110. forduló, 112. forduló, Arana összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. dec. 11. 9h:25'
EZ A 136. JÁTÉKHETED, 111. FORDULÓD
137. játékheted kezdete: dec. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1505
SZÁMLA : XXXX

ARANA KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,109] koordinátán.
Az 5. napon Alyr Arkhon lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi. Nyilvánvalóan belelépett a csapdádba!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+24 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+130 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+2 kaja.) A lottó 689. hetének nyerőszámai: 3, 6, 2. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku légiós nyomára bukkanj. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. [+3% teo] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a ryuku légiós fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku légiós bal lábát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Vadászkéssel párszor súrolva eltalálod a ryuku légiós testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kissé megkarcolod a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 847 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 248.]

* 1. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 243.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+3% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 238.]

ftv 38 418 felt. tám/véd. varázslat a 38. varázslatot a 418. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

ek 273 7 212 t. energia kisütése: 273 7 212
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 7 VP-nél kevesebb, plusz 12 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+5% teo] [5 pontot használtál fel, van még 233.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 180 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 230.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(99,109) ryuku légiós (#361)

[72,59] Lakott területre érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kissé megkarcolgatod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vadászkéssel néhányszor súrolod a manaelementál testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Varkaudar szablyával néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Vadászkéssel néhányszor meglegyinted a manaelementál jobb oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.) és egy bank (697. épület.).
Eladsz 1 bakkura csizmát 11 aranyért, 1 bronzpajzsot 16 aranyért, 1 darázsszárnyat 4 aranyért, 1 elkarog szőrt 1 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 4 madártollat 4 aranyért, 1 mérg. ubuk dobónyilat 7 aranyért, 1 mocsári penkét 1 aranyért, 1 nektoraf faggyút 3 aranyért, 2 nyu-shurikent 24 aranyért, 1 rövid íjat 8 aranyért.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] [+7% tau] [10 pontot használtál fel, van még 220.]

pbe 450 1670 beraksz a bankba 450 aranyat
Csülök számlájára átutalsz 450 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

pbe 550 4541 beraksz a bankba 550 aranyat
Csuklyás Patkány számlájára átutalsz 550 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

ve 171 1 megveszed a 171. tárgyat 1
Vásároltál 1 rövid kardot. 24 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

ve 138 10 megveszed a 138. tárgyat 10
Vásároltál 10 ubuk dobónyílat. 70 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 220.]

ve 8 1 megveszed a 8. tárgyat 1
Vásároltál 1 szöges bunkót. 15 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

ve 168 5 megveszed a 168. tárgyat 5
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 sullár hólyagot. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

bb 1113 128 434 beraksz a bankba az 1113. tárgyat (128 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 6 varkaudar csontot. Beraksz a bank széfjébe 6 sallank karmot. Beraksz a bank széfjébe 1 bányászcsákányt. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

kf 171 2 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a vadászkést, majd a bal kezedbe veszed a rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

m 6 3 4 mozogsz nyugatra, délkeletre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[99,109] Továbbra is síkságon vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kérődző etra került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+7% teo] Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A lény bűzfelhőt lő rád! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a kérődző etra fejét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz a kérődző etra patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A kérődző etra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 etra hályog. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 14, gyógyulás: 1, összesen: -13 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Találsz egy szent tölgyfát. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.
Összefutsz Alyr Arkhonnal. Egy fekete bőrcsizmát, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy ezoterikus mardel trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy bunthar trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [100,110] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy süvítő rája. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+7% teo] Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával végigmetszed a süvítő rája testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a süvítő rája testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. A süvítő rája farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A süvítő rája összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Eszel valamit. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [100,111] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 196.]

kt 69 5 elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot)
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. [50 pontot használtál fel, van még 146.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[101,112] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [102,113] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [103,114] Síkság, továbbra is csak síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Találsz egy phua-kúpot. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 122.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[104,115] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Ez Valik erdeje.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [105,115] Fák, mindenütt csak fák. Észreveszel egy kék orchideacserjét. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gyilkos tetű. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 28 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+7% teo] Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a gyilkos tetű bal hátsó lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A gyilkos tetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 106.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[106,115] Még mindig az erdőben vagy.

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [107,115] A terep továbbra is ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy karmazsin huhogó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 28 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+7% teo] Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a karmazsin huhogó óriási bibéjét. Kritikus ütés! (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 17 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 huhogó bibét. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 19, gyógyulás: 1, összesen: -18 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy elf kósza házát. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz orvosságos zacskót. (ld. enc.) Felfedeztél egy szent tölgyfát. Nocsak, itt van valami érdekes! Friss gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 90.]

szk 20 keresed a 20. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy mérges pókot. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

kut 70 kutatsz 70 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [70 pontot használtál fel, van még 20.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 15.]

* 2. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Beleraksz 9 vizet. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 9 gyenge mérget találsz. (Nincs mibe rakni 9 gyenge mérget.) [3 pontot használtál fel, van még 12.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 4, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a spagulár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 12 pontod maradt, ebből a következő körre 12 pontot vihetsz át. Kapsz még 252 pontot. A következő körben tehát 264 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELF KÓSZA HÁZA (681. TEREPTÁRGY)
Ahogy az erdőben sétálsz, egyszercsak megpillantasz valamit az egyik fa tetején. Igen, semmi kétség, egy házikó, méghozzá igencsak takaros! Kíváncsian járkálsz körbe, és már épp nekilátnál, hogy felmászol, amikor egy kötélhágcsón egyszercsak lehuppan melléd egy zöldbe öltözött elf. Terepszínű ruhája szinte észrevehetetlenné teszi, ahogy mozdulatlanul áll. Vállán hosszú íj van átvetve, kezében vadásztőrt tart. A fegyverek óvatosságát jelzik, de azért udvariasan szólít meg.
- Üdv, kalandor, mi járatban itt, az erdő mélyén?
- Izé... csak sétálok... - az elf elmosolyodik bizalmatlanságodon, majd biccent.
- Sétálgass csak nyugodtan! De látom, nem vagy túl jó bőrben! Szívesen készítek neked orvosságos zacskót, persze a hozzávalókról neked kell gondoskodnod. - biccentesz.
[Figyelem: a küldetést bármely elf kósza házban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]

ORVOSSÁGOS ZACSKÓ (682. TÁRGY)
Végre egy szakavatott gyógyító által összeállított orvosi segédcsomag! Ezt a finom illatú mágikus füveket tartalmazó zacskót az elf kósza állítja össze, a hozzávalók: sámán erszény, 5 liumbe hajtás, 3 rakolits por, és egy mákrózsa. Ha mindent összeszedtél, keresd fel újra az elf kószát, add át neki ezeket a tárgyakat, és megkapod az orvosságos zacskót! (Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 682 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért.) A zacskót KF-elned nem kell, automatikusan használod a továbbiakban: minden GY parancsod 33%-kal hatékonyabb lesz ezután.

KARAKTERLAP

Arana, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran bíborosa vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 111. fordulód.

Erő: 24 (26) Szint: 18 Merészség: 5/1 Magasság: 108 cm
IQ: 25 Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 111/113 év
Egészség: 15 (17) Életpont: 286/205 Jellem: semleges (-5) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (28) Varázspont: 555/390 Pénz: 247 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/3 EFejl: 27
Eddig összesen 775 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2787 TP-t kaptál. Jelenleg 311260 TP-d van. A következő szinthez még 28740 TP szükséges. Trófeáid: Földrengető, varkaudar íjász, ekharion bébi. A 94. fordulódban 1218 arany került a bankszámládra. 1425 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 vágófegyverek: 24/54 (+3%) ütőfegyverek: 4/98
dobófegyverek: 22/50 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: kőkalapács (#13) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/19 2. nyomkövetés: 36/29 (+28%) 3. mászás: 7/25 (+2%)
4. csapdakészítés: 11/46 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/14 6. gyógyítás: 1/63
7. titkosírás: 1/60 8. felderítés: 11/37 (+70%) 9. szörnyidomítás: 5/41
10. teológia: 16/34 (+40%) 11. taumaturgia: 41/44 (+7%) 12. szerencsejáték: 1/84
13. versengés: 3/79 14. zene: 6/46 15. szörnyismeret: 11/24 (+30%)
16. zárnyitás: 1/0 17. vadászat: 1/53 18. bányászat: 6/55
19. főzés: 5/64 (+16%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
kutatsz max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szutykos remák (#191), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
fémbontó szójer (#150), varkaudar bajnok (#190), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +11 vp 2 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176)
villámcsapás (#50) >> orgoró (#170) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet!
2.) Remélem, nem fordult meg a fejedben világi vagyon felhalmozása. Semmisíts meg oltáromnál 200 darabot a kapzsi Fairlight aranyaiból!
3.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1059 arany (#50) 1 bakkura csizma (#96) 1 bányászcsákány (#434)
1 bronzpajzs (#89) 1 darázsszárny (#652) 1 elkarog szőr (#665)
10 kaja (#2) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 4 madártoll (#112)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mocsári penke (#148) 1 nektoraf faggyú (#667)
2 nyu-shuriken (#157) 1 rövid íj (#107) 6 sallank karom (#128)
6 varkaudar csont (#1113)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 etra hályog (#712) 1 huhogó bibe (#332) 1 rövid kard (#171)
1 sullár hólyag (#168) 5 szárnyas hernyó (#69) 1 szöges bunkó (#8)
10 ubuk dobónyíl (#138) 13 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,109) ryuku légiós (#361), kérődző etra (#368), Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), Alyr Arkhon (5997. kalandozó)
(100,110) süvítő rája (#113), Raia oltár, 25. jellempróba
(100,111) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár
(101,112) tavacska
(102,113) 35. jellempróba
(103,114) gumifa (#38), tavacska, phua-kúp (#372), 44. jellempróba
(105,115) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), gyilkos tetű (#116)
(107,115) karmazsin huhogó (#185), Leah rúnaköve, elf kósza háza (#681), szent tölgyfa (#393)

Üzenet küldése a karakternek