106. forduló, 108. forduló, Idegzsába összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 16. 10h:35'
EZ A 352. JÁTÉKHETED, 107. FORDULÓD
353. játékheted kezdete: jan. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1088
SZÁMLA : XXXX

IDEGZSÁBA KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,24] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy barna, rövid hajú, zöld szemű ember férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bőre bronzként csillog. E különös alak páncélzata a nap fényével ragyog. Mellvértjén látsz egy izzó jelet: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Raia eljövendő papja. Egy kígyóbőr övet, egy nap szimbólumot, egy smaragd védőgyűrűt és egy umbatari karkötőt visel. Felszerelését egy quwarg harcos trófea, egy purifikátor trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy woor-antilop cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Összeismerkedtek. Az ő neve Equartin. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Azt mondod: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+3 varázspont).
A 2. napon összefutsz egy fekete, kontyos hajú, zöld szemű kobudera férfival. A bőre kreolszínű. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve újszülött2529. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Azt mondod: " A harcművész nem kérdez, nem vitázik, nem kér bocsánatot hanem cselekszik." Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+3 varázspont).
Az 5. napon összefutsz Don Hernan Cortessel. Fairlight tanítványa. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: ágyútöltelék. Fegyverzetét egy purifikátor trófea, egy arató csattanat trófea és egy erszényes elkarog trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: csaták viharától tépett lobogó. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked. Odaveted: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+3 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 5. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Első pillantásra észreveszed, hogy egy míves furulya van nála. Egy bíbor erőövet, egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy láncinget, egy lánckesztyűt és egy réz papi karkötőt visel. Ruházatát egy uzbány trófea, egy alpesi tehén trófea és egy orgyilkos trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Bruno Egoist. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Odaveted: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+3 varázspont).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+38 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+1 kaja.) Mohón a kajára veted magad. (-1 kaja.)

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 241.]

* 2. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 236.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 231.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 226.]

* 5. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse forduló végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 221.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 221.]

v 21 10 elmormolod a 21. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 7 kaja. [-21 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 216.]

kf 224 kézbeveszed/felveszed a 224. tárgyat
A jobb kezedbe veszed a varkaudar lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

kf 714 kézbeveszed/felveszed a 714. tárgyat
Magadra öltöd a rőtmanó kacagányt. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[93,23] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sünmedve lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sünmedve jobb karját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A sünmedve összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Délre fekszik egy helytartói város. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Zöldek a fák, zöldek a szemeim, zöld a vérem. Zöld az Isten! Green W. Eagle " Nocsak, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Az ici-pici, aranyos lányokat szeretem. Steven Spielberg. " Észreveszel valamit a földön. Friss árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [93,22] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Felfedeztél egy móricserjét. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alaron.

Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [93,21] Még mindig bozótos. Felfedeztél egy ovimon-bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy vadász tatu. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a vadász tatu bal első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pszi elementál. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pszi elementál jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar lándzsával teljesen átszúrod a pszi elementál testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával felnyársalod a pszi elementál egyik csápját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 42, gyógyulás: 6, összesen: -36 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.
Találkozol egy tüsi ezüsthajú, kék szemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Fekete a bőre. Tharr tanítványa. Egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nodonrod kitűzőt és egy obszidián karkötőt visel. Felszerelését egy erszényes elkarog trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy epokitféreg trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Fürge Calver. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Így szólsz: " A harcművész nem kérdez, nem vitázik, nem kér bocsánatot hanem cselekszik." Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+3 varázspont). Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-2 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 186.]

kf 127 kézbeveszed/felveszed a 127. tárgyat
Elrakod a varkaudar lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a mandibulakaszát. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[93,20] A bozótost dombság váltja fel. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Felfedeztél egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy Raia templom van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy mélységi grittang. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a mélységi grittang testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Jó lenne valami kaját keresni.

(Továbbmész...) [93,19] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Raia hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Felfedeztél egy vaskohót. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy drasmólyom. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drasmólyom testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kilukasztod a drasmólyom fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a drasmólyom. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A drasmólyom összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy troll ritualista. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a troll ritualista ragyás bőrét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával megvágod a troll ritualista bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A troll ritualista többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A troll ritualista belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával megcsapod a troll ritualista bal vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A troll ritualista néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a troll ritualista, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) 7 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+74 életerő.) [60 pontot használtál fel, van még 126.]

kt 6 elkészíted a 6. tárgyat
Begyűjtöttél 1 kőkést. [3 pontot használtál fel, van még 123.]

le 127 leveszed/lerakod a 127. tárgyat
Elrakod a mandibulakaszát. [0 pontot használtál fel, van még 123.]

kf 28 kézbeveszed/felveszed a 28. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 123.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[94,18] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Észreveszel egy világítótornyot. Találsz egy törpe bányát. Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy sziklafészek van. Délre egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [95,17] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Scipio előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy mélységi grittang. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [96,17] A lankák ellaposodnak, a sziklák eltűnnek. A levegő forró. Sivatagban vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Apa Tifusz előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Egy óriás skorpió közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az óriás skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az óriás skorpió bal hátsó lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farkával melletted a levegőbe suhint. Kitines ollójával az óriás skorpió bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az óriás skorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 93.]

id 201 70 idomítod a 201. szörnyet 70 pontért
Megkezdődik a quwarg harcos tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. Jól haladt a mai tanulás. (Még 60 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [70 pontot használtál fel, van még 23.]

id 201 70 idomítod a 201. szörnyet 23 pontért
Elkezdődnek a leckék a quwarg harcos számára. Értelmesebbnek tűnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Bár még nem jutottatok a dolog végre, kedvenced azért láthatóan fejlődött. (Még 32 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) [23 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 72 keresed a 72. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy óriás skorpiót. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: energia fejlesztése 2
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 6 arany vérdíjat. Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 248 pontot. A következő körben tehát 247 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TROLL RITUALISTA (365. SZÖRNY)
Néhány vadtroll alapvető mágikus képességekkel rendelkezik, sőt mit több, képes is ezeket használni - ha még csak ösztönösen is. Ezek a trollok veszélyesebbek, hiszen mágiájuknak köszönhetően tovább maradnak életben, és ezért nagyobbra is nőnek... Persze, egy tapasztalt kalandozónak nincs igazán félnivalója egy nyomorult vadtrolltól!

KARAKTERLAP

Idegzsába, egy szőke, kontyos hajú, félszemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd sárga. Tharr eljövendő papja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 107. fordulód.

Erő: 20 (25) Szint: 15 Merészség: 7/4 Magasság: 153 cm
IQ: 25 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 16 Életpont: 226/144 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (16) Varázspont: 188/4 Pénz: 151 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 16/12 EFejl: 7
Eddig összesen 366 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 730 TP-t kaptál. Jelenleg 80221 TP-d van. A következő szinthez még 39779 TP szükséges. Trófeáid: quwarg szabotőr, arató csattanat, quwarg királynő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 16/60 (+6%) szúrófegyverek: 7/92 (+6%) vágófegyverek: 10/52 (+12%)
ütőfegyverek: 1/61 dobófegyverek: 10/53 (+30%)

Óvatosság (labirintusokban): 0
Eltaposott quwargok: össz.: 74 időszaki: 24

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/55 2. nyomkövetés: 17/79 (+12%) 3. lopás: 2/3
4. mászás: 2/17 5. csapdakészítés: 6/91 (+5%) 6. csapdaészlelés: 1/54
7. gyógyítás: 34/59 (+30%) 8. szörnyidomítás: 6/23 (+93%) 9. teológia: 13/72 (+15%)
10. taumaturgia: 8/78 11. versengés: 2/19 12. harcművészetek: 16/53
13. szörnyismeret: 5/99 14. zárnyitás: 1/4 15. vadászat: 3/11
16. bányászat: 3/31

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot )
elfogod rájanyéket (#58) fedett veremmel (#219), fabontó szójert (#71) fedett veremmel (#219), garokkot (#73) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> 80. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (idomítás alatt) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.

Összsúly: 52.25 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 75 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ubuk dobónyíl (#138)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 arany (#50) 1 aranypikkely (#415) 1 kőkés (#6)
6 madártoll (#112) 5 sünmedve tüske (#14) 3 ugh méreg (#166)
1 vadász tatu bőr (#15) 7 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(93,19) világítótorony (#156), Raia oltár, Elenios oltár, tavacska, vaskohó (#155), drasmólyomok (#60), troll ritualista (#365)
(93,20) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 23. jellempróba, mélységi grittangok (#103)
(93,21) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Tharr oltár, barátság szent tüze (#484), vadász tatuk (#10), pszi elementál (#221), Fürge Calver (1187. kalandozó)
(93,22) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 37. jellempróba, Tharr oltár
(93,23) sünmedvék (#33), nekrofun (#173), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(94,18) világítótorony (#156), törpe bánya (#435)
(95,17) vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), mélységi grittangok (#103)
(96,17) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), óriás skorpiók (#72)

Üzenet küldése a karakternek