10. forduló, 12. forduló, Kömörc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. júl. 28. 19h:06'
EZ A 435. JÁTÉKHETED, 11. FORDULÓD
436. játékheted kezdete: aug. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5920
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 5

KÖMÖRC KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [17,-6] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 2. pontnál.
Zúgás, tompa dübörgés kél füledben - eljött a dagály ideje. A vér tengere kiemelkedik medréből, erővel töltve fel az üres kelyheket. Magadhoz térsz álomtalan álmodból, és utadra indulsz. Tudod, ha harcot hoz is az éj, végén mindig megtelik a kehely (a tested) a tenger erejével. Aztán mielőtt eljő a hajnal, s az apállyal visszahúzódik magába, összegyűjti a kelyhek gyümölcsét; téged pedig újra magával ragad a halálos álom...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.)

* 1. KP: le 2438 0 0 leveszed/lerakod a 2438. tárgyat
Elteszed az arany éjmedált. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

tf 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nem adtad meg a második paramétert (hány TVP-t akarsz elkölteni). [0 pontot használtál fel, van még 150.]

lm 1 mozogsz 1
Visszatérsz a kijárathoz, és elhagyod a sötét odút. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
[5 pontot használtál fel, van még 145.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 137.]

m 6 mozogsz nyugatra
[16,-6] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy vadász tatu nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász tatu fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bunkósbotot a másikra rontasz. Bunkósbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadász tatu bal első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A vadász tatu néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 127.]

kt 5 elkészíted az 5. tárgyat
Begyűjtöttél 1 bunkót. [6 pontot használtál fel, van még 121.]

kt 8 elkészíted a 8. tárgyat
Legyártottál 1 szöges bunkót. [16 pontot használtál fel, van még 105.]

kf 8 kézbeveszed/felveszed a 8. tárgyat
Az a fegyver nem használható balkézben! (Ha mindenképp bal kézbe akarod venni, a KF <fegyver> 2 parancsot add ki, de támadni nem fogsz vele.) [0 pontot használtál fel, van még 105.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[15,-5] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy óriás sáska közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja az óriás sáska testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bunkósbotot a másikra ugrasz. Bunkósbottal gyilkos csapást mérve bezúzod az óriás sáska csáprágóját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az óriás sáska csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [14,-4] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy evaporőr. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Nem találtad el. Megmarkolva a bunkósbotot a másikra támadsz. Bunkósbottal eltalálod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Nem találtad el! Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő).

(Továbbmész...) [13,-3] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gitonga. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a gitonga fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Bunkósbottal megcsapod a gitonga hosszú nyakát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gitonga belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gitonga testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csőrével a gitonga belemar kézfejedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A gitonga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 madártollat. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Hoppsz, egy quwarg! (ld. enc.) Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 75.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 67.]

m 6 mozogsz nyugatra
[12,-3] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tigroszlán került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tigroszlán jobb első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bunkósbotot ellenfeledre rontasz. Bunkósbottal többször kegyetlenül megütöd a tigroszlán pöttyös testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A tigroszlán többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tigroszlán, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 tigroszlán fogat. 45 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy tanya (534. épület.).
Összeakadsz Blagomillal. Egy bőrpáncélt visel. Felszerelését egy sünmedve trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[10 pontot használtál fel, van még 57.]

be 534 bemész az 534. épületbe
Közelebb mész a fő tanyaépülethez. Egy gazda siet elő. Kezében vasvilla, mutatva a gazda bizalmatlanságát. Aztán, látva, hogy ki is vagy, arca megenyhül, és üdvözöl Téged. Beszélgetni kezdtek. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben.
- Nagyon örülök, hogy vannak ilyen bátor és segítőkész kalandozók is, mint Te! - veregeti meg a vállad. [30 tapasztalati pontot kaptál. (+2 jóság.)] Elbúcsúzol a gazdától, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 52.]

m 5 5 2 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, keletre
[11,-2] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Észreveszel egy mély kutat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy sérült sörényes ubuk nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a sörényes ubuk farkát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Bunkósbottal gyengén megütöd a sörényes ubuk testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal csak érinted a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+10 életerő.) Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szárnyas gömböc. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vad csatakiáltással, felemelve a bunkósbotot ellenfeledre támadsz. Bunkósbottal iszonyatosan megcsapod a szárnyas gömböc fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a szárnyas gömböc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [10,-1] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [50 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: kf 2438 0 0 kézbeveszed/felveszed a 2438. tárgyat
A ruhádra illeszted az arany éjmedált. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 148 pontot. A következő körben tehát 148 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARGOK
A quwarg alig egy ujjnyi, repülni nem tudó rovar. Amikor látsz egyet, mindig úgy véled, hogy szánalmas, nyomorult teremtmény, amelyről azt sem tudod elképzelni, hogy hogyan képes néhány hétnél tovább életben maradni. De aztán eszedbe jut, hogy milyen veszélyt jelenthet, ha ez a kártékony, mindent megzabáló állat elszaporodik. Ha a több millió, falkába verődött, kiéhezett quwarg elindul, felzabál mindent, ami az útjába kerül. Szerencsére erre aránylag ritkán kerül sor, mert minden öntudatos kalandozó irtja őket. A városok ún. quwarg-árkokkal, mély és vízzel feltöltött árkokkal védekeznek a rajzás ellen. A quwargnak nincs sorszáma, mint ahogy a természetben előforduló többi jelentéktelen biológiai szélhámosságnak sincsen. Ha látsz egyet, egyszerűen csak eltaposod, nem is érdemel több figyelmet a Túlélők Földjének egy kalandozójától.

KARAKTERLAP

Kömörc, egy tüsi ősz hajú, kék szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Ez a 11. fordulód.

Erő: 16 Szint: 5 Merészség: 6/1 Magasság: 113 cm
IQ: 9 Támadás: 4 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 9 Védekezés: 2 Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 17 Életpont: 157/61 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 2
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 1 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 40 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 133 TP-t kaptál. Jelenleg 731 TP-d van. A következő szinthez még 269 TP szükséges. Trófeád: sünmedve.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 ütőfegyverek: 5 (+1) dobófegyverek: 3

25,93 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 32

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 671 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 1 3. gyógyítás: 5
4. szörnyismeret: 2 5. vadászat: 1 6. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51)
Fegyverek és lövedékek
1 * bunkósbot (#9) 1 csontszablya (#64) 1 kőkalapács (#13)
4 kőkés (#6) 1 szöges bunkó (#8)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany éjmedál (#2438)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 deus ex machina (#1) 2 fáklya (#36)
8 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
Löttyök és porok, tartóstul
1 vizestömlő (#3) [benne 20 korty víz (#27), fér még: 0]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 drótszőr (#37) 1 kavadu lebeny (#24) 1 királygyík bőr (#44)
3 madártoll (#112) 2 móri gyümölcs (#116) 1 óndarab (#85)
3 ormánygőte csont (#21) 4 smirglilevél (#29) 4 sünmedve tüske (#14)
7 tigroszlán fog (#63) 1 tükör (#43) 1 vadász tatu bőr (#15)
2 varányszem (#30)

Összsúly: 27.23 kg Megterheltség: 64%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 122 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 dárda (#10) 12 sünmedve tüske (#14)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 madártoll (#112) 1 óndarab (#85) 1 szöges bunkó (#8)
7 tigroszlán fog (#63) 1 vadász tatu bőr (#15) 20 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
-7
-6
-5
-4
-3
-2
-1
0
(10,-1) mély kút (#93)
(11,-2) mély kút (#93), sörényes ubuk (#89), szárnyas gömböc (#12)
(12,-3) tanya (#534), 25. jellempróba, tigroszlán (#43), Blagomil (1749. kalandozó)
(13,-3) gitonga (#76), oltár
(14,-4) evaporőr (#69), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(15,-5) óriás sáska (#27)
(16,-6) vadász tatu (#10)
(17,-6) a 4. labirintus bejárata

Üzenet küldése a karakternek