111. forduló, 113. forduló, Veres Ardor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 15. 15h:02'
EZ A 310. JÁTÉKHETED, 112. FORDULÓD
311. játékheted kezdete: dec. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5280
SZÁMLA : XXXX

VERES ARDOR KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [126,3] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján Bea Melindre megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva. A 3. napon találkozol egy vörös, copfos hajú, csillogó szemű kobudera nővel. A bőre kreolszínű. Fairlight tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián függőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vassisakot, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ryuku ostromteknős trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy quwarg királynő trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Hátasállata egy sullár! Érzékeled auráját: ő is semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Killer The Fighter. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. 5 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Nézd csak meg a Mestert! Energikus mozgása látványnak sem utolsó! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Aztán elköszöntök egymástól.
A 3. napon unaloműzésként váratlan látogatót kapsz. Még idejében észreveszed, ezért meg tudod figyelni: egy hollófekete, copfos hajú, izzóan vörös szemű kobudera férfi. Pikkelyes a bőre. Dornodon korlátlan hatalmú főpapja. Egy denevér szimbólumot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötőt, egy ónix masszavadítót, egy örökkéval.tűzopálját, egy roxati üvegszemet, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy acélkolosszus trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mert gonosz. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Villámgyorsan elrejtőztél a másik kalandozó elől. A 3. napon Hétkilenced lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Feltehetően a csapdád okozta kudarcát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+74 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-2 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+75 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+35 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+1 kaja.) A lottó 637. hetének nyerőszámai: 8, 12, 20. 2 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 255.]

* 2. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse forduló végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 250.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 245.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] A befejezéshez még 1766 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 235.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Befejezted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 230.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 225.]

ftv 50 110 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 110. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

p 74 326 használod a 74. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a molekulaátrendezés pszi képességet. Rádöbbensz, hogy mi a kudarc oka: a paraméterként megadott tárgyat nem ismered ill. nem érc/ásvány. [-10 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 220.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 220.]

m 7 4 mozogsz északnyugatra, délre
[125,2] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Iván Nitró lábát masszírozza. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Egy purifikátor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tükörpajzs. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 22 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 12 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a purifikátor testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a purifikátor szürke hengertestét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a purifikátor testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor szarva. (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 26, gyógyulás: 3, összesen: -23 ÉP}

Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Egy pillanat alatt beásod magad a parti homokba. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy tormikus egér. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [125,3] A tengerpartot dombság váltja fel.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 200.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 192.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[124,3] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Triston Mortel előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [123,3] Szűnni nem akar a zöld síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy nukleáris cickány. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 24 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány farkát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a nukleáris cickány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 21, gyógyulás: 3, összesen: -18 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [20 pontot használtál fel, van még 172.]

kf 107 108 kézbeveszed/felveszed a 107. tárgyat a 108. tárggyal
Elrakod a fúvócsövet, majd előkészíted a rövid íjat.
Lövedékként nyílvesszőt fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[122,2] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Vajon milyen tengeri szörnyeket rejt a mélység? Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Egy pillanat alatt beásod magad a parti homokba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy nyuhaj karbin. Amikor elhal a zaj, előmászol.


(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy partravetett medúza került az utadba. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a partravetett medúza testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a partravetett medúza testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a partravetett medúza bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A partravetett medúza meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A partravetett medúza csápol, de mindhiába. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A partravetett medúza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 162.]

kf 20 22 kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat a 22. tárggyal
Elrakod a rövid íjat, majd előkészíted a fúvócsövet.
Lövedékként tüskét fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

v 15 205 1 elmormolod a 15. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új kazmár gyökér. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 157.]

v 15 312 5 elmormolod a 15. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 5 új borkonyó bibe. [-35 varázspont.] [25 pontot használtál fel, van még 132.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[122,3] A tengerpart mögötted marad. Bozótos terepen vagy. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pszi elementál. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Ellenfeled elszívta az összes pszi-energiádat! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Elpusztult 2 poszogó möszéd! A pszi elementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 tüskét.

(Továbbmész...) [122,4] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát.

Utad során felfedezel egy grok-képződményt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Zaeher lábát masszírozza. Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 105.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy drasmólyom!

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a drasmólyom bal oldalát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drasmólyom testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a drasmólyom testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csőrével a drasmólyom belemar kézfejedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a drasmólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 12 madártollat. Miután lemásztál, továbbindulsz. [16 pontot használtál fel, van még 89.]

m 2 8 mozogsz keletre, északra
[123,4] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy hóhérbimbót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő trappoló dinymák nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 17 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a trappoló dinymák testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a trappoló dinymák testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a trappoló dinymák jobb hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A trappoló dinymák szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [123,3] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 69.]

v 21 10 elmormolod a 21. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 10 kaja. [-30 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 64.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 64.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 64.]

* 1. BP: használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 59.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 59.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 29 fejleszted a 4. tulajdonságodat 29 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 36 TVP-t kell elköltened.]

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [29 pontot használtál fel, van még 30.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 21, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a ragyás burástya. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 253 pontot. A következő körben tehát 283 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PARTRAVETETT MEDÚZA (363. SZÖRNY)
Néha a tengerparton sétálva, megpillanthatsz egy-egy partravetett medúzát, amint a szárazon haldoklik. Még ezeknek a mozdulatlan monstrumoknak sem érdemes a közelébe menni, mert hatalmas csápjaikkal elkaphatnak, túlélésük utolsó reménységét látva benned. És mivel ezek a csápok erősen mérgezők... Nos, valószínűleg nem érdemes ecsetelni, miért is nem jó a medúzákat piszkálni.

KARAKTERLAP

Veres Ardor, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran felszentelt papja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 112. fordulód.

Erő: 25 (29) Szint: 16 Merészség: 7/5 Magasság: 173 cm
IQ: 25 (29) Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 21 (23) Védekezés: 26 Menekülés: 40 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 19 (23) Életpont: 274/224 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (27) Varázspont: 389/222 Pénz: 554 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 14/4 Pszi pont: 153/1 EFejl: 9
Eddig összesen 423 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3393 TP-t kaptál. Jelenleg 166082 TP-d van. A következő szinthez még 13918 TP szükséges. Trófeáid: ryuku ostromteknős, áeratikus hasnyák, velociraptor. A 111. fordulódban 948 arany került a bankszámládra. 962 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 8/52 vágófegyverek: 20/87 (+4%)
ütőfegyverek: 6/90 (+28%) lőfegyverek: 15/42 (+15%) dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/13 (+33%) 2. nyomkövetés: 33/20 (+37%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 5/91 (+7%) 5. csapdakészítés: 12/26 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/68
7. gyógyítás: 13/50 8. titkosírás: 3/51 9. felderítés: 10/13
10. szörnyidomítás: 8/55 11. teológia: 14/7 (+35%) 12. taumaturgia: 15/58 (+16%)
13. szerencsejáték: 1/10 14. versengés: 4/49 15. harcművészetek: 2/71
16. zene: 9/25 17. szörnyismeret: 11/71 18. pszi: *20/100
19. zárnyitás: 3/16 20. vadászat: 4/32 21. bányászat: 14/72 (+17%)
22. főzés: 2/55

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Északi Druida Szövetség (#9109), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), szárazság (#48), tudatrombolás (#111), mágiatörés (#35), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nyuhaj karbin! (számláló: 1)
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
22 arany (#50) 1 gyöngymangó (#135) 1 kőszem (#304)
1 tükör (#43) 1 tüske (#22) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 5 borkonyó bibe (#312) 7 kaja (#2)
1 kazmár gyökér (#205) 17 madártoll (#112) 9 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 1 óndarab (#85) 2 pirkit (#153)
1 purifikátor háj (#269) 6 tinta (#101)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(122,2) nyuhaj karbinok (#110), partravetett medúza (#363)
(122,3) tetemember (#123), egy ismeretlen isten rúnaköve, pszi elementál (#221)
(122,4) grok-képződmény (#149), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), drasmólyom (#60)
(123,3) Leah oltár, szent tölgyfa (#393), nukleáris cickány (#155)
(123,4) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), oltár, vaskohó (#155), trappoló dinymákok (#118)
(124,3) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), 21. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(125,2) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), purifikátorok (#157), tormikus egér (#218)
(125,3) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(126,3) Bea Melindre (2428. kalandozó), Hétkilenced (5705. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek