107. forduló, 109. forduló, Larissia En Liriel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. okt. 1. 9h:36'
EZ A 399. JÁTÉKHETED, 108. FORDULÓD
400. játékheted kezdete: okt. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5954
SZÁMLA : XXXX

LARISSIA EN LIRIEL KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,57] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy kopasz, szürke szemű troll férfival. Bőre gránitszürke. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy örökkéval. rubinját, egy rothasztó talizmánt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy acélkolosszus trófea, egy ongóliant trófea és egy Rodrig trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy Krogan buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges, mint Neked. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Gronkh. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Odaveted: ""
Az 1. napon találkozol Gaya Nativával. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy hadroszaurusz trófea, egy bunthar trófea és egy varkaudar felderítő trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy hegyi szamár. Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd. Azt mondja: " Nem vagyok friss porszem, rég volt már, hogy újjászülettem." Odaveted: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 4 varkaudar látógömböt (600 arany).
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+17 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+38 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+33 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy orgyilkos nyomára bukkansz. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [10 pontot használtál fel, van még 278.]

* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 273.]

fker 2842 K.T. fel. kérése a 2842. kalandozót
Mentálisan javaslod a csoportvezetőnek Psyche felfüggesztését. (Ez a parancs mindaddig - de csak addig! - érvényben marad, amíg egy újabb KÖKI, FKÉR vagy BEAJ parancsot nem adsz ki.) [0 pontot használtál fel, van még 273.]

tf 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az IQ-d. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 268.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Egy jól irányzott csapással a másvilágra (és a déli ebédlőasztalra) küldesz egy mikrostruccot. (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [40 pontot használtál fel, van még 228.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[73,58] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy útonálló közeledik. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az útonálló testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy vadaspark (769. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "

(Továbbmész...) [72,59] Még mindig a városban vagy. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Látsz egy xantusz-kaktuszt. Utad során felfedezel egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Quwarg szagot érzel! Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Meglapulsz egy árok mélyén. Na, ide sem bújok többet, kiáltod, mikor észreveszed, hogy nem voltál elég ügyes. A szörny észrevett. Egy quwarg harcos közeledik feléd! Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.). Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 3 kőkés. Elteszed őket. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [20 pontot használtál fel, van még 208.]

ee 225 141 150 eladod a 225. tárgyat a 141. tárgyat a 150. tárgyat
Eladtál 1 orgyilkos tőrt. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 1 nap szimbólumot. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 szent jogart. 50 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 208.]

ea 6 1 eladod a 6. tárgyat 1
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

ea 185 1 eladod a 185. tárgyat 1
Eladtál 1 nagy bronzkulcsot. 14 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

ee 657 658 eladod a 657. tárgyat a 658. tárgyat
Eladtál 3 aurach fogat. 3 aranyat kaptál.
Eladtál 1 aurach bőrt. 14 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 208.]

bb 152 beraksz a bankba a 152. tárgyat
Beraksz a bank széfjébe 1 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

pbe 2000 beraksz a bankba 2000 aranyat
(Csak 1808 aranyad van, ezért ennyit raksz be:) Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 4981 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] [+6% tau] [5 pontot használtál fel, van még 203.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] [+7% tau] [5 pontot használtál fel, van még 198.]

m 8 mozogsz északra
[72,58] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. A feléd közeledő útonálló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az útonálló bal karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Hoppsz, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy orgyilkos. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+10.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 8 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az orgyilkos testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az orgyilkos fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
Összefutsz egy fekete, rövid hajú, barna szemű, kecskeszakállas kobudera férfival. Fegyverzetét egy sünmedve trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy vizestömlőt tart. {legmagasabb fegyver szakértelme: 6.} Elsétál melletted.
[10 pontot használtál fel, van még 188.]

a 50 5150 1 átadod az 50. tárgyat az 5150. kalandozónak (1 darabot)
[0 pontot használtál fel, van még 188.]

m 6 mozogsz nyugatra
[71,58] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Ez Hrók erdejének a széle. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy halálmadár. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálmadár fekete tollú testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár nem tudott megsebezni. A halálmadár karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A halálmadár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 aranygyűrű. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Friss elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 178.]

fl 8 50 lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[72,58] Lakott területre érkeztél. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Quwarg szagot érzel! Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Elbújsz egy nagyobb szemétkupac mögött. Az utolsó pillanatban pont orra esel. A zaj persze nem segít az elrejtőzésben. A szörny észrevett. Egy quwarg királynő közeledik feléd! {max. életpontja: 151-166.} Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.


Találkozol egy fekete, rövid hajú, barna szemű, kecskeszakállas kobudera férfival. Fegyverzetét egy sünmedve trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy vizestömlőt tart. {legmagasabb egyéb szakértelme: gyógyítás (8).} Láthatatlan vagy: ezért elmegy melletted.

(Továbbmész...) [73,58] Továbbmész a város utcáján. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Quwarg szagot érzel! Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Visszaugrasz a sarok mögé. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy quwarg harcos. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 18 ütő ellen.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy vadaspark (769. épület.). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [20 pontot használtál fel, van még 158.]

ve 7168 megveszed a 7168. tárgyat
Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 155.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 36 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 115.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 75.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 35.]

tf 2 5 fejleszted a 2. tulajdonságodat 5 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [5 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 2 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 5, 15.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját bezabál a goldugar. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 249 pontot. A következő körben tehát 279 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR LÁTÓGÖMB (1107. TÁRGY)
A varkaudar látógömb öklömnyi méretű eszköz, de természetesen több titok rejlik a belsejében, mint azt első ránézésre gondolhatnád. Elsősorban arra alkották a varkaudar mágusok, hogy fontos információkat rejtsenek el benne, melyet később szutykos remák háton lovagoló hírnökök szállíthatnak a különböző varkaudar települések között. A tárgy belsejébe zárt titkos tudás sokszor tartalmazhatja egy új érclelőhely pontos koordinátáit, amit a faj bányászainak mielőbb fel kell fedezniük, vagy akár egy titkos varkaudar rejtekhely pontos helyét is, ahol újabb varkaudarokat sikerült felfedezni az invázió során szétszóródottak közül. Ha minden igaz, némi gógyi birtokában már nem is olyan nehéz rábírni egy ilyen tárgyat arra, hogy feltárja előtted a titkát. Ennek megpróbálásához a H 1107 parancsra, és 10 TVP-nyi időre van szükség.

KARAKTERLAP

Larissia En Liriel, egy hosszú aranyhajú, kék szemű elf nő vagy. Fairlight hűséges követője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 108. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 140 cm
IQ: 27 Támadás: 15 Agresszió: 5 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 21 (23) Védekezés: 34 Menekülés: 30 % Életkor: 170/170 év
Egészség: 17 Életpont: 219/178 Jellem: semleges (-5) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 216/63 Pénz: 2 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 11/3 Pszi pont: 57/13
Eddig összesen 363 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 954 TP-t kaptál. Jelenleg 88474 TP-d van. A következő szinthez még 31526 TP szükséges. Trófeáid: rücskös gigaféreg, ork bérgyilász, ryuku légiós. A 108. fordulódban 4981 arany került a bankszámládra. 4981 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/18 szúrófegyverek: 18/30 (+12%) vágófegyverek: 7/64 (+4%)
ütőfegyverek: 3/37 lőfegyverek: 19/2 dobófegyverek: 1/0

Óvatosság (labirintusokban): 0
Eltaposott quwargok: össz.: 68 időszaki: 68

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/12 (+311%) 2. nyomkövetés: 18/35 (+6%) 3. lopás: 5/47 (+300%)
4. mászás: 3/43 5. csapdakészítés: 7/76 (+8%) 6. csapdaészlelés: 5/79 (+300%)
7. gyógyítás: 27/2 8. titkosírás: 1/20 9. felderítés: 6/26
10. szörnyidomítás: 1/55 11. teológia: 2/56 12. taumaturgia: 17/39 (+13%)
13. szerencsejáték: 1/9 14. versengés: 1/63 15. zene: 1/20
16. szörnyismeret: 4/80 (+18%) 17. pszi: 10/55 (+15%) 18. zárnyitás: 5/10 (+300%)
19. vadászat: 15/50 (+61%) 20. bányászat: 10/65

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
lopsz a kobuderáktól (8) aranyat (#50)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot )
elfogod hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
quwarg szabotőr (#301), quwarg királynő (#153), vadász quwarg (#241), quwarg harcos (#201), quwarg felderítő (#299)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) szürkeáll. aktiv (#71) láthatatlanság (#76) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
agykorbács (#97)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123) villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Építs számomra újabb oltárt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a bunkó megszólal (242)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 27 TU. szükséges még: 3 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 471 TU szükséges.)
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 375.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1707 arany (#50) 1 aurach bőr (#658) 3 aurach fog (#657)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nap szimbólum (#141)
1 szent jogar (#150) 3 tinta (#101) 1 vasérc (#152)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 aranygyűrű (#193) 2 kaja (#2)
3 kőkés (#6) 2 madártoll (#112)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(71,58) Dornodon rúnaköve, halálmadár (#351)
(72,58) útonálló (#130), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), főutca (#399), orgyilkos (#131), quwarg királynő (#153)
(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár, quwarg harcos (#201)
(73,58) útonálló (#130), vadaspark (#769), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár, quwarg harcos (#201)

Üzenet küldése a karakternek