114. forduló, 116. forduló, Larissia En Liriel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. dec. 7. 15h:08'
EZ A 409. JÁTÉKHETED, 115. FORDULÓD
410. játékheted kezdete: dec. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5954
SZÁMLA : XXXX

LARISSIA EN LIRIEL KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,31] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+20 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+33 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy drótszőrű pincsi nyomok után kutattál. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 283.]

* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 278.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 273.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[94,30] Továbbra is síkságon vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Sajna nem sikerült valami profi módon elbújnod. A szörny észrevett. Egy quwarg harcos közeledik feléd! Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [94,29] A sík vidéket bozótos váltja fel. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy tetemember. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [94,28] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Nyugatra nézve látsz egy tímárkunyhót. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Quwarg szagot érzel! Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A szél pont a hátad felől fúj, így könnyű dolga van szörnynek. A szörny észrevett. Egy élőholt quwarg közeledik feléd! {védettsége: 14 szúró, 25 vágó, 20 ütő ellen.} Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.

Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 243.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[94,27] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megpillantasz valamit: 1 tüske. Magadhoz veszed. Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [94,26] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pattanóböde. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 14 életpontot sebeztél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (10 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a pattanóböde testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A pattanóböde feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 800 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Nocsak, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 12 kerek követ.

(Továbbmész...) [94,25] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy emberevő. {egyik sebzési módja: 2x 2d7+2.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 6 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad az emberevő bal vállát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az emberevő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az emberevő karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy épület van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. [61 pontot használtál fel, van még 182.]

m 8 7 7 mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra
[94,24] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kőszáli disznó. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a kőszáli disznó testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " KOBUDERA társaim! A kí vezesse öklünket Pumpa ellen! - Kobuder Master. " Utad során felfedezel egy sziklafészket. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csillezsályát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy megsebesített fémbontó szójer. {támadása: 17.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Van itt egy kolostor (558. épület.). Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet.

(Továbbmész...) [93,23] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Az Ottomár hegység lábainál jársz. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Látsz egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [92,22] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Látsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy uzbány. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 9.} Itt csata lesz.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted az uzbány testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az uzbány jobb oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az uzbány testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy quwarg felderítő. {védettsége: 18 szúró, 10 vágó, 18 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összeakadsz egy barna, copfos hajú, kék szemű mutáns férfival. Bőre bronzként csillog. Dornodon hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy denevér szimbólumot, egy harci maszkot, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ryuku nadrágot, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Ruházatát egy purifikátor trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy vérfürdető magszim trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy PSZŒ jel. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Hátasállata egy homokféreg! Érzékeled auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Folytatod utadat.
[41 pontot használtál fel, van még 141.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Zenéddel kötelet bűvölsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 zöld üveget. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. [14 pontot használtál fel, van még 127.]

kut 40 kutatsz 40 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Ki az, ki minden nyelven beszél?
Nekiállsz felderíteni a környéket. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [40 pontot használtál fel, van még 87.]

kut 40 kutatsz 40 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Ki az, ki minden nyelven beszél?
Alaposan körbevizsgálódsz. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [40 pontot használtál fel, van még 47.]

kut 40 kutatsz 40 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Ki az, ki minden nyelven beszél?
Átkutatod a környéket. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [40 pontot használtál fel, van még 7.]

f 334 112 kísérletezel a 334. tárggyal a 112. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

szk 102 keresed a 102. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy uzbányt. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 4.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 4 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 11, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját töm magába a goldugar. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 256 pontot. A következő körben tehát 260 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PATTANÓBÖDE (145. SZÖRNY)
A pattanóböde óriási, zöld hólyagra emlékeztet, felületén vékony, leginkább a xantusz-kaktuszéra emlékeztető tüskékkel. Ha a dombvidéken megpillantasz egyet, általában egy nagy kaktusznak nézed - amíg ki nem tátja pofáját, és nem leheli rád elképesztően hideg, fagyos köpetét. A pattanóböde vékony, de rugalmas hártyáját legkényelmesebben szúrófegyverrel lehet kipukkasztani.

KARAKTERLAP

Larissia En Liriel, egy hosszú aranyhajú, kék szemű elf nő vagy. Fairlight hűséges követője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 115. fordulód.

Erő: 18 (20) Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 140 cm
IQ: 28 Támadás: 15 Agresszió: 5 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 21 (23) Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 170/170 év
Egészség: 17 Életpont: 223/200 Jellem: semleges (-5) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 216/207 Pénz: 1033 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 16/13 Pszi pont: 64/12
Eddig összesen 385 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1544 TP-t kaptál. Jelenleg 96312 TP-d van. A következő szinthez még 23688 TP szükséges. Trófeáid: rücskös gigaféreg, ork bérgyilász, ryuku légiós. A 110. fordulódban 4872 arany került a bankszámládra. 5115 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/18 szúrófegyverek: 18/81 (+9%) vágófegyverek: 7/81 (+3%)
ütőfegyverek: 3/37 lőfegyverek: 19/38 (+9%) dobófegyverek: 1/0

Óvatosság (labirintusokban): 0
Eltaposott quwargok: össz.: 88 időszaki: 4

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/35 (+33%) 2. nyomkövetés: 19/16 (+36%) 3. lopás: 2/55
4. mászás: 3/62 (+7%) 5. csapdakészítés: 8/20 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/79
7. gyógyítás: 27/82 8. titkosírás: 1/20 9. felderítés: 8/9 (+183%)
10. szörnyidomítás: 1/55 11. teológia: 2/62 12. taumaturgia: 17/51
13. szerencsejáték: 1/9 14. versengés: 1/63 15. zene: 1/20
16. szörnyismeret: 6/2 (+18%) 17. pszi: 11/28 (+15%) 18. zárnyitás: 2/10
19. vadászat: 16/3 20. bányászat: 11/49 (+34%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot )
elfogod hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
quwarg szabotőr (#301), quwarg királynő (#153), vadász quwarg (#241), quwarg harcos (#201), quwarg felderítő (#299), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
agykorbács (#97)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123) villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Építs számomra újabb oltárt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a bunkó megszólal (242)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 92 TU szükséges.)
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 375.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 arany (#50) 1 álompor (#396) 3 csillezsályalevél (#1253)
2 gyöngymangó (#135) 2 kaja (#2) 4 kaktusztüske (#114)
6 kerek kő (#19) 1 óndarab (#85) 1 ramit kő (#226)
1 tüske (#22) 1 uzbány csőr (#169) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(92,22) mély kút (#93), phua-kúp (#372), Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 34. jellempróba, uzbányok (#102), quwarg felderítő (#299), egy mutáns férfi
(93,23) 31. jellempróba, Fairlight oltár, törpe bánya (#435), vaskohó (#155)
(94,24) kőszáli disznók (#34), kolostor (#558), sziklafészek (#167), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), fémbontó szójer (#150)
(94,25) emberevő (#119), Raia oltár, érclelőhely
(94,26) pattanóböde (#145), érclelőhely
(94,28) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), élőholt quwarg (#202)
(94,29) tetemember (#123)
(94,30) quwarg harcos (#201)

Üzenet küldése a karakternek