110. forduló, 112. forduló, Buzzplotrzud összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. febr. 6. 9h:02'
EZ A 129. JÁTÉKHETED, 111. FORDULÓD
130. játékheted kezdete: febr. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3112
SZÁMLA : XXXX

BUZZPLOTRZUD KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [78,61] koordinátán.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+36 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+56 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+42 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy garokk nyomára vezet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+3% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 12 életpontot sebeztél. [+2% tau] Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a garokk bal első lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a garokk testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A garokk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 284.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+5% tau] [0 pontot használtál fel, van még 284.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 274.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve térképelemzés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 269.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 269.]

fkt 69 5 felt. készítesz a 69. tárgyat (5 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 259.]

v 96 73 57 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(78,61) garokkok (#73)

[73,57] Épületek tűnnek fel. Ez Hrók erdejének a széle. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]


Összefutsz egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű, kecskeszakállas kobudera férfival. Fekete a bőre. Fairlight hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy hatalom fülbevalóját, egy lajstrom medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy Tguarkhan trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Egy spagulár a hátasa. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve NaUgyanKii. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól.
Összeakadsz Pistikével. Egy elit csatavértet, egy lánckesztyűt, egy regeneráló gyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy óriás skorpió trófea és egy drasmólyom trófea díszíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Eszel valamit. (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] [+8% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 249.]

a 183 3338 1 átadod a 183. tárgyat a 3338. kalandozónak (1 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 249.]

aa 34 92 243 átadod a 34. tárgyat a 92. tárgyat a 243. tárgyat
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 249.]

aa 209 1113 átadod a 209. tárgyat az 1113. tárgyat
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 249.]

m 1 7 8 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[78,61] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északkeletről folyik délnyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Tars Tarkasz hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összeakadsz Public Enemy Nr.1.-nal. Sheran eljövendő papja. Egy csillogó karkötőt, egy rőtmanó kacagányt, egy tankány karmot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy quwarg királynő trófea, egy quwarg harcos trófea és egy purifikátor trófea színesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Hátasa egy idomított sullár. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [77,60] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Észreveszel egy olvasztókemencét. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Észreveszel egy vaskohót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Hirtelen mozogni kezd a föld! Felismered a közeledőt. Csak egy északi aurach. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+3% tau] Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. [+2% tau] Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az északi aurach testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az északi aurach állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az északi aurach szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [77,59] Még mindig dombos terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 219.]

m 7 1 2 mozogsz északnyugatra, északkeletre, keletre
[76,58] Még mindig dombos terepen vagy. Utad során felfedezel egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 104 pontot kell rákölteni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy sziklafészek van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy északi aurach. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+4% tau] Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az északi aurach testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal végigvágod az északi aurach bal első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy dombi yeti. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+3% tau] A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a dombi yeti bal lábát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal megvágod a dombi yeti szőrös mellkasát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Agyarával a dombi yeti kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A dombi yeti összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner ragyás burástya trófeát, és kinyersz egy alkalmas dombi yeti trófeát. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [77,57] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Utad során felfedezel egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran templomot. Délre egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Feltételes készítés:) Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [78,57] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sörényes ubuk közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+4% tau] Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a sörényes ubuk testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sörényes ubuk tüskés hátát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal súrolod a sörényes ubuk bal hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A sörényes ubuk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ha egy elmebajos vezető csicskája akarsz lenni, keresd a "Merlin és rabszolgái" KT-t! " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Találsz egy templomot. Sheran híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [40 pontot használtál fel, van még 179.]

im imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Hosszasan imádkozol istenedhez. Aztán előveszed a 12 gyöngymangót, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve korgó gyomor, huss. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! 2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény! 3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van! [30 pontot használtál fel, van még 149.]

kb 655 667 277 kiveszel a bankból a 655. tárgyat (667 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 liumbe hajtást. Kiveszel a bank széfjéből 2 nektoraf faggyút. Kiveszel a bank széfjéből 1 rejtőköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

kb 650 1 kiveszel a bankból a 650. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 sámán erszényt. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

bb 247 230 1562 beraksz a bankba a 247. tárgyat (230 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 fekete bőrcsizmát. Beraksz a bank széfjébe 1 lánckesztyűt. Beraksz a bank széfjébe 1 Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

bb 160 546 171 beraksz a bankba a 160. tárgyat (546 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 vassisakot. Beraksz a bank széfjébe 1 gnóm nyílpuskát. Beraksz a bank széfjébe 1 rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

bb 131 1264 2 beraksz a bankba a 131. tárgyat (1264 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 71 ubuk tüskét. Beraksz a bank széfjébe 1 vadászkést. Beraksz a bank széfjébe 22 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

bb 516 1 beraksz a bankba az 516. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 varkaudar szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

im imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Buzgón imádkozni kezdesz. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 119.]

kb 247 230 1562 kiveszel a bankból a 247. tárgyat (230 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 fekete bőrcsizmát. Kiveszel a bank széfjéből 1 lánckesztyűt. Kiveszel a bank széfjéből 1 Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 119.]

kb 160 546 171 kiveszel a bankból a 160. tárgyat (546 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 vassisakot. Kiveszel a bank széfjéből 1 gnóm nyílpuskát. Kiveszel a bank széfjéből 1 rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 119.]

kb 2 15 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 15 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 119.]

kb 131 1264 516 kiveszel a bankból a 131. tárgyat (1264 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 71 ubuk tüskét. Kiveszel a bank széfjéből 1 vadászkést. Kiveszel a bank széfjéből 1 varkaudar szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 119.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 114.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 114.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 74.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 34.]

tf 2 4 fejleszted a 2. tulajdonságodat 4 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [4 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 7, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a garokk. Egy kaját fal föl a sörényes ubuk. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 252 pontot. A következő körben tehát 282 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÉRKÉPELEMZÉS I. (104. PSZI KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet akkor érdemes alkalmazni, ha birtokodba kerül valamilyen megsárgult, ősi pergamen, mely egy labirintus térképét ábrázolja. A térképelemzés I. segítségével "olvashatsz" a térkép készítőjének mentális lenyomatából: nagyon halványan, csak nyomelemekben, de megtudhatsz néhány foszlányt a gondolatokból, amelyek a rajzolót foglalkoztatták a térkép készítése alatt. Mindehhez a P 104 <labirintus szám> parancsot kell kiadnod. A <labirintus szám> helyére egy olyan labirintus sorszámát írd, amelynek a karaktered már megkapta a térképét. A térképelemzés I. igen fejletlen pszi képesség, általában csak annyit sikerül vele megállapítani, hogy a labirintusban található ajtók közül melyiket vagy képes kulccsal kinyitni, melyik az, amelyiknél esélyed van a zárnyitó készlettel és melyik az, ahol csak ajtóbetöréssel juthatsz be. Az ajtók helyét koordinátákkal jelöljük, ahol a koordináta-rendszer (0,0) pontja az adott térkép-szint bal felső sarka. (A koordinátáknak nincs köze a referenciapontokhoz.) Ha az ajtó nincs bezárva, "nyitott" üzenetet kapsz, ha van hozzá kulcsod, "kulcs" üzenetet, ha zárnyitó készlettel ki tudod nyitni (van esélyed a sikerre), "zárnyitás" az üzenet, ha csak az ajtóbetörés megy (és van esélyed a sikerre) "betörni" az üzenet, egyébként "zárt" lesz a felirat. A "zárt" ajtóknak közelébe se menj (ámbár lehet, hogy a labirintus belsejében találsz hozzá kulcsot) a "betörni" ajtóknál pedig vigyázz, mert ezeknél nagyon könnyen odaveszhet a zárnyitó készleted. Vigyázat, a térképelemzés I. nem jelzi a varázslattal zárt/védett ajtókat! A térképelemzés sikeres használatához 20 pszi pont és 10 TVP szükségeltetik, és azon a mezőn kell állnod, ahol a labirintus van (vagy bent a labirintusban).

DOMBI YETI (366. SZÖRNY)
A dombi yetik elvadult ősmajmok, mindenkivel szemben agresszívak. Hatalmas pofonokat képesek osztani, és agyaraikkal is szétharapnak mindent, ami él és mozog. Még szerencse, hogy közelharcban a dombi yeti általában vakon támad, nem törődik a védekezéssel - ha beviszel egy precíz ütést, akkor a dombi yetinek vége. A tudósok a dombi yetik származásával magyarázzák az ősmajmok teljes immunitását a mágiával szemben.

KORGÓ GYOMOR, HUSS (21. VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal kaját tudsz teremteni a puszta levegőből. 2. paraméternek kell megadnod, hogy hány kaját akarsz teremteni - ennyiszer 3 VP-be fog kerülni a varázslat.

KARAKTERLAP

Buzzplotrzud, egy kontyos ezüsthajú, barna szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran hűséges követője vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 111. fordulód.

Erő: 22 (24) Szint: 14 Merészség: 5/5 Magasság: 108 cm
IQ: 26 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 3 Menekülés: 30 % Életkor: 88/88 év
Egészség: 20 (24) Életpont: 192/190 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 28 Varázspont: 148/66 Pénz: 775 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/10 Pszi pont: 94/10 EFejl: 20
Eddig összesen 354 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1887 TP-t kaptál. Jelenleg 72108 TP-d van. A következő szinthez még 2892 TP szükséges. Trófeáid: érző szívű dromedár, dombi yeti, vérfürdető magszim. A 107. fordulódban 5022 arany került a bankszámládra. 5047 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 3/73 vágófegyverek: *19/101
ütőfegyverek: 1/78 lőfegyverek: 16/5 (+3%) dobófegyverek: 3/44

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << göcsörtös bunkó (#123) << csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -9.); nyílpuska lövedék (#547) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/84 2. nyomkövetés: 14/59 (+18%) 3. lopás: 1/39
4. mászás: 7/21 (+2%) 5. csapdakészítés: 10/96 (+6%) 6. csapdaészlelés: 1/19
7. gyógyítás: 22/95 8. titkosírás: 2/91 9. felderítés: 6/71
10. szörnyidomítás: 9/75 11. teológia: 9/81 12. taumaturgia: 15/20 (+34%)
13. versengés: 5/35 14. szörnyismeret: 12/46 (+25%) 15. pszi: 14/13 (+20%)
16. zárnyitás: 1/5 17. vadászat: 5/25 18. bányászat: 7/87 (+18%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
érző szívű dromedár (#753)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 11 gyöngymangó (#135) 8 kaja (#2)
1 nyílpuska lövedék (#547)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 aurach fog (#657) 1 liumbe hajtás (#655) 2 nektoraf faggyú (#667)
1 rejtőköpeny (#277) 1 sámán erszény (#650) 1 szárnyas hernyó (#69)
3 ubuk tüske (#131) 1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(76,58) vaskohó (#155), Elenios oltár, 34. jellempróba, érclelőhely, északi aurach (#350), dombi yeti (#366)
(77,57) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Raia oltár
(77,59) olvasztókemence (#86), Elenios oltár, vaskohó (#155), 37. jellempróba
(77,60) olvasztókemence (#86), Tharr oltár, 41. jellempróba, vaskohó (#155), északi aurach (#350)
(78,57) sörényes ubuk (#89), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Sheran oltár
(78,61) garokkok (#73), patak, Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), 49. jellempróba, művészi porolit (#720), Public Enemy Nr.1. (5713. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek