1140. forduló, 1142. forduló, A Tűzhajú összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. aug. 30. 20h:41'
EZ A 1243. JÁTÉKHETED, 1141. FORDULÓD
1244. játékheted kezdete: aug. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4652
SZÁMLA : XXXX

A TŰZHAJÚ KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [177,65] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 88 aranyat termelt. A tl'urlang termelő hipp, hopp, láss csodát - a semmiből előállít neked 3 tl'urlang fiolát. Benyúlsz a végzet erszényébe, és előveszel 1 kreommat szirmot. Varázserőd regenerálódik. (+2332 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+471 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) A lottó 1457. hetének nyerőszámai: 20, 18, 13. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

vv 71 72 73 elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 1043. Kapsz 4 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 1041. Kapsz 4 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 1036. Kapsz 10 VP-t.]

vv 24 12 224 elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 1034. Kapsz 4 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 1032. Kapsz 4 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 1032.]

vv 164 165 86 elmormolod a 164. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 1030. Kapsz 4 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 1028. Kapsz 4 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 1028.]

vv 28 188 88 elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+24 erő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 1026. Kapsz 4 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 1024. Kapsz 4 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 1024.]

vv 209 211 78 elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot a 78. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 1022. Kapsz 4 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 1020. Kapsz 4 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 1018. Kapsz 4 VP-t.]

hh 841 1619 1101 használod a 841. tárgyat az 1619. tárgyat az 1101. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 1017. Kapsz 2 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 1017.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 1016. Kapsz 2 VP-t.]

v 1 999 0 elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 1011. Kapsz 10 VP-t.]

vv 326 222 214 elmormolod a 326. varázslatot a 222. varázslatot a 214. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Gyomrod a varázslat hatására azonnal megtelik. Láthatóan szörnyeidnek is tele lett a pocija, jobbkedvűek is lettek tőle! [-70 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [3 pontot használtál fel, van még 1008. Kapsz 6 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. (+6 csapdaészlelés) [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 1006. Kapsz 4 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Aláhullik az égből 868 arany! Gyorsan összeszeded. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 1004. Kapsz 4 VP-t.]

vv 384 120 247 elmormolod a 384. varázslatot a 120. varázslatot a 247. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Megidéztél egy légelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 994. Kapsz 20 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 992. Kapsz 4 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 990. Kapsz 4 VP-t.]

hh 745 1618 1554 használod a 745. tárgyat az 1618. tárgyat az 1554. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 989. Kapsz 2 VP-t.]
Ideje egy kis fegyverápolásnak, megélezed őket a fenőkővel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 980. Kapsz 18 VP-t.]
Előbányászod hátizsákodból a csavart, füstszínű ködkürtöt, Leoneydeas hagyatékát, majd megfújod. Csupán az első traktusig jutsz a szívhezszóló melódiában, amikor meglepő dolog történik. A tér szövete közvetlen előtted szétnyílik, és egy mhufexi mészáros hömpölyög keresztül az anyagi és a túlvilág között húzódó kapun. A szörny nem tűnik barátságosnak, sőt mi több, megidézőjére támad! {támadása: 150.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fizikai pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fénypajzs. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy ősjég varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 229 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 891 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 11 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a mhufexi mészáros bal oldalát. (11 támadással 825 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (33 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány árnyéktőr. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 299 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Romboló kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a mhufexi mészáros testét. (13 támadással 2847 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (30 életpontot sebezve.) Agyzúzóval párszor keményen megütöd a mhufexi mészáros bal oldalát. (12 támadással 1401 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (54 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy az agy kifacsarása pszi támadással. 1117 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (45 sebzést okozott az ellenfélnek.) Fényaurád működik (24 ép-t sebezve). A mhufexi mészáros fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 287 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 291 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) A mhufexi mészáros most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +135 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 11 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 lidércesszenciát. 77 806 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7574, sebződés: 877, gyógyulás: 127, összesen: -750 ÉP}

A ködkürtöt a hátizsákod mélyére helyezed - egy darabig most nem lesz rá szükséged. [16 pontot használtál fel, van még 964. Kapsz 32 VP-t.]

* 2. KP: kf 1912 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1912. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 964.]

* 3. KP: tps 45 0 0 TVP spórolása: 45 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 45 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [45 pontot használtál fel, van még 919.]

* 4. KP: h 1760 0 0 használod az 1760. tárgyat
Kortyolsz a kehelyből, érzed hogy felfrissülsz és erővel telítődsz. (+2802 ép ). [1 pontot használtál fel, van még 918. Kapsz 2 VP-t.]

* 5. KP: v 320 15 0 elmormolod a 320. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az őskreáció varázslatot! Az ősi varázslat eredményeként megjelenik előtted 15 ősmatéria. [-450 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 913. Kapsz 10 VP-t.]

* 6. KP: vv 53 303 297 elmormolod az 53. varázslatot a 303. varázslatot a 297. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+20 sebzés támadásonként.) [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 911. Kapsz 4 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. [-25 pszi pont.] [7 pontot használtál fel, van még 904. Kapsz 14 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 902. Kapsz 4 VP-t.]

p 189 használod a 189. pszi képességet
Lemész alfába. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a möszék kiirtása pszi képességet. Pszionikusan sokkolod az agyadban tenyésző poszogó möszéket. Kipusztultak szegénykék! [-8 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 897. Kapsz 10 VP-t.]

ek 500 552 t. energia kisütése: 500 552
Beállítod a 552. képességet fejlesztésre. 290 TU-t kell bele fejleszteni. [0 pontot használtál fel, van még 897.]

ek 215 10 t. energia kisütése: 215 10
120 varázspont felhasználásával előállítasz 10 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 897.]

p 195 20 használod a 195. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-konverzió II pszi képességet. Pszi energiáidat konvertálva, előállítottál 20 Tudatpontot. [-400 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 882. Kapsz 30 VP-t.]

kno 18 1 képesség-növelés 18
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 882.]

ef 50 552 energia fejlesztése 50
Fürgén varázsolsz! Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-19 életpont.] (Önanalízis: +1% pszi.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+22 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 867. Kapsz 30 VP-t.]
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-50 TU.] [350 pontot használtál fel, van még 517. Kapsz 700 VP-t.]

h 697 4500 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+2250 varázspont, -4500 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 517.]
Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+2262 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [1 pontot használtál fel, van még 516. Kapsz 2 VP-t.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[178,65] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sivatagi doareg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {szintje: 27.} {egyik sebzési módja: 4x 4d6+7.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősjég varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 496 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 891 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A sivatagi doareg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 10 kaját. 3 646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1387, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Az oázis közepén kellemes, hűs vízű kutat találsz. Feltöltöd a vizestömlőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy égig érő pálmát. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy morgud hagymatövet. Keletre nézve látsz egy xantusz-kaktuszt. Délkeletre egy xantusz-kaktusz van. Délre egy gránátkaktusz van. Délnyugatra egy morgud hagymatő van. Északnyugatra egy gránátkaktusz van. Északra egy művészi porolit van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [179,65] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kronokukac került az utadba. {védettsége: 28 szúró, 59 vágó, 59 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fizikai pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Egy ősjég varázslatot dobsz ellenfeledre. 506 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 891 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A kronokukac most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 3 068 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1397, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Látsz egy xantusz-kaktuszt. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy tűzbokrot. Keletre nézve látsz egy gránátkaktuszt. Délkeletre egy morgud hagymatő van. Délre egy xantusz-kaktusz van. Délnyugatra egy gránátkaktusz van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy morgud hagymatő van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.

(Továbbmész...) [180,65] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gránátkaktuszt. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy borkonyó cserjét. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy morgud hagymatő van. Délnyugatra egy xantusz-kaktusz van. Északnyugatra egy morgud hagymatő van. Északra egy tűzbokor van. Jól kivehetőek a távolban. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kronokukac. {szintje: 25.} {max. életpontja: 338-367.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősjég varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 529 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 891 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 843 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1420, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 489. Kapsz 54 VP-t.]

v 84 283 elmormolod a 84. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. {szintje: 42.} {max. életpontja: 911-970.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fizikai pajzs vibrál körülötted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősjég varázslatot lősz. 469 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! (Mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske testét. (6 támadással 536 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (56 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 94 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1061, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 479. Kapsz 20 VP-t.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[181,65] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Ezüstmókus formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy gumifát. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy morgud hagymatő van. Északnyugatra egy tűzbokor van. Északra egy borkonyó cserje van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bunthar közeledik. {szintje: 22.} {max. életpontja: 228-237.} Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fizikai pajzs. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy ősjég varázslatot dobsz ellenfeledre. 485 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 891 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 bunthar bőrt. 2 455 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1376, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Levadászol két vaddisznókölyköt. Aztán iszkiri, mert jön az anyjuk! (+3 kaja.)

(Továbbmész...) [182,65] A terep változik: ismét síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Raia szent lovagja. {egyik sebzési módja: 4x 4d6+7.} Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze északkeletre látsz egy hóhérbimbót. Délkeletre nézve látsz egy xantusz-kaktuszt. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy borkonyó cserje van. Északra egy Dornodon oltár van. Jól kivehetőek a távolban. Nem volt esélye a zsiráfkeselyűnek: úgy lőtted le, mint Tell Vilmos az almát a fáról (ugye, onnét?). (+5 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 461. Kapsz 36 VP-t.]

v 84 283 elmormolod a 84. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. {szintje: 41.} {egyik sebzési módja: 1x 2d8+11.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy ősjég varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 497 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védelmez.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske csillogó testét. (6 támadással 538 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (49 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 100 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% lőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1084, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[-72 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 451. Kapsz 20 VP-t.]

v 198 296 110 elmormolod a 198. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

176 177 178 179 180 181 182 183
64
65
66
(177,65) mhufexi mészáros (#950)
(178,65) sivatagi doareg (#240), oázis, égig érő pálma (#1689, belőle készíthető: #1690)
(179,65) kronokukac (#285), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(180,65) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), kronokukac (#285), aranyfecske (#283)
(181,65) művészi porolit (#720), bunthar (#396)
(182,65) Raia szent lovagja (#239), gumifa (#38), Dornodon oltár, aranyfecske (#283)

[296,110] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Ezek Ram partjai, széleit az óceán iszonyatos hullámai mossák. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy gránátkaktuszt. Északnyugatra nézve látsz egy kristálypalotát. Északra egy gránátkaktusz van. Jól kivehetőek a távolban.

[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 441. Kapsz 20 VP-t.]

v 84 283 elmormolod a 84. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. {támadása: 80.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fizikai pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról ősjég varázslatot lősz a másikra. 479 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske farkát. (5 támadással 440 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 978, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 431. Kapsz 20 VP-t.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[297,110] Kezedbe veszed az Utazók Gyűrűjét, és elmormolod a varázsigéket, utána már minden megy a maga útján: a vitorlás hajód rendben megjelenik előtted. Pompás szerkezetnek tűnik, ahogy a tengerpartot mosó hullámokon ringatózik - állapítod meg. Felcuccolsz rá, majd a vitorlát felvonva nekivágsz a tengernek. (Önanalízis: +9% hajózás.) Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze északnyugatra látsz egy gránátkaktuszt. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.


(Továbbmész...) [298,110] Tovább hajózol a háborgó tengeren. (Önanalízis: +9% hajózás.)


(Továbbmész...) [299,110] A hajód tovább szeli a vizeket. (Önanalízis: +9% hajózás.)

[27 pontot használtál fel, van még 404. Kapsz 54 VP-t.]

v 198 490 111 elmormolod a 198. varázslatot
Ebben a körben már használtad a tiltott teleportot! [0 pontot használtál fel, van még 404.]

ek 503 t. energia kisütése: 503
Ez a terep nem alkalmas táborhelynek. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

be 726 bemész a 726. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Hirtelen ráébredsz, hogy fogalmad sincs, hol vagy. Eltévedtél a nyílt óceánon! Nagyon távol a part, nincs, mihez igazítsd magad. A nálad lévő irányjelzők teljesen megbolondultak, úgy véled nem a jó irányt mutatják. De talán mégis, megpróbálod azokhoz tartani magad.
Eltelik némi idő [-100 TVP], mire a bizonytalanságérzet elmúlik. Újra koordinátára pontosan megtudod mondani, hol jársz éppen. Messze az utolsó biztosnak vélt ponttól.

AZ ELTÉVEDÉS ELŐTTI TÉRKÉPED

295 296 297 298 299 300
109
110
111
(296,110) aranyfecske (#283)

[430,108] Tovább hajózol a háborgó tengeren. (Önanalízis: +9% hajózás.) Sehol semmi, amíg csak a szem ellát a tengeren... várjunk csak! Van itt valami! Csak egy dagálydémon. Megvető mosollyal várod a találkozást. { halál alapú varázslat nem hat rá.} {védettsége: 111 szúró, 111 vágó, 111 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fizikai pajzs. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy rezisztencia varázst. Egy ősjég varázslattal köszöntöd a másikat. 246 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 891 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy hullámkeltés varázslattal köszönt csatapartnered. 122 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 11 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a dagálydémon háborgó hullámfejét. Kritikus ütés! (11 támadással 1177 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) Hajódat iszonyatos hullámok gyötrik. (-1% használhatóság.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Romboló kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a dagálydémon testét. (13 támadással 3188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+638 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (32 életpontot sebezve.) Agyzúzóval néhányszor megcsapod a dagálydémon testét. (12 támadással 1682 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+337 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (24 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy az agy kifacsarása pszi támadással. A rezisztenciának köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 62 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (36 sebzést okozott az ellenfélnek.) Fényaurád 17 sebzést okoz. A dagálydémon nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 158 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Romboló kalapácsával párszor megpöccinted a dagálydémon testét. (3 támadással 727 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (44 életpontot sebezve.) Agyzúzóval meghorzsolod a dagálydémon háborgó hullámfejét. (1 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (61 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy az agy kifacsarása pszi támadással. 1058 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. A rezisztenciának köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+2 életpont). Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (41 sebzést okozott az ellenfélnek.) Ellenfeled 26 pontot sebződik a fényaurától. Nyelvével a dagálydémon úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 202 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Karmával néhányszor a dagálydémon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy hullámkeltés varázslatot, majd rád küldi. 129 életpontot vesztettél.
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 11 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 79 031 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 9491, sebződés: 829, gyógyulás: 1280, összesen: +451 ÉP}

Néhány információ birtokába jutsz a ryuku szigetvilág írott és íratlan törvényeivel kapcsolatban. (ld. enc.) Nagy tettet vittél véghez a mai nap! (+3% halhatatlanság.)

(Továbbmész...) [431,108] A szél kitart, a vitorlásod himbálózva szeli tovább a tenger hullámait. (Önanalízis: +9% hajózás.) Mindenütt csak víz, akármerre nézel. A szörny előtt, és a szörny után is. Héhéhé! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sárkánylovas. {szintje: 75.} {egyik sebzési módja: 2x 22d18+123.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősjég varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 471 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 891 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 11 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sárkánylovas bal vállát. (11 támadással 1101 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (65 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (307 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Romboló kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a sárkánylovas testét. (13 támadással 3226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+646 életerő). Légelementálod támad. (18 életpontot sebezve.) Agyzúzóval párszor keményen megütöd a sárkánylovas jobb oldalát. (7 támadással 981 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+197 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (41 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy az agy kifacsarása pszi támadást. 1089 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (37 sebzést okozott.) Fényaurád 9 sebzést okoz. A sárkánylovas újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 424 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +85 ÉP.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). A sárkánylovas még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 11 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranytű, egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP], egy Eldaran karkötője, 10 arany és egy fűszertartó. Szereztél 3 sárkánypikkelyt. 56 330 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Ennek a gyilkosságnak a hoarián lakosok nem fognak örülni! (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 8002, sebződés: 733, gyógyulás: 938, összesen: +205 ÉP}

[118 pontot használtál fel, van még 286. Kapsz 236 VP-t.]

ef 15 552 energia fejlesztése 15
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-15 TU.] [105 pontot használtál fel, van még 181. Kapsz 210 VP-t.]

* 1. BP: tpf 45 0 0 TVP elővétele: 45 pontért
Felszabadítottunk neked 45 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

* 2. BP: h 1534 0 0 használod az 1534. tárgyat
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg királynő! {támadása: 22.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre ősjég varázslatot lősz. 485 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 891 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2 022 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1376, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy quwarg szabotőr! {szintje: 12.} {védettsége: 12 szúró, 24 vágó, 24 ütő ellen.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősjég varázslatot lősz. 488 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 891 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 1 416 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1379, sebződés: 18, gyógyulás: 6, összesen: -12 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg ősmágus! {védettsége: 48 szúró, 48 vágó, 48 ütő ellen.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus bal középső lábát. (4 támadással 417 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (23 életpontot sebezve.) A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 spiritusz (Nincs mibe rakni 7 spirituszt.) és 2 sáfránypor. 4 653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 440, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 3 quwarg tojást. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [40 pontot használtál fel, van még 186. Kapsz 80 VP-t.]

* 3. BP: vv 172 460 0 elmormolod a 172. varázslatot a 460. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 186.]
Szupersebesen mormolsz. Felrajzolod a mágikus rúnát a táborodat védő csapda egyik alkatrészére. (-52 csapdaészlelés a tolvajoknak.) [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 184. Kapsz 4 VP-t.]

* 4. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 179. Kapsz 10 VP-t.]
(Önanalízis: +11% csapdakészítés.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 27, 18.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, de az ott talált Tudás már nem képes tovább tágítani létezésed korlátait. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a pikkelyes ptog. Egy kaját bezabál az őrző szilmill. A hajófedélzeten pihensz le. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Légelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 179 pontod maradt, ebből a következő körre 179 pontot vihetsz át. Kapsz még 810 pontot. A következő körben tehát 989 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MANASZíVÁS (515. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati tér lehetőségeinek feltérképezése során ismét egy érdekes, ámde veszélyes módszert fedeztek fel. Ez a módszer még a Világégés előtt Ezüstmágusok rendjében is tiltott volt, azonban ti egyelőre nem látjátok ennek okát. Az a varázsló, aki jártas a tudati tér rejtelmeiben, képes gyengébb ellenfelétől elszipkázni annak mágikus tartalékait, együttműködés esetén pedig a jó szándék tudati kivetülését képes mágikus energiává alakítania. [Játéktechnikailag, ha a fordulód során rálépsz egy kalandozóra, és barátságosak vagytok egymással, taumaturgia/10 varázspontot kapsz. (Ez összeadódik A barátság melegével, és más hasonló találkozáskori képességgel, és működik tudati portya alatt is.) Ha a találkozás harcba torkollik és taumaturgiád nagyobb ellenfeledénél, akkor a csata elején taumaturgia különbség/10 varázspontot szívsz el ellenfeledtől, és te ezt megkapod. Ezzel a képességgel egy körben maximum tízszer kapsz varázspontot barátságos találkozásnál. A képesség használata automatikus, külön parancsot nem igényel.]

A RYUKU SZIGETEK
Elérkezett hát ez a pillanat is, magad mögött hagytad Ghallát, és hajód ryuku felségvizekre ért. Most némi információt megosztunk veled, amit nem árt, ha tudsz erről a térségről.
A dornodoni Tűzvihar ezeket a szigeteket valamiképp épen hagyta, így ideát zöldellő fákkal, termékeny mezőkkel, populációdús tengerrel találkozhatsz - sehol egy felégetett terület. Az itt élő lényeknek az elmúlt évszázadok viszonylagos nyugalma után volt ideje vérmes és ellenálló szörnyekké fejlődnie (sőt, az itteni légkör valahogy külön felerősítette ezt), így könnyen előfordulhat, hogy egy számodra ártatlan külsejűnek tűnő állat olyan könnyedén életedet veszi, hogy megmukkani sincs időd közben. Eleinte lehet, hogy szokatlan lesz, hogy míg odaát félistent/istent játszhattál a vadonban jártadban, itt többnyire te leszel a vad, mások játékszere. Persze - mint mindig - egy kis fejlődéssel és a megfelelő tapasztalattal áthidalható lesz ez a probléma.
A szigeteken hozzád hasonló humanoidok is élnek - pl. a ryukuk vagy mások -, akikkel érdemes mielőbb kapcsolatba lépned. Persze lehet, hogy úgy döntesz, az itt élő ryukuk nem kommunikációt, hanem halált érdemelnek, csakúgy, mint a Ghallára érkezett hódító csapatok gárdistái. Akkor kutass olyan itt élő fajok után, akik hozzád hasonlóképp gondolkozhatnak. Ők sokat segíthetnek abban is, hogy ghallai kinézeted ellenére hogyan juss be a ryuku városokba - mert ez elsőre talán lehetetlen vállalkozásnak tűnik.
Még pár dolog, amivel nem árt, ha tisztában vagy:
* A tiltott teleport és városi teleportok a térségen belül ugyan működnek, de a Ghallára való visszaugrás nem. (A félsziget távolabb van, mint sejthetnéd.) Talán később majd találsz rá megoldást, hogyan maradhatnál mégis napi kapcsolatban az óceán túloldalával.
* Az Aukciós Ház hajlandó ügynökeit a ryuku honba is elküldeni (valószínűleg valamilyen teleporttal, s nem hajóval érkeznek majd, mert a szolgáltatás minőségén nem látsz majd változást), viszont minden itt felajánlott tétel felajánlási költsége 100 arany (a 15 helyett). Ha vásárolsz, minden a megszokott módon folyik, az Aukciós Ház ilyenkor ugyanakkora százalékos hasznot fölöz le.
* A Trikornis Futárszolgálat egyelőre képtelen megoldani, hogy tárgyakat küldjenek át az óceánon. Talán egyszer majd a jövőben ez megváltozik, addig csupán a királyi aukción juthatsz tárgyakhoz odaátról.
* A pusztító végzet, istenítélet, és egyéb, az ellenfél ÉP-jétől függően százalékos sebzést okozó varázslatok ellen a ryuku kontinensen élő, magas ÉP-jű szörnyek külön mentődobást kaptak. Minél magasabb az ÉP-je egy szörnynek, annál kisebb eséllyel jönnek be ezek a varázslatok. Ezenkívül a lementett ryuku átokvarázs sebzését bemaxoltuk 1000 ÉP-ben. A kalandozó-kalandozó elleni csata nem változik, a felsoroltak csak a szörnyek ellen érvényesek.
* Lesznek más olyan dolgok is, amik másképp működnek, mint ott, ahonnan jöttél. Előfordulhat, hogy egy tárgy, egy főzet vagy egy varázslat hatása másképp jelentkezik - ezeket a különbségeket majd menet közben kell felfedezned.

KARAKTERLAP

A Tűzhajú, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. Raia érseke vagy. Papi hited: 1339. A Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 1141. fordulód.

Erő: 123 (189) Szint: 66 Merészség: 99/6 Magasság: 170 cm
IQ: 123 (173) Támadás: 202 (218) Agresszió: 6 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 122 (172) Védekezés: 239 (252) Menekülés: 20 % Életkor: 48/51 év
Egészség: 122 (183) Életpont: 4508/5212 Jellem: jó (777) Tul. pont: 9
Szerencse: 123 (206) Varázspont: 9019/1954 Pénz: 301163 arany Kép. pont: 26
Tudatpont: 92/4 Pszi pont: 2221/6417 Halhatatlanság: 42 %
Eddig összesen 17572 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 233 270 TP-t kaptál. Jelenleg 345 217 476 TP-d van. A következő szinthez még 31 782 524 TP szükséges. Trófeáid: élőholt drakolder, ködsárkány, Zt'tuzzarxn. A 1100. fordulódban 5240 arany került a bankszámládra. 6470 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 36 többszemélyes kalandot teljesítettél. (Ez a játékban levő kalandok 46%-a.)

HARCI ISMERETEK
víziharc: 20/78 ökölvívás: 16/65 szúrófegyverek: 39/0
vágófegyverek: 40/75 ütőfegyverek: 78/73 (+2%) lőfegyverek: 55/80 (+1%)
dobófegyverek: 37/59

Feltételes fegyverváltás: Romboló kalapácsa (#1804) << tleikan nyárs (#964) << sárkányölő kard (#289)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
431,108 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 431
Kedvenc táborhely: 267,56
Kisebb kívánság: legutóbb 2021. évben 5. hónapban.
Legfeljebb 130 TU-t válthatsz TVP-re.
A negatív esszencia épp Romboló kalapácsa fegyverre kenve.
JLKzott minoszkúpok: 61, 91, 93, 82

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/7 Földanya gyümölcse 20/20 Pszi katalizátor 50/50
Max életkor 135 év Átcsoportosítási és instabil keret: 395 611 TVP Csodák kútjából max. támadás: 1
Csodák kútjából max. védekezés: 1

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 85/91 2. nyomkövetés: 209/91 3. mászás: 36/21
4. hajózás: 17/81 (+45%) 5. csapdakészítés: 66/57 (+11%) 6. csapdaészlelés: 47/8
7. gyógyítás: 139/45 8. titkosírás: 21/72 9. felderítés: 56/89
10. szörnyidomítás: 23/72 11. teológia: 338/87 (+40%) 12. taumaturgia: 323/71 (+21%)
13. szerencsejáték: 17/97 14. versengés: 28/57 15. harcművészetek: 7/45
16. zene: 127/76 17. szörnyismeret: 11/62 18. pszi: 138/3 (+95%)
19. zárnyitás: 46/78 20. vadászat: 84/71 21. vitalitás: 20/35
22. bányászat: 70/85 23. testépítés: 37/16 24. úszás: 44/8
25. főzés: 25/47 26. ősteológia: 70/93 (+15%) 27. őstaumaturgia: 82/17 (+10%)
28. csapatmunka: 24/93

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 11
1. sebzés bónusz: 10 2. támadás bónusz: 10 3. védekezés: 10 4. max. életpont: 10
5. varázslat sebzés: 10 6. regeneráció: 5(6) 9. gyors fejlődés: 10(12) 10. vp regeneráció: 10
11. kincskeresés: 10 15. rezisztencia: 5 16. tulajdonságpajzs: 5 17. mágiaerő: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 5 TVP-ért
kutatsz max. 1 TVP-ért
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), tüskét (#22) (max. 30 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 150 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Szörnykeresés: tl'urlang keresővel bn'oxrad szaggatót.
Feltételes támadás (aktív: 45, max: 50)
szintszívó lények (#9097), bolyongó lidérc (#388), sötét ölész (#314), Rém (#315), talriai behemót (#312), ezerszemű bestia (#288), Eruol (#378), halálmadár (#351), Techiulan (#400), Ylgoroth (#332), aranyfecske (#283), Strissha (#528), éjfattyak (#9096), rubin sárkány (#330), Dl'orkhaugruk (#425), quwarg ölész (#855), kyorg őrgólem (#567), Alkotó (#578), Teremtő (#579), Rettegés Ura (#625), vtoeken döntőbíra (#627), Nap bírája (#711), kreiton idéző (#510), kreiton lich (#536), ködmágus (#597), fokozott burjánzás (#715), halált okozó lények (#9098), bosszúálló (#562), quwarg széltáncos (#540), eszement trappoló (#549), ősöreg taalruherceg (#718), ködmedúza (#449), zombi mágus (#389), élőholt drakolder (#628), nekromanta kóborló (#596), halál csatlósa (#732), sötétségszellem (#733), negatív elementál (#734), Morghatal A'ton (#544), troglodita idéző (#551), öregedést okozó lények (#9095), quwarg agyfürkész (#745), nekrit parazita (#787), Őrült Montrix (#698), animált tűzbestia (#709)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
manaelementál (#290), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
savhurrikán (#107, 40 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
inst.szingularitás (#129, 20 VP) varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) a halál szava (#152, 20 VP)
varázslatlopás (#154, 20 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) tl'urlang formázás (#262, 500 VP) érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) ősi harcmodor (#287, 120 VP) varázspajzs (#288, 55 VP)
speciális védelem (#292, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP)
varázsvédő varázs (#370, 140 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP)
légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) vérfürdő (#392, 80 VP)
filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 30 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) energiaspirál (#232, 32 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
fénypajzs (#241, 18 VP) meditáció (#250, 0 VP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP)
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) kiszáradás (#268, 70 VP) árnyak segítsége (#270, 24 VP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP) istenítélet (#284, 50 VP)
különcség vonzása (#286, 0 VP) fájdalomtükör (#379, 130 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP) pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP)
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) gyilkos ösztönök (#298, 50 PP)
pszi meditáció (#299, 100 PP) önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) elmehártya (#301, 30 PP)
agybénítás III (#302, 25 PP) önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) tudatháló (#304, 35 PP)
belső idő (#305, 0 PP) mentális tükör (#306, 40 PP)
Ősteológia varázslataid
isteni átok (#307, 50 VP) megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) örökkévalóság (#316, 300 VP, 20 TVP)
fizikai pajzs (#318, 50 VP) isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP)
isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) isteni kegy (#376, 90 VP, 5 TVP)
Őstaumaturgia varázslataid
őstűz (#310, 50 VP) ősjég (#311, 100 VP) rezisztencia (#313, 70 VP)
őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) szingulár. védelem (#322, 50 VP) általános komponens (#361, 200 VP, 12 TVP)
redukció (#365, 80 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 30 vp; taumaturgia: 40 vp;
A varázslatok tanulására elkölthető: 370 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (245,61,2) áldomás III (#217) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12)
égető tekintet (#164) esszenciavédelem (#165) csupasz izom (#28) esszenciavédelem 2 (#188)
fényaura (#211) láth. észlelése (#78) hadiszerencse III (#59) tárgyvédelem (#178)
vámpirizáció (#1) (997,0) csapdaészlelés (#222) nagyobb agypajzs (#120) elme dominanciája (#247)
tulajdonságpajzs (#26) óriáserő (#53) önanalízis III (#303) pszi-ernyő III (#297)
planetáris őrdémon (#172) csapda álcázása (#460)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
armageddon (#218), ősjég (#311), isteni átok (#307), istenítélet (#284), bo'adhun csapás (#266), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 11, max: 20)
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98), fénypajzs (#241), életpajzs (#142), Solisar aurája (#240), fehér glóbusz (#47), fürgülés (#92), fizikai pajzs (#318)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
mágiatörés (#35) >> Eruol (#378) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> taalru herceg (#307) energiafolyam (#136) >> árnylord (#342)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
armageddon (#218) >> Techiulan (#400) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
bo'adhun csapás (#266) >> több ellenfél elleni harcban (#985) bo'adhun csapás (#266) >> társak oldalán harcolva (#986)
tűzvihar (#175) >> baljós árny (#588) halálos érintés (#271) >> zg'umrad facsaró (#738)
éjfattyak végzete (#260) >> éjfattyak (#9096) halálos érintés (#271) >> tleikan rémeb (#626)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
életpajzs (#142) >> sárkánykirálynő (#7030) pszi-acéltorony (#98) >> sötét gnóm (#132)
életpajzs (#142) >> zombi mágus (#389) védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276)
életpajzs (#142) >> halálelementál (#279) fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278) elektromos pajzs (#51) >> Fairlight hívők (#997)
varázsvédelem (#34) >> kputtyintó csalán (#247) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
védelem sav ellen (#36) >> mestervarázsló (#267) varázsvédelem (#34) >> autentikus vámpír (#154)
varázsvédelem (#34) >> élőholt mágus (#175) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
varázsvédelem (#34) >> nukleáris cickány (#155) varázsvédelem (#34) >> fémbontó szójer (#150)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
csillagapród (#7215) (málhás: +55 kg teher) státusz: OK
őrző szilmill (#7454) (-33 lopás szakértelem annak, aki meg akar lopni téged) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +16 védettség;) státusz: OK
gothag döglidérc (#429) státusz: OK
élőholt tigris (#766) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Várom a pillanatot, amikor először járulsz elém az istenek panteonjában! Imádkozz, ha a fele utat már megtetted a teljes halhatatlansághoz vezető ösvényen!
2.) A következő küldetésedet az élet adja. Nem árt, ha visszatekintesz, őseid honnan is indultak annak idején. A nép soraiból! Segíts tíz molnáron, ezzel is terjesztve hitemet és növelve saját hírnevedet. (számláló: 0)
3.) Sajátítsd el az isteni kontaktus varázslatot, és keress meg úgy, hogy azt használod!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): kész. adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): kész. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): kész. vályogviskó (739): kész. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. csontvár (756): kész. Toborzóiroda (762): kész. Thargodan könyvtár (768): többek közt 1762. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 9, 17, 18, 20, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 61, 67, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 82, 91, 93, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 137, 138, 139, 140, 141, 150, 152, 163, 167, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 184, 185, 186, 188, 193, 245, 246.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 10, 22, 26, 34, 38, 43, 46, 50.
Kész: 1, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 12, 13, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 24, 25, 27, 28, 30, 31, 33, 35, 36, 39, 40, 41, 42, 44, 45, 47, 48, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől.
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 475, a megölt főholtak száma: 1, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 59361.
A morf invázióban megölt morfok száma: 250, az összesen kapott pontszám: 25000.
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 255, az összesen kapott pontszám: 38720.
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián, harmadik hely a 6. kategóriában a XXXIV. olimpián.
Részt vettél a 220-as II. quwarg rajzás végső bezárásában.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 907, pontszámod: 11712.
A II. toronyháborúban összesen 1 győzelmet arattál, ezzel 60 pontot szereztél.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 803, a megölt vezérek száma: 14, a pontszámod: 146 485.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 36, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 4 930.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 437, pontszámod: 5 523.
Az első Végzet Vermében 13 szintet teljesítettél.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 8. Legjobb pontszámod: 175.

MAKRÓID (jelenleg 3 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 72 73, vv 24 12 224, vv 164 165 86, vv 28 188 88, vv 209 211 78, hh 841 1619 1101, v 1 999, vv 326 222 214, vv 384 120 247, hh 745 1618 1554.
2. makró parancsai: v 185, kf 1707, usz 60, kf 1620.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
profizmus (200)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) OK
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
mentális roncsolás (531) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) OK
tudati kontaktus II (538) OK
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) OK
elmerombolás (545) OK
nyakláncviselés (547) OK
kritikus találat (548) OK
pajzshasználat III (549) OK
elmemester (552) belefejlesztettél: 65 TU. szükséges még: 125 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 225 TU szükséges.)
tudati cserkészés (554) OK
bénító sebzés (555) OK
pajzshasználat IV (556) OK
kincsvadászat (561) OK

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
250 áldott kő (#642) 1 aranyfaló ládikó (#1755) 1 Arutac mithrilöve (#1718)
6 Aurgir lándzsája (#1314) 1 biethlan kard (#1291) 1 biethlan pöröly (#1292)
$111 csalánvirág ($582) 450 ezüstdarab (#326) 1 fejsze (#1240)
2 feneketlen bugyor (#570) 2 ganüid tájológömb (#1819) 19 hajóács szerszám (#1475)
1 hoarián bőrnadrág (#1345) 2 hoarián bőröv (#1341) 5 hoarián nyereg (#1336)
211 isteni könnycsepp (#260) 5 kincses térkép (#1413) 2 lótakaró (#1356)
2 mágikus hentesbárd (#1808) 2 Méniach kardja (#1312) 3 moa harci nadrág (#1862)
2 moa ravatalozó (#1328) 1 olló (#335) 1 ősi kígyóbőr öv (#1467)
1 pszi katalizátor (#610) 10 pszi kő (#248) 10 purifikátor öv (#2013)
1970 quwarg tojás (#360) 2 rémbőr kesztyű (#1468) 1 rizspapír-vért (#1366)
3 ryuku hüvelykgyűrű (#1321) 1 ryuku ökölgyolcs (#1156) 1452 sárkánypikkely (#292)
1 teriád ékszer (#1279) 4 teriád vadászöv (#1389) 3 tl'urlang erőkő (#825)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 isteni könnycsepp (#260) 1 nyílvessző (#108) 1 sallank karom (#128)
1 szent jogar (#150) 1 tinta (#101) 2 tüske (#22)
1 vámpírfog (#1221) 1 varányszem (#30)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1247 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
1 bunthar bőr (#733) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 fűszertartó (#210)
1 kreommat szirom (#925) 1 lidércesszencia (#1074) 7 ősmatéria (#1254)
3 quwarg tojás (#360) 4 sáfránypor (#211) 3 sárkánypikkely (#292)
3 tl'urlang fiola (#788) 3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

429 430 431 432
107
108
109
(430,108) dagálydémon (#898)
(431,108) sárkánylovas (#831), quwarg királynő (#153), quwarg szabotőr (#301), quwarg ősmágus (#302)

Üzenet küldése a karakternek