106. forduló, 108. forduló, Marion összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. máj. 12. 9h:22'
EZ A 504. JÁTÉKHETED, 107. FORDULÓD
505. játékheted kezdete: máj. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1919
SZÁMLA : XXXX

MARION KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [123,66] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 25 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. A teremtés zsákja létrehozott 1 dözmöng szivet. A méregtermő iszák termelt 5 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+180 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+45 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+60 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 1076. hetének nyerőszámai: 17, 30, 3. 5 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy mélységi grittang nyomok után kutattál. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 264.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 259.]

* 2. KP: használod a 73. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 249.]

v 1 99 elmormolod az 1. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 244.]

v 21 5 elmormolod a 21. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 5 kaja. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 239.]

ft 7494 támadod a 7494. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

kno 4 2 képesség-növelés 4
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
[0 pontot használtál fel, van még 239.]

ek 7 4 3 t. energia kisütése: 7 4 3
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+3 mászás.) [-3 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 239.]

jlk 1324 jelszó kimondása 1324
Lesz ami lesz! Kimondod a jelszót, készen arra, hogy beleülj a mészárszékbe. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen!

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 22 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a massza förtelmes hasát. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a massza jobb szárnyát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a massza egyik karját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A massza Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Bár ügyesen védekezel, a massza sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A massza a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (5 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Irtózatos sebeket ejt a massza a szarvaival a bal karodon és válladon. (4 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 24 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 2052 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 142, gyógyulás: 42, összesen: -100 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. Egy mesés arany masszariasztó! Van itt még valami! Egy fantasztikus ónix masszavadító! (ld. enc.) Elhagyod a phua-kúpot. [15 pontot használtál fel, van még 224.]

m 6 mozogsz nyugatra
[122,66] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy quwarg bolyt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy kisebb quwarg isten! Velőtrázó sikoltással menekülsz ki. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. [43 pontot használtál fel, van még 181.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[123,65] Továbbra is síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy halálhozó.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 25 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a halálhozó testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálhozó jobb oldalát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a halálhozó bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 17 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1571 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 68, gyógyulás: 24, összesen: -44 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz. Nekiveselkedsz a feladatként kapott súlyzó felemelésének, az viszont mégsem olyan pehelykönnyű, mint kívülről látszik. Pár percnyi izzasztó erőlködés után kénytelen vagy feladni. 498 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze.
Nagy hévvel érkezel a szirén labirintusához. A bejáratnál álló férfi elmosolyodik bátorságod láttán, elveszi tárgyaidat, majd beenged. Sétálsz egy darabig az össze-vissza kanyargó folyosókon. Hamar kiismered a labirintus építője milyen elvet követett a járatok kialakítása során, így az egyetlen továbbvezető útra is könnyedén rábukkansz. Az egyik pillanatról a másikra megéhezel. Kétségbeesetten kutatsz finom falatok után, de az ismeretlen hely semmilyen rágcsálnivalót nem tartogat számodra. A következő gondolatod az odakint hagyott zsákodra terelődik, amiben biztos maradt még valamilyen ennivaló. Engedsz fantáziád csábításának, és visszafordulsz. 498 tapasztalati pontot kaptál. Csüggedten hagyod ott a szirén sátrát, miután visszakaptad a tárgyaidat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy phua-kúp van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Elsőnek egy Thargodan csontváz száll szembe veled.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan csontváz jobb karját. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 13 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a Thargodan csontváz testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a Thargodan csontváz jobb vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A Thargodan csontváz csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A Thargodan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1260 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 52, gyógyulás: 32, összesen: -20 ÉP}

Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy Mnebolath. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [124,64] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő áeratikus hasnyák mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. Oppálé! Csendes nyekkenéssel kinyúltak a következő állataid: spagulár, gyilkos szilmill, Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Ajjaj, az összes vized gőzzé vált! Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd az áeratikus hasnyák jobb csápját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az áeratikus hasnyák farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény huhog! 20 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Az áeratikus hasnyák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 4 spirituszt.) 1795 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 45, gyógyulás: 27, összesen: -18 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Az itt álló Sheran templomot a Fekete Druidák (9155) is építették. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Sheran híveié. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Találsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 140 pontot kell rákölteni.) Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Dan McGee vigyorog kajánul. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Egy varkaudar íjász áll veled szemben.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 17 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1928 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 71, gyógyulás: 11, összesen: -60 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy Thargodan csontváz.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a Thargodan csontváz jobb karját. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 12 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 56, gyógyulás: 9, összesen: -47 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz egy inváziós trófeát. A következő kincseket találtad: egy féregnyereg (ld. enc.).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 47 tüskét.

(Továbbmész...) [125,63] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Chara-din hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy barátság szent tüzét. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal tudod, hogy egy Mnebolath volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy varkaudar felderítő.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő bal lábát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 19 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar felderítő testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A varkaudar felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 87, gyógyulás: 14, összesen: -73 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [101 pontot használtál fel, van még 80.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[126,62] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mákrózsa bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy Mnebolath. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Második ellenfeled egy varkaudar bajnok.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 33 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok jobb vállát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+66 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét.

(Továbbmész...) [127,62] A bozótost ritka erdő váltja fel.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Látsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Első ellenfeled egy varkaudar felderítő.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 21 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar felderítő jobb lábát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 92, gyógyulás: 15, összesen: -77 ÉP}

A fák között biztos búvóhelyet találsz. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy Mnebolath. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

(Továbbmész...) [128,62] A terep továbbra is ritka erdő.

Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy színes dözmöng, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Az első ellenfél egy varkaudar hírnök.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2096 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 50, gyógyulás: 11, összesen: -39 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy Thargodan csontváz.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan csontváz jobb lábát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 10 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 38, gyógyulás: 6, összesen: -32 ÉP}

Belebotlasz valamibe: 1 ovimon-bogyó[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [80 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 7 505 energia fejlesztése 7
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 15 506 energia fejlesztése 15
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 19 keresed a 19. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy kavadut. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2014. évben 5. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: fejleszted a 3. tulajdonságodat -5 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A szervezetedet méreg pusztítja (-26 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 18, 9.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 248 pontot. A következő körben tehát 243 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÓNIX MASSZAVADÍTÓ (438. TÁRGY)
A kihívásokat kedvelő kalandozók húzhatják fel ezt az ónixból készült, minden bizonnyal mágikus karperecet, amely a phua-kúpok szörnygenerátorainak hatásfokát hivatott növelni. Ha viseled a KF 438 paranccsal, minden bizonnyal erősebb masszákkal fogsz találkozni, mint egyébként. Miért érdemes a masszákat vadítani? Nos, a massza kincse arányos az erejével...

FÉREGNYEREG (1532. TÁRGY)
Végigtekintve Shandul előtted fekvő testén, még mindig nem tudod elhinni, hogy győzedelmeskedtél. Valami látványos trófea után kutatsz, mikor feltűnik a szörny csontos nyakszirtje. Hmm, ha lemetszed a testről, tökéletesen alkalmas arra, hogy ráülj és megtámaszd rajta a lábadat. Ha pedig hátasodra szíjazod, impozáns külsejű harci nyerget kapsz, mely megkönnyíti paripád irányítását a harcban. Ennek következtében támadásod és védekezésed 2-vel nő azokban a harcokban, amit "lóhátról" folytatsz (vagyis a szabadban harcolva kapod a bónuszt). A nyeregnek sajnos semmi hatása, ha gyalogosan harcolsz.
[A nyerget a KF 1532 paranccsal terítheted a hátasállatodra. A plusz védekezést és támadást a karakterlapodon a hátasállatodnál jelezzük.]

KARAKTERLAP

Marion, egy szőke, göndör hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Tharr eljövendő papja vagy. Papi hited: 87. A Két Kard Testvérisége (#9118) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 107. fordulód.

Erő: 26 (36) Szint: 19 Merészség: 9/5 Magasság: 171 cm
IQ: 17 (24) Támadás: 33 (34) Agresszió: 5 Testsúly: 129 kg
Ügyesség: 18 (25) Védekezés: 38 (41) Menekülés: 30 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 16 (21) Életpont: 310/79 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (26) Varázspont: 370/2 Pénz: 1808 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 40/24 Pszi pont: 139/1
Eddig összesen 579 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16 908 TP-t kaptál. Jelenleg 447 062 TP-d van. A következő szinthez még 2 938 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hírnök, borzalmas varkaudar, varkaudar varázsló. A 105. fordulódban 20271 arany került a bankszámládra. 20271 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 23/73 (+15%)
vágófegyverek: 6/11 ütőfegyverek: 10/33 lőfegyverek: 20/64 (+33%)
dobófegyverek: 6/0

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -12.); ubuk tüske (#131) (13 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
128,62 mezőn táborozol
Szkander vereségeid: 0 győzelmeid: 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/78 (+44%) 2. nyomkövetés: 7/66 (+10%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 11/65 (+509%) 5. csapdakészítés: 22/69 (+15%) 6. csapdaészlelés: 1/0
7. gyógyítás: 33/29 (+31%) 8. titkosírás: 1/44 (+11%) 9. felderítés: 2/10
10. szörnyidomítás: 5/56 11. teológia: 14/34 (+20%) 12. taumaturgia: 10/28
13. szerencsejáték: 1/54 14. versengés: 7/2 (+27%) 15. harcművészetek: 3/85
16. zene: 1/22 17. szörnyismeret: 12/5 (+26%) 18. pszi: 17/86 (+32%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 16/33 (+11%) 21. bányászat: 14/29
22. testépítés: 4/23 23. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 45 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 15 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), tüskét (#22) (max. 50 darabot )
elfogod sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
kék rothasztó (#421)
Barátságosság (aktív: 9, max: 12)
manaelementál (#290), nektoraf (#355), Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990), varkaudar behemót (#189), Mnebolath (#237), smaragdgólem (#417), Tguarkhan (#212)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 328 (limit: 560), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 38 735.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
azért a támadás... (221)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 37 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 47 TU. szükséges még: 3 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 571 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
29 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
17 arany (#50) 1 arany masszariasztó (#437) 1 bordacsont (#16)
1 dözmöng szív (#122) 1 ezüstshuriken (#327) 1 féregnyereg (#1532)
2 gyöngymangó (#135) 1 inváziós trófea (#2166) 5 kaja (#2)
1 ónix masszavadító (#438) 1 pirkit (#153) 12 tüske (#22)
5 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

121 122 123 124 125 126 127 128 129
61
62
63
64
65
66
67
(122,66) quwarg boly (#359), oltár, Chara-din monolitja (#534)
(123,65) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, halálhozó (#419), Thargodan csontváz (#297)
(123,66) massza (#217)
(124,64) áeratikus hasnyák (#243), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Sheran oltár, barátság szent tüze (#484), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), oltár, művészi porolit (#720), varkaudar íjász (#687), Thargodan csontváz (#297)
(125,63) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Chara-din monolitja (#534), oltár, varkaudar felderítő (#7133)
(126,62) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), 42. jellempróba, varkaudar bajnok (#190)
(127,62) Raia rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), varkaudar felderítő (#7133)
(128,62) egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), varkaudar hírnök (#686), Thargodan csontváz (#297)

Üzenet küldése a karakternek