PALANTIR JR. KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [92,86] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 34. pontnál. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+86 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 639. hetének nyerőszámai: 22, 8, 25. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 250.]

* 2. KP: energia fejlesztése 3
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] A befejezéshez még 422 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 230.]

lm 32 33 10 mozogsz 32 33 10
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [31. PONT.] Egy élőholt mirget veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 13 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt mirg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Apró csípést ejt rajtad az élőholt mirg csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 3, gyógyulás: 8, összesen: +5 ÉP}

Bah! Egy zsákutcába jutottál! [32. PONT.] Folytatod az utat. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [31. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [33. PONT.] Egy vadász varkaudar lakik itt. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 20 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a vadász varkaudar jobb lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát (ld. enc.) és 1 kis bőrpajzsot. Egy varkaudar mágus lakik itt. Fegyvere egy bunkósbot. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. Semmi hatás! (tüskepajzs védelmez.) Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a varkaudar mágus testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot és 1 kavadu iszákot. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy bronzkulcs nyitja a ládát. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-5 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 ezüst nyaklánc, 1 igazgy. fülbevaló, 1 pular kristály (ld. enc.), 1 zárnyitó készlet és 1 távcső. Gyorsan kiüríted a ládát. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [31. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [34. PONT.] Mész tovább, előre. A folyosó kanyarodik. [36. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 4 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Mész tovább, előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [37. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [38. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [30. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [11. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar van előtted! Fegyvere egy csontszurony. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a varkaudar testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A varkaudar fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 4, gyógyulás: 9, összesen: +5 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt és 1 bőrpáncélt. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az út itt elkanyarodik. [10. PONT.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [60 pontot használtál fel, van még 170.]

lm 8 3 14 mozogsz 8 3 14
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [7. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [8. PONT.] Egy topránypolip lakik itt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a topránypolip testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a topránypolip puha testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A topránypolip összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mész tovább, előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [7. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [6. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [4. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [3. PONT.] Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [12. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [13. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [14. PONT.] [54 pontot használtál fel, van még 116.]

lm 1 mozogsz 1
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [13. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [12. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [3. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [2. PONT.] Visszatérve a bejárathoz, magad mögött hagyod a labirintusrendszert. [30 pontot használtál fel, van még 86.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 83.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 43.]

tf 1 13 fejleszted az 1. tulajdonságodat 13 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [13 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 14, 1.
Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 257 pontot. A következő körben tehát 287 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR LÁNDZSA (224. TÁRGY)
Ezt a nagyon könnyű, ismeretlen állat csontjából készült lándzsát gyakran használják a varkaudarok. Sebzése 3d4+3, és +2-vel támadsz, amikor használod. Ahhoz, hogy kellő jártassággal tudd forgatni ezt a fegyvert, minimum 7-es szúrófegyver szakértelem szükséges.

PULAR KRISTÁLY (239. TÁRGY)
Ez az érdekes, óriási hópehelyre emlékeztető kristály áttetszően fehér. Tapintásra nagyon kemény, bár egy kőkalapáccsal és hosszas munkával porrá tudnád zúzni. De ennek ugyan mi értelme lenne? A pular kristály inkább így szép, egyben. Csak ne lenne ilyen nehéz...

KARAKTERLAP

Tar-Palantir JR., egy ezüsthajú, piros szemű, kecskeszakállas gnóm férfi vagy. Bőröd mélykék színű. Leah tanítványa vagy. Papi hited: 44. A MAFFIA (#9124) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 116. fordulód.

Erő: 26 (27) Szint: 15 Merészség: 7/3 Magasság: 122 cm
IQ: 25 Támadás: 14 Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 99/99 év
Egészség: 16 Életpont: 220/106 Jellem: gonosz (92) Tul. pont: 0
Szerencse: 24 Varázspont: 188/4 Pénz: 142 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 14/0 EFejl: 99
Eddig összesen 488 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1052 TP-t kaptál. Jelenleg 91852 TP-d van. A következő szinthez még 28148 TP szükséges. Trófeáid: pordémon, arató csattanat, ryuku légiós. A 104. fordulódban 3710 arany került a bankszámládra. 4155 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 9/10 (+18%) vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 21/6
lőfegyverek: 12/8 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); kerek kő (#19) (6 -); rézgolyó (#343) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/93 2. nyomkövetés: 13/30 3. lopás: 1/0
4. mászás: 10/48 5. csapdakészítés: 8/96 (+5%) 6. csapdaészlelés: 1/97 (+10%)
7. gyógyítás: 21/53 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 10/24
10. teológia: 15/39 (+6%) 11. taumaturgia: 7/98 (+38%) 12. zene: 16/7
13. szörnyismeret: 1/18 14. zárnyitás: 5/29 15. vadászat: 3/61
16. bányászat: 8/46

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
manaelementál (#290), mélységi grittang (#103), pordémon (#253), halálmadár (#351), piromenyét (#99)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
Bal Dahin (#3867), gonoszok (#988)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +5 vp 9 költség alatt;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel az oltáromnál három trikornis szarvat.
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bőrpáncél (#51) 1 bunkósbot (#9) 1 csontszurony (#12)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 3 kaja (#2)
1 kavadu iszák (#25) 1 kis bőrpajzs (#45) 2 madártoll (#112)
1 pular kristály (#239) 1 távcső (#42) 1 varkaudar csont (#1113)
1 varkaudar lándzsa (#224) 1 zárnyitó készlet (#39)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(92,86) a 48. labirintus bejárata, élőholt mirg (#135), vadász varkaudar (#108), varkaudar mágus (#128), varkaudar (#64), topránypolip (#86)

Üzenet küldése a karakternek