108. forduló, 110. forduló, Galira összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. okt. 21. 14h:44'
EZ A 377. JÁTÉKHETED, 109. FORDULÓD
378. játékheted kezdete: okt. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5845
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

GALIRA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [45,88] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 10 fáklyát (80 arany kikiáltási áron), 4 ekharion dárdát (721 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 bozontfonatot (4500 arany). Átveszed a sikeresen eladott 3 ekharion dárda (eladási ár: 481 arany, ebből a kezelési költség: 38 arany) ellenértékét.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+165 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+90 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+2 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

hh 305 305 1133 használod a 305. tárgyat a 305. tárgyat az 1133. tárgyat
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [1 pontot használtál fel, van még 289. Kapsz 1 VP-t.]
Összetörsz 1 varázskövet. (+60 varázspont.) [1 pontot használtál fel, van még 288.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy vaspánt elkészítéséhez. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 267.]

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 267.]

v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 262. Kapsz 5 VP-t.]

v 78 0 0 elmormolod a 78. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 257. Kapsz 5 VP-t.]

v 16 0 0 elmormolod a 16. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a csábmosoly varázslatot! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 252. Kapsz 5 VP-t.]

v 182 0 0 elmormolod a 182. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 247. Kapsz 5 VP-t.]

h 1271 1905 0 használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy tátika bibét ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 242. Kapsz 5 VP-t.]

hh 1100 1269 1253 használod az 1100. tárgyat az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [1 pontot használtál fel, van még 241. Kapsz 1 VP-t.]
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Átok! Bőröd ráncosodni kezdett. Öregedtél 1 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 237. Kapsz 4 VP-t.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +56 max. életerő, +56 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 231. Kapsz 6 VP-t.]

v 57 0 0 elmormolod az 57. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a lélek védelme varázslatot! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 231.]

h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 236.]

* 2. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 241.]

* 3. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 246.]

* 4. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 251.]

* 5. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 256.]

h 1167 6 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom omlós szerencsemassza készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Máris megérzed a kincsek bódító szagát a levegőben! 685 tapasztalati pontot kaptál. [9 pontot használtál fel, van még 247. Kapsz 9 VP-t.]

kf 1563 kézbeveszed/felveszed az 1563. tárgyat
A fejedre teszed a bozontfonatot. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

hh 248 248 248 használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-56 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve auratranszformáció. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+13 max. pszi pont.) [6 pontot használtál fel, van még 241. Kapsz 6 VP-t.]
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-61 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [6 pontot használtál fel, van még 235. Kapsz 6 VP-t.]
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-64 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [6 pontot használtál fel, van még 229. Kapsz 6 VP-t.]

hh 248 313 248 használod a 248. tárgyat a 313. tárgyat a 248. tárgyat
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-60 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! [6 pontot használtál fel, van még 223. Kapsz 6 VP-t.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +208 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 222. Kapsz 1 VP-t.]
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-65 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-regeneráció. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+13 max. pszi pont.) [6 pontot használtál fel, van még 216. Kapsz 6 VP-t.]

hh 248 248 313 használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 313. tárgyat
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-68 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! [6 pontot használtál fel, van még 210. Kapsz 6 VP-t.]
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-57 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [6 pontot használtál fel, van még 204. Kapsz 4 VP-t.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +215 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 203.]

hh 248 248 248 használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-57 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! [6 pontot használtál fel, van még 197.]
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-64 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve felejtés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+13 max. pszi pont.) [6 pontot használtál fel, van még 191.]
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-66 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [6 pontot használtál fel, van még 185.]

bb 305 150 beraksz a bankba a 305. tárgyat (150 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 150 varázskövet. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

bb 150 40 beraksz a bankba a 150. tárgyat (40 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 40 szent jogart. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

kt 22 12 elkészíted a 22. tárgyat (12 darabot)
Begyűjtöttél 12 tüskét. [Rahn ékkő:] 1 173 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. Húh, annyira elmélyültél az alkotás pillanatában, hogy majdnem meglepett a semmiből előbukkanó ekharion. Na, ez se lesz barátságos találkozó!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Semmi eredménye! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Megmarkolva a mithril kardot ellenfeledre támadsz. Mithril karddal párszor kilyukasztod az ekharion jobb lábát. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az ekharion testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az ekharion csapása elől. Az ekharion fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az ekharion összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 34 aranyat. 3 582 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Átkutatod a legyőzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 1 sáfrányport. Már azt hitted, hogy győztél, de újabb ellenfél jelenik meg. Ezúttal egy fagyelementál akarja megkaparintani az éppen elkészített tárgyadat.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a fagyelementál jéghideg testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (16 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Mithril karddal többször mélyen végigmetszed a fagyelementál fejét. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a fagyelementál testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A fagyelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 716 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

A legyőzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 1 boszorkánykendőt. Ja, és van itt még egy kis káoszrelikvia is. Ellenfeled legyőzése után még felsóhajtani sincs időd, máris megjelenik a következő, egy elit gárdista. Ez is a tárgyadra pályázik!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 15 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az elit gárdista páncélozott testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mithril kardot ellenfeledre rohansz. Mithril karddal többször mélyen végigmetszed az elit gárdista fejét. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az elit gárdista bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: az elit gárdista vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Nocsak, van itt valami! Ez a szörny már kirabolt valakit, mert "kincset" találsz nála. Elteszel 1 sáfrányport. Siker! Elűzted a rabló szörnyeket! A tulajdonod - és az életed is - biztonságban van. Egy ideig... [12 pontot használtál fel, van még 173. Kapsz 12 VP-t.]

kt 554 2 elkészíted az 554. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 tünde nyilat. [Rahn ékkő:] 1 173 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. Alighogy készen vagy, egy ellenfél bukkan fel a semmiből. Nyilvánvalóan rabolni akar, de te ezt nem hagyod. Azonosítod a rablót, ez egy óriásféreg.

Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Meglengetve a mithril kardot a másikra rontasz. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriásféreg bal oldalát. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod az óriásféreg farkát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az óriásféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriásféreg testét. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az óriásféreg ízelt testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az óriásféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 3 948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 469, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A legyőzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 1 titanitdukátot. Már azt hitted, hogy győztél, de újabb ellenfél jelenik meg. Ezúttal egy elit gárdista akarja megkaparintani az éppen elkészített tárgyadat.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 18 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az elit gárdista páncélozott testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod az elit gárdista páncélozott testét. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az elit gárdista fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az elit gárdista fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az elit gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Nocsak, van itt valami! Ez a szörny már kirabolt valakit, mert "kincset" találsz nála. Elteszel 1 tapasztalatkövet. Ah, nem hagynak nyugodtan ténykedni! Most egy óriásféreg próbálja elrabolni tőled munkád gyümölcsét.

Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Marokra fogva a mithril kardot a másikra rontasz. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod az óriásféreg testét. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod az óriásféreg testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod az óriásféreg ízelt testét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az óriásféreg jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az óriásféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 3 948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

A legyőzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 1 ómatériát. Hohó, találsz egy kis káoszrelikviát is. Egy ideig még harci készültségben vársz, de nem jön több ellenfél. Ezúttal megvédted a tulajdonodat. [12 pontot használtál fel, van még 161. Kapsz 12 VP-t.]

v 181 74 58 elmormolod a 181. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

44 45 46
87
88
89
(45,88) a 28. labirintus bejárata, ekharion (#232), fagyelementál (#644), elit gárdista (#266), óriásféreg (#171)

[74,58] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 151. Kapsz 10 VP-t.]

be 709 138 213 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] és egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell.] varázslat! Hirtelen megszáll egy érzés, hogy valami gonosz dolgot cselekedtél. Az Ördögi Körön belül folyó szentségtelen rituálék a te tisztaságod is beszennyezték. (+1 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 146. Kapsz 5 VP-t.]

m 3 7 mozogsz délkeletre, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[45,88] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy mérges pók. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a mérges pók testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a mérges pók egyik lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A mérges pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mínosz-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [44,87] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szekérkaravánt. Délkeletre tart. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy uzbány. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az uzbány testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod az uzbány bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 126. Kapsz 20 VP-t.]

be 1215 6 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A bakon ülő nyurga elf fickó bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván délkeletre indul.
3 mérföld megtétele után (bozótos területen): van itt egy mínosz-kúp; 6 mérföld zötykölődés után (síkságon): néhány kaffogó hebrencs bukkan fel, majd a másik irányba továbbindulnak; van itt egy tűzrakó hely.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [12 pontot használtál fel, van még 114. Kapsz 12 VP-t.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED

43 44 45 46
86
87
88
89
(44,87) 25. jellempróba, délkeletre tartó szekérkaraván (#1215), uzbány (#102)
(45,88) a 28. labirintus bejárata, ekharion (#232), fagyelementál (#644), elit gárdista (#266), óriásféreg (#171), mérges pók (#20), mínosz-kúp (#178), egy ismeretlen isten rúnaköve, Raia oltár

[50,93] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy mérges pók. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a mérges pók szőrös testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a mérges pók testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 114.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[49,94] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút mélyén félhomály honol. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy topránypolip!

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a topránypolip testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a topránypolip testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a topránypolip száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Varázstárgyad még egy szörnyet haragít rád. Egy topránypolip!

Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a topránypolip kocsányos fejét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A topránypolip csápol, de mindhiába. A topránypolip összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy százfogú!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a százfogú testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A százfogú feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kút üres. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy szárnyas gömböc. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [48,95] Továbbra is síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sörényes ubuk. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a sörényes ubuk jobb első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sörényes ubuk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [47,96] Szűnni nem akar a zöld síkság. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megosztod a tazunkarókával az élelmiszerkészletedet. Egy hálás pillantás biztosítja számodra, hogy a természet barátjának számítasz. (+2 jóság.)
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy mély kút van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy evaporőr közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az evaporőr testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az evaporőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) [29 pontot használtál fel, van még 85. Kapsz 29 VP-t.]

hh 313 248 248 használod a 313. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +187 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 84. Kapsz 1 VP-t.]
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-61 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! [6 pontot használtál fel, van még 78. Kapsz 6 VP-t.]
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-55 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! [6 pontot használtál fel, van még 72. Kapsz 6 VP-t.]

kt 114 4 elkészíted a 114. tárgyat (4 darabot)
Begyűjtöttél 4 kaktusztüskét. [Rahn ékkő:] 1 173 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. Éppen befejezed az alkotást, amikor a semmiből egy szörny materializálódik előtted. Nem kérdés, hogy a készítményedre pályázik. Ellenfeled egy zoloboo törzsfő.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a zoloboo törzsfő jobb lábát. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mithril kardot a másikra támadsz. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zoloboo törzsfő fekete testét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a zoloboo törzsfő testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 30 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 8 mérg. ubuk dobónyilat. 3 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Átkutatod a legyőzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 2 vízionár szemet. Hohó, találsz egy kis káoszrelikviát is. Még nincs vége! Ezúttal egy zoloboo törzsfő készül kirabolni!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo törzsfő csontos karját. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mithril kardot ellenfeledre rontasz. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zoloboo törzsfő csontos karját. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a zoloboo törzsfő nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A zoloboo törzsfő karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 30 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 9 mérg. ubuk dobónyilat. 3 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Nocsak, van itt valami! Ez a szörny már kirabolt valakit, mert "kincset" találsz nála. Elteszel 2 sámán gyógykenőcsöt. Hohó, találsz egy kis káoszrelikviát is. Ellenfeled legyőzése után még felsóhajtani sincs időd, máris megjelenik a következő, egy jégtroll. Ez is a tárgyadra pályázik!

Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a jégtroll jobb karját. (5 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (24 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a mithril kardot ellenfeledre támadsz. Mithril karddal párszor kilyukasztod a jégtroll fejét. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a jégtroll testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A jégtroll mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a jégtroll fejét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a jégtroll jobb karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A jégtroll mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-14 életpont)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 2 761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Átkutatod a legyőzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 1 ómatériát. Ja, és van itt még egy kis káoszrelikvia is. Siker! Elűzted a rabló szörnyeket! A tulajdonod - és az életed is - biztonságban van. Egy ideig... [12 pontot használtál fel, van még 60. Kapsz 12 VP-t.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[46,97] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy alpesi tehén. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Odalent félhomály van. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy topránypolip!

Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a topránypolip puha testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a topránypolip testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a topránypolip száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Relikviád felpulzál, egy szörny ugrik elő egy sötét sarokból! Egy mérges nyukmár!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a mérges nyukmár bal oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a mérges nyukmár jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Karmaival a mérges nyukmár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a mérges nyukmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy mérges nyukmár!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a mérges nyukmár bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Karmaival a mérges nyukmár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a mérges nyukmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 9 aranyat. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [45,98] Lakott területre érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is a király adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt erődítményt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Éljen Chara-din, Ghalla megmentője pusztuljon a világ! Csibirka " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Susogó testvérem, egy hétig vártam rád hiába! Ámon-sas "

(Továbbmész...) [44,98] Még mindig a városban vagy. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Oldalt pillantva, meglátsz egy sörsátrat. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Leah hithű követője! Állj közénk, az egyesült ÖRDÖGI KÖR-be. TOUR-MIX. " Épületeket látsz: egy városháza (Gatin) (540. épület.), egy vegyesbolt (541. épület.), egy fegyverbolt (542. épület.) és egy fogadó a Vak Orgoróhoz. (609. épület.).
Eladsz 3 csontszablyát 6 aranyért, 1 csontszuronyt 2 aranyért, 2 evaporőr hájat 10 aranyért, 2 jégszivet 30 aranyért, 1 magszim belet 5 aranyért, 25 mérg. ubuk dobónyilat 175 aranyért, 1 ormánygőte csontot 3 aranyért, 9 rézgolyót 9 aranyért, 1 rézkulcsot 6 aranyért, 1 varkaudar csontot 4 aranyért, 2 vízionár szemet 6 aranyért, 6 ubuk tüskét 6 aranyért.
Összefutsz Vidám Gorkával. Fairlight híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy örökkéval. rubinját és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű.
(Csábmosoly.) Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összeakadsz Hozsival. Raia követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy nap szimbólumot, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea ékesíti. Bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, ő is a jó oldalhoz tartozik.
(Csábmosoly.) Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " [29 pontot használtál fel, van még 31. Kapsz 29 VP-t.]

kt 7 1 elkészíted a 7. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 kőhegyű lándzsát. [Rahn ékkő:] 1 173 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. Húh, annyira elmélyültél az alkotás pillanatában, hogy majdnem meglepett a semmiből előbukkanó zoloboo törzsfő. Na, ez se lesz barátságos találkozó!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo törzsfő bal lábát. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zoloboo törzsfő testét. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a zoloboo törzsfő csontos karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A zoloboo törzsfő karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 31 életpontot vesztettél. A zoloboo törzsfő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 9 mérg. ubuk dobónyilat. 3 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Nocsak, van itt valami! Ez a szörny már kirabolt valakit, mert "kincset" találsz nála. Elteszel 5 tintát. Ellenfeled legyőzése után még felsóhajtani sincs időd, máris megjelenik a következő, egy fagyelementál. Ez is a tárgyadra pályázik!

Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a fagyelementál fejét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (19 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a mithril kardot ellenfeledre ugrasz. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod a fagyelementál testét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a fagyelementál jéghideg testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápjaival a fagyelementál lecsap a bal karodra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A fagyelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 716 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

A legyőzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 1 boszorkánykendőt. Ah, nem hagynak nyugodtan ténykedni! Most egy zoloboo törzsfő próbálja elrabolni tőled munkád gyümölcsét.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a zoloboo törzsfő testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mithril kardot a másikra rohansz. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zoloboo törzsfő testét. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a zoloboo törzsfő bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a zoloboo törzsfő karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 30 életpontot vesztettél. A zoloboo törzsfő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 8 mérg. ubuk dobónyilat. 3 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Átkutatod a legyőzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 1 ómatériát. Egy ideig még harci készültségben vársz, de nem jön több ellenfél. Ezúttal megvédted a tulajdonodat. [12 pontot használtál fel, van még 19. Kapsz 12 VP-t.]

szk 132 keresed a 132. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy sötét gnómot. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 14. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. BP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 19.]

* 3. BP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 24.]

* 4. BP: ek 215 20 0 t. energia kisütése: 215 20
120 varázspont felhasználásával előállítasz 10 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

* 5. BP: ef 20 0 0 energia fejlesztése 20
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] A befejezéshez még 187 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 4. Kapsz 20 VP-t.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 2 tátika bibét. Elmúlik az üstben főzött étel hatása. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-56 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 4, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mutáns pók. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 250 pontot. A következő körben tehát 254 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BOZONTFONAT (1563. TÁRGY)
Ez a terjedelmes, gubancos, számtalan fonatból álló bozont komoly varázserőt áraszt magából, ezt már az első pillanatban érzékeled. Gyorsan rájössz arra is, hogy ez a tárgy nem is tartozik szervesen az imént legyőzött neves lény fejéhez, ő is csupán törzsi díszként, vagy varázsereje miatt hordta azt. Most, hogy megszerezted a bozontfonatot, saját hajadhoz, illetve sisakodhoz rögzítheted (KF 1563). Amennyiben ezt teszed, +3 erőt és -2 IQ-t kapsz. (Ha már van sisak a fejeden, a bozontfonatot mellé KFelheted.)

VASPÁNT (1241. TÁRGY)
A bonyolultabb szerkezetek összerakásához, összeillesztéshez sokszor szükség lehet ilyesmi illesztékre, vaspántra. Ez valójában egy egyszerű, hajlított vasdarab. Elkészítése nem különösebben nehéz, 4 TVP-nyi idő alatt megvan: 4 vasérc, és 2 darab pirkittel felfűtött vaskohó kell hozzá. Ha ilyesmire vállalkozol, legyen nálad kőkalapács, és a KT 1241 parancsot add ki.

AURATRANSZFORMÁCIÓ (65. PSZI KÉPESSÉG)
Mostantól komoly mennyiségű pszi-energia felhasználásával képes vagy saját aurád formálására! Ehhez a P 65 parancsot kell kiadnod. Ha a jó irányba akarod aurádat transzformálni, akkor 2. paraméternek 1-et, ha a sötét út felé, akkor 2-t írjál. Mindez 10 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Amíg pszi szakértelmed alacsony, egy auratranszformációval csak egy jellempontot tudsz szerezni.

PSZI-REGENERÁCIÓ (66. PSZI KÉPESSÉG)
A pszi-regeneráció egy igen hasznos képesség, amellyel a környéken tartózkodó kalandozók életenergiájának egy részét saját sebeid regenerálására fordíthatod. A P 66 parancs kiadásakor a veled azonos mezőn levő összes kalandozó elveszíti aktuális életpontjainak 5-10%-át (pszi szakértelmedtől függ, hogy mennyit), és az így nyert összes életpontot te megkapod (de nem mehetsz max. életerő fölé). Ennek a képességnek a használata 12 pszi pontba kerül. Főként frekventált helyeken (város, varázslóház, stb.) érdemes alkalmazni. Labirintusokban nem használhatod, bár elszívhatod labirintusban tartózkodók életenergiáját is. Nagyon vigyázz, hogy mikor használod e képességet, ugyanis mindenki tudni fogja, hogy te voltál!

FELEJTÉS (68. PSZI KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet a P 68 <kalandozó/faj/vallás/KT> paranccsal, 5 TVP-ért és 5 pszi pontért használhatod. (Vallásnál 991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight.) A felejtés inaktívan lapul mindaddig, amíg a megadott kalandozóval/fajjal össze nem futsz. Ekkor a pszi működésbe lép, és ellenfeled elfelejti 1.) hogyan nézel ki te (vagyis kalandozószámodat nem használhatja parancsainak paramétereként), 2.) törlődnek feltételes parancsai (azok, amelyek a Feltételes Parancsok alatt vannak felsorolva, tehát nem tartozik ide pl. a Feltételes Lőfegyverhasználat). A támadás nem sikerül, ha ellenfeled megdobja mentális mentődobását. Mivel egyszerre csak egy mentális trükk alkalmazható egy találkozás folyamán, ha ellenfeledre egy másik inaktív pszi/varázslat is aktiválódik előbb, akkor a felejtés nem hajtódik végre. Mivel a felejtés némi mentális előkészületet igényel, csak akkor tudod alkalmazni, ha te lépsz rá egy kalandozó táborára, fordítva nem.

KARAKTERLAP

Galira, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű elf nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios ministránsa vagy. Az Akryoni varázslórend (#9179) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 109. fordulód.

Erő: 21 (36) Szint: 27 Merészség: 10/5 Magasság: 142 cm
IQ: 32 (54) Támadás: 51 Agresszió: 4 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 20 (29) Védekezés: 60 Menekülés: 30 % Életkor: 146/160 év
Egészség: 28 (37) Életpont: 562/237 Jellem: jó (150) Tul. pont: 33
Szerencse: 32 (52) Varázspont: 974/774 Pénz: 73711 arany Kép. pont: 21
Tudatpont: 70/40 Pszi pont: 51/49 EFejl: 38
Eddig összesen 2085 szörnyet (25 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 46 701 TP-t kaptál. Jelenleg 2 113 388 TP-d van. A következő szinthez még 186 612 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, ongóliant, Ek'Hor. A 76. fordulódban 33076 arany került a bankszámládra. 35914 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 21 vágófegyverek: 30 ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 28

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (500%) << mithril kard (#575) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -16.); tünde nyíl (#554) (17 -21.); ezüsttollú nyíl (#363) (22 -25.); ében nyílvessző (#848) (26 -); ében nyílvessző (#848) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
44,98 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 118

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1356 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 22 3. mászás: 15
4. csapdakészítés: 25 5. csapdaészlelés: 16 6. gyógyítás: 3
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 8 9. szörnyidomítás: 6
10. teológia: 27 11. taumaturgia: 51 12. szerencsejáték: 3
13. versengés: 1 14. zene: 6 15. szörnyismeret: 11
16. pszi: 4 (+3) 17. zárnyitás: 13 18. vadászat: 4
19. bányászat: 12 20. testépítés: 6 21. főzés: 11

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 90
6. regeneráció: 3 10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 90 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot, csak egyszer)
mászol max. 90 TVP-ért
vásárolsz szent jogart (#150) (max. 100 darabot ), manakristályt (#500) (max. 100 darabot ), rákfatty váladékot (#333) (max. 70 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot ), tüskét (#22) (max. 80 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), remák szivet (#264) (max. 100 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
gonoszok (#988), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), inváziós ellenfelek (#9089), armageddont lövő lények (#9099)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP)
csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) halálkapu (#126) feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26)
láth. észlelése (#78) csábmosoly (#16) Symulf rúnája (#182) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127) a lélek védelme (#57) fürkésző szemek (#213)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
gyóntatás (#56), mágiatörés (#35), vakító fény (#43), gigaököl (#49)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), örvénykerítés (#42), varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) villámcsapás (#50) >> halálos morf (#7618)
villámcsapás (#50) >> harcias morf (#7619) villámcsapás (#50) >> brutális morf (#7620)
villámcsapás (#50) >> lomha morf (#7621) villámcsapás (#50) >> védelmező morf (#7622)
villámcsapás (#50) >> mágiamorfáló (#7623) villámcsapás (#50) >> domináns morf (#7624)
villámcsapás (#50) >> éltető morf (#7625) villámcsapás (#50) >> változatos morf (#7626)
háló (#186) >> tűzfőnix (#215) villámcsapás (#50) >> 20. szintű lényekre
háló (#186) >> kronokukac (#285) háló (#186) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! (teljesítve)
2.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 2)
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 20, 25, 27, 28, 30, 31, 32, 37, 38, 39, 40, 43, 44, 54, 72, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 9, 14, 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 924, az összesen kapott pontszám: 99175.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 143. Szerzett pont: 19341. Beállított erő: 0 Összpont: 19341

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: hh 305 305 1133, v 224, v 26, v 78, v 16, v 182, h 1271 1905, hh 1100 1269 1253, v 57, h 211.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
a hatalom rúnája (215)
fejleszt.gyümölcse (292)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 acéltű (#334) 1 bot (#4) 1 csillezsályalevél (#1253)
3 csontszablya (#64) 1 csontszurony (#12) 1 dözmöng szív (#122)
1 evaporőr háj (#105) 3 fekete gyöngy (#99) 1 fűszerkeverék (#1170)
3 gyógykenőcs (#313) 5 isteni könnycsepp (#260) 1 jégszív (#282)
1 kőkés (#6) 2 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
1 mocsári penke (#148) 1 ormánygőte csont (#21) 12 pszi kő (#248)
1 quwarg tojás (#360) 1 remák szív (#264) 9 rézgolyó (#343)
1 rézkulcs (#75) 5 sáfránypor (#211) 40 szent jogar (#150)
2 tátika bibe (#1905) 152 varázskő (#305) 1 varkaudar csont (#1113)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
188 arany (#50) 2 boszorkánykendő (#1697) 16 gyenge méreg (#26)
28 kaja (#2) 4 kaktusztüske (#114) 5 kis káoszrelivkia (#2643)
1 kőhegyű lándzsa (#7) 9 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 3 ómatéria (#2642)
2 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 tapasztalatkő (#975) 5 tinta (#101)
1 titanitdukát (#1480) 1 tünde nyíl (#554) 12 tüske (#22)
1 uzbány csőr (#169)

AKRYONI VARÁZSLÓREND (9179. Kt)

jelentés a csoportvezető (Galira) részére

Jelentés kelte: 2021. okt. 21.
Az új KT képesség kifejlesztéséhez még 187 TU szükséges.
Események 2021. okt. 20. óta:
Semmi említésre méltó.

TAGOK LISTÁJA


Az EF oszlop alatt az látható, hogy 2021/10/13 után ki mennyi TU-t rakott a fejlesztés alatt álló képességbe.

# tag neve MXTU TU X,Y FKÉR utolsó lépés EF jellem vallás
1. 1152 Whai Ling 70 60 41,60 2021.10.18 475 seml. Sheran
2. 1422 Szajly 0 0 99,82 2021.09.09 0 seml. Fairlight
3. 1486 Yllaro 0 0 99,82 2021.09.11 0 Raia
4. 2570 Szajlaa 15 0 98,100 2021.09.15 0 seml. Sheran
5. 4976 Yorakh 0 0 99,82 2021.09.10 0 seml. Tharr
6. 5675 Szajlee 0 0 99,82 2021.09.10 0 Raia
7. 5845 Galira 70 40 44,98 2021.10.21 38 Elenios

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

43 44 45 46 47 48 49 50 51
92
93
94
95
96
97
98
99
(44,98) városháza (Gatin) (#540), vegyesbolt (#541), fegyverbolt (#542), fogadó # (#609), szökőkút, sörsátor (#486), Vidám Gorka (6109. kalandozó), Hozsi (6112. kalandozó), zoloboo törzsfő (#268), fagyelementál (#644)
(45,98) erődítmény (#488)
(46,97) alpesi tehén (#91), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), mély kút (#93), Leah oltár, topránypolip (#86), mérges nyukmár (#95)
(47,96) Dornodon rúnaköve, xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 27. jellempróba, evaporőr (#69), zoloboo törzsfő (#268), jégtroll (#164)
(48,95) Raia oltár, sörényes ubuk (#89)
(49,94) mély kút (#93), topránypolip (#86), százfogú (#53), szárnyas gömböc (#12)
(50,93) mérges pókok (#20)

Üzenet küldése a karakternek