Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. márc. 22. 19h:42' EZ A 876. JÁTÉKHETED, 114. FORDULÓD 877. játékheted kezdete: márc. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1727 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a lajhárlord testét. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lajhárlord fejét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A lajhárlord lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 lajhár csontot. 609 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [73,58] Lakott területre érkeztél. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az útonálló testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [74,59] Folytatod sétádat a házak közt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Észreveszel egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sárkánytanyát. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) (ld. enc.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy orgyilkos. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az orgyilkos testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a fémbontó szójer testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő nagy bronzkulcs felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
be 42 | bemész a 42. titkos labirintusba |
lm 2 3 4 | mozogsz 2 3 4 |
Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Tugt-ork testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 5 4 3 | mozogsz 5 4 3 |
Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a Tugt-ork testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A Tugt-ork megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A Tugt-ork most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
lm 10 11 12 | mozogsz 10 11 12 |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod az óriás patkány farkát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az óriás patkány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az óriás patkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
A lény mereven rádnéz. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőkorszaki szaki jobb lábát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kőkorszaki szaki most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kőszemet. (ld. enc.) 623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
lm 14 15 16 | mozogsz 14 15 16 |
Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (2 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bibircsók-óriás ragyás testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
lm 15 14 13 | mozogsz 15 14 13 |
lm 4 3 2 | mozogsz 4 3 2 |
lm 1 | mozogsz 1 |
kf 160 | kézbeveszed/felveszed a 160. tárgyat |
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [73,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Észreveszel egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 10600 TVP épült bele.) Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hmm, csak egy útonálló. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [72,59] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mákrózsa bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
ee 9 51 88 | eladod a 9. tárgyat az 51. tárgyat a 88. tárgyat |
ea 49 1 | eladod a 49. tárgyat 1 |
ea 166 20 | eladod a 166. tárgyat 20 |
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
(Továbbmész...) [71,57] Tovább barangolsz a fák között.
(Továbbmész...) [71,56] Tovább barangolsz a fák között. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Itt alakult vala a Kvazársziklák Népe, így forrott össze a Trollok ősi vére... " Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy vadász tatu lábát masszírozza. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A gonoszt ne lásd, ne halld, ne beszéld, csak érezd. Izomagy Péppéver ne csak téged. " Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy trikornis. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.
be 549 | bemész az 549. épületbe |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
t 104 | támadod a 104. szörnyet |
szk 104 | keresed a 104. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 8 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 8 pontért |
FŐUTCA (399. ÉPÍTMÉNY) Ha egy mezőn befejeződik a városépítkezés, az adott mező lakott területté válik! A kezdetek kezdetén mindössze egyetlen jellemzője lesz, a főutca: a további beépítés ismét csak a kalandozók dolga. Arra, hogy hogyan lehet további épületeket felhúzni, nem nehéz rájönni, kivéve talán a legbutább trollokat! |
SÁRKÁNYTANYA (492. ÉPÍTMÉNY) Amint eléred a város határát, az utcák lassan eltünedeznek, csak egy keskeny, ám jól kitaposott ösvény vezet kifelé a vadonba. Kíváncsian követni kezded. Az út kanyarogva vezet előre, be a hegyek közé. Az egyik kanyar előtt úgy tűnik, mintha véget érne egy meredek, semmitmondó sziklafal tövében, ám kalandozóösztöneid nem hagynak nyugodni, és addig keresel, amíg egy bokrokkal benőtt rést fel nem fedezel, amelyen túl ismét a jól ismert ösvény folytatódik. Még párszáz méteren át csalogat maga után és játszik veled bújócskát, de végül kiérsz egy völgybe, és tátva marad a szád: szemközt veled egy barlang nyílása tátong. A bejárat akkora, hogy egy kultúrmasztodon-csorda kényelmesen átsétálhatna rajta különösebb tülekedés nélkül, és a nyílás fölött egy furcsa jel fénylik - Egy napkorong előtt körívbe gömbölyödött sárkány varázsgömböt őriz, amelyben viszont egy napot ölelő háromszög látszik. Még sosem láttál hasonlót, ezért rutinosan feltúrod a hátizsákod, előkapod és fellapozod az Encyclopedia Fantasia vonatkozó passzusát, amely természetesen kimerítően tájékoztat a jel erdetéről és történetéről. Megtudod, hogy részeiben a szimbólum már régtől fogva létezik (hiszen Raia, az Aranysárkányok és Rhatt szent jelképeiről van szó), ám ebben a formájában csak egyetlen helyet díszít: a világunkba lassan visszaköltöző aranysárkányok lakóhelyét. Lassan becsukod a szádat, és közelebb óvakodsz. A barlang belsejéből meghatározhatatlan eredetű derengés szűrődik ki. Alighogy belépsz a bejárat homályába, bármilyen halkan is igyekszel osonni, bentről mozgolódást hallasz, és alig pár lépés után egy óriási fejjel találod szemközt magad. Mögötte ott tornyosul maga a sárkány is, de a te látómeződnek így öt-tíz méterről még a fej is sok. Minden bátorságod és harcedzettséged ellenére önkéntelenül teszel két lépést hátra, és ismét becsukod a szádat. Uramisten! Lehet élőlény egyáltalán EKKORA? Egy északi tűzsárkány vidáman körbeszaladgálhatna a hasa alatt (ha nem tiltaná a méltósága :))! Ennek ellenére arckifejezése, bár évezredek bölcsességéről és tapasztalatáról árulkodik, teljesen barátságos. Száját nem nyitja ki, szavait mégis a fejedben hallod zengeni: "Üdvözöllek, kalandozó! Tudom, mi jár a fejedben, de ne félj. Lehet, hogy a világ gonosz, és lehet, hogy más sárkányok is azok, de az aranysárkányok sohasem bántották a magadfajta halandókat. Mi a rend és teremtés Urát szolgáljuk, ezért csak figyelünk, tanulunk, és tanítunk, ha van kit. Ha egy kis nyugalomra vágysz a folyamatos készenlét után, barlangom előtted is nyitva. Nyugodt pihenésed lesz, én vigyázok rád." A következő pillanatban félelmed semmivé foszlik, csak egy kis kellemes csodálkozás marad a helyén. "Nézz körül nyugodtan." - olvas tovább vendéglátód a gondolataidban. Ahogy beljebb sétálsz, egy monumentális barlangteremhez érsz, amelynek teteje a homályba vész. Aranyos derengés tölti be a teret, amelynek forrása a terem közepén álló kőkút. Belepillantva mintha egy másik világot látnál a fenekén - mint ahogy azt is látsz. Felhőből épült paloták sorakoznak a messzeségben, közöttük kisebb-nagyobb sárkányok és humanoidok repkednek. Ki nem mondott kérdésedre azonnal érkezik a válasz: "Ez a tudatkút, amit pedig odaát látsz, az az a sík, ahová Mesterünkkel együtt annak idején visszahúzódtunk. Nem, te nem tudsz innen odajutni. Érintsd csak meg a "vizet": folyékonynak tűnik és hullámzik, de ha hozzáérsz, kemény, mint a legkeményebb gyémánt. Ehhez még sokat kell nőnöd... de legalább láttad, hogy van remény. Felfedezel még egy sor kisebb-nagyobb benyílót és járatot is, de valami azt súgja, hogy neked arra semmi dolgod, így csak körbejárod a központi termet, és megcsodálod a reliefeket a falakon. "Nos, maradsz? Most nem? Járj akkor szerencsével, és ne felejtsd, hogy van egy hely, ahol ha nyugalmat keresel, biztosan megtalálod. Minden jót, kis barátom!" Válladra emeled motyódat, és jóleső érzéssel a szívedben, magadban sosem hallott dallamokat dudorászva lassan visszabattyogsz a városba. (Megjegyzés: Ha a barlangban pihensz, védve vagy mindenféle tudati abajgatásoktól, ingyen felkerül rád egy letörhetetlen nagyobb tudatpajzs. Emellett kapsz +1 jóságot, agressziód háromra csökken és kalandozóra kiadott feltételes támadásaid, valamint feltételes lopásaid törlődnek. Figyelem! A tudatpajzs csak forduló végén kerül fel, és csak azokra, akik nem állították azóta vissza az agressziót vagy a lopást! A barlangot Raia hívei oltárként használhatják. A barlang semmilyen módon nem rombolható le, vagy pusztítható el.) |
HÁZ (400. ÉPÍTMÉNY) Ahá! Kalandozók városa, kalandozók házai! A kalandozók házait csoportok, Közös Tudatok építik fel. Ház építését kizárólag Közös Tudat vezetője ill. a városi tanács tagja kezdeti, de az építkezést ezután bárki folytathatja. Az építésbe rakott TVP változó mennyiségű lehet, attól függően, hogy mekkora házat akartok felhúzni: egy átlagos házikó 3000 TVP-be kerül, egy nagyobb villa vagy bolt 6000 TVP-be, egy kastélynak is nevezhető lak vagy varázslótorony, vagy fegyveres gyakorlásra alkalmas központ 9000 TVP, és egy fellegvár vagy más különleges épület 12000 TVP-t kóstál. A ház építése 50 TVP-nként zajlik, tehát 49 TVP-nyi építéstől a munka semmit sem halad, és 99 TVP-től is csak 50 TVP-nyit. Azt, hogy a sok ház közül melyiket építed, a 3. paraméter megadásával szabályozhatod. Pl. ÉP 400 100 4 hatására a 4. házba építesz. Építkezés kezdetekor nem kell 3. paraméter! Az épületbe a BE 400 <sorszám> paranccsal lehet bemenni, ha már legalább 3000 TVP-t beleépítettek. Ha ebből valamilyen speciális épületet akartok létrehozni (pl. bolt), akkor ezt külön kell a játékvezetőtől kérni. |
NYUHAJ KARBIN (110. SZÖRNY) A nyuhaj karbin egy humanoidra emlékeztető, de kocsonyás, zseléfejű, csápos teremtmény. Fizikai támadást csak csápjaival tud végrehajtani, és ez is elég csekély, DE: sikeres csapásai az erődet szívják el, vagyis permanensen csökken tőle eggyel az erőd! Ez az oka, hogy a nyuhaj karbint soha nem fogod megtámadni, bármekkora is a merészséged, csak akkor, ha feltételes támadást adsz ki rá. Bármilyen fegyverrel könnyedén agyonverheted, de legjobb a vágófegyver. |
FÉMBONTÓ SZÓJER (150. SZÖRNY) A fémbontó szójer a hegyek félelmetes lakója. Leginkább egy nagy szürke pajzstetűre emlékeztet, hosszú, vékony antennákkal. Ezekkel képes már messziről is a fémet megérezni. Nagy veszélyt jelent a hegyekben bányászó kalandozókra, mert pillanatok alatt képes a nyers formában levő vasat, ónt és rezet köpetével elbontani. Még az is előfordulhat, hogy a fémből kovácsolt páncélodat, fegyveredet támadja meg és rágja szét. [A játék szempontjából egyforma valószínűséggel választja a szójer a fémrudadat, a kis vaskulcsodat vagy akár a vasvértedet. A bontás ellen a KF-elés sem véd, kivéve a jobb ill. balkezes fegyveredet, ellentétben a fabontó szójerral. Az, hogy a kiválasztott fémtárgy megmenekül-e, nagymértékben függ az adott tárgy sav elleni mentődobásától. Így pl. egy vasvért sokkal nehezebben semmisül meg, mint egy rézdarab.] A fémbontó szójer ellen az ütőfegyver a leghatékonyabb. |
KŐKORSZAKI SZAKI (109. SZÖRNY) A kőkorszaki szaki ember magasságú, élő kőből levő lény. Semmilyen sebzést sem lehet neki okozni szúró vagy vágófegyverrel. Nem is annyira a kis öklei által okozott, könnyen elkerülhető csapásai, hanem kővé változtató pillantása miatt nagyon veszélyes. Ha ez a szörny kővéváltoztat, meg kell várnod a Kővéváltakat Visszaváltoztató Ghalla Elit Osztagot (KÖVGEO), és ez 40-80 TVP-nyi időbe is belekerülhet [Ha már nincs ennyi TVP-d, akkor a maradék mínusz TVP-k formájában a következő fordulód TVP-jéből vonódik le]. Labirintusok mélyén vagy márványtornyokban lehet vele találkozni. |
KŐSZEM (304. TÁRGY) Ha leölsz egy olyan szörnyet, melynek pillantása kővé képes változtatni, általában kimetszheted a speciális mágikus képességgel rendelkező jobb szemét. Bár e tárgy a lény halála után már nem képes kővé változtatni, hasznos anyagi komponens lehet bizonyos varázslatoknál. |
BIBIRCSÓK-ÓRIÁS (120. SZÖRNY) A bibircsók-óriás a vadtrollnál nagyobb, szőrös-ragyás primitív humanoid teremtmény. Távolról nagyobb köveket dobál ellenfelére, majd közel rohanva, bunkójával péppé veri azt. Hatalmas csapásaival előfordulhat, ha elég nagyot sebez, hogy bezúzza pajzsodat, sisakodat, páncélodat vagy bal kézben tartott másodlagos fegyveredet. Minden fegyver egyformán hatékony ellene, csak győzzed leverni tengersok életpontját. Ha megölöd, érdemes kőkéssel nekiesni az irhájának, mert a bőrbe bevarrva sokszor aranyat találhatsz. |
LÁNCING (222. TÁRGY) Ez az apró fémkarikákból készített páncél nagyon jó védettséget ad (8-as), és emellett nagyon könnyű. Elkészítése azonban borzalmas sok időt (majdnem egy évet) és nagyon nagy szakértelmet igényel, ezért te nem állhatsz neki összekohászkodni vasércből vagy valami másból. |
Erő: | 20 (22) | Szint: | 16 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 29 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 19 | Életpont: | 237/237 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 12 |
Szerencse: | 14 (18) | Varázspont: | 272/6 | Pénz: | 539 arany | Kép. pont: | 19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 1 | vágófegyverek: | 2 | ütőfegyverek: | 21 |
lőfegyverek: | 20 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
71,56 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 95 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 178 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 (+1) | 2. nyomkövetés: | 10 (+1) | 3. mászás: | 5 |
4. csapdakészítés: | 10 | 5. csapdaészlelés: | 2 (+1) | 6. gyógyítás: | 20 |
7. titkosírás: | 2 | 8. felderítés: | 2 | 9. szörnyidomítás: | 2 |
10. teológia: | 6 | 11. taumaturgia: | 1 | 12. zene: | 4 |
13. szörnyismeret: | 8 | 14. vadászat: | 6 | 15. bányászat: | 14 |
16. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ) |
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó (#96) (csak egyszer), trikornis (#104) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
vízionár (#66), nektoraf (#355), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (teljesítve) |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 45. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 16. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 3 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | ryuku kopja (#694) | |||
1 | varkaudar lándzsa (#224) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | bronzpenge (#126) | 1 | kőkés (#6) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
2 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
1 | * | vasalt bunkó (#181) | ||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | 1 | rövid íj (#107) | ||
Lövedékek | ||||||||
11 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Pajzsok | ||||||||
1 | * | nagy vaspajzs (#161) | 1 | rákpajzs (#98) | ||||
Páncélok | ||||||||
1 | láncing (#222) | |||||||
Sisakok | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | * | vassisak (#160) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | tankány karom (#237) | ||
Csizmák | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
4 | borostyán függő (#162) | |||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1) | ||||||||
2 | aranylánc (#191) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | ||
1 | trófea nyaklánc (#196) | |||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
3 | arany karperec (#194) | 4 | * | ezüst karkötő (#158) | ||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
3 | aranygyűrű (#193) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
6 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 35 csepp tinta (#101), fér még: 25] | ||||||
3 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 15] | ||||||
4 | huhogó bibe (#332) | [bennük 14 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 34] | ||||||
7 | kavadu iszák (#25) | [bennük 52 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 18] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
6 | sullár hólyag (#168) | [bennük 49 csepp spiritusz (#170), fér még: 71] | ||||||
8 | uzbány csőr (#169) | [bennük 52 csepp ugh méreg (#166), fér még: 44] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
4 | zöld üveg (#82) | [bennük 12 csepp ragasztó (#83), fér még: 68] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 2 | bronzkulcs (#76) | |||
3 | csontkulcs (#74) | 5 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | ||
3 | ezüst kulcs (#184) | 2 | Fairlight szütyője (#2108) | 5 | fáklya (#36) | |||
1 | furulya (#233) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 33 | kaja (#2) | ||
2 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
10 | leviatán hólyag (#2182) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 2 | ork csodaszer (#1228) | |||
3 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
4 | szent jogar (#150) | 1 | távcső (#42) | 1 | tüskecsapda (#242) | |||
1 | vaskulcs (#183) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 36 | álompor (#396) | 1 | amniosz (#203) | |||
2 | antilopbőr (#48) | 24 | aurach fog (#657) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
2 | bordacsont (#16) | 1 | csuklyavirág (#133) | 3 | darázsszárny (#652) | |||
3 | dorony tüdő (#212) | 2 | dözmöng szív (#122) | 19 | drótszőr (#37) | |||
3 | fabontó (#106) | 8 | fekete gyöngy (#99) | 2 | grákóbőr (#41) | |||
13 | gyöngymangó (#135) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | jégszív (#282) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | királygyík bőr (#44) | 1 | kőszem (#304) | |||
3 | lajhár csont (#236) | 3 | lapkorong (#80) | 3 | lapockacsont (#33) | |||
1 | liumbe hajtás (#655) | 47 | madártoll (#112) | 4 | magszim bél (#103) | |||
6 | mandibulapenge (#125) | 3 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa zafír (#381) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 2 | móri gyümölcs (#116) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
26 | óndarab (#85) | 2 | ormánygőte csont (#21) | 14 | pirkit (#153) | |||
8 | rézdarab (#70) | 2 | rókafarok (#124) | 32 | sallank karom (#128) | |||
1 | sámán erszény (#650) | 7 | smirglilevél (#29) | 47 | sünmedve tüske (#14) | |||
3 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szivárványszív (#1529) | 4 | szulfagor agyar (#677) | |||
4 | téfea-agy (#172) | 3 | trikornis szarv (#198) | 2 | vadász tatu bőr (#15) | |||
12 | varányszem (#30) | 16 | varkaudar csont (#1113) | 23 | vasérc (#152) | |||
2 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 125.30 kg | Megterheltség: 76% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 44 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | bronzsisak (#88) | 1 | bunkósbot (#9) | |||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 10 | tüske (#22) | |||
20 | ugh méreg (#166) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
107 | arany (#50) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 2 | fáklya (#36) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 8 | kaja (#2) | 1 | kőszem (#304) | |||
2 | lajhár csont (#236) | 1 | láncing (#222) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
2 | vasérc (#152) |
70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | |
55 | |
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|