106. forduló, 108. forduló, Arana összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. nov. 16. 9h:12'
EZ A 133. JÁTÉKHETED, 107. FORDULÓD
134. játékheted kezdete: nov. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1505
SZÁMLA : XXXX

ARANA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [96,85] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy vörös, tüsi hajú, zöld szemű gnóm férfival. Bőre babarózsaszín. Dornodon bíborosa. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: kopasz. Felszerelését egy ekharion bébi trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy Földrengető trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. Egy sullár a hátasa. Érzékeled auráját: sötét, akárcsak a lelke. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Bad G.. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 1. napon összeakadsz egy szőke, göndör hajú, zöld szemű ember nővel. Dornodon kisebb papja. Egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy vassisakot és egy bíbor erőövet visel. Ruházatát egy dehidrátor trófea, egy velociraptor trófea és egy quwarg harcos trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított sullár. Gyerekkel van! Tisztán érzed auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Debbie O'Connor. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Az 1. napon találkozol egy barna, copfos hajú, szürke szemű ember férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Arca - mely a hűvös sírszobrok szépségét idézi - megmagyarázhatatlan keserűséget kelt benned... Érzékeled auráját: az ő jelleme is semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve LostMind. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Gyenge vagy, a betegség halálosan kimerített. Nem hiszed, hogy fel tudnál épülni belőle, s a gyógyítók sem hisznek benne - látod a szemükön. Egyedül a fogadós bizakodó, mintha valami csodában hinne. Megkörnyékez, füledbe suttog. Végül - nincs más választásod - elfogadod, amit kínál. Az alak, akivel visszatér, rád néz, izzó tekintete összekapcsolódik a tiéddel. Beszéd nélkül hallod a hangját: egészséget, erőt, ifjúságot kínál; cserébe hűséges szolgálatot kíván mindössze... Ereit felszakítva vérét adja neked, eleinte furcsa, kellemetlen íze miatt majdnem rosszul leszel... égeti torkodat - megnyugtat, hogy csak a felesleg pusztul el -, de aztán érzed, hogy erővel tölt el, meggyógyít, megváltoztat a vér... Lelkedbe égett a bélyeg: egy vámpír szolgája lettél.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+35 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+137 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+1 kaja.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy manifesztátor nyomára bukkanj. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [8 pontot használtál fel, van még 279.]

tps 300 TVP spórolása: 279 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 279 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [279 pontot használtál fel, van még 0.]

tpf 244 TVP elővétele: 244 pontért
Felszabadítottunk neked 244 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

kf 140 3 kézbeveszed/felveszed a 140. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a denevér szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve erőpajzs I. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Harcunk a bolygót pusztulásra ítélő Dornodon hívei ellen állandó. Semmisíts meg oltáromnál egy denevér szimbólumot! 2.) Ölj meg három ragyás burástyát, világunk e ocsmány megcsúfolóját! 3.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! [30 pontot használtál fel, van még 214.]

le 140 leveszed/lerakod a 140. tárgyat
Már nem őrzöd annyira a denevér szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

im 0 2 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed a denevér szimbólumot, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve restoráció. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet! 2.) Ölj meg három ragyás burástyát, világunk e ocsmány megcsúfolóját! 3.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! [30 pontot használtál fel, van még 184.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 154.]

tpf 56 TVP elővétele: 56 pontért
Felszabadítottunk neked 35 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+5% teo] [5 pontot használtál fel, van még 184.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 174.]

szm 102 megölöd a 102. szörnyet
Unod már, hogy ez az uzbány állandóan az oldaladhoz dörgölődzik: itt az ideje, hogy levágjad. Nocsak, hát nem védekezik a nyomorult!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+3% teo] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az uzbány jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed az uzbány fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vadászkéssel megcsapod az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a bal válladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 174.]

fog 102 274 elfogod a 102. szörnyet a 274. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[97,86] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szürke rinocérosz lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. [+3% teo] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szürke rinocérosz ormótlan fejét . (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Vadászkéssel párszor súrolva eltalálod a szürke rinocérosz jobb hátsó lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A szürke rinocérosz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Egy kék rothasztó lesz az ellenfeled. Semmi esélyed, fut át a gondolat agyadon, és már cselekszel is. A lény csodálkozó tekintetétől kísérve, kirohansz a létesítményből.
Megállsz egy sátor előtt, melynek a bejárata fölött nagybetűkkel írva a következő szó áll: "Ötpróba". Egy fiatal alakváltó siet eléd, hogy elmondja, az egyes területeken szerzett tudásod teheted próbára náluk. Legyen! Úgy döntesz, kipróbálod, mit tudsz.
- Itt van mindjárt az első próba: súlyemelés - közli veled az alakváltó suhanc, majd a lábad előtt heverő farönkre mutat. Megpróbálsz fogást keresni rajta, de nem találsz. Bírád vigyorgó arckifejezése azonban újabb próbálkozásokra ösztönöz, nagy nehezen átöleled a fatörzset, majd az erőlködéstől kipirulva a magasba emeled. Hát mégis sikerült, jöhet a következő feladat... A fiú, aki eddig kísért, egy gnómhoz vezet. Ő arról érdeklődik, tudod-e, hogy az elmúlt napok időjárásából következően a holnapi nap folyamán mire lehet számítani. Bemérgesedsz, hogy ilyen agyament dolgot kellett kérdeznie, de ez nem segít, így sem tudod a választ. 360 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze.
Épp elhaladnál egy sátor előtt, amikor egy hangra leszel figyelmes, ami téged szólít. Egy árnymanó ül nem messze tőled egy asztal mögött, kezében egy pakli kártya mutatja, hogy békés küzdelemben szeretné próbára tenni tudásod. Kedved támad a szerencsejátékhoz, úgyhogy magabiztosan közelebb lépsz. Az árnymanó felszólít, hogy rakj 100 aranyat az asztalra. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 1 Déja vu, 1 Vérfürdető magszim, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Kaszabolósáska, 1 Szerencsejáték. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó határozottan emeli a tétet. Sunyi arckifejezésén nem tudsz eligazodni, túl sokat viszont nem akarsz veszteni. Inkább az asztalra dobod lapjaidat a megadás jeleként. 360 tapasztalati pontot kaptál. 56 arannyal könnyebben hagyod ott nevető ellenfeled.
Egy csúcsos, fekete színű sátorra lelsz a cirkusz közepén. Előtte egy jókora ember férfi szónokol az őt körülálló kalandozóknak, és eget rengető szenzációként próbálja az odabent található veszélyeket beharangozni. A tétova tömeg látványa magabiztossá tesz. Előrelépsz, hogy tárgyaidat leadva beléphess a labirintusba.
- Bonyolult ez az útvesztő - szisszensz fel már az első megtett lépéseknél, bosszúsan, hiszen a komor és egyforma falak semmilyen tanáccsal nem szolgálnak a továbbhaladást illetően. Megpróbálsz logikus sorrendben végighaladni a lehetséges irányokba, azonban hamar belekeveredsz. Botorkálsz még egy darabig a félhomályban, de már tudod: csak egyetlen úton szabadulhatsz reménytelen helyzetedből, ha feladod a próbát. 360 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz.
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [98,87] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Látsz egy mély kutat. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [99,88] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Északra fekszik egy helytartói város. " Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Moloch hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Találsz egy vaskohót. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [67 pontot használtál fel, van még 107.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[99,89] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy szekérkaravánt. Keletre tart.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol egy vörös, tüsi hajú, zöld szemű gnóm férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Dornodon bíborosa. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: kopasz. Felszerelését egy ekharion bébi trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy Földrengető trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. Egy sullár a hátasa. Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Bad G.. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Találkozol egy szőke, göndör hajú, zöld szemű ember nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Dornodon kisebb papja. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy dehidrátor trófea, egy velociraptor trófea és egy quwarg harcos trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy sullár a hátasa. Egy gyermek van vele. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Debbie O'Connor. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [100,90] Még mindig füves síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy uzbány jelenlétét jelzi. Dobóhálódat a kezedbe fogod, majd megkeresed a szörnyet. Csendben megpróbálod a hálót rádobni. Tökéletesen belegabalyodik az ügyesen dobott hálóba az uzbány. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. A kajaellátásodat meglehetősen javítaná, ha meg tudnád szelidíteni ezt a szörnyet. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Felfedeztél egy amniosz-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [101,91] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő sérült vérfürdető magszim nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+3% teo] Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Vadászkéssel kissé megkarcolod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a bal karodra. (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A vérfürdető magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 619 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Spear Hackman irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [35 pontot használtál fel, van még 72.]

m 4 3 6 mozogsz délre, délkeletre, nyugatra
[101,92] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy szürke rinocérosz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy szárazság varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+3% teo] Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szürke rinocérosz testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Vadászkéssel párszor súrolva eltalálod a szürke rinocérosz jobb hátsó lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rinóbőr. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [102,93] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy alpesi tehén közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 31 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+3% teo] Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az alpesi tehén jobb első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az alpesi tehén tőgyét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Vadászkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod az alpesi tehén fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}


(Továbbmész...) [101,93] Síkság, továbbra is csak síkság. Látsz egy xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manaelementál. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával néhányszor súrolod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Vadászkéssel kicsit megvagdalod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Varkaudar szablyával kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Vadászkéssel kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [27 pontot használtál fel, van még 45.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

bpk 2 bef. parancs kivétele: 2
H 1602 28 100 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

ef 2 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] A befejezéshez még 3695 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [20 pontot használtál fel, van még 25.]

id 102 35 idomítod a 102. szörnyet 25 pontért
Nehéz fába vágod a fejszédet az uzbány idomításával, te azonban túl elszánt vagy ahhoz, hogy a kezdeti kudarcok után feladd a dolgot. Rettenetesen fáradtak vagytok, mire a mai lecke véget ér. (Még 10 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) [25 pontot használtál fel, van még 0.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-12 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-12 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: elmormolod a 13. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: használod az 1602. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 16, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le az uzbány. 2 kaját fal föl a spagulár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 248 pontot. A következő körben tehát 243 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ERŐPAJZS I. (12. VARÁZSLAT)
Az erőpajzs I. javítja ellenállásodat a fizikai támadásokkal szemben: 2-vel jobb lesz a védettséged. A varázslat elmondása 6 VP-be kerül, és egészen a következő táborozás végéig tart. Ez egy láthatatlan burok, amely körbeveszi egész testedet. Párhuzamosan létezhet mágia ellen védő pajzsokkal és páncélokkal, de más erőpajzsokkal nem.

RESTORÁCIÓ (85. VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal a szintszívó okozta iszonyatos lelki sokkot állíthatod helyre. A V 85 parancs kiadásával visszakapod az eddigi szintszívások során elvesztett TAPASZTALATI PONTOT (általában az összeset). Ennek eredményeképpen feltehetően szintet lépsz, és így a kör végén az egyéb elvesztett dolgokat is visszanyered. A parancs kiadása 5 TVP-be és 50 VP-be kerül, anyagi komponense egy szvó-ektoplazma. Ha több szintet is szívott rólad a szintszívó, a restoráció során az összes elveszített TP-t visszakapod.

KARAKTERLAP

Arana, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran bíborosa vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 107. fordulód.

Erő: 24 (26) Szint: 18 Merészség: 5/1 Magasság: 108 cm
IQ: 25 Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 111/113 év
Egészség: 15 (17) Életpont: 265/194 Jellem: semleges (-5) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 Varázspont: 483/439 Pénz: 1413 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 21/1 EFejl: 20
Eddig összesen 740 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3516 TP-t kaptál. Jelenleg 291947 TP-d van. A következő szinthez még 48053 TP szükséges. Trófeáid: Földrengető, csontváz lord, ekharion bébi. A 94. fordulódban 1218 arany került a bankszámládra. 1376 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 vágófegyverek: 24/41 (+4%) ütőfegyverek: 4/90
dobófegyverek: 22/24 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: kőkalapács (#13) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/19 2. nyomkövetés: 35/5 (+28%) 3. mászás: 7/23
4. csapdakészítés: 11/26 (+23%) 5. csapdaészlelés: 1/14 6. gyógyítás: 1/63
7. titkosírás: 1/60 8. felderítés: 9/9 9. szörnyidomítás: 5/31 (+25%)
10. teológia: 14/96 (+34%) 11. taumaturgia: 33/2 (+1%) 12. szerencsejáték: 1/74 (+10%)
13. versengés: 3/47 (+32%) 14. zene: 6/46 15. szörnyismeret: 10/24 (+18%)
16. zárnyitás: 1/0 17. vadászat: 1/53 18. bányászat: 6/7
19. főzés: 5/16

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
kutatsz max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szutykos remák (#191), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
fémbontó szójer (#150), varkaudar bajnok (#190), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +11 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +11 vp 2 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176)
villámcsapás (#50) >> orgoró (#170) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
uzbány (#102) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet!
2.) Ölj meg három ragyás burástyát, világunk e ocsmány megcsúfolóját! (számláló: 0)
3.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
76 arany (#50) 1 denevér szimbólum (#140) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 4 kaja (#2) 1 magszim bél (#103)
1 rinóbőr (#651) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(96,85) uzbány (#102)
(97,86) szürke rinocérosz (#346), Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 32. jellempróba
(98,87) mély kút (#93), oltár, 22. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(99,88) oltár, művészi porolit (#720), vaskohó (#155), világítótorony (#156)
(99,89) oltár, keletre tartó szekérkaraván (#1215), Bad G. (4515. kalandozó), Debbie O'Connor (4670. kalandozó)
(100,90) uzbányok (#102), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Leah oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393), 47. jellempróba
(101,91) vérfürdető magszim (#148), nekrofun (#173), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), 46. jellempróba, művészi porolit (#720)
(101,92) szürke rinocérosz (#346), 49. jellempróba
(101,93) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), szent tölgyfa (#393), 34. jellempróba, manaelementál (#290)
(102,93) alpesi tehén (#91)

Üzenet küldése a karakternek