112. forduló, 114. forduló, Alex Zelpher összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 2. 9h:38'
EZ A 118. JÁTÉKHETED, 113. FORDULÓD
119. játékheted kezdete: jún. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1100
SZÁMLA : XXXX

ALEX ZELPHER KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [96,78] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 4 tankány karmot (80 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 4 kötelet (23 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 szeksztáns (eladási ár: 230 arany, ebből a kezelési költség: 23 arany) ellenértékét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+99 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku gárdista nyomára bukkanj. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 253.]

* 1. KP: gyógyítás 30 pontért
Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+49 életerő.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. [30 pontot használtál fel, van még 223.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 218.]

a 379 3075 1 átadod a 379. tárgyat a 3075. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 moa rubint Szadis Tata részére. [5 pontot használtál fel, van még 213.]

hu 225 hulladék: 225
Hulladékgyűjtés törölve: orgyilkos tőr. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

kt 221 elkészíted a 221. tárgyat
Legyártottál 1 dobóhálót. [10 pontot használtál fel, van még 203.]

m 2 mozogsz keletre
[97,78] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt quwarg ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy épületet. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy rőtmanó berzerker. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a rőtmanó berzerker testét. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 193.]

kt 176 6 elkészíted a 176. tárgyat (6 darabot)
Legyártottál 6 vashegyű nyilat. [48 pontot használtál fel, van még 145.]

kf 111 476 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 476. tárggyal
Elrakod a fúvócsövet, majd előkészíted a hosszú íjat. [0 pontot használtál fel, van még 145.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

m 3 4 2 mozogsz délkeletre, délre, keletre
[98,79] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Aki eme épületben barátokra lel, a pokol tüzén örökre égjen el! Ez Ved-Smillon házi átka. " Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Quirov lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Quirov fejét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a Quirov nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A Quirov megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A Quirov még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 méregfog. Szereztél 69 aranyat. 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Van itt egy sötét kastplom (570. épület.).

(Továbbmész...) [98,80] Továbbmész a város utcáján. Magasan fölötted egy ónix piramis lebeg! Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " ÁRNYMENŐK - Egy biztos befektetés. Kell ennél több?! "

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy jósda (576. épület.). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,80] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hmm, csak egy sötét gnóm. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét gnóm testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a sötét gnóm testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elhajolsz a sötét gnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 475 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Wargpin város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 60 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 60 mérföld keletre és 30 mérföld északra. Mindenkit NAGY-NAGY szeretettel várunk! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Feltöltöd a vizestömlőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sörsátrat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Vérszomjas vagy? Ölni akarsz? Jónak mondod magad? Lépj az Irgalmas Nővérek közé! S.P. " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Jött, száguldott, s futottam én, hős Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " A következő épületeket látod: egy helytartói hivatal (579. épület.) és egy bank (582. épület.).
Összeakadsz Trollival. Sheran tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy ezüst papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy quwarg királynő trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy ork bérgyilász trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy helytartói jogart, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " [30 pontot használtál fel, van még 115.]

pbe 400 beraksz a bankba 400 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 400 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 115.]

m 2 mozogsz keletre
[100,80] Még mindig a városban vagy. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Összeakadsz Misty Rose-zal. Sheran ministránsa. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy Métely páncélját, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy sárga erőövet, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy arató csattanat trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy quwarg harcos trófea ékesíti. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Amulett-tel. Tharr püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy rejtőköpenyt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy varkaudar varázsló trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy velociraptor trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lelkekben élő Igaz Barátság. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [10 pontot használtál fel, van még 105.]

ve 152 5 megveszed a 152. tárgyat 5
Vásároltál 5 vasércet. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

ve 153 10 megveszed a 153. tárgyat 10
Vásároltál 10 pirkitet. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

m 4 1 8 mozogsz délre, északkeletre, északra
[100,81] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy útonálló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 17 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az útonálló bal karját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kitartás + Tehetség + Hivatástudat = ÁRNYMENŐK!!! " Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy erődítményt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy pusztulás sírjait. Jártadban-keltedben megpillantasz egy ismerős fickót. Ő az, nem is lehet vitás, Kolohado Bugar! Mikor feléje indulsz, látványosan eljátssza, hogy nem ismer téged. Ahá! Biztosan figyelik. Jól van. Majd találkoztok a találkahelyen. (14. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 24 mérföldre teljesítheted.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [101,80] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Sir Bedzsik vigyorog kajánul. Nocsak, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ragyás burástya került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 11 életpontot sebeztél. A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya fejét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a ragyás burástya fejét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a ragyás burástya nyakát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a ragyás burástya jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 691 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 tüskét.

(Továbbmész...) [101,79] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Észreveszel egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy épületet. Nyugatra egy Fairlight templom van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol Dorien McGee. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy Tharr Keresztjét, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy törpemammut trófea, egy sullár trófea és egy ork sámán trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően rejtőzködés szakértelmed. Eközben te gyógyítás szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol egy hófehér, göndör hajú, teljesen vak kobudera férfival. Bőre mélykék színű. Leah felszentelt papja. Egy koponya szimbólumot és egy trófea nyakláncot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy óriásféreg trófea és egy adószedő trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Sakangada Ragadun. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[36 pontot használtál fel, van még 69.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

ef 2 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] A befejezéshez még 306 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 49.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön.

[10 pontot használtál fel, van még 39.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 29.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 19.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 9.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 9 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [9 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-2 életerő.) Remélhetőleg most már teljesen lebomlott a szervezetben. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját töm magába a sörényes ubuk. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 254 pontot. A következő körben tehát 251 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Alex Zelpher, egy barna, rövid hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight ministránsa vagy. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 113. fordulód.

Erő: 18 (20) Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 169 cm
IQ: 20 (21) Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 20 Életpont: 237/106 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 18 Varázspont: 147/12 Pénz: 568 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 12/10 EFejl: 55
Eddig összesen 425 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2597 TP-t kaptál. Jelenleg 101924 TP-d van. A következő szinthez még 18076 TP szükséges. Trófeáid: purifikátor, erszényes elkarog, quwarg harcos. A 113. fordulódban 400 arany került a bankszámládra. 400 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 8/90 vágófegyverek: 1/1 ütőfegyverek: 20/86 (+9%)
lőfegyverek: 20/18 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -7.); ubuk tüske (#131) (8 -11.); mérg. ubuk tüske (#137) (12 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/81 (+11%) 2. nyomkövetés: 20/26 (+16%) 3. mászás: 4/85
4. csapdakészítés: 9/49 (+5%) 5. gyógyítás: 52/37 (+15%) 6. titkosírás: 1/40
7. felderítés: 5/24 8. szörnyidomítás: 3/4 9. teológia: 4/2 (+4%)
10. taumaturgia: 13/99 (+37%) 11. szörnyismeret: 11/26 (+18%) 12. vadászat: 11/54
13. bányászat: 4/20

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> 12. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> 10. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

Összsúly: 50.20 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 73 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
391 arany (#50) 3 kaja (#2) 4 kötél (#92)
6 madártoll (#112) 1 moa rubin (#379) 2 pirkit (#153)
1 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 dobóháló (#221) 1 méregfog (#1553)
3 spiritusz (#170) 4 ugh méreg (#166) 6 vashegyű nyíl (#176)
5 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(97,78) élőholt quwarg (#202), olvasztókemence (#86), Sheran oltár, vaskohó (#155), rőtmanó berzerker (#369)
(98,79) sötét kastplom (#570), Quirov (#975)
(98,80) jósda (#576)
(99,80) sötét gnóm (#132), helytartói hivatal (#579), bank (#582), szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486), Trolli (3754. kalandozó)
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), Misty Rose (4276. kalandozó), Amulett (4419. kalandozó)
(100,81) útonálló (#130), oltár, erődítmény (#488), pusztulás sírjai (#489), 14. többszemélyes kaland
(101,79) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), szent tölgyfa (#393), Fairlight oltár, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dorien McGee (1199. kalandozó), Sakangada Ragadun (3292. kalandozó)
(101,80) Elenios rúnaköve, Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), ragyás burástya (#111)

Üzenet küldése a karakternek