114. forduló, 116. forduló, Williamette összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 2. 11h:16'
EZ A 269. JÁTÉKHETED, 115. FORDULÓD
270. játékheted kezdete: jan. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1708
SZÁMLA : XXXX

WILLIAMETTE KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [144,73] koordinátán. Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bőre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézően ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyű takarója...
A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+304 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+44 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 639. hetének nyerőszámai: 22, 8, 25. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont).
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy zoloboo sámán nyomára vezet. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 261.]

* 1. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 261.]

* 3. KP: használod az 1099. tárgyat
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 261.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

* 5. KP: használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 180 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 258.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 253.]

jlk 2526 jelszó kimondása 2526
Hangosan, érthetően kimondod a jelszót a kúp belsejében. Ah, sikeres volt a megfejtés! A falon egy térkép jelenik meg, a padlón pedig egy lejárat tárul fel. 483 tapasztalati pontot kaptál.

49 46 41
48 45
6 40
47 44 42
7
50
8 10 39 38
43
5 14 9 11
37
4 13 12 26 25
51
16 30 29
17 36 35
31
3 15 18 34
27 28
20 22 23 24
2 19 21 33
1 32
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 88. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 248.]

kpk 4 kezd. parancs kivétele: 4
KF 441 453 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[143,72] Az erdőt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Lüke Szálybaver vigyorog kajánul. Észreveszel egy Chara-din monolitját.


(Továbbmész...) [143,71] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy varkaudar bajnok nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 16 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 30 életpontot vesztettél. A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok jobb oldalát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Zombilapítóval eltalálod a varkaudar bajnok bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar bajnok csapása csak a levegőt találja. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+76 életerő). [-15 varázspont.] Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vapár cserjét. Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 3 púderkő[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...) [143,70] Tovább barangolsz a fák között. Utad során felfedezel egy fekete lótuszt. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy zoloboo sámán. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 7 életpontot sebeztél. Egy természet haragja varázslatot dob rád a másik. 44 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a zoloboo sámán testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Zombilapítóval többször eltalálod a zoloboo sámán bal vállát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán vágása nem talált el. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Mjölborg kalapácsával megütöd a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Zombilapítóval súrolod a zoloboo sámán jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+89 életerő). [-15 varázspont.] [28 pontot használtál fel, van még 220.]

m 8 1 8 mozogsz északra, északkeletre, északra
[143,69] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely nyugatról folyik keletre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Már megint egy sivító békára léptem, gondolod, miközben a szörny megindul feléd. A szörny észrevett. Egy ryuku csapásvezető közeledik feléd! Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.


(Továbbmész...) [144,68] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy áeratikus hasnyák volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.


(Továbbmész...) [144,67] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő ezoterikus mardel nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 7 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel szőrös testét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az ezoterikus mardel szőrös testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Zombilapítóval meghorzsolod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 10 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy amniosz-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. [18 pontot használtál fel, van még 202.]

m 8 7 1 mozogsz északra, északnyugatra, északkeletre
[144,66] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ó! Hiszen ez egy áeratikus hasnyák. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Találsz egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Az egyetlen vendég, ki bármikor jön, fogadni kell.
Mit ő elvesz, soha vissza nem nyered.
Egyszer mindenkihez ellátogat, de kétszer nem kopogtat senkinél.
Találsz egy oltárt. Elenios híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.

(Továbbmész...) [143,65] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Megcsonkított varkaudar hullákat látsz nagy kupacokba hordva. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy zombi intéz feléd kihívást.

Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi bal lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Zombilapítóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi rotható húsát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! A becsületes munkát siker koronázza! Keresgélésed eredménye: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rövid íj. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy sírlidérc támad rád.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 19 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy nómenklatúra készül a lemészárlásodra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a nómenklatúra bal vállát. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (16 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nómenklatúra nyakát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megpöccinted a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A nómenklatúra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. De nem - ott sem találsz semmit! Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol.
Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Még egész friss emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [144,64] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [43 pontot használtál fel, van még 159.]

m 8 mozogsz északra
[144,63] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Félve beóvakodsz a mínosz-kúp belsejébe. Odabent hatalmas kőszobrok vannak, a valaha drágakő szemet és egyéb díszítéseket azonban valaki már rég kilopta. Közelebbről megvizsgálva, látod, hogy a fal egyik részére apró jelek vannak vésve. Valamilyen titkosírás lenne?

Odakint is körülnézel.
Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy ovimon-bokrot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Steven McCar formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívei emelték. Látsz egy szent tölgyfát.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [26 pontot használtál fel, van még 133.]

ef 4 energia fejlesztése 4
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-4 TU.] A befejezéshez még 1475 TU szükséges. IQ-d TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 93.]

v 84 351 elmormolod a 84. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy halálmadár! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy halálmadár! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 6 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálmadár testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megcsapod a halálmadár bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A halálmadár csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A halálmadár karma a fejed mellett suhan el! A halálmadár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 83.]

im 0 5 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 53.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 23.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 23.]

szk 241 keresed a 241. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy vadász quwargot. [0 pontot használtál fel, van még 23.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 22.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-9 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 22.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 27, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. 2 kaját fal föl a pikkelyes ptog. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a lélek védelme hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása.
Ebben a körben 22 pontod maradt, ebből a következő körre 22 pontot vihetsz át. Kapsz még 256 pontot. A következő körben tehát 278 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Williamette, egy göndör ősz hajú, barna szemű, kecskeszakállas elf férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Sheran kisebb papja vagy. Az Erdők Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 115. fordulód.

Erő: 27 (30) Szint: 18 Merészség: 10/5 Magasság: 153 cm
IQ: 27 Támadás: 27 Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 25 (30) Védekezés: 94 Menekülés: 30 % Életkor: 3/8 év
Egészség: 19 (29) Életpont: 306/280 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (31) Varázspont: 537/107 Pénz: 327 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 87/17 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 19
Eddig összesen 583 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6442 TP-t kaptál. Jelenleg 307550 TP-d van. A következő szinthez még 32450 TP szükséges. Trófeáid: Raia szent lovagja, kultúrmasztodon, hordóagyú mameluk. A 114. fordulódban 7359 arany került a bankszámládra. 7395 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/21 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 23/80 (+6%) lőfegyverek: 23/69 (+3%)
dobófegyverek: 1/32

Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); tünde nyíl (#554) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/71 (+20%) 2. nyomkövetés: 33/35 (+15%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 5/13 5. csapdakészítés: 9/25 (+5%) 6. csapdaészlelés: 1/78
7. gyógyítás: 2/43 8. titkosírás: 2/23 (+20%) 9. felderítés: 5/96 (+42%)
10. szörnyidomítás: 6/70 11. teológia: 23/94 (+14%) 12. taumaturgia: 45/0 (+8%)
13. szerencsejáték: 1/32 14. versengés: 2/1 15. zene: 1/95
16. szörnyismeret: 20/70 (+18%) 17. pszi: 13/79 (+10%) 18. zárnyitás: 4/59
19. vadászat: 2/0 20. vitalitás: 1/9 21. bányászat: 15/55
22. úszás: 9/58 23. főzés: 6/19 (+14%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
kutatsz max. 400 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 6 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
bávatag golombár (#165), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), halálmadár (#351), Blounther apó (#972) (csak egyszer), Raia szent lovagja (#239)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
áeratikus hasnyák (#243), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), ryuku csapásvezető (#778), Ciang Csí (#978)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) halálkapu (#126) láthatatlanság (#76) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
izomernyesztés (#33), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) szárazság (#48) >> Zinthurg (#180)
energiatüskék (#29) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaim a természetben megbúvó legkisebb anomáliát is észreveszik. Imádkozz úgy, hogy felderítésed 8. szintű!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 deus ex machina (#1) 2 gyöngymangó (#135) 5 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
11 arany (#50) 10 drótszőr (#37) 1 madártoll (#112)
1 rövid íj (#107) 2 tünde nyíl (#554) 1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(143,65) zombi (#49), sírlidérc (#172), nómenklatúra (#158), friss csatamező (#262)
(143,69) patak, 28. jellempróba, ryuku csapásvezető (#778)
(143,70) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), zoloboo sámán (#230)
(143,71) varkaudar bajnok (#190), vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110)
(143,72) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(144,63) mínosz-kúp (#178), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), művészi porolit (#720), Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), halálmadár (#351)
(144,64) phua-kúp (#372), oltár, művészi porolit (#720)
(144,66) áeratikus hasnyák (#243), phua-kúp (#372), Elenios oltár, művészi porolit (#720)
(144,67) ezoterikus mardel (#184), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Tharr oltár
(144,68) áeratikus hasnyák (#243)

Üzenet küldése a karakternek