113. forduló, 115. forduló, Alex Zelpher összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 6. 9h:15'
EZ A 118. JÁTÉKHETED, 114. FORDULÓD
119. játékheted kezdete: jún. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1100
SZÁMLA : XXXX

ALEX ZELPHER KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,79] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 arany papi karkötőt (200 arany).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+99 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ryuku légiós nyomára bukkansz. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 254.]

* 1. KP: gyógyítás 30 pontért
A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+50 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 224.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 219.]

kf 111 176 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 176. tárggyal
Előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként vashegyű nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

fog 137 219 elfogod a 137. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

le 308 leveszed/lerakod a 308. tárgyat
Leveszed az ezüst papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

kf 309 kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat
A csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

m 1 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra
[102,78] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy rúnakő van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: karmos tankány szagot érzel! Ásóddal vermet ásol, majd álcázod. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Előbukkan a szörny is, előtted rohanva. Csak sikerüljön! Oppsz, a karmos tankány kikerülte a csapdát! Micsoda pech! Te voltál a béna? Vagy a szörny volt éber? Ki tudja! Elkullogsz. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [101,77] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Elteszed a látcsövet.

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 175.]

kt 176 5 elkészíted a 176. tárgyat (5 darabot)
Legyártottál 5 vashegyű nyilat. [40 pontot használtál fel, van még 135.]

m 5 4 6 mozogsz délnyugatra, délre, nyugatra
[100,78] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manifesztátor. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 10 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a manifesztátor testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A manifesztátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Találsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Eszel valamit. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét.

(Továbbmész...) [100,79] Épületek tűnnek fel. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy orgyilkos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 19 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az orgyilkos testét. (4 támadással 11 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos fejét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az orgyilkos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Látsz egy templomot.

(Továbbmész...) [99,79] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hmm, csak egy orgyilkos. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az orgyilkos fejét. (4 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az orgyilkos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 3 bronzpenge (ld. enc.). Elteszed őket. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.).
Összefutsz Daredevil . Egy láncinget, egy mászókarmot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy sünmedve trófea díszíti. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges, mint a Tiéd. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol Nathalia. Sheran követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy örökkéval.gyémántját, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy erszényes elkarog trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy élőholt quwarg trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy sújtásra emelt pöröly. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is semleges. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találkozol egy barna hajú, kék szemű elf nővel. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy rejtőköpenyt, egy rinóbőr övet és egy smaragd védőgyűrűt visel. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges, mint Neked. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Kassandra . Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [34 pontot használtál fel, van még 101.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[98,79] Továbbmész a város utcáján. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Aki eme épületben barátokra lel, a pokol tüzén örökre égjen el! Ez Ved-Smillon házi átka. " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy sötét gnóm nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 15 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 11 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal megdöfködöd a sötét gnóm testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a sötét gnóm testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! 13 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 475 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy sötét kastplom (570. épület.).

(Továbbmész...) [97,79] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kék orchideacserjét.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [96,78] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal rájössz, hogy egy tetemember ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy móricserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 tüskét. [37 pontot használtál fel, van még 64.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 64.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Egy kakaócserjét találtál. Rajta finom, kocka alakú termés, íze jobb, mint a Mars csokié. (+5 kaja.) Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 34.]

f 176 166 kísérletezel a 176. tárggyal a 166. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Telik múlik az idő... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz mérgezett vasnyilat. (ld. enc.) 84 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 24.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] A befejezéshez még 203 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 4.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [4 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

ek 3 t. energia kisütése: 3
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját fal föl a sörényes ubuk. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 255 pontot. A következő körben tehát 252 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANY PAPI KARKÖTŐ (309. TÁRGY)
A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy arany papi karkötőt! E varázstárgy viselésekor (KF 309) a pap varázslatainak erőssége sokkal nagyobb lesz, hatásában vetekedve egy hatalma teljében levő jó/gonosz papéval. Az arany papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval.

BRONZPENGE (126. TÁRGY)
A bronzzal való munka egy új mérföldkő a páncélzatod és a fegyverzeted fejlesztésében. Természetesen elkészítheted a megfelelő bronz vágófegyvert is, a bronzpengét. Ez egy 2d6+2 sebzésű vágófegyver. Ahhoz, hogy meg tudd csinálni, szükség van egy olvasztókemencére, 2 ón és 2 rézdarabra, egy kőkalapácsra, amellyel a pengét megmunkálod, és egy vadász tatu bőrre. A munkálat végrehajtása a KT 126 paranccsal történik, 60 TVP-ért.

MÉRGEZETT VASHEGYŰ NYÍL (187. TÁRGY)
A vashegyű nyíl hegyére rákenve a maró ugh-mérget, kiderül, hogy a vas állja a próbát! Ez az iszonyatos, 3d6+7 sebzésű lövedék biztos halált jelent annak, akibe belelősz 2-3 darabot. Készítéséhez a KT 187 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, és egy vashegyű nyíl meg egy csepp ugh méreg szükséges hozzá. Jól gondold meg, hogy mikor használod, mert a legtöbb esetben csak egyszer használható, még a sima vashegyű nyilat sem fogod tudni visszaszerezni.

KARAKTERLAP

Alex Zelpher, egy barna, rövid hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight ministránsa vagy. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 114. fordulód.

Erő: 18 (20) Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 169 cm
IQ: 20 (21) Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 20 Életpont: 238/135 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 18 Varázspont: 152/37 Pénz: 368 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 12/9 EFejl: 57
Eddig összesen 429 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1594 TP-t kaptál. Jelenleg 103518 TP-d van. A következő szinthez még 16482 TP szükséges. Trófeáid: purifikátor, erszényes elkarog, quwarg harcos. A 113. fordulódban 400 arany került a bankszámládra. 400 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 8/95 (+5%) vágófegyverek: 1/1 ütőfegyverek: 20/93 (+7%)
lőfegyverek: 20/30 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -7.); ubuk tüske (#131) (8 -11.); mérg. ubuk tüske (#137) (12 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/91 (+10%) 2. nyomkövetés: 20/46 (+20%) 3. mászás: 4/85
4. csapdakészítés: 9/59 (+10%) 5. gyógyítás: 52/52 (+15%) 6. titkosírás: 1/40
7. felderítés: 5/24 8. szörnyidomítás: 3/4 9. teológia: 4/6 (+4%)
10. taumaturgia: 14/27 (+28%) 11. szörnyismeret: 11/44 (+18%) 12. vadászat: 11/84 (+30%)
13. bányászat: 4/20

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> 12. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> 10. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

Összsúly: 56.28 kg Megterheltség: 100%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 73 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 madártoll (#112) 10 pirkit (#153) 5 vasérc (#152)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 bronzpenge (#126) 3 kaja (#2) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
2 orgyilkos tőr (#225) 3 spiritusz (#170) 4 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(96,78) tetemember (#123), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Raia oltár, szent tölgyfa (#393), 26. jellempróba
(97,79) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(98,79) sötét kastplom (#570), sötét gnóm (#132)
(99,79) orgyilkos (#131), fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598), Daredevil (1661. kalandozó), Nathalia (1813. kalandozó), Kassandra (5893. kalandozó)
(100,78) manifesztátor (#124), Sheran oltár, 26. jellempróba
(100,79) orgyilkos (#131), Fairlight oltár
(101,77) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Fairlight oltár
(102,78) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Raia oltár, 49. jellempróba, karmos tankány (#137)

Üzenet küldése a karakternek