114. forduló, 116. forduló, Antilla összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 15. 12h:07'
EZ A 137. JÁTÉKHETED, 115. FORDULÓD
138. játékheted kezdete: szept. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1844
SZÁMLA : XXXX

ANTILLA KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,19] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Ki-Nyú Vacc-cal. Raia félisten hatalmú szolgája. Egy halálhozó karkötőjét, egy hősiesítő medált, egy jing-jang fejpántot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy ryuku futárcsizmát, egy sárga erőövet, egy tankány karmot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy eszkimó óriás trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Táguló téridő kontinuum. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Hátasállata egy mutáns pók! Érzékeled auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 szigony (eladási ár: 1600 arany, ebből a kezelési költség: 160 arany) ellenértékét.
Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Hirtelen magadat látod, amint fent a magasban kiterjesztett szárnyakkal repülve hasítod a kék eget. Mentális képességeddel a látóhatáron túli területeket fürkészed, miközben azon töprengsz, hogy most, hogy túl vagy a kvatáción, valami új és nagyszerű dolgot kéne kifejlesztened. Kiábrándultan térsz magadhoz, mindez csak álom lett volna?
A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. A teremtés zsákja létrehozott 1 elkarog szőrt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+26 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+187 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+34 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+2 kaja.) A lottó 676. hetének nyerőszámai: 2, 16, 15. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 22 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 259.]

a 535 3808 1 átadod az 535. tárgyat a 3808. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 sötét tekercset Tűz részére. [5 pontot használtál fel, van még 254.]

h 1167 9 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom halászlé készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Huh, ez aztán csípős volt! De legalább a hatása sem marad el. (+5 víz alatti védettség, +2 úszás a forduló végéig.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 239 tapasztalati pontot kaptál. [8 pontot használtál fel, van még 246.]

ek 7 19 2 t. energia kisütése: 7 19 2
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 úszás.) [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 246.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Felkészülsz, hogy átúszd a csatornát. A következő pillanatban azonban egy négyméteres vércápa dugja ki a fejét a vízből, és kedélyesen rád vigyorog. Sápadtan bámulod, majd lemondasz a fürdésről.

(Továbbmész...) Felkészülsz, hogy átúszd a csatornát. A következő pillanatban azonban egy négyméteres vércápa dugja ki a fejét a vízből, és kedélyesen rád vigyorog. Sápadtan bámulod, majd lemondasz a fürdésről.

(Továbbmész...) Már épp beugranál a vízbe, amikor közelebbről megfigyeled a vízfelszín fodrozódását, és ráébredsz, hogy nem a szél okozza, hanem szürke hátak sokasága. Vércápáktól nyüzsög a csatorna! És te még ide akartál bemenni... Falfehéren hátrálsz vissza. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Felkészülsz, hogy átúszd a csatornát. A következő pillanatban azonban egy négyméteres vércápa dugja ki a fejét a vízből, és kedélyesen rád vigyorog. Sápadtan bámulod, majd lemondasz a fürdésről.

(Továbbmész...) Felkészülsz, hogy átúszd a csatornát. A következő pillanatban azonban egy négyméteres vércápa dugja ki a fejét a vízből, és kedélyesen rád vigyorog. Sápadtan bámulod, majd lemondasz a fürdésről.

(Továbbmész...) Felkészülsz, hogy átúszd a csatornát. A következő pillanatban azonban egy négyméteres vércápa dugja ki a fejét a vízből, és kedélyesen rád vigyorog. Sápadtan bámulod, majd lemondasz a fürdésről. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

v 15 312 3 elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új borkonyó bibe. [-21 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 231.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Felkészülsz, hogy átúszd a csatornát. A következő pillanatban azonban egy négyméteres vércápa dugja ki a fejét a vízből, és kedélyesen rád vigyorog. Sápadtan bámulod, majd lemondasz a fürdésről.

(Továbbmész...) Felkészülsz, hogy átúszd a csatornát. A következő pillanatban azonban egy négyméteres vércápa dugja ki a fejét a vízből, és kedélyesen rád vigyorog. Sápadtan bámulod, majd lemondasz a fürdésről.

(Továbbmész...) Nekikészülsz, hogy bemássz a vízbe, azonban hatalmas, szürke testek villannak meg a vízben, és ráébredsz, hogy maximum fél percig maradhatnál életben, ha nekikezdenél átúszni a csatornát. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Már épp beugranál a vízbe, amikor közelebbről megfigyeled a vízfelszín fodrozódását, és ráébredsz, hogy nem a szél okozza, hanem szürke hátak sokasága. Vércápáktól nyüzsög a csatorna! És te még ide akartál bemenni... Falfehéren hátrálsz vissza.

(Továbbmész...) Felkészülsz, hogy átúszd a csatornát. A következő pillanatban azonban egy négyméteres vércápa dugja ki a fejét a vízből, és kedélyesen rád vigyorog. Sápadtan bámulod, majd lemondasz a fürdésről.

(Továbbmész...) Felkészülsz, hogy átúszd a csatornát. A következő pillanatban azonban egy négyméteres vércápa dugja ki a fejét a vízből, és kedélyesen rád vigyorog. Sápadtan bámulod, majd lemondasz a fürdésről. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

v 15 312 3 elmormolod a 15. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új borkonyó bibe. [-21 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 216.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Már épp beugranál a vízbe, amikor közelebbről megfigyeled a vízfelszín fodrozódását, és ráébredsz, hogy nem a szél okozza, hanem szürke hátak sokasága. Vércápáktól nyüzsög a csatorna! És te még ide akartál bemenni... Falfehéren hátrálsz vissza.

(Továbbmész...) Felkészülsz, hogy átúszd a csatornát. A következő pillanatban azonban egy négyméteres vércápa dugja ki a fejét a vízből, és kedélyesen rád vigyorog. Sápadtan bámulod, majd lemondasz a fürdésről.

(Továbbmész...) Felkészülsz, hogy átúszd a csatornát. A következő pillanatban azonban egy négyméteres vércápa dugja ki a fejét a vízből, és kedélyesen rád vigyorog. Sápadtan bámulod, majd lemondasz a fürdésről. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

v 21 7 elmormolod a 21. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 7 kaja. [-21 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 211.]

v 21 7 elmormolod a 21. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 7 kaja. [-21 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 206.]

bb 2 99 beraksz a bankba a 2. tárgyat (99 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 99 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 206.]

* 2. BP: használod a 337. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még 204.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 164.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 124.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 84.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 162 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 44.]

tf 3 14 fejleszted a 3. tulajdonságodat 14 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 146 TVP-t kell elköltened.] [14 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. Elmúlik az üstben főzött étel hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 2, 16.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 256 pontot. A következő körben tehát 286 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Antilla, egy szőke, tüsi hajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran kisebb papja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 115. fordulód.

Erő: 25 (27) Szint: 19 Merészség: 5/5 Magasság: 183 cm
IQ: 27 Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 32 Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 16 (20) Életpont: 269/180 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (23) Varázspont: 374/285 Pénz: 1638 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 139/213 EFejl: 30
Eddig összesen 790 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 239 TP-t kaptál. Jelenleg 384305 TP-d van. A következő szinthez még 65695 TP szükséges. Trófeáid: áeratikus hasnyák, ekharion bébi, borzalmas varkaudar. A 106. fordulódban 6389 arany került a bankszámládra. 6676 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/1 szúrófegyverek: 24/7 ütőfegyverek: 2/8
lőfegyverek: 5/18 dobófegyverek: 21/56

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -18.); bogyógránát (#430) (19 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/55 2. nyomkövetés: 29/67 3. mászás: 5/38
4. csapdakészítés: 7/101 (+10%) 5. csapdaészlelés: 1/34 6. gyógyítás: 5/6
7. titkosírás: 2/46 8. felderítés: 5/89 9. szörnyidomítás: 5/11
10. teológia: 21/27 (+19%) 11. taumaturgia: 21/58 12. versengés: 4/85
13. zene: 2/38 14. szörnyismeret: 14/56 15. pszi: 19/85 (+3%)
16. zárnyitás: 1/13 17. vadászat: 2/78 18. bányászat: 8/50
19. úszás: 5/64 (-100%) 20. főzés: 10/9 (+5%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
elfogod pszi elementált (#221) hurokcsapdával (#217)
mászol max. 46 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
szintszívó lények (#9097), trikornis (#104), tetemember (#123), gnóm szolgáló (#181)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
vízionár (#66), pszi elementál (#221), nektoraf (#355), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse II (#24) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) villámcsapás (#50) >> borzalmas varkaudar (#166)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg három ragyás burástyát, világunk e ocsmány megcsúfolóját! (teljesítve)
2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet!
3.) Papjaim a természetben megbúvó legkisebb anomáliát is észreveszik. Imádkozz úgy, hogy felderítésed 8. szintű!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 fűszerkeverék (#1170) 1 gyíkfű (#201)
1 halcsont (#390) 84 kaja (#2) 2 sötét tekercs (#535)
14 víz (#27) 1 aranypikkely (#415)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
22 arany (#50) 6 borkonyó bibe (#312) 1 elkarog szőr (#665)
1 gyöngymangó (#135)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE



Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Mostantól, ha egy Közös Tudat már meglevő képességet fejleszt minden változtatás nélkül, és ez a képesség a 14-nél korábbi képesség, akkor lehetőség van a fejlesztési időt 100 napról 50 napra csökkenteni. Vagyis, ha a KT 50 nap alatt, vagy előbb készen van a fejlesztéssel, a képességet az 50. napon megkaphatják, és ekkor kezdődik a következő 100 vagy 50 nap számolása is.

Üzenet küldése a karakternek