106. forduló, 108. forduló, Szürke Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 20. 9h:08'
EZ A 169. JÁTÉKHETED, 107. FORDULÓD
170. játékheted kezdete: szept. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3468
SZÁMLA : XXXX

SZÜRKE FARKAS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,51] koordinátán.
Az előre megbeszélt időpontban találkozol társaiddal, hogy közös kalandban vegyetek részt. A találkozóra a következő kalandozók jöttek el rajtad kívül: Astrid. Astrid meg te még sosem találkoztatok, gyorsan bemutatkoztok egymásnak. Megegyeztek, hogy Astrid lesz a csapatkapitány, így ő áll az élre, és kopog be a torony ajtaján. Egy hebehurgya varázslóinas érkezik ajtót nyitni. Miután nagy nehezen felfogja, hogy kik vagytok, és miért jöttetek, beljebb tessékel titeket. Hamarosan már a magiszter úr szobájában toporogtok, arra várva, mikor néz fel végre az öreg a könyvből, amit olvas.
- Megjöttünk - közli vezetőtök tárgyilagosan. - Mi vagyunk a koboldvadászok! - Nagyszerű! Nagyszerű! - lelkendezik. - Mielőtt azonban megmutatnám a pincét, tisztáznunk kell valamit. Itt a legtöbb dolog igen értékes, mondhatni pótolhatatlan. Nem szeretném, ha nagyobb kárt okoznátok, mint a koboldok. Aki közületek legalább alapfokon nincs tisztában a varázseszközök, pergamenek, italok, és egyéb felszerelések mibenlétével, annak máris köszönöm szépen a fáradozását, de nem kérek a segítségéből.
A varázsló gyorsan leellenőrzi mindenki auráját. Ezután mint ha mi sem történt volna, vendéglátótok folytatja a beszámolót:
- Ezek a büdös koboldok mindenütt ott vannak! Már kezdik teljesen a sajátjuknak tekinteni a tornyomat, és nagyon nehéz elcsípni őket! - mondja az idős varázsló, miközben lekísér a pincébe. - És eszesek ám! Nem lehet mindenféle himihumi egérfogóval nyakon csípni őket! Valahol van itt egy rejtett átjáró... amit mi nem találtuk meg. Sejtésem szerint ezek a kis dögök találtak ezek mögött az öreg falak mögött egy titkos folyosót, ami már rég feledésbe merült, és ott húzták meg magukat - véli a magiszter. Hogy is van az a réges-régi idézet? Ha minden lehetőség valószerűtlenné válik. Az ajtó! Hát persze! Csak most tűnik fel nektek, hogy becsukva, az ajtólap mindkét oldalán van egy-egy kilincs. Nosza, próbát tesztek a másikkal, és... Ah! Egy egészen más átjáró tárul fel előttetek, mint amin lejutottatok ide! A vén varázsló fellelkesülve máris bevágtatna az ismeretlenbe, de szerencsére résen vagytok. Előbb a csapdakeresés! A feladat ezirányú tapasztalatot igényel, ebből pedig Astrid rendelkezik a legtöbbel. Bár remek csapda védte a folyosót, ez nem jelenthet akadályt! Egy-kettő túljuttok az átjárón, és egy mélybe vezető, szűk lépcső után máris a vackukon kuksoló koboldokon vagytok! Kicsit felhördülsz, amikor meglátod, hogy ki az ellenfeled: három máguskobold . (ld. enc.)

Indulásképp első máguskoboldot választod ellenfélnek.
[első máguskobold:] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. [második máguskobold:] Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 23 életpontot vesztettél. [harmadik máguskobold:] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 19 életpontot vesztettél.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a máguskobold testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.)
{CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a máguskobold fejét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a máguskobold bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) [első máguskobold:] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Megvakultál ((-8 támadás))! Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 38 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 33 életpontot vesztettél. [harmadik máguskobold:] Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 37 életpontot vesztettél.
[első máguskobold:] Az első máguskobold még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Úgy döntesz, második máguskobold lesz a következő áldozatod. Kénytelen vagy menekülni, különben még itt hagyod a fogad. {Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 150, gyógyulás: 0, összesen: -150 ÉP}


A veszély elmúltával csatlakozol a csapathoz. (Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+40 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). (Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+42 életerő.) Hopp! Egy kobold valahogy túlélte a mészárlást!
Astriddal kiegészítve egymást közösen küzdötök. Egy koboldkirály az ellenfeletek! (ld. enc.)

Astrid mormolni kezd. Létrejött egy hhaar burka körülötte. A csata nem lesz könnyű: célpontod agytaposás varázslatot rak magára.
Astrid egy izomernyesztés varázslattal köszönti a másikat. Az ellenfél elernyed. Szinte nem is látod az ellenfelet társadtól, így támadóvarázslatot sem tudsz rá lőni. Egy varázslatlopás varázslattal köszönti Astridot az ellenfél. Nem hatott rá. Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg Astrid irányába az ellenfél. A támadása hatástalan volt. Egy a halál szava varázslattal köszönti Astridot az ellenfél. Semmi eredménye!
Nem volt jól a helyezkedés, innen nem tudsz az ellenfélre nyilazni. Kőkéssel Astrid hatalmas csapásokat adva felmetszi a koboldkirály testét. (3 támadással 291 életpontot sebezve.) Agyartőrrel Astrid teljesen átdöfi a koboldkirály jobb karját. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Nagy a nyüzsgés az ellenfél körül, te már nem férsz oda. Az ellenfél egy kézmozdulatot tesz Astrid felé, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. Társad most már nem lesz olyan szerencsés! Távolról káosz szava varázslatot lő Astrid irányába a másik. Nem hatott rá. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
945 tapasztalati pontot kaptál. A szörnyet te fogod átkutatni. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szopókövet. (ld. enc.) {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 378, összes sebződés: 0}

Csak most tudtok alaposabban szétnézni itt. Ezek a rusnya szörnyikék összehordtak minden csillogó vackot, amit kicsit is értékesnek találtak. Persze valójában csupa limlom az egész. Az osztozás után neked 1 kronokristály (ld. enc.), 1 manakristály, 1 királyi korona, 1 aranyló ugarhéj, 1 nagy aranykulcs (ld. enc.), 1 arany masszariasztó (ld. enc.), 1 aranytű, 1 aranylánc és 400 arany jut. (Astrid 1 kronokristállyal, 1 koboldkoronával, 2 aranyló ugarhéjjal, 1 kis aranykulccsal, 1 aranytűvel, 2 aranylánccal és 400 arannyal lett gazdagabb.) Ez könnyű meló volt! Elköszöntök, és miután a hálás varázslóinas kikísér titeket az utcára, azon tanakodtok, milyen kár, hogy nincsenek koboldok minden mágustoronyban.
7 500 tapasztalati pontot kaptál. [130 pontot használtál fel, van még 147.]
Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld, korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged.
- Bölcs Borax királyunk - látván, hogy a pórnép milyen szórakoztatónak találja az efféle barbár vérontást - úgy határozott, hogy a félévente megrendezésre kerülő Olimpiai Játékok között is, nagyjából kéthavonta lehetőséget biztosít a kalandozóknak, hogy önmaguk és a népes nézősereg mulattatására összemérjék erejüket. A kincstár által az olimpiai játékokra elkülönített keret nem teszi lehetővé, hogy ezeket a rendezvényeket is díjazzuk, de Őfelsége bízik benne, hogy az esemény így is számos kalandozót fog vonzani. A jelentkezés a szokásos módon zajlik. Köszönettel elfogadod a meghívást. (ld. enc.) A miniolimpián nincs lehetőséged a játékos versenyeken indulni. A miniolimpiát csak e-mailben kaphatod meg. A H 1 <tárgy> <3. paraméter> parancsnál 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. [A XXIII. Mini Olimpiára való jelentkezés határideje 2018. október 2. kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz az eseményről! FIGYELEM: Ezen a miniolimpián annyi TP jár az indulóknak, mint a normál olimpián, vagyis az aktuális szinthez szükséges TP 20 %-a. Ezenkívül egy normál fordulónyi TU regenerációt kap minden karakter. Ráadásul a miniolimpián elért helyezéseket elfogadják az istenek az isteni küldetés leimádkozásakor. (Az első három miniolimpia helyezéseit továbbra sem fogadják el.) A miniolimpián nincsenek díjak (vigaszdíj sem), nincsenek játékos versenyek, és nem kerül be az eredmény a hőstettek rovatba.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+66 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+48 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) [A két forduló között 6 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ork bérgyilász nyomok után kutattál. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 150.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 145.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [5 pontot használtál fel, van még 140.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-12 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 140.]

* 4. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 135.]

h 1540 259 1 használod az 1540. tárgyat
Megsemmisítesz 1 szopókövet a ryuku eszköz segítségével. Utóbbi szintúgy eltűnik a művelet során. [2 pontot használtál fel, van még 133.]

ek 116 50 1 t. energia kisütése: 116 50 1
Tudati vitalizáció varázslatot fogsz használni, ha életerőd 50 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 133.]

t 176 177 támadod a 176. szörnyet a 177. szörnyet
FT 176 parancs tárolva. FT 177 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 133.]

fkt 2371 1 felt. készítesz a 2371. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 133.]

hu 246 437 158 hulladék: 246 437 158
Hulladék, ezért nem gyűjtesz nagy aranykulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz arany masszariasztót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 133.]

hu 96 90 76 hulladék: 96 90 76
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bakkura csizmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzpáncélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzkulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 133.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[93,52] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hmm, csak egy orgyilkos. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod az orgyilkos fejét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az orgyilkos bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Sorvadsz (-2 életerő). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Egy nagy, vályogtéglákból felépített szögletes épület magasodik az út fölé. A nyitott ajtó fölött táblát látsz: "FEGYVERMESTER". Odabentről fegyvercsörgés hallatszik. (572. épület.)
Egy magas, éjfekete kőből épült torony magasodik egy kisebb domb tetején. A szűk, koponyát formázó kopogtatóval ellátott kapu mellett merev tekintetű gargoyle szobrok formáznak félelmetes és riasztó ajtókeretet. Ablakot csak nagyon magasan látsz, ott is csak néhány szűk rést. Közeledtedre a több mint tíz ember magasságban levő eresz alól denevérek röppennek fel. Elképzelésed szerint itt valamilyen nagyhatalmú mágus kell, hogy lakjon! (597. épület.)
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "

(Továbbmész...) [94,53] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. A feléd közeledő Mallon mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 6 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a Mallon jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Mallon testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a Mallon testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A Mallon egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A Mallon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 Mallon botja (ld. enc.). Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fény szentélyét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 1 acélpengőkét 3 aranyért, 3 bordacsontot 6 aranyért, 1 csontpálcát 15 aranyért, 1 csontszablyát 2 aranyért, 6 díszes rézpajzsot 90 aranyért, 1 dorony tüdőt 8 aranyért, 5 drótszőrt 10 aranyért, 1 evaporőr hájat 5 aranyért, 2 fekete gyöngyöt 12 aranyért, 1 fenőkövet 100 aranyért, 11 gyíkfüvet 11 aranyért, 5 hebrencs állkapcsot 20 aranyért, 6 karbin plazmát 60 aranyért, 1 királygyík bőrt 3 aranyért, 3 manifeszt.nyúlványt 30 aranyért, 2 szulfagor agyart 8 aranyért, 7 tigroszlán fogat 7 aranyért, 12 ugh mérget 24 aranyért, 2 vízionár szemet 6 aranyért, 1 nagy aranykulcsot 24 aranyért, 1 királyi koronát 150 aranyért.
Találkozol egy barna, hosszú hajú, kék szemű, körszakállas ember férfival. Raia elsőáldozója. Egy bíbor erőövet, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy mind. topázát, egy nap szimbólumot, egy regeneráló gyűrűt, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy quwarg harcos trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy ryuku futárbérenc trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy kvazár pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd garokk. Auráját érzékelve máris tudod, ocsmány fehér a nyomorult jónak.
Szótlanul méregetitek egymást egy ideig. Folytatod utadat.
Találkozol egy kopasz, szürke szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea díszíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasállata egy goldugar! Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Mentális auráját felismered, semleges jellemű a hitvány!
Nem tűnik túl barátságosnak. Továbbmész.
Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi táborát. A bőre kreolszínű. Raia misszionáriusa. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Auráját érzékelve máris tudod, ocsmány fehér a nyomorult jónak. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Találkozol Békés Bodinnal. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea színesíti. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges a nyomorult.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[16 pontot használtál fel, van még 117.]

ea 285 3 eladod a 285. tárgyat 3
Eladtál 3 Szent Kulacsot. 300 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 117.]

ea 151 70 eladod a 151. tárgyat 70
Eladtál 70 szvó-ektoplazmát. 700 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 117.]

ea 112 150 eladod a 112. tárgyat 150
Eladtál 150 madártollat. 150 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 117.]

m 6 mozogsz nyugatra
[93,53] Továbbmész a város utcáján. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy orgyilkos. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az orgyilkos testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [8 pontot használtál fel, van még 109.]

pbe 2500 beraksz a bankba 2500 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 5040 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

kb 69 360 2 kiveszel a bankból a 69. tárgyat (360 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 2 szárnyas hernyót. Kiveszel a bank széfjéből 38 quwarg tojást. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

bb 975 2369 2367 beraksz a bankba a 975. tárgyat (2369 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 tapasztalatkövet. Beraksz a bank széfjébe 4 éjkövet. Beraksz a bank széfjébe 60 bomló esszenciát. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[92,52] Még mindig a városban vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Lendül a bunkó, s loccsan a koponya, így jár mind ki harcban oly tohonya. Tour-Mix. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Úgy gondolod, hogy a közeledő orgyilkos nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az orgyilkos testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A főúttól jobbra egy fenyegetően sötét, gonosz lényeket ábrázoló szobrokkal dekorált épületet látsz. Egy kastély és egy templom keresztezésére emlékeztet leginkább - aha, egy kastplom! A függönyök mind be vannak húzva annak ellenére, hogy fényes nappal van. A falhoz közel rossz szag terjeng. A főkapu fölött egy rézlemezt látsz, rajta a felirattal: "NODONROD BARÁTI KÖR, A SZEGÉNYEK TÁMOGATÁSA". (569. épület.)
A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[93,16] Síkság, továbbra is csak síkság. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vérszomjas csüldő. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy hegymélyi lidérc volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő).

(Továbbmész...) [92,15] Továbbra is síkságon vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő karmos tankány nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a karmos tankány testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a karmos tankány testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a karmos tankány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy élőholt sullár volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). [24 pontot használtál fel, van még 85.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[91,14] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Látsz egy móricserjét. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely nyugatról folyik keletre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy tetemember! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a tetemember testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A tetemember Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt quwarg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő).

(Továbbmész...) [90,13] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy szintszívó száll szembe veled.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a szintszívó jobb karját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szintszívó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 éjkövet. Második ellenfeled egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a láplidérc sáros testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a láplidérc sáros testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a láplidérc sáros testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A láplidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 gyöngysort.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 776 (limit: 1235), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 45460.
Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csodabazárt. Megtudod, hogyan szerezhetsz sejtfiatalítót. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [89,12] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy megsebesített szürke rinocérosz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a szürke rinocérosz vastag bőrét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy élőholt mágus.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus jobb lábát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az élőholt mágus testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az élőholt mágus testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. 21 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 011 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt mirg.

Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az élőholt mirg bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 5 spirituszt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 778 (limit: 1235), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 45564.
A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy karmos tankány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a karmos tankány testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a karmos tankány rovarfejét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a karmos tankány testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [24 pontot használtál fel, van még 61.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[88,11] Síkság, továbbra is csak síkság. A távolban sakálok üvöltenek.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy autentikus vámpír száll szembe veled.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az autentikus vámpír bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az autentikus vámpír fejét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az autentikus vámpír bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 927 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy zombi.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a zombi testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a zombi foszladozó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a zombi karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 trikornis szarvat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 780 (limit: 1235), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 45668.
Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-1 életerő).

(Továbbmész...) [88,10] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku gárdista közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a ryuku gárdista bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy élőholt mágus.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 34 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az élőholt mágus jobb oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. 23 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 011 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Második ellenfeled egy zombi.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a zombi jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a zombi nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 zárnyitó készletet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 782 (limit: 1235), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 45772.
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 45.]

szk 354 keresed a 354. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy erszényes elkarogot. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

v 55 elmormolod az 55. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a Sötét Ceremónia varázslatot! A Sötét Ceremónia eredményes volt! (+1 max. életerő.) [-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 35.]

v 55 elmormolod az 55. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a Sötét Ceremónia varázslatot! A Sötét Ceremónia eredményes volt! (+1 max. életerő.) [-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 25.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 25.]

* 2. BP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 30.]

* 3. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! [3 pontot használtál fel, van még 27.]

* 4. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 22.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 27, 24.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 22 pontod maradt, ebből a következő körre 22 pontot vihetsz át. Kapsz még 248 pontot. A következő körben tehát 270 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

MÁGUSKOBOLD (7044. SZÖRNY)
A koboldokról nem sok mindent lehet tudni, mivel igencsak ritka szerzetek. Fajtájuk eredete a múlt ködébe vész, és jelenük is meglehetősen titokzatos. Annyit azért elmondhatok róluk, hogy ha nagyritkán felbukkannak valahol (ez leginkább egy ódon mágustoronyban fordulhat elő), mindig iszonyatos zűrzavart okoznak. Öntörvényű, erőszakos, és arrogáns népség. Nincsenek híján a humorérzéknek, ám a varázserőnek sem! Ez pedig igen bosszantó kombináció, elhiheted! Termetük ritkán éri el az egy láb magasságot, lábuk-kezük vékonyka, ám fülük hosszú, és az orruk... nos, mint egy hatalmas uborka! Megjelenésük összességében leginkább a gnómokhoz teszi hasonlatossá őket. Mivel eléggé kiszámíthatatlanok, meglehet, hogy ellenségesek lesznek veled szemben. Ha így áll a helyzet, csak a szerencsédben bízhatsz, mert a máguskoboldok az összes undok, aljas, ócska varázstrükköt elpuffogtatják rád, ami csak ismeretes Ghallán!

KOBOLDKIRÁLY (7045. SZÖRNY)
Azt mondják, ahol két kobold van, ott az egyik már király, és valóban ez jellemző a kivagyiságukra. A koboldkirály persze legtöbbször semmivel sem nagyobb, vagy erősebb a többinél, s talán a bosszantó trükkök terén sem jártasabb náluk, de a királlyá választáshoz ilyen különbségekre nincs is szükség. Akinél a koboldkorona van, az a király, és kész! Gondolhatod, milyen torzsalkodás mehet végbe egy-egy koboldkorona birtoklásáért. Mindezért ne becsüld alá ezt a fura kis szerzetet, mert ártó, aljas praktikák vonatkozásában nincs párja e világon! Ha a varázslatait viszonylag ép bőrrel megúszod, már könnyű dolgod van, mert a koboldok törékeny teste bármilyen fegyverrel egyaránt jól sebezhető.

SZOPÓKŐ (259. TÁRGY)
Eleged van már abból, hogy nálad erősebb kalandozók elől kell menekülnöd, mások pedig kirabolnak, és nem tudsz kellőképpen bosszút állni? Most végre kitaláltad a megoldást, ami a Szopókő. Ezt az undorító, ám mégis varázserejű tárgyat egy szopógödörnél készítheted el, ha egy kerek követ bekensz ragasztóval, és egy kötél segítségével leengeded a fekete iszapba. Ehhez a KT 259 parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért. Ezután nincs más hátra, mint hogy megkeresd áldozatod tárgyát, és átadd neki "ajándékodat". Vigyázz! A szopókő mindig a nagyobb hatalmú gazdát keresi, így ha találkozol egy nálad magasabb szintű kalandozóval, a kő könnyen elhagy az új hatalom kedvéért, ha csak nem őrzöd eléggé (KF <kő> 3). Ezért nem lehet a kőtől egykönnyen megszabadulni: ha megpróbálod eldobni, eladni, elásni, vagy bármi módon megsemmisíteni, kellemetlen meglepetések érhetnek. Igazándiból kevés biztos módszer ismert. Annyi bizonyos, hogy 1.) átadhatsz az A paranccsal egy darabot egy másik kalandozónak, ha még nincs szopókő a birtokában [ne feledd - átadni lehet olyan kalandozónak is, akit hivatalosan "nem ismersz"]; 2.) ha lopnak tőled, a lopott tárgyhoz néha egy-egy szopókő is hozzáragad; 3.) bizonyos mágikus metódusokkal a szopókő végleg megsemmisíthető. Ezenkívül, ha egy nálad magasabb szintű kalandozó táborára lépsz, és barátságosak vagytok egymással, akkor van esély rá, hogy egy szopókő átugrik hozzá. (Ez az esély főként a szintjeitek különbségétől és az áldozatnál levő szopókövek számától függ.)
Hogy miért szolgált rá ez a kisméretű tárgy a nevére? Nos, amíg valakinél egy ilyen kő található, az ezután vonzani fogja a bajt - szerencséje ugyanis átmenetileg 1-es lesz. Hogy ez mit is jelent, az talán már Te is tudod, ha találkoztál már fabontó szójerrel, xirnoxszal, vagy más hasonló speciális szörnnyel...

KRONOKRISTÁLY (1636. TÁRGY)
Állítólag létezik a ryuku hegységek egyikében egy eldugott hely, ahol egy időkapu található. A feltételezések szerint a gyűrű alakú átjáró a távoli, nagyon veszélyes jövőbe nyílik, épp ezért több katonai egység is védi a helyet attól, hogy bárki botor módon átsétáljon rajta. A ryuku tudósok nem is olyan régen a kaput vizsgálva meglepő felfedezést tettek: a sugárzás némiképp hatással van a környező sziklákra, kövekre is. Ez a kristály is onnan származik, és magad is érzed, hogy valamiképp különleges: az időkapu közelségének hatására teljesen áttetszővé vált, és olyan belső erő járja át atomjait, melynek megfejtéséről maximum csak álmodhatsz. A ryuku tudósok is feladták a vele való kísérletezést, talán így került a kristály a császár hivatalnokaitól egy nemesi ház kezébe, most pedig hozzád. Addig is, míg jobban meg nem ismered az kronokristály tulajdonságait, csak egy változást tapasztalhatsz: az idő múlása valamicskét lelassul (azaz ha már elérted az egy fordulóban kapható max. TVP korlátot, 30 fordulón keresztül akkor is kaphatsz még TVP-t, fordulónként egyet). Ha netán többet is sikerülne szerezned ebből a tárgyból, azok hatása összeadódna (kettőnél tehát 60 fordulón keresztül élvezhetnéd a +1 TVP/fordulót). Ha a 640 forduló után szerzel kronokristályt, akkor a kronokrisály gyorsabban fejti ki a hatását. Minél később szerzed, illetve minél jobban le vagy maradva a kristályok terén, annál gyorsabban. Max. 25 kristály hatása adódik össze. A tárgyat nem adhatod át másik kalandozónak.

NAGY ARANYKULCS (246. TÁRGY)
Ez a tárgy már önmagában tetemes summát érhet. Értékét azonban megduplázza az, hogy speciális, a királyság kincstárnokai által használt zárakat lehet vele kinyitni. A finoman megmunkált nyélen hajszálvékony ezüst vonalak hirdetik az aranymíves céhét.

ARANY MASSZARIASZTÓ (437. TÁRGY)
A phua-kúpokban rejtőző géngenerátorok térhajlítását igencsak megzavarja ez a rejtélyes karperec, a arany masszariasztó. Ha felöltöd a karodra a KF 437 paranccsal, a phua-kúpok szörnygenerátora jóval kisebb hatásfokkal fog működni, és nagy valószínűséggel gyengébb massza fog belőle előjönni, mint egyébként. A arany masszariasztónál valamivel kevésbé hatékony a réz masszariasztó. A réz és arany masszariasztó hatása nem adódik össze.

MALLON BOTJA (1526. TÁRGY)
Ezt a botot Mallon mindenhova magával hordta. Fajtársai le is nézték miatta, hisz méltóságon alulinak tartották, hogy egy mágiát is használni tudó lény ostoba husángokkal hadonásszon. Persze ők nem tudták, hogy ez nem egy közönséges bot. Először is mindkét vége fémből készült burkolatot kapott, ennek köszönhetően sebzése nem kevesebb, mint 4D6+1 és használatakor +2 támadás is jár. Persze nem csak emiatt hordta magával Mallon, inkább azért, mert bizonyos időközönként a fegyver egy jégcsóvát képes lőni az ellenfeleire. Ha kellően jártas vagy az ütőfegyverek terén (szakértelmed legalább 10-es), a varázsbotot te is kipróbálhatod.

SEJTFIATALÍTÓ KENŐCS (1408. TÁRGY)
Az élénkpiros, öblös tégely oldalán aranyszín betűk sorakoznak, és bizalomgerjesztő, szömörce-szagú kence lapít a mélyén. Niximiliti az egekig magasztalta ezt a krémet, állítása szerint halhatatlanná teszi a használóját. Nohiszen! Az biztos, hogy ha a H 1408 paranccsal, 3 TVP-ért a mellkasodra kened, úgy fogod érezni, mintha szervezeted bármilyen ártó hatásnak képes lenne ellenállni! [Egészséged megnő az egészséged alapértékével; a max. ÉP-d pedig eme alapérték ötszörösével!] 3 korinthai talizmánért cserébe te is szert tehetsz erre a fantasztikus anyagra. Ehhez Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1408 parancsot add ki, 5 TVP-ért. A zseniális tudós vásárláskor mindenkinek elmondja a használati utasítást: az Olimpia mágusai nem tűrik a sejtfiatalítót, ha a hatása alatt állsz, azt megszüntetik; egyébként is csak a forduló végéig tart az ereje, aztán nyomtalanul felszívódik; és a csodakencék sajnos kioltják egymás hatását, ezért felesleges egynél több adagot magadra kenni! (A második adagot, mindegy, hogy milyen, már fel sem használod.) Niximiliti végül megígérteti veled, hogy nem rontod a boltját, és a kenőcseit nem fogod átadni másnak.

KARAKTERLAP

Szürke Farkas, egy kopasz, félszemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 107. fordulód.

Erő: 15 (20) Szint: 20 Merészség: 5/1 Magasság: 183 cm
IQ: 26 (28) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 16 (20) Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 34/37 év
Egészség: 17 Életpont: 294/190 Jellem: gonosz (167) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 (18) Varázspont: 364/91 Pénz: 1123 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 38/5 Pszi pont: 105/32
Eddig összesen 1628 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 276 TP-t kaptál. Jelenleg 521 275 TP-d van. A következő szinthez még 78 725 TP szükséges. Trófeáid: törpe kovács, csontváz lord, noth szellem. A 107. fordulódban 5040 arany került a bankszámládra. 5040 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/31 szúrófegyverek: 7/59 (+30%) vágófegyverek: 25/84 (+5%)
ütőfegyverek: 2/98 dobófegyverek: 24/38 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: orgyilkos tőr (#225) (300%) << vaskard (#2084) (200%) << ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); bumeráng (#249) max. 1 db (9 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
88,10 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 99
Kedvenc táborhely: 96,19

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 169 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 59/97 (+36%) 2. nyomkövetés: 27/100 (+10%) 3. lopás: 1/32
4. mászás: 1/28 5. csapdakészítés: 17/35 (+26%) 6. csapdaészlelés: 1/94
7. gyógyítás: 17/70 8. titkosírás: 1/97 9. felderítés: 2/27
10. szörnyidomítás: 6/67 11. teológia: 10/29 (+29%) 12. taumaturgia: 12/53 (-693%)
13. zene: 1/0 14. szörnyismeret: 14/94 (+22%) 15. pszi: 14/20 (+11%)
16. zárnyitás: 9/73 17. vadászat: 2/37 18. vitalitás: 1/11
19. bányászat: 20/5 20. főzés: 3/108 (+25%) 21. csapatmunka: 2/98

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot, csak egyszer), halálkristályt (#2372) (max. 100 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50)
zombi (#49), csontváz (#48), csontlepke (#746), élőholt mirg (#135), Jerome (#956) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), manifesztátor (#124), tetemember (#123), élőholt mágus (#175), sírlidérc (#172), láplidérc (#352), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
ismeretlen (#9089), fémbontó szójer (#150), purifikátor (#157), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 12 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> drónkeselyű (#208) kisebb tűzlehelet (#110) >> vízionár (#66)
kisebb tűzlehelet (#110) >> óriás csontváz (#176) kisebb tűzlehelet (#110) >> pszi elementál (#221)
kisebb tűzlehelet (#110) >> Pszinapszis (#974) kisebb tűzlehelet (#110) >> nektoraf (#355)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot!
3.) Készülsz már a varázskomponensek gyűjtésére? Igen? Akkor áldozz 21 csepp spirituszt!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 22, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 43, 44, 45, 170, 175, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6.
Kész: 5, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 782 (limit: 1235), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 45772.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 61 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 90 TU szükséges.)
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 méregfog (#1553) 6 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 * rövid kard (#171) 1 * vaskard (#2084)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 Mallon botja (#1526) 10 szögletes kő (#17)
Lövedékek
2 ezüsttollú nyíl (#363) 19 ubuk tüske (#131) 10 vashegyű nyíl (#176)
3 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
1 bumeráng (#249) 2 tolmokov-koktél (#351) 3 ubuk dobónyíl (#138)
15 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
$1 * bronzpáncél ($90)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739)
Köpenyek
$1 * rejtőköpeny ($277)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) $2 tankány karom ($237)
Övek
2 * bíbor erőöv (#291)
Csizmák
$1 * bakkura csizma ($96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
$1 aranylánc ($191) 1 * csontamulett (#711) 1 * denevér szimbólum (#140)
$1 gyöngysor ($192) 1 + nap szimbólum (#141) 2 * nekrofun medál (#253)
1 ritualista amulett (#708) 2 Tharr Keresztje (#287)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 arany masszariasztó ($437) $1 * Eldaran karkötője ($373) $1 * umbatari karkötő ($278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * regeneráló gyűrű (#254) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1)
1 * nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 36 csepp tinta (#101), fér még: 14]
6 éjurna (#2368) [bennük 8 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 52]
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 7 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 29]
4 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 40]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
14 sullár hólyag (#168) [bennük 38 csepp spiritusz (#170), fér még: 242]
4 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 40]
18 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 216]
4 + vizestömlő (#3) [bennük 72 korty víz (#27), fér még: 8]
Eszközök, használati tárgyak
7 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 + Beholder csapda (#2107)
1 bőrkantár (#1125) 10 ¤ deus ex machina (#1) 1 éjkő (#2369)
2 fülemüle síp (#1576) 2 fűszerkeverék (#1170) 1 gernim balzsam (#1894)
12 halálkristály (#2372) 48 kaja (#2) 2 Korrum pálcája (#1545)
1 kötél (#92) 1 kronokristály (#1636) 1 légiós hátizsák (#1560)
2 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 megsemmisítő (#1540) 4 ork csodaszer (#1228) 1 pszi kő (#248)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 6 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32)
1 térhajlító kavics (#1539) $1 tüskecsapda ($242) 1 varázskő (#305)
7 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
40 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713) 3 csillezsályalevél (#1253)
16 + csuklyavirág (#133) 2 darázsfarok (#654) 6 + dözmöng szív (#122)
2 elkarog szőr (#665) 9 grifftojás (#179) 13 gyöngymangó (#135)
11 kaktusztüske (#114) 2 + kazmár gyökér (#205) 1 liumbe hajtás (#655)
27 madártoll (#112) 1 moa smaragd (#377) 2 mutáns csont (#331)
30 pirkit (#153) 38 quwarg tojás (#360) 2 remák szív (#264)
2 rókafarok (#124) 4 smirglilevél (#29) 45 sünmedve tüske (#14)
4 szárnyas hernyó (#69) 2 szulfin (#676) 1 szuperkötél (#209)
23 szvó-ektoplazma (#151) 18 téfea-agy (#172) 4 Tiume batyuja (#660)
11 trikornis szarv (#198) 6 vadász tatu bőr (#15) 13 varányszem (#30)
11 vasérc (#152) 9 xirnox szív (#213)

Összsúly: 100.56 kg Megterheltség: 69%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 55 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
60 bomló esszencia (#2367) 4 éjkő (#2369) 2 esszenciakristály (#350)
5 ezüstdarab (#326) 1 keg gomba (#1615) 2 mutáns csont (#331)
3 pszi kő (#248) 5 purifikátor háj (#269) 2 tapasztalatkő (#975)
7 trikornis szarv (#198) 2 tudás gyöngye (#522) 9 xirnox szív (#213)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
756 arany (#50) 1 acélpengőke (#231) 52 bomló esszencia (#2367)
3 bordacsont (#16) 1 csontpálca (#329) 1 csontszablya (#64)
6 díszes rézpajzs (#84) 1 dorony tüdő (#212) 5 drótszőr (#37)
3 éjkő (#2369) 1 evaporőr háj (#105) 2 fekete gyöngy (#99)
1 fenőkő (#1618) 11 gyíkfű (#201) 5 hebrencs állkapocs (#130)
6 karbin plazma (#199) 1 királygyík bőr (#44) 148 madártoll (#112)
3 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 megsemmisítő (#1540) 1 sáfránypor (#211)
3 Szent Kulacs (#285) 2 szulfagor agyar (#677) 69 szvó-ektoplazma (#151)
1 tapasztalatkő (#975) 2 téfea-agy (#172) 7 tigroszlán fog (#63)
12 ugh méreg (#166) 5 víz (#27) 2 vízionár szem (#102)
1 nagy aranykulcs (#246) 1 királyi korona (#338) 1 szopókő (#259)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gyöngysor (#192) 1 Mallon botja (#1526) 3 orgyilkos tőr (#225)
38 quwarg tojás (#360) 8 spiritusz (#170) 2 szárnyas hernyó (#69)
2 tankány karom (#237) 1 trikornis szarv (#198) 1 zárnyitó készlet (#39)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

87 88 89 90 91 92 93 94
9
10
11
12
13
14
15
16
17
(88,10) ryuku gárdisták (#360), élőholt mágus (#175), zombi (#49), Sheran oltár
(88,11) autentikus vámpír (#154), zombi (#49), Leah rúnaköve
(89,12) szürke rinocérosz (#346), élőholt mágus (#175), élőholt mirg (#135), karmos tankány (#137)
(90,13) szintszívó (#96), láplidérc (#352), 44. jellempróba, csodabazár (#1404)
(91,14) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), patak, tetemember (#123)
(92,15) karmos tankány (#137)
(93,16) vérszomjas csüldő (#114), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 32. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek