107. forduló, 109. forduló, Alex Zelpher összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 22. 9h:23'
EZ A 116. JÁTÉKHETED, 108. FORDULÓD
117. játékheted kezdete: máj. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1100
SZÁMLA : XXXX

ALEX ZELPHER KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [96,78] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 ork csodaszert (150 arany kikiáltási áron), 1 elit csatavértet (45 arany kikiáltási áron), 2 manifeszt.nyúlványt (260 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 vadászkés (eladási ár: 200 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 5 uzbány csőrt, 15 mákrózsa virágot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+93 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy manifesztátor nyomára bukkansz. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [8 pontot használtál fel, van még 254.]

* 1. KP: gyógyítás 30 pontért
Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+48 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 224.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 219.]

d 56 30 eldobod az 56. tárgyat (30 darabot)
Elhajítasz 30 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[95,78] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg harcos közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 15 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 mérg. ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos torát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos torát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a quwarg harcos bal hátsó lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 19 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a quwarg harcos testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 13 életpontot vesztettél. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges ryuku légiós trófeát, és kiszedsz egy quwarg harcos trófeát. 1102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy karmos tankány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány jobb első lábát. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány jobb első lábát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a karmos tankány jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 732 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [94,78] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Találsz egy rát-fát. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy törpemammut. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a törpemammut testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a törpemammut oszlopos lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval többször eltalálod a törpemammut nyakát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a törpemammut testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+70 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [54 pontot használtál fel, van még 165.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 155.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 145.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 135.]

m 7 8 2 mozogsz északnyugatra, északra, keletre
[93,77] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy márványtorony van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [93,76] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy sérült karmos tankány. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a karmos tankány testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 548 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Találsz egy oltárt. Chara-din hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tímárkunyhót. Megtudod, hogyan szerezhetsz tűzfényt. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy barátság szent tüzét. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délkeletre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [94,76] Továbbra is síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Észreveszel egy oltárt. Elenios hívői építették. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északra egy barátság szent tüze van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy nukleáris cickány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány rothadó testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nukleáris cickány farkát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. A nukleáris cickány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 775 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 99.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mérges nyukmár!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a mérges nyukmár testét. (3 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a mérges nyukmár bal karját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mérges nyukmár testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Karmaival a mérges nyukmár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 ormánygőte csontot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 85.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[95,76] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Találsz egy nekrofunt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Penelopé Morphilia. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során felfedezel egy álomvirágot.
(Feltételes támadás:) Egy garokk! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a garokk testét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a garokk fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a garokk bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A garokk feléd szúr agyarával, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Perbittel. Egy bíbor erőövet, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy arató csattanat trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy törpemammut trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 tüskét.

(Továbbmész...) [96,76] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Felfedeztél egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 55.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 kis bőrpajzsot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 41.]

m 6 mozogsz nyugatra
[95,76] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a manaelementál testét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a manaelementál testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Vasalt bunkóval néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Penelopé Morphilia formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ragyás burástya. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 23 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a ragyás burástya nyakát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Eláraszt a sav. (21 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét. [13 pontot használtál fel, van még 28.]

szk 124 keresed a 124. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy manifesztátort. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] A befejezéshez még 565 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 8.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 5.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 249 pontot. A következő körben tehát 254 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TŰZFÉNY (686. TÁRGY)
Amikor bekukkantasz a tímár kunyhójába, meglátsz egy üveggömböt, benne egy lobogó lánggal. Láthatóan, a lángot nem táplálja semmi! Kíváncsi kérdésedre elmondja a tímár, hogy ez a tűzfény - készítésének titkát még édesapjától tanulta, aki a Namír Királyságok egyik nagyhatalmú alkimistája volt. Könyörgésedre beleegyezik, hogy neked is készítsen egyet, ha elhozod a szükséges alapanyagokat: egy sáfránykristályt, egy szulfint, és 5 rakolits port. Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 686 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért a tímárkunyhón. Ja, és hogy mire is jó a tűzfény, azon kívül, hogy szépen világít? A tímár szerint a tűzfényből lehet elkészíteni a legendás Rahn ékkövet, de hogy ki képes erre, azt sajnos nem tudja megmondani. Mindenesetre, a tűzfényt nem adod oda senkinek (és ellopni sem lehet).

KARAKTERLAP

Alex Zelpher, egy barna, rövid hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight ministránsa vagy. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 108. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 169 cm
IQ: 20 (21) Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 20 Életpont: 232/59 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 18 Varázspont: 142/0 Pénz: 170 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 12/6 EFejl: 51
Eddig összesen 398 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4096 TP-t kaptál. Jelenleg 88618 TP-d van. A következő szinthez még 31382 TP szükséges. Trófeáid: vérfürdető magszim, erszényes elkarog, quwarg harcos.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 8/80 vágófegyverek: 1/1 ütőfegyverek: 20/29 (+14%)
lőfegyverek: 19/65 (+24%)

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -7.); ubuk tüske (#131) (8 -11.); mérg. ubuk tüske (#137) (12 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/40 2. nyomkövetés: 19/30 (+32%) 3. mászás: 4/73 (+22%)
4. csapdakészítés: 9/2 (+5%) 5. gyógyítás: 51/2 (+30%) 6. titkosírás: 1/40
7. felderítés: 5/24 8. szörnyidomítás: 2/64 9. teológia: 3/66 (+4%)
10. taumaturgia: 12/41 (+45%) 11. szörnyismeret: 10/72 (+18%) 12. vadászat: 11/54
13. bányászat: 4/20

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod sörényes ubukot (#89) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), garokkot (#73) háló-csapdával (#220)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
sörényes ubuk (#89) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

Összsúly: 57.48 kg Megterheltség: 119%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
23 arany (#50) 30 mákrózsa virág (#56) 2 mérg. ubuk tüske (#137)
12 ubuk tüske (#131) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 gyenge méreg (#26) 11 kaja (#2) 1 kis bőrpajzs (#45)
1 ormánygőte csont (#21) 2 pirkit (#153) 3 szárnyas hernyó (#69)
2 tankány karom (#237)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(93,76) karmos tankány (#137), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Chara-din monolitja (#534), oltár, tímárkunyhó (#684), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(93,77) vaskohó (#155), Sheran oltár, olvasztókemence (#86)
(94,76) mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár, 31. jellempróba, nukleáris cickány (#155), mérges nyukmár (#95)
(94,78) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 48. jellempróba, Tharr oltár, törpemammut (#115)
(95,76) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), garokkok (#73), Perbit (1734. kalandozó), manaelementál (#290), ragyás burástya (#111)
(95,78) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), quwarg harcos (#201), karmos tankány (#137)
(96,76) mély kút (#93), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)

Üzenet küldése a karakternek