111. forduló, 113. forduló, Ardal Elwenhill összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. máj. 7. 12h:02'
EZ A 491. JÁTÉKHETED, 112. FORDULÓD
492. játékheted kezdete: máj. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2929
SZÁMLA : XXXX

ARDAL ELWENHILL KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [120,107] koordinátán.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+64 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+94 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 277.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 272.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 267.]

ft támadod parancsok törlése
Minden FT parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 63 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 267.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 262.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) Lekapsz két hamuludat. A Te reflexeid voltak a jobbak. (+4 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Friss emberi nyomok vezetnek délkeletre. [30 pontot használtál fel, van még 232.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 227.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 222.]

kpb 4 kezd. parancs berakása: 4

v 6 4 12 elmormolod a 6. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 217.]
[A parancs tárolásra került.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[121,108] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy friss csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy ősi csatamező van. Elrakod a távcsövet.

Körbevizsgálódsz. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [122,109] Szűnni nem akar a zöld síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy friss csatamezőt. Észreveszel egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy púdersziklát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 197.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Megcsonkított varkaudar hullákat látsz nagy kupacokba hordva. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Mandibulakaszával végigvágod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%} A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}

Folytatod a kutatást. Tíz perc sem telik bele, és máris valami használható akad a kezedbe: A következő kincseket találtad: egy szöges páncél. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Mandibulakaszával megvágod a sírlidérc testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 30, gyógyulás: 6, összesen: -24 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy nómenklatúra készül a lemészárlásodra.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-3 támadás). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (13 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a nómenklatúra testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a nómenklatúra testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A nómenklatúra belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a nómenklatúra egyik csápját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a nómenklatúra bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner erszényes elkarog trófeát, és kinyersz egy alkalmas nómenklatúra trófeát. 963 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%} Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 66, gyógyulás: 7, összesen: -59 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. No de hiába - semmit sem találsz! Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod. [20 pontot használtál fel, van még 177.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+23 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 157.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[123,109] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

Észreveszel egy hóhérbimbót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Látsz egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 30 pontot kell rákölteni.) Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy friss csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Körbevizsgálódsz. Friss emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [124,109] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy friss csatamezőt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 137.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Szétcsonkolt goblinok tetemei keverednek a csontig szétégetett trollok maradványaival. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy zombi védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a zombi fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a zombi rotható húsát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Még semmi! Azért nem adod fel. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy tetemember támad rád.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tetemember testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Méregfoggal eltalálod a tetemember testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Rettegve, sikoltozva menekülsz. [20 pontot használtál fel, van még 117.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[123,108] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Felfedeztél egy móricserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Leah hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívői építették. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát.

Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összefutsz Astrea Nox Caernosszal. Leah inkvizítora. Egy aranyozott klipszet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy ryuku futárcsizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy Rodrig trófea, egy Brod trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Hihi, átpattan egy aranypikkely!
Utad során felfedezed egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfi táborát. Fekete a bőre. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Rangja: inkvizítori szolga. Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy óriás szőröspók trófea és egy Poomr Ko trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy rézpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mert gonosz. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Megpillantasz valamit: 1 varkaudar csont (ld. enc.). Magadhoz veszed.

(Továbbmész...) [122,107] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy erszényes elkarog. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog farkát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az erszényes elkarog bal lábát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed az erszényes elkarog testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az erszényes elkarog testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed az erszényes elkarog testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 44, gyógyulás: 10, összesen: -34 ÉP}

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [121,107] Még mindig füves síkságon vagy.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy ősi csatamezőt. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet.

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 87.]

m 6 mozogsz nyugatra
[120,107] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tetemember. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tetemember jobb oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával felnyitod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy megsebesített epokitféreg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az epokitféreg testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss emberi nyomok vezetnek délkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 77.]

h 233 20 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Jól megy a dolog, szinte hiba nélkül játszol le egy közepesen nehéz melódiát. [20 pontot használtál fel, van még 57.]

tf 3 20 fejleszted a 3. tulajdonságodat 20 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [20 pontot használtál fel, van még 37.]

gyk 182 20 gyakorolsz a 182. tárggyal 20 pontért
Tökéletesen koncentrálva, hosszas lazítás után edzeni kezdesz. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [20 pontot használtál fel, van még 17.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 16.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 16.]

* 3. BP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 5 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [5 pontot használtál fel, van még 11.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-10 életerő.) Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a garokk. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 11 pontod maradt, ebből a következő körre 11 pontot vihetsz át. Kapsz még 253 pontot. A következő körben tehát 264 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR CSONT (1113. TÁRGY)
Groteszk lények ezek a varkaudarok. Például ennek az egy csontnak a látványából nem lehet megállapítani, hogy ez most egy varkaudar lábszárának, vagy alkarjának volt része valamikor. Csak nehogy kiderüljön a végén, hogy nem is varkaudaré (hanem mondjuk egy fajtársadé, akit teszem-azt pont egy varkaudar mészárolt le)...

KARAKTERLAP

Ardal Elwenhill , egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr hittérítője vagy. Papi hited: 64. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 112. fordulód.

Erő: 22 (28) Szint: 15 Merészség: 5/3 Magasság: 167 cm
IQ: 22 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 19 Védekezés: 26 Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 20 Életpont: 262/89 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (20) Varázspont: 186/3 Pénz: 138 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/0
Eddig összesen 415 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3473 TP-t kaptál. Jelenleg 108892 TP-d van. A következő szinthez még 11108 TP szükséges. Trófeáid: nómenklatúra, kardszárnyú pocok, élőholt mágus.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 17/65 (+13%) vágófegyverek: 9/44 (+30%)
ütőfegyverek: 10/74 lőfegyverek: 10/53 (+10%) dobófegyverek: 11/15 (+17%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << göcsörtös bunkó (#123)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -11.); vashegyű nyíl (#176) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/29 2. nyomkövetés: 17/42 (+36%) 3. lopás: 3/43
4. mászás: 6/8 5. csapdakészítés: 7/77 (+5%) 6. csapdaészlelés: 1/88
7. gyógyítás: 31/60 (+15%) 8. titkosírás: 1/10 9. felderítés: 8/69 (+20%)
10. szörnyidomítás: 1/64 11. teológia: 17/82 (+27%) 12. taumaturgia: 10/86 (+6%)
13. zene: 7/87 (+20%) 14. szörnyismeret: 7/8 15. zárnyitás: 3/23
16. vadászat: 11/37 (+30%) 17. bányászat: 13/59 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
ásol max. 12 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 3 darabot, csak egyszer)
elfogod rambó bogarat (#14) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24) óriáserő (#53)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál!
2.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
kőbőr (299)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
az élet forrása (337)
kavicselementál (350)
földmágia (357)
kötélbűvölés (381)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 135 TU szükséges.)
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 11 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.

Összsúly: 64.23 kg Megterheltség: 97%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 110% alatt van.
Még 54 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 aranypikkely (#415) 1 drótszőr (#37)
1 sallank karom (#128) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 elkarog szőr (#665) 2 kaja (#2) 3 ragasztó (#83)
1 szöges páncél (#65) 1 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(120,107) tetememberek (#123), nekrofun (#173), oltár, epokitféreg (#147)
(121,108) 49. jellempróba, oltár
(122,107) erszényes elkarog (#354)
(122,109) friss csatamező (#262), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 25. jellempróba, sírlidérc (#172), nómenklatúra (#158)
(123,108) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Leah oltár, szent tölgyfa (#393), Astrea Nox Caernos (2407. kalandozó), egy elf férfi
(123,109) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155), oltár, 30. jellempróba, olvasztókemence (#86), érclelőhely
(124,109) friss csatamező (#262), oltár, zombi (#49), tetemember (#123)

Üzenet küldése a karakternek