111. forduló, 113. forduló, Hetedik Rogaf összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. márc. 21. 19h:07'
EZ A 876. JÁTÉKHETED, 112. FORDULÓD
877. játékheted kezdete: márc. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1727
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

HETEDIK ROGAF KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,54] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+15 varázspont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy piromenyét nyomára bukkanj. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 241.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 236.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 231.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[70,55] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku légiós került az utadba. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 3 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós jobb lábát. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós jobb oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 ryuku kopja (ld. enc.). 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Látsz egy mély kutat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délnyugatra látsz egy Tharr oltárt. Északra nézve látsz egy Raia oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 223.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A kút üres. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 209.]

m 3 mozogsz délkeletre
[71,56] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Itt alakult vala a Kvazársziklák Népe, így forrott össze a Trollok ősi vére... " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy vadász tatu előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A gonoszt ne lásd, ne halld, ne beszéld, csak érezd. Izomagy Péppéver ne csak téged. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy trikornis. Megvető mosollyal várod a találkozást. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Sheran hívő! Ha Múmia akarsz lenni, keresd Shaquille O'Nealt (5727)! " Egyszercsak kiérsz egy parányi erdei tisztásra. A virágok itt különösen színesek és illatosak. A tisztás közepén egy piros cseréptetős fehér márványlapokkal borított torony magasodik. A kéményből vidám füstcsík kunkorodik fölfelé. Az ajtó, bár nincs nyitva, vidám bohócot formázó kopogtatójával hívogatóan int feléd. (549. épület.)
Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az Ősi Hajnal Lovagjai a Káosz ellen harcolnak Ghalla békéjéért. Állj közénk Lord Kis Se. " [8 pontot használtál fel, van még 201.]

be 549 bemész az 549. épületbe
Kíváncsian közelebb totyogsz, és bekopogtatsz. Kitárul az ajtó, és egy szolgálóleány jelenik meg.
- Erre parancsoljon, kedves látogató! - Egészen meglepődsz a barátságos fogadtatástól. Követed a leány ringó csípőjét. Odabent mindenhol makulátlan tisztaság uralkodik. Előjön az úrnő, egy aranyosan mosolygó, hosszú, vörös hajú leány, a városban oly divatos sötétkék, buggyos ujjú, földig érő ruhában.
- Üdvözöllek vándor szerény otthonomban. Az én nevem Lady Olivia. És téged hogy hívnak? - udvariasan bemutatkozol, és mesélsz röviden eddigi kalandjaidról. Cserébe megtudod, hogy Lady Olivia egy lovagnő, aki több éves kalandozás után, apja halálának hírére visszatért ide, a családi fészekbe. Most aránylag boldogan és békességben él, de persze ezen a vad vidéken mindig történnek apró, de bosszantó kellemetlenségek.
- Ilyen például a bundás csirmáz, amely éjszakánként állandóan bemászik a szolgálók ablakán, és összetör meg ellopdos mindent. A múltkor elvitte az egyetlen képet, amely apámról maradt. Nagyon örülnék, ha vissza tudnád szerezni. Itt egy egyszerű térképvázlat a szörny vélt kuckójáról. - megígéred a kedvesen mosolygó lovagnőnek, hogy megpróbálsz segíteni.

7
4 6 10
11
3 8 9
5
1 2
12
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 41. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 27, északra 3 mérföldre található.

Aztán eljön a búcsú ideje: megköszönöd a vendéglátást, és a szolgáló az ajtóhoz vezet. Bár sem enni, sem inni nem kaptál, azért könnyű szívvel állsz tovább. [5 pontot használtál fel, van még 196.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[70,56] Tovább barangolsz a fák között. Találsz egy kék orchideacserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy pókvadász. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a pókvadász testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A pókvadász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [69,56] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy alpesi tehén nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén lila foltos testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 180.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 170.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 160.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 150.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[68,56] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gorombilla közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a gorombilla szőrös karját. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) A gorombilla most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve.

(Továbbmész...) [67,56] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Felfedeztél egy oltárt. Elenios híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy rájanyék. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a rájanyék hártyás szárnyát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A rájanyék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [66,55] A síkság után kisebb hegyek következnek. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északra nézel, észreveszel egy tavacskát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy királygyík. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a királygyík testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A királygyík szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 120.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[65,55] A hegy lábánál kezdődő ritka erdőben vagy. Ez Hrók erdejének a széle. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Gyorsan rájössz, hogy nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy vadász quwarg közeledik feléd! Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sérült quwarg harcos. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos bal oldalát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 16 életpontot vesztettél. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Eldobod az értéktelenné vált quwarg szabotőr trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő quwarg harcos trófeát. 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}


(Továbbmész...) [64,55] Fák, mindenütt csak fák. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.


(Továbbmész...) [63,55] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy grok-képződményt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő óriás sáska mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az óriás sáska bal oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 22 tüskét. [46 pontot használtál fel, van még 74.]

h 78 használod a 78. tárgyat
A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy bundás csirmáz!

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a bundás csirmáz testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 dözmöng szivet. Elhagyod a furcsa képződményt. [16 pontot használtál fel, van még 58.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! [3 pontot használtál fel, van még 55.]

h 233 40 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Nem is megy rosszul! Persze csak egyszerűbb dallamokkal próbálkozol. [40 pontot használtál fel, van még 15.]

szk 27 keresed a 27. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy óriás sáskát. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 12.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a mélységi grittang. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 12 pontod maradt, ebből a következő körre 12 pontot vihetsz át. Kapsz még 253 pontot. A következő körben tehát 265 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU LÉGIÓS (361. ELLENFÉL)
Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit légiósok a ryuku hadtest különleges katonái - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra!

RYUKU KOPJA (694. TÁRGY)
A ryuku lovasság ékessége ez a hosszú szúrófegyver. Persze gyalogosok is használhatják, de mivel ezt a fegyvert igazándiból lovasok számára tervezték, használatakor -3 támadást kapsz erre a fegyverre. A ryuku kopja sebzése 4D6+5, és legalább 10-es fegyver szakértelem kell a forgatásához.

KARAKTERLAP

Hetedik Rogaf, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr ministránsa vagy. Ez a 112. fordulód.

Erő: 20 (22) Szint: 16 Merészség: 4/4 Magasság: 182 cm
IQ: 29 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 21 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 19 Életpont: 235/235 Jellem: semleges Tul. pont: 12
Szerencse: 14 (18) Varázspont: 272/2 Pénz: 394 arany Kép. pont: 19
Eddig összesen 701 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 320 TP-t kaptál. Jelenleg 149 451 TP-d van. A következő szinthez még 30 549 TP szükséges. Trófeáid: pordémon, kardszárnyú pocok, quwarg harcos.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 21
lőfegyverek: 20

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
63,55 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 95

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 178 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 9 (+1) 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 10 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 20
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 2 9. szörnyidomítás: 2
10. teológia: 6 11. taumaturgia: 1 12. zene: 4
13. szörnyismeret: 8 (+1) 14. vadászat: 6 15. bányászat: 14
16. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot )
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
vízionár (#66), nektoraf (#355), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (teljesítve)
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 41, 43, 44, 45.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 2 orgyilkos tőr (#225) 1 ryuku kopja (#694)
1 varkaudar lándzsa (#224)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 bunkósbot (#9) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13)
1 szögletes kő (#17) 1 * vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 rövid íj (#107)
Lövedékek
11 bronzhegyű nyíl (#94) 36 * tüske (#22)
Dobófegyverek
1 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 * nagy vaspajzs (#161) 1 rákpajzs (#98)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51)
Sisakok
1 * bronzsisak (#88)
Kesztyűk
2 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
4 borostyán függő (#162) 1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
2 aranylánc (#191) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 trófea nyaklánc (#196)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
3 arany karperec (#194) 3 * ezüst karkötő (#158)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
3 aranygyűrű (#193) 2 ezüst gyűrű (#180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 30 csepp tinta (#101), fér még: 30]
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 14 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 34]
7 kavadu iszák (#25) [bennük 52 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 18]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 49 csepp spiritusz (#170), fér még: 71]
8 uzbány csőr (#169) [bennük 72 csepp ugh méreg (#166), fér még: 24]
2 vizestömlő (#3) [bennük 21 korty víz (#27), fér még: 19]
4 zöld üveg (#82) [bennük 12 csepp ragasztó (#83), fér még: 68]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76)
2 csontkulcs (#74) 4 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
3 ezüst kulcs (#184) 2 Fairlight szütyője (#2108) 3 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147) 24 kaja (#2)
2 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265)
10 leviatán hólyag (#2182) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
2 ork csodaszer (#1228) 3 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 szeksztáns (#32) 4 szent jogar (#150) 1 távcső (#42)
1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 36 álompor (#396) 2 amniosz (#203)
2 antilopbőr (#48) 24 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713)
1 bordacsont (#16) 1 csuklyavirág (#133) 3 darázsszárny (#652)
4 dorony tüdő (#212) 2 dözmöng szív (#122) 19 drótszőr (#37)
3 fabontó (#106) 8 fekete gyöngy (#99) 2 grákóbőr (#41)
16 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 jégszív (#282)
1 kazmár gyökér (#205) 1 királygyík bőr (#44) 1 lajhár csont (#236)
2 lapockacsont (#33) 1 liumbe hajtás (#655) 47 madártoll (#112)
4 magszim bél (#103) 6 mandibulapenge (#125) 3 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa zafír (#381) 1 mocsári penke (#148) 1 móri gyümölcs (#116)
1 mutáns csont (#331) 25 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21)
12 pirkit (#153) 8 rézdarab (#70) 2 rókafarok (#124)
32 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) 7 smirglilevél (#29)
47 sünmedve tüske (#14) 3 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529)
4 szulfagor agyar (#677) 4 téfea-agy (#172) 3 trikornis szarv (#198)
1 vadász tatu bőr (#15) 12 varányszem (#30) 16 varkaudar csont (#1113)
21 vasérc (#152) 2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 121.42 kg Megterheltség: 74%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 43 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaktusztüske (#114) 4 tüske (#22) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dözmöng szív (#122) 3 kaja (#2) 1 királygyík bőr (#44)
1 lapockacsont (#33) 3 óndarab (#85) 1 ryuku kopja (#694)
3 szárnyas hernyó (#69)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72
53
54
55
56
57
(63,55) grok-képződmény (#149), egy ismeretlen isten rúnaköve, Tharr oltár, óriás sáskák (#27), bundás csirmáz (#93)
(65,55) vadász quwarg (#241), Sheran rúnaköve, quwarg harcos (#201)
(66,55) Fairlight oltár, világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely, királygyík (#26)
(67,56) Elenios oltár, rájanyék (#58)
(68,56) gorombilla (#38), Sheran rúnaköve
(69,56) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 37. jellempróba, Tharr oltár, alpesi tehén (#91)
(70,55) ryuku légiós (#361), mély kút (#93), Elenios oltár
(70,56) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), szent tölgyfa (#393), pókvadász (#59)
(71,56) cseréptetős torony (#549), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), trikornis (#104)

Üzenet küldése a karakternek