112. forduló, 114. forduló, Sverker Karlsson összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. ápr. 23. 12h:17'
EZ A 222. JÁTÉKHETED, 113. FORDULÓD
223. játékheted kezdete: ápr. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5440
SZÁMLA : XXXX

SVERKER KARLSSON KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,98] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+8 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+108 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+83 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 261.]

* 2. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+5% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 256.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [+1% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 251.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+1% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 246.]

* 5. KP: használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 245.]

tno 6 1 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 336 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 242.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
V 28 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
V 53 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

kpk 1 kezd. parancs kivétele: 1
P 71 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

vv 71 53 28 elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 242.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 242.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 242.]
[A parancs tárolásra került.]

v 1 9999 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [+1% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 237.]

hh 1228 1137 használod az 1228. tárgyat az 1137. tárgyat
Leöntöd a torkodon 1 ork fiola tartalmát. A csodaszer rögtön hat: +1 támadás a forduló végéig. [3 pontot használtál fel, van még 234.]
Mámoros kurjongatások közepette kezedbe veszed a következő üveg pálinkát. Bíbelődsz a kinyitásával kicsit, majd egy hajtásra felhajtod. A hatás azonnal jelentkezik. (+3 támadás, -6 védekezés - a forduló végéig.) [3 pontot használtál fel, van még 231.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

106 107 108
97
98
99

[74,58] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. Kritikus ütés! (6 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). {GYD:} Méregfoggal megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (6 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Méregfoggal megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 648, sebződés: 11, gyógyulás: 111, összesen: +100 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 110 pontot kell rákölteni.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Épületeket látsz: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).
[-50 varázspont.] [+4% tau] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 221.]

be 709 bemész a 709. épületbe
Nagy lélegzetet véve elindulsz a furcsa képződmény felé. Ahogy közeledsz, a téged körülvevő valóság egyre távolabbinak tűnik. A város zaja elhalkult, a szél pajkos simogatása az arcodon metszővé, szinte fájdalmassá válik, a levegő lehűl körülötted. Látóteredet egyre jobban és jobban kitöltik a síron túli lánggal égő gyertyák, mígnem semmi másra nem vagy képes figyelni. A kántálás felerősödik, te pedig transzba esve, akaratodat elvesztve haladsz előre, mígnem belépsz a Körbe...
Mikor tudatod kitisztul, baljós, tetőtől talpig fekete csuhába burkolózó alakok között találod magad. Az egyikük feléd indul, alakja ezüstös fényben világít, a remegő körvonalak nem engedik még a faját sem kitalálni.
- Üdvözöllek a Körben - suttogja feléd. - Jöjj, körbevezetlek és elmondom, hogyan költheted el nálunk felhalmozódott vagyonkádat. - Beléd karol és határozott léptekkel elindul. - Nos, ahová kerültél az Ghalla első bérmágiával foglalkozó társulása. Nem érzed magad elég felkészült papnak? Elfogytak a komponenseid? Kimerült a manaforrásod? Ugyanakkor az erszényed tömve van? Íme, előtted a megoldás! Látogass meg minket, mondd, milyen varázslatra van szükséged, pengesd ki az aranyakat, és máris felruházunk a kívánt mágiával! Az agy megterhelése veszélyes dolog, sérülékeny volta miatt sajnos csak két varázslatra van garancia, egy napon (azaz fordulón) belül ennél többször nem bérvarázsoltathatsz nálunk. Társaink a következő formulák felhelyezését vállalják, íme az árlistánk!
Néhány mozdulatot tesz, mire a levegőben megjelenik egy cirádás betűkkel írt lista: kitartó ló (#19) - 30 arany, tulajdonságpajzs (#26) - 30 arany, hadiszerencse III (#59) - 30 arany, vasszervezet (#86) - 30 arany, halálkapu (#126) - 30 arany, erőpajzs III (#127) - 30 arany, széljárás (#138) - 50 arany, mágikus ütés (#147) - 50 arany, fürkésző szemek (#213) - 75 arany, hatalomvarázs (#220) - 75 arany.
Lassan esik le, miről van szó, de aztán, mikor megérted, levegő után kapkodva nyitod szólásra a szádat. - De mi van az Istenek Pak... - Ugyan már, a Paktum megfelelő összeköttetésekkel és az általunk ismert Szentségtelen Rituálékkal kijátszható - lebbenti szét köpenyét, mely alól legalább három különböző szent szimbólum villan ki! Néha lehetnek kisebb mellékhatások, de ezek igazán megérik a kockázatot. Szóval ezekkel ne foglalkozz, csak mondd, mire van szükséged! Reméljük, törzsvendégünk leszel...
Elmosolyodik, feléd fúj, mire dermesztően hideg szélförgeteg támad, ami kilök a körből.
[Játéktechnikailag: A BE <épület száma> <1. varázslat> <2. varázslat> parancsot kiadva, ha a birtokodban van a szükséges pénz, 5 TVP árán elmondják rád a két kiválasztott varázslatot. Ha nem adsz meg két paramétert, akkor csak egy varázslatot mondanak rád.] [5 pontot használtál fel, van még 216.]

be 709 147 138 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 100 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy mágikus ütés [Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. Erőd TF-elődött.] és egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. Erőd TF-elődött.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 211.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[107,98] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Találsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy varkaudar falut. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Cras Lorg orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy márványtorony van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Quwarg szagot érzel! A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Egy quwarg felderítő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 78 életpontot sebeztél. [+2% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gyöngymangót. 663 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Találkozol Xenon Colinával. Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy bronztornyot, egy Eldaran karkötőjét, egy fejvadász medált, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya gyűrűt, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy nekrofun medált, egy örökkévaló napkövét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy Rodrig trófea és egy Dögvész trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: kaleidoszkóp. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Érzékeled auráját: az ő jelleme is semleges.
Megszólal: " Ha van kedved, hozz Te is új színt a Kaleidoszkópba!" Azt mondod: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[6 pontot használtál fel, van még 205.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mirg fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel kegyetlenül megütöd az élőholt mirg fejét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Méregfoggal teljesen átszúrod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az élőholt mirg belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 185 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 5, gyógyulás: 15, összesen: +10 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. A nagy küzdelem mámorában észre se vetted a homokos talajból kikandikáló valamit. A következő kincseket találtad: egy ubuk dobónyíl, egy mérg. ubuk tüske (ld. enc.), 3 sallank nyíl (ld. enc.) és egy bronzpenge. Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar kölyök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 380 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 10, gyógyulás: 24, összesen: +14 ÉP}

A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Nagyot nyelsz a látványára. Egy varkaudar kölyök jön feléd.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 380 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy szutykos remák készül a lemészárlásodra.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 84 életpontot sebeztél. [+2% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a szutykos remák lebegő nyúlványait. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 remák szivet. 1375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Sok rozsdás és használhatatlan vacakot eldobsz, miközben kiszűröd az értékesebbeket. Nézzük, melyek az utóbbiak: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bronzpáncél, egy hosszú íj, egy bakkura csizma (ld. enc.), egy göcsörtös bunkó, egy mérg. ubuk dobónyíl és egy varkaudar pálinka. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat! [45 pontot használtál fel, van még 160.]

dd 56 1113 64 eldobod az 56. tárgyat az 1113. tárgyat a 64. tárgyat
Elhajítasz 39 mákrózsa virágot. Elhajítasz 4 varkaudar csontot. Elhajítasz 1 csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[108,99] A halott vidék elmarad. Dimbes-dombos területen vagy. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Quwarg szagot érzel! Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy mélységi grittang nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mélységi grittang farkát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Méregfoggal teljesen átszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 196 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}

Találsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Egy kék rothasztó les rád a sátor sötétjéből. Inadba száll a bátorságod. Az óriás csodálkozó tekintete előtt elrohanva elhagyod a céllövöldét.
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. Egy kör alakú terem falai közt állsz, minden égtáj felé egy járat vezet tovább. Kezdeti magabiztosságod rohamos mértékben alábbhagy, amint egyik úton sem jársz sikerrel. Vagy lezárt falba ütközöl, vagy a választott folyosó egy másik járaton keresztül visszavezet a kiindulási pontra. Bosszúsan adod fel. 673 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.
Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy márványtorony van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg szabotőr került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 68 életpontot sebeztél. [+2% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 29 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-5 védelem.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 12 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg szabotőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 872 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 46, gyógyulás: 17, összesen: -29 ÉP}

Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Első ellenfeled egy varkaudar hírnök.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 69 életpontot sebeztél. [+2% tau] A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel megütöd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Farkával végigüt a varkaudar hírnök a hátadon. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1734 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 52, gyógyulás: 25, összesen: -27 ÉP}

Második ellenfeled egy borzalmas varkaudar.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 75 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: agyroppantás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar bal vállát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel iszonyatosan megcsapod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges mocsárivérc trófeát, és kiszedsz egy borzalmas varkaudar trófeát. 1906 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 38, gyógyulás: 24, összesen: -14 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy pszi kő. Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [109,100] A dombság átmegy hegységbe. Quwarg szagot érzel! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg harcos közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. [+2% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos bal első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos jobb középső lábát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal megbököd a quwarg harcos jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 13, gyógyulás: 23, összesen: +10 ÉP}

Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Első ellenfeled egy varkaudar behemót.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 77 életpontot sebeztél. [+3% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar behemót fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót jobb lábát. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal eltalálod a varkaudar behemót nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1374 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 28, gyógyulás: 29, összesen: +1 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy varkaudar varázsló.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! [+3% tau] Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló fejét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar varázsló testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Méregfoggal eltalálod a varkaudar varázsló bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 85 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált borzalmas varkaudar trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes varkaudar varázsló trófeát. 2131 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 134, gyógyulás: 29, összesen: -105 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bíbor erőöv (ld. enc.). Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [110,101] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni.

Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délkeletre egy púderszikla van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Az első ellenfél egy varkaudar bajnok.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 20 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. (A tükörpáncél védett meg.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1139 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 45, gyógyulás: 3, összesen: -42 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz egy inváziós trófeát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy varkaudar varázsló.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 49 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló bal lábát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar varázsló bal oldalát. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi hatás! Véres nyál csordul ki a varkaudar varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 14 arany. [38 pontot használtál fel, van még 122.]

m 4 5 3 mozogsz délre, délnyugatra, délkeletre
[110,102] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Felfedeztél egy törpe bányát. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy törpe bánya van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Ellenfeled ezúttal egy varkaudar behemót.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar behemót testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

Második ellenfeled egy Mnebolath.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (33 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Mnebolath testét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a Mnebolath testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges Vérmes Amazon trófeát, és kiszedsz egy Mnebolath trófeát. 2477 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 93, gyógyulás: 11, összesen: -82 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy galachmit.

(Továbbmész...) [109,103] Még mindig hegyvidéken vagy. Észreveszel egy hóhérbimbót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy törpe bányát. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Quwarg szagot érzel! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vadász quwarg. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg testét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 1852 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}

Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Elsőnek egy varkaudar behemót száll szembe veled.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar behemót testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót testét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar behemót bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1442 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy varkaudar íjász.

A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 21 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar íjász bal lábát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar íjász jobb karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1749 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 50, gyógyulás: 6, összesen: -44 ÉP}

A következő kincseket találtad: 2 gernim balzsam.
(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+44 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).

(Továbbmész...) [110,104] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. A földön meglátsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sullár. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a sullár testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sullár farkát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a sullár testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Szarvaival a sullár megböki a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Apró rúgást kapsz a sullár patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}

Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Az első ellenfél egy varkaudar íjász.

A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász bal lábát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a varkaudar íjász jobb karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1749 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 79, gyógyulás: 13, összesen: -66 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy Mnebolath.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (33 életpontot vesztettél.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+50 életerő.) [98 pontot használtál fel, van még 24.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[110,105] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Quwarg szagot érzel! A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Felismered a közeledőt. Csak egy élőholt quwarg. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg jobb első lábát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 16 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 38, gyógyulás: 5, összesen: -33 ÉP}

Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Elsőnek egy Mnebolath száll szembe veled.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a Mnebolath bal lábát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (28 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2477 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 83, gyógyulás: 9, összesen: -74 ÉP}

Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy varkaudar felderítő. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

(Továbbmész...) [109,106] Vált a terep, bozótos után most hegyvidéken vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. Látsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy tündöklő szobrot. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy Sheran templom van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Egy szikla mögé rejtőzöl. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy Thargodan csontváz. Amikor elhal a zaj, előmászol. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ráismersz a távolodóra. Egy varkaudar íjász. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. [12 pontot használtál fel, van még 12.]

szk 156 keresed a 156. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy tüskés harci gromakot. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

ef 10 506 energia fejlesztése 10
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2014. évben 4. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 107 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 6, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a quwarg királynő. 2 kaját töm magába a quwarg harcos. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 254 pontot. A következő körben tehát 254 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉRGEZETT UBUK TÜSKE (137. TÁRGY)
Egyértelmű, hogyha a bozótban gyűjtött tüskéket bemérgezheted, miért ne tehetnéd meg ezt az ubuk tüskékkel? Egy ubuk tüske bemérgezéséhez egy csepp gyenge méreg szükségeltetik. A készítéshez add ki a KT 137 parancsot, 1 pontért tüskénként. Ez a félelmetes lövedék d8+4 sebzésű.

SALLANK NYÍL (129. TÁRGY)
Ha egy fanyíl végére egy csepp ragasztóval egy sallank karmot erősítesz, fémhegyű sallank nyilat kapsz, amelyet a hosszú íjhoz használhatsz lövedékként (a KF 111 129 paranccsal). A sallank nyíl sebzése 2d8+2, készítése 3 pontba kerül. Sallank nyilat természetesen csak akkor készíthetsz, ha van már nálad hosszú íj.

BAKKURA CSIZMA (96. TÁRGY)
Négy bakkura bőrből kiváló csizmát készíthetsz, a lábad védelmére. A mezítláb gyaloglással szemben nyújtotta előnyeit azt hiszem, nem kell ecsetelnem, de emellett nem árt, ha tudod, hogy ez a 36 pontért elkészíthető tárgy 2-vel javítja a védettségedet is!

BÍBOR ERŐÖV (291. TÁRGY)
Ez a festett vörösréz öv nem igazán kényelmes viselet, de igen hasznos: mágikus ereje révén képes viselőjét megizmosítani: ha a bíbor övet magadra öltöd (KF 291) erőd megnövekszik kettővel.

THARGODAN ESSZENCIA (328. TÁRGY)
Amikor első ízben lemészárolsz egy Thargodant, és nekiállsz felboncolni, megdöbbenve tapasztalod, hogy testfelépítése tökéletesen különbözik az általad megismert szervezetektől. Se szív, se máj, se tüdő. Csak valamilyen fekete folyadék, ami talán vér lehet. És egy furcsa, kocsonyás szerv, amely nagyon halvány kék fényt ad ki még most is, a Thargodan halála után! Bizonyára ez a Thargodan mágikus erővel bíró központi szerve. Némi spirituszt felhasználva, képes vagy tartósítani ezt a minden bizonnyal még sok dologra használható esszenciát.

KARAKTERLAP

Sverker Karlsson, egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr kisebb papja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 113. fordulód.

Erő: 28 (44) Szint: 24 Merészség: 10/6 Magasság: 152 cm
IQ: 20 (29) Támadás: 39 (41) Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 15 (22) Védekezés: 39 (43) Menekülés: 15 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 17 (24) Életpont: 361/39 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 (35) Varázspont: 585/1 Pénz: 5265 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 52/7 Pszi pont: 88/68 EFejl: 1
Eddig összesen 1010 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 31 864 TP-t kaptál. Jelenleg 1 385 775 TP-d van. A következő szinthez még 14 225 TP szükséges. Trófeáid: éjkornis, Mnebolath, varkaudar varázsló. A 111. fordulódban 37300 arany került a bankszámládra. 37673 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/9 ökölvívás: *24/100 (+18%) szúrófegyverek: 15/21 (+22%)
vágófegyverek: 7/40 ütőfegyverek: 7/37 lőfegyverek: 24/59 (+12%)
dobófegyverek: 5/99 (+96%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -15.); nyílvessző (#108) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
109,106 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 87,89
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 216 időszaki: 170

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 38/0 (+48%) 2. nyomkövetés: 11/65 (+8%) 3. mászás: 7/49
4. csapdakészítés: 16/31 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/31 6. gyógyítás: 19/54 (+92%)
7. felderítés: 8/44 (+25%) 8. szörnyidomítás: 8/54 9. teológia: 22/66 (+20%)
10. taumaturgia: 32/3 (+23%) 11. versengés: 8/97 (+18%) 12. harcművészetek: 24/71
13. zene: 2/82 14. szörnyismeret: 13/21 15. pszi: 14/61 (+7%)
16. zárnyitás: 1/6 17. vadászat: 6/23 18. bányászat: 10/89 (+55%)
19. úszás: 1/11 20. főzés: 5/18 (+18%) 21. csapatmunka: 2/35

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
trikornis (#104), Zinthurg (#180)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)
hadiszerencse II (#24) mágikus ütés (#147)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +4 védettség; +2 támadás;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 0)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 282 (limit: 465), a megölt vezérek száma: 4, a pontszámod: 39 705.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 61 TU. szükséges még: 9 TU.
kőbőr (507) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2101 TU szükséges.)
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
52 arany (#50) 1 csontszablya (#64) 8 drótszőr (#37)
32 mákrózsa virág (#56) 31 nyílvessző (#108) 1 ork csodaszer (#1228)
1 sallank karom (#128) 4 varkaudar csont (#1113) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 bakkura csizma (#96) 1 bíbor erőöv (#291)
1 bronzpáncél (#90) 1 bronzpenge (#126) 1 galachmit (#310)
2 gernim balzsam (#1894) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 gyöngymangó (#135)
1 hosszú íj (#111) 1 inváziós trófea (#2166) 2 madártoll (#112)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mérg. ubuk tüske (#137) 1 mocsári penke (#148)
1 pszi kő (#248) 1 remák szív (#264) 3 sallank nyíl (#129)
6 spiritusz (#170) 1 sullár hólyag (#168) 2 Thargodan esszencia (#328)
1 ubuk dobónyíl (#138)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

106 107 108 109 110 111
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
(107,98) tündöklő szobor (#1587), Dornodon oltár, varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), quwarg felderítő (#299), Xenon Colina (1166. kalandozó), élőholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685), szutykos remák (#191)
(108,99) mélységi grittangok (#103), vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), 48. jellempróba, érclelőhely, quwarg szabotőr (#301), varkaudar hírnök (#686), borzalmas varkaudar (#166)
(109,100) quwarg harcos (#201), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, varkaudar behemót (#189), varkaudar varázsló (#271)
(109,103) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), világítótorony (#156), érclelőhely, vadász quwarg (#241), varkaudar behemót (#189), varkaudar íjász (#687)
(109,106) vaskohó (#155), varkaudar fellegvár (#1821), Sheran oltár
(110,101) művészi porolit (#720), érclelőhely, varkaudar bajnok (#190), varkaudar varázsló (#271)
(110,102) vaskohó (#155), törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, érclelőhely, varkaudar behemót (#189), Mnebolath (#237)
(110,104) oltár, sullárok (#101), varkaudar íjász (#687), Mnebolath (#237)
(110,105) élőholt quwarg (#202), 49. jellempróba, Sheran oltár, Mnebolath (#237)

Üzenet küldése a karakternek