108. forduló, 110. forduló, Idegzsába összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 24. 9h:40'
EZ A 354. JÁTÉKHETED, 109. FORDULÓD
355. játékheted kezdete: jan. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1088
SZÁMLA : XXXX

IDEGZSÁBA KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,24] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 láncinget (110 arany).
A 2. napon egy láthatatlan alak lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+32 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+38 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+2 kaja.) Mohón a kajára veted magad. (-1 kaja.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 246.]

* 2. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 241.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 236.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 231.]

* 5. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse forduló végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 226.]

ff 224 127 felt. fegyverváltás: 224 127
Felt. fegyverváltás: << varkaudar lándzsa << mandibulakasza. [0 pontot használtál fel, van még 226.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 221.]

ffk 120 120 felt.fv.kozkázata: 120 120
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 120 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 120 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 221.]

szm 201 megölöd a 201. szörnyet
Eleged van belőle, hogy a quwarg harcos csak az ételt pusztítja, ahelyett, hogy hasznot hajtana. A kivégzése mellett döntesz. Legnagyobb meglepetésedre, intenzíven védekezik!

Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 19 életpontot vesztettél. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 15 életpontot vesztettél. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Magad mögé lököd a pitiáner quwarg szabotőr trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő quwarg harcos trófeát. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 100, gyógyulás: 20, összesen: -80 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 221.]

ek 122 201 t. energia kisütése: 122 201
Quwarg módjára ciripelni kezdesz. Repedezni kezd a föld, és két antenna bukkan elő! Majd megjelenik a quwarg feje, és egész teste. Először reflexszerűen taposásra emeled a csizmád, de aztán ráébredsz, hogy ezúttal a quwarg szolgálni fog, nem ugrálni kell rajta. Ujjé! Kezdődhet a beidomítás. [-4 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 201.]

v 21 10 elmormolod a 21. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 3 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

im 0 2 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve méregsemlegesítés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. 2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. 3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! [30 pontot használtál fel, van még 171.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 141.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[94,23] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Quwarg szagot érzel! Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kardfogú fülemüle. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 10 életpontot sebeztél. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Hiszen ez kibírhatatlan! Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy korongfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy vadász quwarg. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [95,23] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy krómkaktuszt. Észreveszel egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Quwarg szagot érzel! Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mélységi grittang. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélységi grittang testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Varkaudar lándzsával felnyársalod a mélységi grittang jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy vadász quwarg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy barna, hosszú hajú, kék szemű kobudera nővel. A bőre kreolszínű. Tharr követője. Egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy láncinget és egy lánckesztyűt visel. Ruházatát egy orgyilkos trófea és egy sörényes ubuk trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Speedy Gonzales Jr. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Odaveted: " A harcművész nem kérdez, nem vitázik, nem kér bocsánatot hanem cselekszik." Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+5 varázspont). Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összeakadsz Ahan'natakhannal. Tharr hűséges követője. Egy ezüst papi karkötőt, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku csizmát, egy ryuku mellvértet, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy részeg kalandozó trófea, egy vadász quwarg trófea és egy élőholt quwarg trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Odaveted: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+5 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [25 pontot használtál fel, van még 116.]

kt 43 elkészíted a 43. tárgyat
Begyűjtöttél 1 tükröt. [5 pontot használtál fel, van még 111.]

kt 32 elkészíted a 32. tárgyat
Legyártottál 1 szeksztánst. [15 pontot használtál fel, van még 96.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[95,50] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy khór darázs. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a khór darázs nyakát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) A khór darázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 darázsszárnyat. 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összefutsz egy kopasz, barna szemű ember férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. Fekete a bőre. Tharr hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy vérvörös köpenyt visel. Fegyverzetét egy arató csattanat trófea, egy ryuku légiós trófea és egy kardszárnyú pocok trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Egy garokk a hátasa. Érzékeled auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Főnök. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Azt mondod: " Öklöm keményebb a kőnél, eszem élesebb a pengénél, pénzem kevesebb a kevésnél, de a szívem csakis a n‹ké." Egy mesterrel találkoztál, elismerően fejet hajtasz előtte. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+5 varázspont). Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.]

(Továbbmész...) [95,51] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Látsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Találkozol egy kopasz, izzóan vörös szemű ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Fairlight tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy vassisakot, egy vasvértet, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy nukleáris cickány trófea, egy ryuku légiós trófea és egy kérődző etra trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasállata egy spagulár! Málhásállata egy karmos tankány. Összeismerkedtek. Az ő neve Fühttöske. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Így szólsz: " A harcművész nem kérdez, nem vitázik, nem kér bocsánatot hanem cselekszik." A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+5 varázspont). Aztán elköszöntök egymástól.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.]

(Továbbmész...) [95,52] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [40 pontot használtál fel, van még 56.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Zenéddel kötelet bűvölsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 3 rézdarabot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. [14 pontot használtál fel, van még 42.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[94,53] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fény szentélyét. A földön meglátsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)

A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 6 álomport 6 aranyért, 5 ugh mérget 10 aranyért, 3 vadász tatu bőrt 3 aranyért.
[10 pontot használtál fel, van még 32.]

be 376 bemész a szentélybe
Lélegzetedet visszafogva, belépsz a méltóságos építménybe. Áhítattal vegyes félelemmel vegyes tisztelettel vegyes salátával vegyes körülnézel. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 5 aranyat. (+1 jóság.) Érzed, ahogy a szervezetedben lévő méreg felszívódik, elmúlik hatása.
Találkozol Don Hernan Cortessel. Fairlight tanítványa. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévő fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: ágyútöltelék. Fegyverzetét egy purifikátor trófea, egy arató csattanat trófea és egy erszényes elkarog trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: csaták viharától tépett lobogó. Odaveted: " Öklöm keményebb a kőnél, eszem élesebb a pengénél, pénzem kevesebb a kevésnél, de a szívem csakis a n‹ké." Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összefutsz Sexy Mckillerrel. Dornodon felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bundás kabátot, egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy sárga erőövet, egy smaragd koszorút, egy smaragd védőgyűrűt és egy tankány karmot visel. Ruházatát egy fagymágus trófea, egy óriásféreg trófea és egy fagyelementál trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Azt mondod: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol Szürkével. Raia eljövendő papja. Egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy Poomr Ko trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tolmokov-koktél. Tisztán érzed auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Odaveted: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, barna szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Chara-din felszentelt papja. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy gromak páncélt, egy káosz szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy ryuku csizmát, egy sárga erőövet, egy tankány karmot és egy umbatari karkötőt visel. Felszerelését egy quwarg harcos trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy dehidrátor trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Holmiját egy sörényes ubuk cipeli. Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Tomtamtam. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Így szólsz: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összefutsz egy barna, hosszú hajú, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr kisebb papja. Egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy ezüst papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy igazgy. fülbevalót, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku csizmát, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy ulkor kötényt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy ekharion trófea és egy lábascet trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve DEF az IGAZ. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Így szólsz: " A harcművész nem kérdez, nem vitázik, nem kér bocsánatot hanem cselekszik." Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[5 pontot használtál fel, van még 27.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 26.]

* 2. BP: energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] A befejezéshez még 2471 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 6.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 24 arany vérdíjat. Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása.
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 250 pontot. A következő körben tehát 256 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LÁNCING (222. TÁRGY)
Ez az apró fémkarikákból készített páncél nagyon jó védettséget ad (8-as), és emellett nagyon könnyű. Elkészítése azonban borzalmas sok időt (majdnem egy évet) és nagyon nagy szakértelmet igényel, ezért te nem állhatsz neki összekohászkodni vasércből vagy valami másból.

MÉREGSEMLEGESÍTÉS (14. VARÁZSLAT)
Ha méregsemlegesítés varázslatot elmormolod, 10 VP-ért, azonnal megszüntetsz minden, a szervezetedben levő mérget. Ha a tested tiszta, akkor az utolsó varázsszót nem mondod ki, hanem a varázslat inaktívan lapul mindaddig, amíg valamilyen mérgezést nem kapsz. Ha pl. harcban mérgeződsz, akkor a harc végén automatikusan aktiválódik a varázslat. Ha a méregsemlegesítést V 14 1-el raktad fel, akkor ezután a méregsemlegesítést automatikusan megújítod. Ha egy harcban egyszerre kapsz bénító és sebző mérget, akkor azt ilyen esetben külön-külön kell semlegesíteni (vagyis a varázslat ebben az esetben 20 VP-be fog kerülni).
A varázslat nem működik azonnali hatású mérgeknél (pl. bo-skorpió, gyengén mérgezett tű), hiszen a méreg a vérbe jutás pillanatában hat, nincs idő ellene védekezni.

KARAKTERLAP

Idegzsába, egy szőke, kontyos hajú, félszemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd sárga. Tharr eljövendő papja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 109. fordulód.

Erő: 20 (25) Szint: 15 Merészség: 7/4 Magasság: 153 cm
IQ: 25 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 16 Életpont: 229/159 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (16) Varázspont: 193/2 Pénz: 81 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 16/8 EFejl: 12
Eddig összesen 377 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1733 TP-t kaptál. Jelenleg 83720 TP-d van. A következő szinthez még 36280 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, arató csattanat, quwarg királynő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 16/75 (+6%) szúrófegyverek: 8/19 (+5%) vágófegyverek: 10/68
ütőfegyverek: 1/61 dobófegyverek: 10/58

Feltételes fegyverváltás: varkaudar lándzsa (#224) (120%) << mandibulakasza (#127) (120%)
Óvatosság (labirintusokban): 0
Eltaposott quwargok: össz.: 79 időszaki: 29

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/97 (+28%) 2. nyomkövetés: 18/31 (+20%) 3. lopás: 2/3
4. mászás: 2/30 (+13%) 5. csapdakészítés: 7/1 (+5%) 6. csapdaészlelés: 1/54
7. gyógyítás: 35/19 8. szörnyidomítás: 6/55 9. teológia: 14/4 (+17%)
10. taumaturgia: 8/82 (+2%) 11. versengés: 2/19 12. harcművészetek: 16/53
13. szörnyismeret: 6/21 14. zárnyitás: 1/4 15. vadászat: 3/11
16. bányászat: 3/31

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot )
elfogod rájanyéket (#58) fedett veremmel (#219), fabontó szójert (#71) fedett veremmel (#219), garokkot (#73) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> 80. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK
quwarg harcos (#201) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

Összsúly: 50.78 kg Megterheltség: 84%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 78 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 álompor (#396) 1 bot (#4) 1 kaktusztüske (#114)
1 távcső (#42) 5 ugh méreg (#166) 3 vadász tatu bőr (#15)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
38 arany (#50) 1 darázsszárny (#652) 3 rézdarab (#70)
1 szeksztáns (#32)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(93,50) quwarg harcos (#201)
(94,49) kardfogú fülemüle (#146), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), Chara-din monolitja (#534), vadász quwarg (#241)
(94,53) fegyverbolt (1005590), vegyesbolt (2141593), fény szentélye (3170376), Don Hernan Cortes (4877. kalandozó), Sexy Mckiller (5509. kalandozó), Szürke (#. kalandozó), Tomtamtam (#. kalandozó), DEF az IGAZ (#. kalandozó)
(95,49) krómkaktusz (3046, belőle készíthető: 407143), olvasztókemence (594486), Sheran oltár, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, #. jellempróba, mélységi grittangok (#103), vadász quwarg (#241), Speedy Gonzales Jr (#. kalandozó), Ahan'natakhan (#. kalandozó)
(95,50) barátság szent tüze (3140484), szent tölgyfa (#393), khór darázs (#348), Főnök (#. kalandozó)
(95,51) Fairlight oltár, olvasztókemence (452786), vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, törpe bánya (#435), barátság szent tüze (#484), Fühttöske (#. kalandozó)
(95,52) mély kút (2993), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, #. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek