106. forduló, 108. forduló, Rőt Szivacs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 25. 15h:04'
EZ A 1154. JÁTÉKHETED, 107. FORDULÓD
1155. játékheted kezdete: aug. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1854
SZÁMLA : XXXX

RŐT SZIVACS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [184,104] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Halk reccsenésre riadsz, majd hirtelen túlvilági üvöltés száll a széllel. Halál és élet, öröm és kín feszül benne, s az éji vidék felel reá... Az állatok mintegy varázsütésre eltűnnek, hangjuknak is nyoma vész, mert új Úr jelentkezett a területért. Egy Vámpír vadászni indult.
Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kazmár gyökeret. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+114 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+36 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+35 pszi pont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 443 0 0 elmormolod a 443. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+1 támadás). [-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [5 pontot használtál fel, van még 307. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 307.]

* 3. KP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 297. Kapsz 4 VP-t.]

* 4. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 292. Kapsz 2 VP-t.]

hu 174 hulladék: 174
Hulladék, ezért nem gyűjtesz harci kalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

bb 2 50 beraksz a bankba a 2. tárgyat (50 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 40 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

kb 979 1 kiveszel a bankból a 979. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 sáfránykövet. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykristályt. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 392.]

le 253 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

kf 1558 kézbeveszed/felveszed az 1558. tárgyat
A nyakadba akasztod a hősiesítő medált. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban kaja, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 392.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány fehér csontot sikerült exkaválni. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy szintszívó jön feléd. {egyik sebzési módja: 2x 1d10+4.} Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [30 pontot használtál fel, van még 362. Kapsz 12 VP-t.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[185,105] Épületek tűnnek fel. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy őrült varázsló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs van rajta.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. 76 életpontot vesztettél. Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 87 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló nyakát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod az őrült varázsló testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 fekete gyöngy és egy manifeszt.nyúlvány. 2 916 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 165, gyógyulás: 16, összesen: -149 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy halálhozó. {támadása: 51.}

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 78 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal megvágod a halálhozó jobb lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a halálhozó fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 30 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 22 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a halálhozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 55, gyógyulás: 5, összesen: -50 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

(Továbbmész...) [186,105] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy részeg kalandozó. {max. életpontja: 157-166.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 28 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a részeg kalandozó jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a részeg kalandozó testét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fekete gyöngy és egy borostyán függő. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 30, gyógyulás: 19, összesen: -11 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Sheran híveié. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Borzalmas büdöset érzel, és mindenféle morgást, hörgést, sivítást hallasz a város szélén fekvő állatpiacról. Rajta egy felirat: "Grallena szörnypiaca." Haha, itt lehet mindenféle dögöt adni-venni! (649. épület.)
Van itt még egy tanácsadó bölcselő (658. épület.). [22 pontot használtál fel, van még 340. Kapsz 8 VP-t.]

be 649 bemész a 649. épületbe
Belépsz a kapun. Azonnal elősiet egy délceg elf kalandozó.
- Üdvözöllek, én vagyok Grallena, e piac tulajdonosa. Rengeteg munkámba és kalandomba került, amíg sikerült egy olyan, biztonságos létesítményt építenem, amelyben mindenféle szörnyet képes vagyok tárolni. Esetleg valamilyen hátasra van szükséged? Vagy teherhordóra? Talán túl sokat zabál az élőholt ősmágusod vagy az ongóliantod, és meg akarsz tőle szabadulni? Itt mindent lehet adni-venni! - Az elf megmutatja, hogy jelenleg milyen eladó állatai vannak, és megnézi, hogy neked van-e valamilyen jó állapotban levő szörnyed. [Megjegyzés: a mennyiség paraméter az EA/VE esetén mindig 1, ezért nem is kell megadnod. A szörnyelfogásnál szokásos megkötések a vásárlásra is vonatkoznak.]
A következő eladó szörnyeket látod (zárójelben a szörny sorszáma):
drótszőrű pincsi (#22) 2 ap /db, kőszáli disznó (#34) 6 ap /db, goldugar (#65) 14 ap /db, garokk (#73) 26 ap /db, gyilkos sallank (#85) 26 ap /db, proteinfecske (#139) 51 ap /db, szőrös bozsó (#149) 127 ap /db, szutykos remák (#191) 202 ap /db, sivatagi doareg (#240) 376 ap /db, hordóagyú mameluk (#254) 379 ap /db, khór darázs (#348) 89 ap /db, csataremák (#694) 1282 ap /db, élőholt tigris (#766) 255 ap /db, roguena (#779) 277 ap /db, fekete albatrosz (#915) 4037 ap /db, ghwinkeydi csahos (#951) 4464 ap /db, fényes griff (#952) 5502 ap /db, kis földelementál (#7539) 60833 ap /db, grogoan behemót (#7557) 71666 ap /db.
A következő szörnyeidet hajlandó a kalandozó megvásárolni:
Nincs ilyen szörny. [5 pontot használtál fel, van még 335. Kapsz 2 VP-t.]

ve 240 megveszed a 240. tárgyat
Vásároltál 1 sivatagi doareget. 376 aranyat fizettél. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

m 4 mozogsz délre
[186,106] Még mindig a városban vagy. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy őrült varázsló. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Semmi eredménye! (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 37 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiafolyam varázslatot. 70 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed az őrült varázsló bal lábát. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod az őrült varázsló testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy xirnox szív és 2 mocsári penke. 2 916 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 109, gyógyulás: 16, összesen: -93 ÉP}

Van itt egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Eladsz 1 álomport 1 aranyért, 1 bőrsisakot 5 aranyért, 1 bronzhegyű lándzsát 10 aranyért, 1 fabontót 5 aranyért, 1 harci kalapácsot 36 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 2 szöges bunkót 20 aranyért, 1 varkaudar csontot 4 aranyért, 2 mocsári penkét 2 aranyért.
[6 pontot használtál fel, van még 329. Kapsz 2 VP-t.]

ve 215 2 megveszed a 215. tárgyat 2
Vásároltál 2 praglonc hártyát. 800 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 329.]

ve 328 3 megveszed a 328. tárgyat 3
Vásároltál 3 Thargodan esszenciát. 180 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

kb 248 1 kiveszel a bankból a 248. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 pszi követ. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

m 3 8 mozogsz délkeletre, északra
[187,107] Folytatod sétádat a házak közt. Találsz egy templomot. Fairlight hívei emelték. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy csapat őrjáratozó katona közeledik. (ld. enc.) {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal kicsit megvagdalod az őrjáratozó katona jobb lábát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a 12 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (12 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírkarddal néhányszor megkarcolod az őrjáratozó katona jobb lábát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengepajzzsal súrolod az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a 11 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (11 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírkarddal néhányszor súrolod az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod az őrjáratozó katona bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a 10 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (10 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírkarddal kissé megkarcolgatod az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengepajzzsal súrolod az őrjáratozó katona fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a 9 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (9 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 122, gyógyulás: 28, összesen: -94 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+62 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Egyike a város legkáprázatosabb építményeinek a kaszinó. A hivalkodóan giccses stílus kificamodott ízlésről árulkodik, de az nyilvánvaló, hogy bőven volt pénzük és munkaerejük. (640. épület.)
Van itt még egy bank (626. épület.) és egy ékszerbolt (655. épület.).
Eladsz 1 ezüst gyűrűt 6 aranyért, 1 igazgy. fülbevalót 20 aranyért, 2 obszidián függőt 20 aranyért, 1 borostyán függőt 6 aranyért.

(Továbbmész...) [187,106] Még mindig a városban vagy. Találsz egy templomot. Raia hívői építették. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 28800 pontot kell rákölteni.) (ld. enc.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész Vlagyimir szobrát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 3980 pontot kell rákölteni.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Felismered a közeledőt. Csak egy csapat őrjáratozó katona. Nem jelenthet különösebb problémát. {max. életpontja: 935-1019.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal kicsit megvagdalod az őrjáratozó katona jobb karját. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (12 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírkarddal kissé megkarcolgatod az őrjáratozó katona jobb lábát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a 11 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (11 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírkarddal néhányszor megkarcolod az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az őrjáratozó katona bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a 10 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (10 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírkarddal kicsit megvagdalod az őrjáratozó katona fejét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (10 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Elmegy a kedved a harctól. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 126, gyógyulás: 29, összesen: -97 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+66 életerő.) Itt található a legendás királyi palota. A hat méter magas, díszes vaskerítés mögött meseszép kertet pillantasz meg. A változatos állat formájúra vágott bokrok, csodálatos virágoskertek között szigorú tekintetű palotaőrök járkálnak. A palota három emeletes, szikrázóan fehér márványlapok borítják, tizenkét tornya tör az ég felé. Az erkélyeket különböző faragott szörnyfigurák tartják, az ablakok rajzolatát kiváló mesterek rakták ki mormeudi színes üvegből. Meseszép az egész, méltó Boraxhoz, a birodalom uralkodójához! A fényűzés netovábbja, hogy a királyság mindhárom nagyvárosában megtalálható egy ugyanilyen palota, hogy a király bármelyikből irányíthassa az országot szükség esetén. (652. épület.)
[92 pontot használtál fel, van még 237. Kapsz 36 VP-t.]

be 652 bemész a 652. épületbe
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Ahogy közelebb érsz, utadat állja egy díszes páncélzatba öltözött elit palotaőr.
- Miben segíthetek? - biccent feléd. Megilletődve a hihetetlen megtiszteltetéstől, hogy egy igazi királyi palotaőr kegyeskedett megszólítani, csak hebegsz-habogsz.
- Á, egy kalandozó! A palotát "csak úgy megnézegetni" nem lehet, ha valamilyen munkát akarsz vállalni, az írnoki iroda jobbra az első ajtó. - hadarja a palotaőr. Lám, lám, nem te vagy az első bamba bámész aki csak úgy becsámpázott a palotakertbe. Úgy látszik, olyan opció nincs, hogy "kihallgatás a királynál", vagy "kincseskamra látogatás" meg hasonlók.
- Munkát akarok vállalni. - nyögöd ki végül, mire az őr felkísér a lépcsőn, és betessékel az írnoki irodába. Az írnok iroda várakozóterme hatalmas, bársonnyal-bélelt terem. Húsz cimboráddal együtt is kiválóan el tudnátok itt lakni! Bársonyos fotelban várakozol, amíg végre sorra kerülsz. Az írnoki iroda még pompázatosabb a váróteremnél. Díszes tölgyasztal mögül, oklevelek és kitüntetések alól bámul rád okuláréján keresztül az ügyeletes írnok. Elmondod, hogy munkát szeretnél.
- Gigantikus Királyi Emlékmű épül őszentsége, Borax tiszteletére! Jelentkezz a munkafelügyelőnél, és dolgozz ott egy teljes napot. Megfelelő fizetséget fogsz a kincstártól kapni.
Kicsit kiábrándító a feladat, de bánatosan biccentesz, majd kimész a hivatalból. Több, a váróteremben csüggedten társalgó kalandozó fején látod, hogy ők is hasonló munkát kaptak. [A munka elvégzéséhez egy ÉP parancsot kell kiadnod 150 TVP-ért (ez az "egy napi munka", függetlenül attól, hogy van-e az építést segítő állatod vagy képességed. Ha nincs 150 TVP-d, a munkához hozzá sem fogsz, ezért javasolt, hogy a forduló elején add ki a parancsot.] Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 232. Kapsz 2 VP-t.]

ep 411 150 építed a 411. tárgyat 150 pontért
Jelentkezel a munkavezetőnél, aki elmondja, hogy hol kell dolgoznod. Folytatod az építést. Köveket hordasz egymásra. Még sokat kell dolgoznod, hogy kész legyen a királyi emlékmű. 421 tapasztalati pontot kaptál. [150 pontot használtál fel, van még 82. Kapsz 60 VP-t.]

be 652 bemész a 652. épületbe
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Amikor eléd lép egy palotaőr, tisztelettudóan közlöd vele, hogy mi járatban jöttél, mire az őr biccent, és továbbmehetsz. Belépsz a palotába. Itt is nyüzsögnek a palotaőrök! Ajtót látsz jobbra és balra, majd az őrökön túl van egy folyosó, az emeletre újabb márványlépcső vezet. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. Bemasírozol a cupfos-puccos írnoki irodába, majd amikor sorra kerülsz, bemész, és nemes egyszerűséggel közlöd: a vállalt feladatot teljesítetted.
- Nagyszerű! - mondja az írnok. [625 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 100 arany.] - A következő feladat - és itt a papírjaiba néz - árokásás lenne. A pontos...
- Nem! - vágsz a szavába. - Én kalandozó vagyok, nem segédmunkás! Küldetést adjon nekem, ne kulimunkát! Szörnyek százait öltem le a csatornától nyugatra, tömegnyi küldetést teljesítettem, varázsolni tudok... Többre vagyok hivatott az általad kiadott munkáknál! - az írnok először döbbenten rád néz, majd arcán ravaszkás mosoly fut végig.
- Igazán? Nos, legyen! Lássuk, mit tud a hétpróbás kalandozó! Tavalyelőtt egy Morgan nevű varázsló valamilyen Moa relikvia segítségével betört a királyi kincseskamrába, és ellopott onnét több zsák galachmitot. Ezt több száz különböző helyen rejtette el, de ügynökeinknek sikerült ezen helyszínek nagy részét - úgy nagyjából - azonosítani. Az egyetlen probléma, hogy ezek a rejtekhelyek IGEN VESZÉLYESEK. A feladat a következő: hatolj be a megadott föld alatti rejtekhelyre, és szerezd meg az ott elrejtett galachmitokat, bármi áron!
- Csak ennyi? - mosolyodsz el. Gyerekjáték! Hadd látom a hely térképét! - A hivatalnok még köhécselve megjegyzi, hogy nem árt, ha valamilyen mágikus fegyvert is viszel magaddal.

1 16 21 22 24
39
17 25
2 14
18 19 27 38
23
20 15
3 13 32 26
9 29
4
12 30 28
8
31
10 33 34 37
5
7 35
11
6 36
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
2: 1. térkép 3. pont
3: 1. térkép 2. pont
4: 1. térkép 5. pont
5: 1. térkép 4. pont

Ez a 70. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 60, északra 3 mérföldre található.

Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 77. Kapsz 2 VP-t.]

m 2 mozogsz keletre
[188,106] Továbbmész a város utcáján. Találsz egy templomot. Tharr hívei emelték. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. A feléd közeledő őrült varázsló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 33.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzvihar varázslatot lő rád. 56 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal súrolod az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 7 spiritusz (Nincs mibe rakni 7 spirituszt.) és egy fokhagyma. 2 916 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 58, gyógyulás: 18, összesen: -40 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+59 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Van itt egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.). [46 pontot használtál fel, van még 31. Kapsz 18 VP-t.]

be 632 6 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. Kiderül azonban, hogy a gyakorláshoz szükséges idő nem áll rendelkezésedre (50-nél kevesebb TVP-d van.) Köszönsz és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 26. Kapsz 2 VP-t.]

m 4 mozogsz délre
[188,107] Még mindig a városban vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Sajnálattal közöljük az ügyfelekkel, hogy a roxati jósda haláleset miatt bizonytalan ideig zárva tart. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

Nicsak, mit fedezel fel! A király intézményrendszerének új bizonyítéka: Invázióügyi Minisztérium. Ezt a három méter magas, kovácsoltvas kapura lógatott réztábláról tudhattad meg - a kapu persze egy csodaszép két emeletes épület bejárata is egyben. (689. épület.)
[6 pontot használtál fel, van még 20. Kapsz 2 VP-t.]

be 689 bemész a 689. épületbe
Felkeresed az Invázióügyi Minisztérium épületét. Meghatódva lépsz be a hatalmas kapun. Gyönyörű márványlépcső vezet fel az emeletre. Amint felérsz, utadat állja egy kvazárpáncélba öltözött elit palotaőr. - Ah, egy újabb kalandozó, aki felkeres bennünket. Ugye te is a hirdetésre jöttél? - kérdi. Fogalmad sincs, milyen hirdetésről lehet szó, de unottan bólintasz. A palotaőr erre elmagyarázza, hogy a folyosó végén balra, az utolsó ajtónál van az információ. Végigsétálsz a pompásan díszített folyosón. A világítást valami mágikus forrásból táplálják, így nem hagy csúnya koromnyomokat a falon, mint amikor fáklyák égnek a fali tartókban. Mondjuk kár is lenne a falakon sorakozó mesteri festményekért, amik a kopár, kiégett Sötét Föld témájával foglalkoznak. Elérve a folyosó végét, bátran benyitsz a rézzel kivert tölgyfaajtón. Benn egy írnok kapja fel a fejét az irataiból, és megszólít.
- A hirdetésre jöttél, hmmm? - bár továbbra sem tudod miről is lehet szó, de azért bólintasz. - A térkapuk megnyitásával, annak teljes felügyelete ellenére is rengeteg változás történt mostanában a városban. Ezek felderítésére kerestünk rátermett kalandozókat. - legalább megoldódott a hirdetés rejtélye, gondolod.
- Pontosan e célból jöttem. - mondod magabiztosan. Az írnok arca boldogságtól sugárzik.
- Első feladatod: mágusainknak kell egy pár komponenst összeszedned, hogy lokalizálni tudják az anomáliák forrásait. Hozz nekünk két praglonc hártyát, hét Thargodan eszenciát és egy pszi követ. Persze, tetteidért megjutalmazunk. - Mosolyogva elfogadod a kérést, hisz ezen nevetséges komponenseket beszerzése számodra nem jelenthet nehézséget. Biccentesz. Távozol a hivatal épületéből. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
- Sikerrel jártam! - mondod büszkén. [5 000 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 500 arany.] Átadod neki a beszerzett komponenseket, mire sokkal tiszteletteljesebben néz rád.
- Már csak ez hiányzott hozzá, hogy megkezdjük a varázslatot! - csenget, és azonnal egy mágustanonc siet be az egyik ajtón. Odaadja neki az erszényt, és neked a fiókjából átad egy másikat.
- Most, hogy bebizonyosodott, méltó vagy a bizalmunkra, lenne egy újabb küldetésünk a számodra. Mostanában nagyon sok panasz érkezik a lakosságtól, hogy a csatornarendszerből szokatlanul nagy és erős patkányok merészkedtek elő. Ennek a jelenségnek a kezdete egy időre tehető a térkapuk megnyitásával, tehát a mi hatáskörünk utánajárni, mi is folyik a csatornarendszerben valójában. Kutasd fel a csatornarendszert, és hozz minél több információt róla. Itt a csatornák térképe segítségül (figyelem, a harcok ezekben a labirintusokban a 35-nél nagyobb fegyver szakértelmedet nem fejlesztik!)

24 25 6 20 21
39
23 5 14 15 22
26 17
27 4
29 13 16
28
32 3 12 19 18
30
33 31 7 10
34
37 9
2 11
38 35 36 1 8
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 99. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 15, északra 225 mérföldre található.

Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 15. Kapsz 2 VP-t.]

m 3 mozogsz délkeletre
[189,108] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kristálypalotát. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy bávatag golombár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 34.} Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Amatőr voltál. A szörny észrevett. Egy bűbájlidérc közeledik feléd! {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [6 pontot használtál fel, van még 9. Kapsz 2 VP-t.]

le 1558 leveszed/lerakod az 1558. tárgyat
Leveszed a hősiesítő medált. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

kf 253 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

szk 117 keresed a 117. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy mutáns pókot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: h 238 20 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. [9 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 3 VP-t.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 7. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: h 892 5 0 használod a 892. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 27, 7.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 248 pontot. A következő körben tehát 245 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PRAGLONC HÁRTYA (215. TÁRGY)
A pragloncok idegen dimenziók idegen teremtményei, istenek hírvivői, hatalmas kincsek őrzői, az ismert univerzum mágikusan legaktívabb teremtményei. Ennél fogva, a belőlük kimetszhető hártya is oly mértékű mágikus potenciállal bír, amelyet a legnemesebb (és legóriásibb) mágikus kísérleteknél, varázstárgyak megalkotásánál használhatsz fel. Praglonc hártyához kétféleképpen juthatsz: vagy megvásárolod csillagászati áron, vagy elpusztítasz egy pragloncot, de készülj fel rá, hogy az utóbbi esetleg még több áldozatot kíván, mint az első.

ŐRJÁRAT (274. ELLENFÉL)
A jelek szerint a négyesével járkáló városi őrség már nem képes igazán hatékonyan elvégezni feladatát, és fellépni a náluk lényegesen harcedzettebb kalandozókkal szemben. Valószínű erre a katonaság is rájött, ezért is hozták létre az őrjáratokat. Egy őrjárat három városi őrségi különítményből, azaz összesen 12 katonából áll, de ezek között nemcsak átlag katonák, hanem mesterien képzett varázslók is vannak. Egy őrjáratot legyőzni gyakorlatilag teljesen lehetetlen - még a legtapasztaltabb kalandozók számára is.

KIRÁLYI EMLÉKMŰ (411. TÁRGY)
Ez a gigantikus emlékmű VI. Borax király örök dicsőségére épül. Egy húsz méter magas kőpiramis, amely önmagában is igen tekintélyes: de mintha ez nem lenne elég, óriási Borax-szobrot építenek köré, amely a lapos tetejű piramison ül. A hihetetlen méretű építmény elkészülte minden kétséget kizáróan több évtizedbe kerül. A munkálatoknál főként jobbágyokat, fizetett dolgozókat és varkaudar rabszolgákat alkalmaznak. A piramis belső termei fognak az uralkodó és családja végső nyughelyéül szolgálni.
Az emlékmű építése egész embert kíván: csak akkor alkalmaznak, ha legalább egy teljes napot eltöltesz az építkezéssel. A munkát a palota írnoki hivatalában lehet elvállalni. Ez a munka 150 TVP-nyi építkezést igényel, egyben! Tehát mindenképp EP 411 150 parancsot adj ki, ha nincs elég TVP-d, a parancs egyáltalán nem hajtódik végre. Arra, hogy az építkezés összesen hány TVP-t igényel, igen merész becslések vannak.

KARAKTERLAP

Rőt Szivacs, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 107. fordulód.

Erő: 21 (30) Szint: 21 Merészség: 8/5 Magasság: 115 cm
IQ: 15 (26) Támadás: 38 Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 15 (49) Védekezés: 60 Menekülés: 30 % Életkor: 69/69 év
Egészség: 16 (25) Életpont: 493/272 Jellem: gonosz (11) Tul. pont: 21
Szerencse: 27 (53) Varázspont: 396/115 Pénz: 2772 arany Kép. pont: 4
Pszi pont: 72/42 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 635 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19 127 TP-t kaptál. Jelenleg 632 799 TP-d van. A következő szinthez még 167 201 TP szükséges. Trófeáid: Raia szent lovagja, varkaudar hadúr, kultúrmasztodon. A 27. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5226 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6 ökölvívás: 6 vágófegyverek: 24
dobófegyverek: * 21

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
189,108 mezőn táborozol
JLKzott minoszkúpok: 83, 92, 85, 88, 84

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 655 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 15 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 12 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 19 (+2)
7. titkosírás: 6 8. felderítés: 9 (+1) 9. szörnyidomítás: 1
10. taumaturgia: 35 (+1) 11. szerencsejáték: 2 12. versengés: 9 (+1)
13. harcművészetek: 8 14. zene: 14 15. szörnyismeret: 8
16. pszi: 11 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 7
19. bányászat: 4 20. úszás: 7 21. főzés: 9

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 4 10. vp regeneráció: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 60 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot )
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
Raia szent lovagja (#239)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
purifikátor (#157), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
harci induló (#443) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) státusz: éhes

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
563 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 bőrsisak (#57)
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 deus ex machina (#1) 4 drótszőr (#37)
1 ezüst gyűrű (#180) 1 fabontó (#106) 1 harci kalapács (#174)
1 igazgy. fülbevaló (#197) 36 kaja (#2) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
2 obszidián függő (#195) 1 szöges bunkó (#8) 4 Thargodan esszencia (#328)
1 varkaudar csont (#1113) 1 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 fekete gyöngy (#99) 1 fokhagyma (#403) 1 kazmár gyökér (#205)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 11 víz (#27) 1 xirnox szív (#213)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

183 184 185 186 187 188 189 190
103
104
105
106
107
108
109
(185,105) őrült varázsló (#255), halálhozó (#419)
(186,105) részeg kalandozó (#187), szörnypiac (#649), tanácsadó bölcselő (#658), Sheran oltár
(186,106) vegyesbolt (#617), fegyverbolt (#620), őrült varázsló (#255)
(187,106) királyi palota (#652), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), őrjáratozó katona (#274)
(187,107) bank (#626), kaszinó (#640), ékszerbolt (#655), Fairlight oltár, őrjáratozó katona (#274)
(188,106) kvazár kohó (#629), fegyvermester háza (#632), Tharr oltár, őrült varázsló (#255)
(188,107) Invázióügyi Minisztérium (#689)
(189,108) kristálypalota (#401), Chara-din monolitja (#534), bávatag golombár (#165), bűbájlidérc (#761)

Üzenet küldése a karakternek