110. forduló, 112. forduló, Sverker Karlsson összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. ápr. 7. 9h:07'
EZ A 199. JÁTÉKHETED, 111. FORDULÓD
200. játékheted kezdete: ápr. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5440
SZÁMLA : XXXX

SVERKER KARLSSON KALANDJAI


24 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [110,91] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 4 csontpálcát (120 arany kikiáltási áron), 1 Jerome köpenyét (1200 arany kikiáltási áron), 3 szent jogart (300 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 madártoll (eladási ár: 48100 arany, ebből a kezelési költség: 4810 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 3 szent jogar (eladási ár: 300 arany, ebből a kezelési költség: 30 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 4 csontpálca (eladási ár: 150 arany, ebből a kezelési költség: 15 arany), 1 Jerome köpenye (eladási ár: 1300 arany, ebből a kezelési költség: 130 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 lótuszvirágot (998 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 fülemüle sípot (1019 arany), 1 féregnyerget (3000 arany). A Trikornis Futárszolgálat egyik nap küldeményt hoz. Deaxus adta fel, és a következőt tartalmazza: 1 ryuku karvédőt.
Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld, korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged.
- Bölcs Borax királyunk - látván, hogy a pórnép milyen szórakoztatónak találja az efféle barbár vérontást - úgy határozott, hogy a félévente megrendezésre kerülő Olimpiai Játékok között is, nagyjából kéthavonta lehetőséget biztosít a kalandozóknak, hogy önmaguk és a népes nézősereg mulattatására összemérjék erejüket. A kincstár által az olimpiai játékokra elkülönített keret nem teszi lehetővé, hogy ezeket a rendezvényeket is díjazzuk, de Őfelsége bízik benne, hogy az esemény így is számos kalandozót fog vonzani. A jelentkezés a szokásos módon zajlik. Köszönettel elfogadod a meghívást. (ld. enc.) A miniolimpián nincs lehetőséged a játékos versenyeken indulni. A miniolimpiát csak e-mailben kaphatod meg. A H 1 <tárgy> <3. paraméter> parancsnál 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. [A VIII. Mini Olimpiára való jelentkezés határideje 2014. április 15. kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz az eseményről! FIGYELEM: Ezen a miniolimpián annyi TP jár az indulóknak, mint a normál olimpián, vagyis az aktuális szinthez szükséges TP 20 %-a. Ezenkívül egy normál fordulónyi TU regenerációt kap minden karakter. Ráadásul mostantól a miniolimpián elért helyezéseket elfogadják az istenek az isteni küldetés leimádkozásakor. (Az első három miniolimpia helyzéseit továbbra sem fogadják el.) A miniolimpián nincsenek díjak (vigszadíj sem), nincsenek játékos versenyek, és nem kerül be az eredmény a hőstettek rovatba.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+8 tvp ). Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy furulya van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. (ld. enc.) A két forduló között segítetted Zúzmarát közös gyermeketek nevelésében.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+46 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+83 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A lottó 1068. hetének nyerőszámai: 30, 21, 23. 4 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku légiós fészket vagy búvóhelyet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 292.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 287.]

* 2. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+5% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 282.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [+1% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 277.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+1% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 272.]

* 5. KP: használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 271.]

h 1271 447 használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy lótuszvirágot Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 266.]

kf 111 176 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 176. tárggyal
Elrakod a rövid íjat, majd előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként vashegyű nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

kf 687 1532 kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat az 1532. tárggyal
Leveszed az obszidián karkötőt, majd a csuklódra húzod a ryuku karvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 266.]
Hátasodra teríted a féregnyerget. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-3 TU.] [30 pontot használtál fel, van még 236.]

ba 9089 nem támadod a 9089. kalandozót
BA 9089 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

kb 1222 14 kiveszel a bankból az 1222. tárgyat (14 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 14 hattyútollat. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

bb 2166 14 beraksz a bankba a 2166. tárgyat (14 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 14 inváziós trófeát. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

kb 500 1 kiveszel a bankból az 500. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+502 varázspont.) Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

109 110 111
90
91
92

[72,59] Lakott területre érkeztél.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mákrózsa bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre.
- Ez egy korinthai amőba! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. [+2% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a korinthai amőba testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a korinthai amőba testét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a korinthai amőba jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 20 életpontot vesztettél. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel megcsapod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megbököd a korinthai amőba testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A korinthai amőba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 471, sebződés: 104, gyógyulás: 18, összesen: -86 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Tudatosan a szirén sátrához irányítod lépteid. Határozottan lépsz a labirintus bejáratát őrző férfi elé, és közlöd vele, hogy szerencsét próbálnál. Leadod nála a tárgyaidat, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy szűk embermagasságú folyosóra jutottál. Megpróbálsz a világosabb vége felé haladni, ami hamarosan egy még sötétebb járatba vezet. Még hosszú percekig bolyongsz az útvesztőben, majd fáradtan adod fel meghódítását. 673 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Összefutsz egy barna, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr halandók felett uralkodó helyettese. Egy arany papi karkötőt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy örökkéval.kristályát, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy quwarg ősmágus trófea, egy ongóliant trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Holmiját egy bazaltelementál cipeli.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Csillag. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Odaveted: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Aztán elköszöntök egymástól.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] [+4% tau] Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 206.]

ve 1 50 megveszed az 1. tárgyat 50
Vásároltál 50 deus ex machinát. 1850 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

pbe 3000 5325 beraksz a bankba 3000 aranyat az 5325. kalandozónak
Deaxus számlájára átutalsz 3000 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

pbe 32000 beraksz a bankba 32000 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 37300 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

m 6 4 5 mozogsz nyugatra, délre, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[110,91] Továbbra is síkságon vagy. Quwarg szagot érzel! Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy quwarg szabotőr nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 65 életpontot sebeztél. [+2% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 24 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-5 védelem.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg szabotőr fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg szabotőr. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 16 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 872 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 51, gyógyulás: 3, összesen: -48 ÉP}

Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Ellenfeled ezúttal egy Mnebolath.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. [+2% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (36 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Mnebolath testét. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a Mnebolath testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Méregfoggal megdöföd a Mnebolath jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 157, gyógyulás: 22, összesen: -135 ÉP}

Második ellenfeled egy varkaudar behemót.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 73 életpontot sebeztél. [+3% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a varkaudar behemót bal karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1374 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}


(Továbbmész...) [110,92] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt?

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Sheran hívei emelték. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Az első ellenfél egy Mnebolath.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! [+3% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (38 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Mnebolath egyik karját. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 111, gyógyulás: 13, összesen: -98 ÉP}

A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Felismered. Ez egy Thargodan csontváz. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Feltételes gyógyítás:) A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+40 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+37 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).

(Továbbmész...) [109,93] Még mindig füves síkságon vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Egy varkaudar bajnok áll veled szemben.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 84 életpontot sebeztél. [+2% tau] Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (8 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok bal lábát. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1139 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 50, gyógyulás: 3, összesen: -47 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy varkaudar varázsló.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. [+2% tau] Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 48 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+40 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+37 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [187 pontot használtál fel, van még 19.]

m 4 5 4 mozogsz délre, délnyugatra, délre
[109,94] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Egy varkaudar íjász áll veled szemben.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 70 életpontot sebeztél. [+2% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Második ellenfeled egy Thargodan csontváz.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 75 életpontot sebeztél. [+2% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz jobb karját. Kritikus ütés! (2 támadással 114 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a Thargodan csontváz jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A Thargodan csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1088 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany masszariasztó (ld. enc.).

(Továbbmész...) [108,95] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A földön meglátsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Egy varkaudar behemót áll veled szemben.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 75 életpontot sebeztél. [+2% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar behemót bal karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót bikafejét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1374 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy varkaudar behemót.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. [+2% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar behemót izmos testét. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót bikafejét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar behemót izmos testét. Kritikus ütés! (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1374 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

A következő kincseket találtad: egy rókafarok.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [18 pontot használtál fel, van még 1.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

kut 45 kutatsz 1 pontért
Átkutatod a környéket. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [1 pontot használtál fel, van még 0.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 156 keresed a 156. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy tüskés harci gromakot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 1576 20 használod az 1576. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 20 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 3 lótuszvirágot. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 21 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 21, 19.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a quwarg királynő. 2 kaját nyel le a quwarg harcos. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 252 pontot. A következő körben tehát 247 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

FURULYA (233. TÁRGY)
Egyenletesen lyukakat fúrva egy ormánygőte csont felületébe, majd megcsiszolva egy smirglilevéllel, és beledugva egy acélpengőkét a végébe, már készen is van a furulya, mindössze 14 TVP árán! A furulyát a H 233 paranccsal használhatod. Második paraméterként add meg, hogy hány TVP-ért akarsz furulyázni. A saját szórakoztatásodon kívül egyelőre fogalmad sincs, hogy mire jó ez a hangszer.

FEKETE LÓTUSZ (446. NÖVÉNY)
Gyönyörű, szemkápráztató virág a fekete lótusz, amely csak a legeldugottabb helyeken található meg, a legodaadóbb botanikus számára. Nagy óvatossággal (KT 447 parancs, 3 TVP) begyűjtheted a lótuszvirágot, ezt a csodálatos kincset. Egy körben max. két virágot lehet leszedni, ha egyáltalán virágzik a lótuszvirág. A fekete lótusz állítólag kiváló ellenszere a mérgeknek, ha a megfelelő formulát alkalmazod.

FÜLEMÜLE SÍP (1576. TÁRGY)
Ronda egy madár volt ez a Pikoló, de te kifogtál rajta! Most pedig itt állsz, és turkálsz a dögben, hátha találsz valami hasznosat a béltartalom közt. Micsoda meglepetés azonban, tényleg találsz valamit! A madár mellkasa szabályos söröskorsót formáz, ám az egyik bordája valahogy nem illik a többi közé. Mintha túl egyenes lenne... Meg az a lyuk is ott rajta... mire is hasonlít... Megvan! Úgy néz ki, mint egy csontból faragott - illetve inkább növesztett - síp. A gondolatot tett követi, letöröd a sípot, és belefújsz. Először gyengén, de már így is elég szörnyű a hangja, úgyhogy mielőtt a durvább tesztelésnek vetnéd alá, két tenyered a füledre tapasztod, majd eztán fújod meg teli tüdőből. Az eredmény a vártnál is jobb: a környező fákról összesen nyolc mókus zuhan transzban a földre, egy arrajáró borz pedig több méter magasra szökken rémületében, és visszaesve ott helyben kimúlik szívinfarktusban. Talán később majd kicsit jobban belejössz a síppal való zenélésbe. Elégedetten rakod el hát: ha ez nálad van, könnyebb lesz a legtöbb fülemülét, illetve bagolyt lezenélni a pályáról, mielőtt azok kárt tennének a hallásodban. [A fülemüle síp birtoklásakor 4-gyel alacsonyabb zene is elég a szörnyek rikácsolásának kikerüléséhez. A síp egyébiránt hangszerként is működik, tehát a H 1576 <TVP költség> paranccsal zenélhetsz vele csak úgy is.]

FÉREGNYEREG (1532. TÁRGY)
Végigtekintve Shandul előtted fekvő testén, még mindig nem tudod elhinni, hogy győzedelmeskedtél. Valami látványos trófea után kutatsz, mikor feltűnik a szörny csontos nyakszirtje. Hmm, ha lemetszed a testről, tökéletesen alkalmas arra, hogy ráülj és megtámaszd rajta a lábadat. Ha pedig hátasodra szíjazod, impozáns külsejű harci nyerget kapsz, mely megkönnyíti paripád irányítását a harcban. Ennek következtében támadásod és védekezésed 2-vel nő azokban a harcokban, amit "lóhátról" folytatsz (vagyis a szabadban harcolva kapod a bónuszt). A nyeregnek sajnos semmi hatása, ha gyalogosan harcolsz.
[A nyerget a KF 1532 paranccsal terítheted a hátasállatodra. A plusz védekezést és támadást a karakterlapodon a hátasállatodnál jelezzük.]

ARANY MASSZARIASZTÓ (437. TÁRGY)
A phua-kúpokban rejtőző géngenerátorok térhajlítását igencsak megzavarja ez a rejtélyes karperec, a arany masszariasztó. Ha felöltöd a karodra a KF 437 paranccsal, a phua-kúpok szörnygenerátora jóval kisebb hatásfokkal fog működni, és nagy valószínűséggel gyengébb massza fog belőle előjönni, mint egyébként. A arany masszariasztónál valamivel kevésbé hatékony a réz masszariasztó. A réz és arany masszariasztó hatása nem adódik össze.

KARAKTERLAP

Sverker Karlsson, egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr kisebb papja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 111. fordulód.

Erő: 28 (44) Szint: 24 Merészség: 10/6 Magasság: 152 cm
IQ: 20 (29) Támadás: 39 (41) Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 15 (22) Védekezés: 39 (43) Menekülés: 15 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 17 (24) Életpont: 361/119 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 (35) Varázspont: 579/306 Pénz: 5424 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 51/5 Pszi pont: 88/68 EFejl: 26
Eddig összesen 981 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12 171 TP-t kaptál. Jelenleg 1 305 811 TP-d van. A következő szinthez még 94 189 TP szükséges. Trófeáid: éjkornis, Vérmes Amazon, mocsárivérc. A 111. fordulódban 37300 arany került a bankszámládra. 37300 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/9 ökölvívás: 24/75 (+12%) szúrófegyverek: 14/92 (+9%)
vágófegyverek: 7/40 ütőfegyverek: 7/37 lőfegyverek: 24/43 (+4%)
dobófegyverek: 4/76 (+54%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -15.); nyílvessző (#108) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
108,95 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 87,89
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 213 időszaki: 167

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 37/52 (+16%) 2. nyomkövetés: 11/57 3. mászás: 7/49
4. csapdakészítés: 16/19 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/31 6. gyógyítás: 16/32 (+184%)
7. felderítés: 7/63 (+1%) 8. szörnyidomítás: 8/54 9. teológia: 22/40 (+7%)
10. taumaturgia: 31/63 (+28%) 11. versengés: 8/61 (+18%) 12. harcművészetek: 24/71
13. zene: 1/82 14. szörnyismeret: 13/21 (+20%) 15. pszi: 14/47 (+7%)
16. zárnyitás: 1/6 17. vadászat: 6/23 18. bányászat: 10/34
19. úszás: 1/11 20. főzés: 5/0 21. csapatmunka: 2/35

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
trikornis (#104), Zinthurg (#180)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +4 védettség; +2 támadás;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 0)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 269 (limit: 385), a megölt vezérek száma: 4, a pontszámod: 38 370.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 10 TU.
kőbőr (507) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 78 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
36915 arany (#50) 11 drótszőr (#37) 14 inváziós trófea (#2166)
5 isteni könnycsepp (#260) 2 kaja (#2) 13 nyílvessző (#108)
1 sallank karom (#128) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 arany masszariasztó (#437) 50 deus ex machina (#1)
1 furulya (#233) 14 hattyútoll (#1222) 2 lótuszvirág (#447)
1 rókafarok (#124) 3 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

107 108 109 110 111
90
91
92
93
94
95
96
(108,95) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Fairlight oltár, varkaudar behemót (#189)
(109,93) Raia oltár, 50. jellempróba, varkaudar bajnok (#190), varkaudar varázsló (#271)
(109,94) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Chara-din rúnaköve, oltár, varkaudar íjász (#687), Thargodan csontváz (#297)
(110,91) quwarg szabotőr (#301), Fairlight rúnaköve, Mnebolath (#237), varkaudar behemót (#189)
(110,92) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Sheran oltár, 35. jellempróba, Mnebolath (#237)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A halálkúpokban 10 %-kal növeltük a neves fürkészek esélyét.
* - A sámánmaszkkal mindig van legalább 10 % esély, hogy a keresett szörnnyel találkozik a karakter, feltéve, hogy az adott tereptípuson él a keresett szörny.
* - Egy hiba miatt, ha szörnyfészken TF-elt valaki, eltűnhetett a szörnyfészek a mezőről. A hibát javítottuk.
* - Átnéztük az összes szörnyfészket, és mindegyiket visszaraktunk, ami eltűnt az elmúlt időszak hibája miatt.

Üzenet küldése a karakternek