106. forduló, 108. forduló, Larissia En Liriel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. szept. 30. 9h:10'
EZ A 399. JÁTÉKHETED, 107. FORDULÓD
400. játékheted kezdete: okt. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5954
SZÁMLA : XXXX

LARISSIA EN LIRIEL KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,63] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+19 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+33 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy goldugar nyomok után kutattál. Hiába. Semmi eredmény. [10 pontot használtál fel, van még 244.]

* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 239.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[74,62] Továbbra is magashegységben vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy drasmólyom. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a drasmólyom jobb vállát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a drasmólyom jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A drasmólyom megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy világítótorony van. Elrakod a távcsövet. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [74,61] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Eme sziklabércen alapította a hét bátor harcos a Vad Horda nevű törzset. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillezsályát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy világítótornyot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy épület van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal tudod, hogy egy nyuhaj karbin volt a rémület okozója. {védettsége: 13 szúró, 8 vágó, 13 ütő ellen.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy fémbontó szójer. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 4 életpontot sebeztél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a fémbontó szójer testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a fémbontó szójer farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő rézkulcs felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a fémbontó szójer testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüst papi karkötő felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet.

(Továbbmész...) [74,60] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Találsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Találsz egy oltárt. Raia hívői építették. Találsz egy olvasztókemencét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy sziklafészket. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy épület van. Északra egy épület van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Quwarg szagot érzel! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Na, ide sem bújok többet, kiáltod, mikor észreveszed, hogy nem voltál elég ügyes. A szörny észrevett. Egy quwarg szabotőr közeledik feléd! {támadása: 18.} Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz Fenevaddal. Tharr ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Ruházatát egy mutáns pók trófea, egy emberevő trófea és egy törpemammut trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Odaveted: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Belebotlasz valamibe: 1 kőkés. Magadhoz veszed. [45 pontot használtál fel, van még 194.]

m 8 mozogsz északra
[74,59] Egy kisebb településhez érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sárkánytanyát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI "

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Épületeket látsz: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [12 pontot használtál fel, van még 182.]

vtn 76 varázslat tanulás: a 76. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: láthatatlanság. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 147.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[73,59] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fény szentélyét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Nocsak, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.).
Összeakadsz egy tüsi aranyhajú, zöld szemű alakváltó férfival. Bőre színe zöld. Erős fény veszi körül a lovas alakot. Ezüstösen csillogó páncél borítja, min egy dombormű izzik: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy dombi yeti trófea, egy rőtmanó berzerker trófea és egy bibircsók-óriás trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. {legmagasabb egyéb szakértelme: gyógyítás (22).} Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Green Dragon. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Így szólsz: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [72,59] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy orgyilkos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 11 életpontot sebeztél. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [24 pontot használtál fel, van még 123.]

ee 89 45 410 eladod a 89. tárgyat a 45. tárgyat a 410. tárgyat
Eladtál 1 bronzpajzsot. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 1 kis bőrpajzsot. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 kígyóbőr övet. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 123.]

ee 96 195 70 eladod a 96. tárgyat a 195. tárgyat a 70. tárgyat
Eladtál 1 bakkura csizmát. 11 aranyat kaptál.
Eladtál 1 obszidián függőt. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 5 rézdarabot. 5 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 123.]

ea 75 eladod a 75. tárgyat
Eladtál 1 rézkulcsot. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 123.]

ea 34 eladod a 34. tárgyat
Eladtál 1 ásót. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 123.]

ea 40 eladod a 40. tárgyat
Eladtál 1 kis vaskulcsot. 3 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 123.]

ee 99 212 105 eladod a 99. tárgyat a 212. tárgyat a 105. tárgyat
Eladtál 1 fekete gyöngyöt. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 1 dorony tüdőt. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 1 evaporőr hájat. 5 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 123.]

bb 85 152 beraksz a bankba a 85. tárgyat (152 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 4 óndarabot. [0 pontot használtál fel, van még 123.]

pbe 1500 1604 beraksz a bankba 1500 aranyat
Bunkó's Big Ben számlájára átutalsz 1500 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 123.]

be 755 bemész a 755. épületbe
Odasétálsz a kvazár kohó bejáratához. Egy szélesvállú, talpig kvazárba öltözött törpe jön ki üdvözölni, minden bizonnyal egyike a legendás kvazár kovácsoknak. Pironkodva bevallod, hogy még sosem jártál erre, és fogalmad sincs, hogy mire való ez az egész komplexum. A törpe megértően mosolyog, és rászán néhány percet, hogy elmagyarázza a kvazár kohó működését.
- A kvazár egy igen ritka ötvözet, amelyet csak mágusok képesek előállítani bizonyos speciális ércekből. A kvazár különleges eljárással - és itt büszkén hátrapillant, az óriási kupola felé - megmunkálható, ha rendelkezésre áll egy mintázó forma. A mintázó formák mágikus, hordozható energiakoncentrátumok, a kvazár tárgyak végleges formáját határozzák meg. Ha például egy kardot akarsz készíttetni, egy kard formára van szükség, ha páncélt, akkor egy páncél formára. - rögtön rákérdezel a mintázó formákra, de a törpe csak ingatja a fejét. - Ez a mágusok része az üzletben, mi, kovácsok csak felhasználjuk a hozott anyagot. Ha szert teszel bármilyen mintázó formára, és némi kvazárra, nyugodtan keress fel minket újból, és megmondjuk, hogy az adott tárgy előállítása mennyibe kerül. [Ha szert teszel kvazárra és valamilyen mintázó formára, feltalálhatod belőlük az adott kvazár tárgyat. Ha legközelebb BE parancsot adsz ki a kohónál, mindig ismertetik, hogy az általad ismert kvazár tárgyak közül melyiket mennyiért csinálják meg. Maga a megrendelés a KT <kvazár tárgy> parancs kiadásával történik, olyan mezőn, ahol van kvazár kohó. A tárgy elkészültét meg kell várnod, ez minden tárgy esetén változó mennyiségű TVP.] [5 pontot használtál fel, van még 118.]

ve 183 megveszed a 183. tárgyat
Vásároltál 1 vaskulcsot. 15 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

ve 92 megveszed a 92. tárgyat
Vásároltál 1 kötelet. 1 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

ve 169 3 megveszed a 169. tárgyat 3
Vásároltál 3 uzbány csőrt. 27 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

m 1 mozogsz északkeletre
[73,58] Még mindig a városban vagy. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " A földön meglátsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Quwarg szagot érzel! Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Meglapulsz egy árok mélyén. Legközelebb gyorsabb leszek, fogadkozol. Ez persze most nem segít rajtad. A szörny észrevett. Egy quwarg felderítő közeledik feléd! {egyik sebzési módja: 2x 2d6+5.} A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy vadaspark (769. épület.). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [10 pontot használtál fel, van még 108.]

be 769 bemész a 769. épületbe
Belépsz az árnyas tölgyek alkotta kapun, és mintha egy, a város zajától távol álló erdőbe tévedtél volna. Hatalmas fák alatt lépdelsz, madárdal ölel körül, amit csak néha tör meg egy-egy nagyobb lény távoli hangja. Vajon hogy lehetséges ez egy ilyen fiatal város falai között? Mágia, erőteljes mágia alkothatta csak ezt a csodás ligetet! Egy aranyszőke hajú, zöld köntös viselő elf lép eléd eg fa törzse mögül, és udvariasan köszönt, majd felajánlja, hogy körbe vezet a vadasparkban. Megilletődve bólintasz, és miközben a fák között sétáltok, nagy szemeket meresztve bámulod a tágas kifutókban látható gyönyörű, különös vagy épp félelmetes lényeket. Az elf dallamos hangjára figyelsz, aki elmondja, hogy azért éült ez a vadaspark, hogy otthont adjon a befogott, de megunt állatoknak, szörnyeknek, bár egy részüket visszajuttatják eredeti élőhelyükre, valamint hogy a vadaspark fenntartásához anyagi támogatást nyújtó kalandozók akár örökbe is fogadhatnak az épp itt található lények közül. [Megjegyzés: a mennyiség paraméter az EA/VE esetén mindig 1, ezért nem is kell megadnod. A szörnyelfogásnál szokásos megkötések az örökbefogadásra is vonatkoznak.]
A következő lények várnak gazdára (zárójelben a szörny sorszáma):
uzbány (#102) 51 ap /db, karmos tankány (#137) 113 ap /db, nektoraf (#355) 95 ap /db, hegyi szamár (#7168) 58 ap /db.
A következő szörnyeidet hagyhatod itt a vadasparkban:
goldugar 10 ap /db áron. [5 pontot használtál fel, van még 103.]

m 8 mozogsz északra
[73,57] Továbbmész a város utcáján. Ez Hrók erdejének a széle. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát.


Találkozol egy copfos ezüsthajú, kék szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Leah püspöke. Egy bíbor erőövet, egy bőrsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy mászókarmot, egy obszidián karkötőt, egy umbatari karkötőt és egy vasvértet visel. Ruházatát egy sarki óriásteknős trófea, egy lábascet trófea és egy renegát törpe trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kasza. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított mutáns pók. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Odébbállsz.
Összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó nővel. Bőre teljesen fehér! Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy hadroszaurusz trófea, egy bunthar trófea és egy varkaudar felderítő trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Gaya Nativa. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Megszólal: " Nem vagyok friss porszem, rég volt már, hogy újjászülettem." Odaveted: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Aztán elköszöntök egymástól.
Találkozol egy barna, hosszú hajú, kék szemű gnóm nővel. Bőre bronzként csillog. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Elenios eljövendő papja. Egy aranyozott klipszet, egy bíbor erőövet, egy csontamulettet, egy Eldereth kristályt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy Khór maszkját, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy Vérmes Amazon trófea, egy Brod trófea és egy varkaudar varázsló trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított spagulár. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Terhes a leány. {támadása: 27.} Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Folytatod utadat.
[10 pontot használtál fel, van még 93.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 90.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 50.]

tf 4 20 fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [20 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 2 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 26, 11.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját bezabál a goldugar. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 248 pontot. A következő körben tehát 278 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FÉMBONTÓ SZÓJER (150. SZÖRNY)
A fémbontó szójer a hegyek félelmetes lakója. Leginkább egy nagy szürke pajzstetűre emlékeztet, hosszú, vékony antennákkal. Ezekkel képes már messziről is a fémet megérezni. Nagy veszélyt jelent a hegyekben bányászó kalandozókra, mert pillanatok alatt képes a nyers formában levő vasat, ónt és rezet köpetével elbontani. Még az is előfordulhat, hogy a fémből kovácsolt páncélodat, fegyveredet támadja meg és rágja szét. [A játék szempontjából egyforma valószínűséggel választja a szójer a fémrudadat, a kis vaskulcsodat vagy akár a vasvértedet. A bontás ellen a KF-elés sem véd, kivéve a jobb ill. balkezes fegyveredet, ellentétben a fabontó szójerral. Az, hogy a kiválasztott fémtárgy megmenekül-e, nagymértékben függ az adott tárgy sav elleni mentődobásától. Így pl. egy vasvért sokkal nehezebben semmisül meg, mint egy rézdarab.] A fémbontó szójer ellen az ütőfegyver a leghatékonyabb.

LÁTHATATLANSÁG (76. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a fantasztikus varázslattal tökéletesen láthatatlanná válhatsz, minden felszereléseddel, állatoddal együtt! A dolog előnyei kézenfekvőek, de azért lássuk őket sorban: 1.) Minden lopáspróbálkozásnál olyan, mintha a szakértelmed öttel magasabb lenne. (És ha fel is sülsz, a városi őrség akkor sem tud elfogni.) 2.) Táborozás közben senki nem fog téged megtalálni (így hát meglopni sem tudnak). 3.) A védettséged hárommal jobb a varázslat időtartama alatt. 4.) Mozgás közben nem fognak látni azok a KALANDOZÓK, akikkel találkozol. Azonban te sem támadhatsz meg olyan kalandozókat, akik nem látnak téged láthatatlanság észlelése varázslattal vagy más módon, még akkor sem, ha T/FT parancsod van rájuk kiadva! Ennek oka az, hogy a láthatatlanság varázslatot azért találták ki, hogy inkognitóban maradjon használója, bármi áron, nem pedig azért, hogy előnyei legyenek a harcban. (Sokak szerint a varázslat olyan belső-védő rúnákat tartalmaz, amelyek azonnal elpusztítanák használóját, ha orvul támadna valakire.) A láthatatlanság nem véd meg a kiváló szaglású szörnyek elől: ha ilyennel találkozol, továbbra is a rejtőzködés, a futás ill. a harc lesz a megoldás (persze a +3 védettség ekkor jól jön, mivel a szörny csak sejti, hogy hol vagy).
Te magadtól nem tudod a varázslatot akármikor megszüntetni, ehhez mágiafeloldásra van szükség. A varázslat anyagi komponense egy manifesztátor nyúlvány, elmondása 5 TVP-be és 15 VP-be kerül, hatása a következő forduló elejéig tart.

KARAKTERLAP

Larissia En Liriel, egy hosszú aranyhajú, kék szemű elf nő vagy. Fairlight hűséges követője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 107. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 140 cm
IQ: 26 Támadás: 15 Agresszió: 5 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 21 (23) Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 170/170 év
Egészség: 17 Életpont: 219/169 Jellem: semleges (-5) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 216/67 Pénz: 2309 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 11/2 Pszi pont: 57/24
Eddig összesen 359 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 482 TP-t kaptál. Jelenleg 87520 TP-d van. A következő szinthez még 32480 TP szükséges. Trófeáid: rücskös gigaféreg, ork bérgyilász, ryuku légiós. A 78. fordulódban 3051 arany került a bankszámládra. 3173 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/18 szúrófegyverek: 18/18 (+9%) vágófegyverek: 7/60 (+3%)
ütőfegyverek: 3/37 lőfegyverek: 19/2 dobófegyverek: 1/0

Óvatosság (labirintusokban): 0
Eltaposott quwargok: össz.: 66 időszaki: 66

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/1 (+10%) 2. nyomkövetés: 18/29 (+15%) 3. lopás: 2/47
4. mászás: 3/43 5. csapdakészítés: 7/68 (+7%) 6. csapdaészlelés: 2/79
7. gyógyítás: 27/2 8. titkosírás: 1/20 9. felderítés: 6/26
10. szörnyidomítás: 1/55 11. teológia: 2/56 12. taumaturgia: 17/26
13. szerencsejáték: 1/9 14. versengés: 1/63 15. zene: 1/20
16. szörnyismeret: 4/62 (+18%) 17. pszi: 10/40 (+6%) 18. zárnyitás: 2/10
19. vadászat: 14/89 20. bányászat: 10/65

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot )
elfogod hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
quwarg szabotőr (#301), quwarg királynő (#153), vadász quwarg (#241), quwarg harcos (#201), quwarg felderítő (#299)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
agykorbács (#97)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123) villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Építs számomra újabb oltárt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a bunkó megszólal (242)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 27 TU. szükséges még: 3 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 483 TU szükséges.)
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 375.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1515 arany (#50) 1 ásó (#34) 1 bakkura csizma (#96)
1 bronzpajzs (#89) 1 dorony tüdő (#212) 1 evaporőr háj (#105)
1 fekete gyöngy (#99) 3 kaja (#2) 1 kígyóbőr öv (#410)
1 kis bőrpajzs (#45) 1 kis vaskulcs (#40) 1 obszidián függő (#195)
4 óndarab (#85) 5 rézdarab (#70) 1 rézkulcs (#75)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 csillezsályalevél (#1253) 1 kőkés (#6) 1 kötél (#92)
5 madártoll (#112) 1 orgyilkos tőr (#225) 3 uzbány csőr (#169)
1 vaskulcs (#183) 36 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(72,59) orgyilkos (#131), Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár
(73,57) főutca (#399), szent tölgyfa (#393), egy kobudera férfi, Gaya Nativa (3961. kalandozó), egy gnóm nő
(73,58) vadaspark (#769), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár, quwarg felderítő (#299)
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, Green Dragon (3939. kalandozó)
(74,59) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400)
(74,60) Chara-din rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), Raia oltár, olvasztókemence (#86), quwarg szabotőr (#301), Fenevad (1959. kalandozó)
(74,61) csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), világítótorony (#156), nyuhaj karbin (#110), fémbontó szójer (#150)
(74,62) drasmólyom (#60), világítótorony (#156)

Üzenet küldése a karakternek