110. forduló, 112. forduló, Ardal Elwenhill összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. máj. 5. 15h:23'
EZ A 491. JÁTÉKHETED, 111. FORDULÓD
492. játékheted kezdete: máj. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2929
SZÁMLA : XXXX

ARDAL ELWENHILL KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [120,107] koordinátán.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+50 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+94 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 276.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 271.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 266.]

kpb 4 kezd. parancs berakása: 4

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 261.]
[A parancs tárolásra került.]

kpk 1 kezd. parancs kivétele: 1
V 6 4 9 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

dd 49 45 56 eldobod a 49. tárgyat a 45. tárgyat az 56. tárgyat
Elhajítasz 1 kígyóbőr kesztyűt. Elhajítasz 1 kis bőrpajzsot. Elhajítasz 5 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 256.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 251.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 246.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tetemember közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a tetemember testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tetemember bal oldalát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a tetemember jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Elejtettél egy testes antilopot. Húshegyek! (+7 kaja.) Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. [40 pontot használtál fel, van még 206.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[121,108] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy friss csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy ősi csatamező van. Elteszed a látcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [122,109] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Látsz egy friss csatamezőt. Észreveszel egy álomvirágot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy púdersziklát. Elteszed a látcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 186.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. Mindenhol hullahegyek. Viszolyogva sétálsz a már megsárgult bőrű kobudera halottak között. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy tetemember támad rád.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a tetemember bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a tetemember jobb vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A tetemember meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Mandibulakaszával végigmetszed a tetemember bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a tetemember testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Tíz perc sem telik bele, és máris valami használható akad a kezedbe: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bumeráng. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy zombi támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával végigmetszed a zombi rotható húsát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy élőholt mágus védelmezi a vadászterületét.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mágus fejét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mágus jobb oldalát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 968 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%} Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 27, gyógyulás: 4, összesen: -23 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl és egy nyu-shuriken (ld. enc.). Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol. [20 pontot használtál fel, van még 166.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[123,109] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Látsz egy hóhérbimbót. Látsz egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Felfedeztél egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 30 pontot kell rákölteni.) Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy friss csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy pattanóböde. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a pattanóböde testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Telibe kapod a jégcsóvát. (24 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a pattanóböde testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a pattanóböde testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 800 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 33, gyógyulás: 2, összesen: -31 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [124,109] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy friss csatamezőt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Elteszed a látcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 146.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. Mindenhol hullahegyek. Megcsonkított varkaudar hullákat látsz nagy kupacokba hordva. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy zombi készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a zombi rotható húsát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a zombi rotható húsát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
28 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! A becsületes munkát siker koronázza! Keresgélésed eredménye: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 mérg. ubuk tüske. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy dögkeselyű intéz feléd kihívást.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a dögkeselyű testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyű a jobb válladat. (3 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a dögkeselyű testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a dögkeselyű. (3 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki a dögkeselyű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 madártollat. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 68, gyógyulás: 14, összesen: -54 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Hosszadalmasan nézelődsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy élőholt mágus támad rád.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. Iszonyatos rettegés lesz rajtad úrrá. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt!

Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod. [20 pontot használtál fel, van még 126.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[123,108] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Felfedeztél egy móricserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Leah híveié. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Belebotlasz valamibe: 1 mutáns csont. Elteszed. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfi táborát. Fekete a bőre. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Rangja: inkvizítori szolga. Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy óriás szőröspók trófea és egy Poomr Ko trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy rézpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított goldugar. Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: sötét, mert gonosz. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.

(Továbbmész...) [122,107] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél.

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Észreveszel valamit a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [121,107] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy ősi csatamezőt. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. [30 pontot használtál fel, van még 96.]

m 6 mozogsz nyugatra
[120,107] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy megsebzett epokitféreg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Elsápadsz: a nálad levő 3 fekete gyöngy annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod az epokitféreg testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek délkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 86.]

ef 2 503 energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 72.]

tf 3 15 fejleszted a 3. tulajdonságodat 15 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [15 pontot használtál fel, van még 57.]

gyk 182 15 gyakorolsz a 182. tárggyal 15 pontért
Döféstechnikádat fejleszted órákig tartó gyakorlással. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [15 pontot használtál fel, van még 42.]

v 21 1 elmormolod a 21. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 1 kaja. [-3 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 37.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 36.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 36.]

* 3. BP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 5 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [5 pontot használtál fel, van még 31.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 1 fejleszted a 3. tulajdonságodat 1 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [1 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját habzsol be a garokk. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 252 pontot. A következő körben tehát 282 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NYU SHURIKEN (157. TÁRGY)
A nyu shuriken egy precíz, pontosan dobható dobófegyver. Találati esélye +3 (tehát ha használod, a találat számításakor 3-al nagyobb a támadásod), sebzése pedig 3d4+2. Elkészítéséhez egy lapkorong, három csepp ragasztó és három sallank karom szükséges. Mindehhez a KT 157 parancsot kell kiadnod, 6 pontért. Hátránya az ubuk dobónyíllal szemben, hogy könnyebben tönkremegy.

KARAKTERLAP

Ardal Elwenhill , egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr hittérítője vagy. Papi hited: 64. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 111. fordulód.

Erő: 22 (28) Szint: 15 Merészség: 5/3 Magasság: 167 cm
IQ: 22 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 19 Védekezés: 26 Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 20 Életpont: 264/74 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (20) Varázspont: 186/0 Pénz: 138 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/0
Eddig összesen 409 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3375 TP-t kaptál. Jelenleg 105419 TP-d van. A következő szinthez még 14581 TP szükséges. Trófeáid: erszényes elkarog, kardszárnyú pocok, élőholt mágus.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 17/52 (+11%) vágófegyverek: 9/14 (+25%)
ütőfegyverek: 10/74 (+4%) lőfegyverek: 10/43 (+10%) dobófegyverek: 10/98 (+10%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << göcsörtös bunkó (#123)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -11.); vashegyű nyíl (#176) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/29 2. nyomkövetés: 17/6 (+32%) 3. lopás: 3/43
4. mászás: 6/8 5. csapdakészítés: 7/72 (+5%) 6. csapdaészlelés: 1/88
7. gyógyítás: 31/45 8. titkosírás: 1/10 9. felderítés: 8/49 (+20%)
10. szörnyidomítás: 1/64 11. teológia: 17/55 (+28%) 12. taumaturgia: 10/80 (+6%)
13. zene: 7/67 14. szörnyismeret: 7/8 15. zárnyitás: 3/23
16. vadászat: 11/7 (+40%) 17. bányászat: 13/49 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
ásol max. 12 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 3 darabot, csak egyszer)
elfogod rambó bogarat (#14) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
sarki róka (#636) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál!
2.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
kőbőr (299)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
az élet forrása (337)
kavicselementál (350)
földmágia (357)
kötélbűvölés (381)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 135 TU szükséges.)
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 11 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.

Összsúly: 59.95 kg Megterheltség: 90%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 110% alatt van.
Még 56 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 drótszőr (#37) 3 fekete gyöngy (#99)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kis bőrpajzs (#45) 5 mákrózsa virág (#56)
1 sallank karom (#128) 1 vashegyű nyíl (#176) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bumeráng (#249) 3 kaja (#2) 4 kaktusztüske (#114)
8 madártoll (#112) 2 mérg. ubuk tüske (#137) 1 mutáns csont (#331)
1 nyu-shuriken (#157) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(120,107) tetememberek (#123), epokitféreg (#147), nekrofun (#173), oltár
(121,108) 49. jellempróba, oltár
(122,109) friss csatamező (#262), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 25. jellempróba, tetemember (#123), zombi (#49), élőholt mágus (#175)
(123,108) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Leah oltár, szent tölgyfa (#393), egy elf férfi
(123,109) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155), oltár, 30. jellempróba, olvasztókemence (#86), érclelőhely, pattanóböde (#145)
(124,109) friss csatamező (#262), oltár, zombi (#49), dögkeselyű (#174), élőholt mágus (#175)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A ganüid mágiafaló 33 % eséllyel dob tl'urlang gömböt, és kapott egy fészket is.
* Az Arénagödörben található szörnyek listája bővült igényeitek alapján.

Üzenet küldése a karakternek