128. forduló, Kruger Dark d'Wolf összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. jún. 26. 12h:08'
EZ A 817. JÁTÉKHETED, 115. FORDULÓD
818. játékheted kezdete: jún. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1636
SZÁMLA : XXXX

KRUGER DARK D'WOLF KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [92,52] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+2 tvp ). A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 22 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+10 varázspont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy sötét gnóm nyomára bukkansz. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [10 pontot használtál fel, van még 253.]

ftv felt. tám/véd. varázslat
Összes feltételes támadó/védekező varázslás törölve. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

be 569 bemész az 569. épületbe
Odamész az ajtóhoz, és bekopogtatsz. Egy sötét csuhás alak nyit ajtót, arcát innét nem látni. Ahogy végigmér téged, megpróbálsz a csuklya alá belesni, de sikertelenül. Halk, reszelős hangon szólal meg: - Az uram már vár! - majd int, hogy kövesd. A teremtmény ismerősként üdvözöl, majd hellyel kínál. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. - Köszönünk mindent, kedves barátom. Jelenleg sajnos nem tudunk több megbízást adni. [408 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 obszidián karkötő.] Elhagyod a kastplomot. [5 pontot használtál fel, van még 248.]

m 4 2 mozogsz délre, keletre
[92,53] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Jöttem, láttam s ÖLTEM... Tour-Mix, Leah prófétája, az Ördögi Kör tagja. " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ősi Hajnal Lovagjai,Igazság hős harcosai, Ők győzik le Chara-dint, S törlik el a kínt. "
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 11 aranyat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen nyugatra 12, északra 33 mérföldre. " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy jósda (575. épület.).

(Továbbmész...) [93,53] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy Mallon. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Mallon testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd a Mallon testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 26 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a Mallon jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Mallon egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a Mallon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nodonrod kitűző (ld. enc.). Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 690 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen északra 3 mérföldre teljesítheted.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 16 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [30 pontot használtál fel, van még 218.]

vi 10 10 30 viselkedésed: 10 10 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

be 578 bemész az 578. épületbe
Még egyszer körülnézel vandalizmusod megnyilvánulásának helyszínén, azonban semmit sem találsz. [5 pontot használtál fel, van még 213.]

vi 5 5 30 viselkedésed: 5 5 30
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

h 233 25 használod a 233. tárgyat
Amikor meglátnak, valaki felkiált: "Egy bárd!" Rögtön körbeáll a kíváncsi nép. Furulyázni kezdesz. A dallam, amelyet előadsz, saját szerzemény: eredetiségét annak köszönheti, hogy szerelemről és harcról szól a hozzá tartozó dal. Az emberek percekig tapsolnak, éltetnek: látszik, hogy nagyon tetszett nekik a produkciód. Mindenki pénzt dobál feléd (+18 arany). [25 pontot használtál fel, van még 188.]

m 4 2 8 mozogsz délre, keletre, északra
[93,54] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy Quirov nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Quirov testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a Quirov testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a Quirov testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a Quirov sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 63 aranyat. 652 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Az élet a halál előjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 15 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " Épületeket látsz: egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (587. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. "

(Továbbmész...) [94,54] Még mindig a városban vagy. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kalandozótársaim! Ne tűrjétek tovább a kizsákmányolást! LÁZAGYATOK! <T-M>. " Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt erődítményt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Romani ite domum! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 16 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Eszel valamit. (-1 kaja.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Mi a fontosabb? A TÁP vagy a szabadság? Támadd te is az erődöket! "

(Továbbmész...) [94,53] Továbbmész a város utcáján. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fény szentélyét. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.). [45 pontot használtál fel, van még 143.]

ee 225 126 64 eladod a 225. tárgyat a 126. tárgyat a 64. tárgyat
Eladtál 2 orgyilkos tőrt. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 4 bronzpengét. 48 aranyat kaptál.
Eladtál 9 csontszablyát. 18 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 143.]

ee 89 45 51 eladod a 89. tárgyat a 45. tárgyat az 51. tárgyat
Eladtál 1 bronzpajzsot. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 1 kis bőrpajzsot. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 2 bőrpáncélt. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 143.]

ee 65 90 267 eladod a 65. tárgyat a 90. tárgyat a 267. tárgyat
Eladtál 3 szöges páncélt. 72 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bronzpáncélt. 32 aranyat kaptál.
Eladtál 6 fülemüle agyart. 30 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 143.]

ee 57 88 72 eladod az 57. tárgyat a 88. tárgyat a 72. tárgyat
Eladtál 4 bőrsisakot. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bronzsisakot. 9 aranyat kaptál.
Eladtál 2 rézsisakot. 14 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 143.]

ee 14 665 212 eladod a 14. tárgyat a 665. tárgyat a 212. tárgyat
Eladtál 4 sünmedve tüskét. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 2 elkarog szőrt. 2 aranyat kaptál.
Eladtál 1 dorony tüdőt. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 143.]

m 8 2 8 mozogsz északra, keletre, északra
[94,52] Még mindig a városban vagy. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sötét gnóm. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm bal lábát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd a sötét gnóm jobb karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 28 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 471 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A táblán Borax király portréja látható! K.B. 91x25-ös méretben. " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Lendül a bunkó s fröccsen az agyvelő, így jár mind ki hiszi ő nagymenő. Tour-Mix. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Minden áttelepülni szándékozó polgárt adókedvezményekkel vár Biztosrév. Edward a kiváncsi " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Álljon e tábla a barátságunk tiszteletére, Dark Silexnek. (Napkeleti Nyaff) "

(Továbbmész...) [95,52] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy mély kutat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Odalent félhomály van. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy topránypolip!

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a topránypolip testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a topránypolip testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 51 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a topránypolip testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki a topránypolip száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 kis bőrpajzsot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy épületet. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy uzbány. Itt csata lesz.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az uzbány fejét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány bal oldalát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az uzbány bal vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy süvítő rája. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a süvítő rája testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a süvítő rája testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A süvítő rája még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [95,51] Dombos terepre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Látsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Észreveszel egy vaskohót. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Látsz egy barátság szent tüzét. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő trappoló dinymák nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a trappoló dinymák fekete testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a trappoló dinymák bal középső lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szarvaival a trappoló dinymák megböki a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 mászókampót. [65 pontot használtál fel, van még 78.]

be 1681 bemész az 1681. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 78.]

be 1681 bemész az 1681. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 78.]

be 1681 bemész az 1681. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 78.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+6 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 48.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 47.]

szk 960 keresed a 960. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy Mallonot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 47.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 17 fejleszted a 3. tulajdonságodat 17 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [17 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-7 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 256 pontot. A következő körben tehát 286 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NODONROD KITŰZŐ (1533. TÁRGY)
A Nodonrod baráti kör jól kiépített kapcsolatokkal rendelkezik. Ilyen kapcsolat például a városi őrséggel kötött megállapodás is: ha a rend bármely tagját, vagy barátait börtönbe akarnák záratni, akkor az éppen aktuális személy kiválthatja a szabadságát bizonyos összegért. Hogy az összeg mennyi, az sok mindentől függ, de még mindig jobb, mintha a börtönben kéne ülnie ki tudja mennyi ideig. (Ha a Nodonrod kitűzőt a ruhádra illeszted, és elkapnának a városban lopásért, akkor a kitűző láttán, potom pénzért elenged a városi őrség - persze minél tehetősebbnek mutatkozol, annál többet fognak tőled legombolni.)

KARAKTERLAP

Kruger Dark d'Wolf, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű, kecskeszakállas ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah ministránsa vagy. Ez a 115. fordulód.

Erő: 28 (31) Szint: 19 Merészség: 5/5 Magasság: 174 cm
IQ: 20 (23) Támadás: 24 Agresszió: 5 Testsúly: 91 kg
Ügyesség: 22 (25) Védekezés: 25 Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 17 (20) Életpont: 291/284 Jellem: gonosz (14) Tul. pont: 1
Szerencse: 18 (22) Varázspont: 219/8 Pénz: 1373 arany Kép. pont: 10
Eddig összesen 555 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 551 TP-t kaptál. Jelenleg 372 513 TP-d van. A következő szinthez még 77 487 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, erszényes elkarog, ryuku futárbérenc.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: * 21 lőfegyverek: 16 dobófegyverek: 1

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); dárda (#10) (4 .); vashegyű nyíl (#176) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
95,51 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 17 3. lopás: 1
4. mászás: 6 5. csapdakészítés: 5 6. csapdaészlelés: 2
7. gyógyítás: 14 8. titkosírás: 3 9. felderítés: 20
10. szörnyidomítás: 1 11. teológia: 2 12. taumaturgia: 7
13. szerencsejáték: 7 14. zene: 13 (+1) 15. szörnyismeret: 4
16. zárnyitás: 1 17. vadászat: 13 18. bányászat: 9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 12 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 2 darabot, csak egyszer)
mászol max. 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
sörényes ubuk (#89), szintszívó (#96), törpemammut (#115), ryuku gárdista (#360)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
vízionár (#66), Pszinapszis (#974), manaelementál (#290)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

HŐSTETTEID
Eddig 7 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 205).
Eddig 2 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 41).

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Vágófegyverek
5 kőkés (#6) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
4 bot (#4) 1 Brod buzogánya (#1735) 3 bunkó (#5)
1 * harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1 * Mallon botja (#1526)
3 szögletes kő (#17)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
2 kerek kő (#19) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 12 tüske (#22)
9 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
7 dárda (#10)
Pajzsok
1 kis bőrpajzs (#45)
Páncélok
1 * elit csatavért (#295)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
Csizmák
1 * ryuku csizma (#692) 1 varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók
3 * borostyán függő (#162) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok
1 aranylánc (#191) 1 denevér szimbólum (#140) 3 * ezüst nyaklánc (#117)
1 két kard szimbólum (#144) 1 * koponya szimbólum (#139) 1 nap szimbólum (#141)
1 trófea nyaklánc (#196)
Karkötők/karvédők
1 arany karperec (#194) 2 * ezüst karkötő (#158) 2 * obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk
2 aranygyűrű (#193) 2 * ezüst gyűrű (#180)
Ékszerek/ruhadíszek
1 nodonrod kitűző (#1533) 1 * örökkéval.tűzopálja (#1518)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 30 csepp tinta (#101), fér még: 0]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
3 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 36]
5 kavadu iszák (#25) [bennük 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 43]
4 sullár hólyag (#168) [bennük 61 csepp spiritusz (#170), fér még: 19]
13 uzbány csőr (#169) [bennük 18 csepp ugh méreg (#166), fér még: 138]
4 vizestömlő (#3) [bennük 13 korty víz (#27), fér még: 67]
3 zöld üveg (#82) [bennük 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 54]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76)
1 + csontkulcs (#74) 4 deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
1 ezüst kulcs (#184) 1 furulya (#233) 48 kaja (#2)
1 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40) 3 kötél (#92)
2 krónika (#1725) 1 mászókampó (#165) 2 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 5 rézkulcs (#75) 1 smaragd kulcs (#241)
1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150) 1 távcső (#42)
3 + tüskecsapda (#242) 3 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 1 alligátorbőr (#661) 18 álompor (#396)
6 amniosz (#203) 1 antilopbőr (#48) 3 bakkura bőr (#95)
1 bordacsont (#16) 1 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654)
3 darázsszárny (#652) 9 drótszőr (#37) 1 elf csont (#664)
1 fémrúd (#104) 2 grákóbőr (#41) 1 gyíkfű (#201)
10 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232) 1 kazmár gyökér (#205)
1 királygyík bőr (#44) 1 lapkorong (#80) 1 liumbe hajtás (#655)
40 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 1 mocsári penke (#148)
2 mutáns csont (#331) 1 ormánygőte csont (#21) 1 pular kristály (#239)
1 sámán erszény (#650) 6 smirglilevél (#29) 1 szárnyas hernyó (#69)
1 tükör (#43) 2 varkaudar csont (#1113) 6 vasérc (#152)

Összsúly: 122.15 kg Megterheltség: 119%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 39 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bőrpáncél (#51) 4 bőrsisak (#57) 1 bronzpajzs (#89)
1 bronzpáncél (#90) 4 bronzpenge (#126) 1 bronzsisak (#88)
9 csontszablya (#64) 1 dorony tüdő (#212) 2 elkarog szőr (#665)
6 fülemüle agyar (#267) 1 kötél (#92) 2 orgyilkos tőr (#225)
6 pirkit (#153) 2 rézsisak (#72) 4 sünmedve tüske (#14)
3 szöges páncél (#65) 3 vasérc (#152) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
481 arany (#50) 1 kaja (#2) 1 mászókampó (#165)
1 nodonrod kitűző (#1533) 1 obszidián karkötő (#229) 6 spiritusz (#170)
1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

91 92 93 94 95 96
50
51
52
53
54
55
(92,52) sötét kastplom (#569), a 47. labirintus bejárata
(92,53) jósda (#575)
(93,53) Mallon (#960), az 50. labirintus bejárata, az 52. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#578), bank (#581), 16. többszemélyes kaland
(93,54) Quirov (#975), ékszerbolt (#584), tanácsadó bölcselő (#587)
(94,52) sötét gnóm (#132), az 51. labirintus bejárata
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376)
(94,54) erődítmény (#488), oltár
(95,51) Fairlight oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Chara-din rúnaköve, törpe bánya (#435), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), érclelőhely, trappoló dinymák (#118)
(95,52) mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, topránypolip (#86), uzbány (#102), süvítő rája (#113)

Üzenet küldése a karakternek