105. forduló, 107. forduló, Sverker Karlsson összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. márc. 7. 12h:11'
EZ A 195. JÁTÉKHETED, 106. FORDULÓD
196. játékheted kezdete: márc. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5440
SZÁMLA : XXXX

SVERKER KARLSSON KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,59] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Fafejű a Tudóssal. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: stratéga. Ruházatát egy tleikan főbíra trófea, egy triklem drakolder trófea és egy mennydörgő titán trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csaták viharától tépett lobogó. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Érzékeled auráját: ő is semleges. Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+6 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon újból összefutsz Fafejű a Tudóssal. Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+6 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összeakadsz Myrmidon Grossal. Tharr kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkévaló napkövét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított quwarg harcos. Csicskása egy élőholt quwarg. Éppen a gazdája hátát masszírozza. Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd. Megszólal: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Azt mondod: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+6 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon egy fekete, göndör hajú, kék szemű árnymanó nő lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi. Feltehetően a csapdád okozta kudarcát. Azonnal kiáltozni kezdesz: "Tolvaj, fogják meg!" A városi őrök rövidesen kézrekerítik a fickót, és magukkal viszik.
Az 1. napon újból találkozol Fafejű a Tudóssal. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is semleges. Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+6 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon találkozol Tollas Kígyó Vérével. Fairlight tanítványa. Egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy sárga erőövet, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy harcos trófea, egy vérfürdető magszim trófea és egy erszényes elkarog trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy spagulár a hátasa. Holmiját egy hegyi szamár cipeli.
Odaveted: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+6 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összefutsz TAKA MURIRral. Tharr főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy aranygyűrűt, egy bozontfonatot, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy igazgy. fülbevalót, egy jing-jang fejpántot, egy gránit szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy lajstrom medált, egy örökkévaló napkövét, egy rejtőköpenyt, egy ritualista övet, egy rothasztó talizmánt, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy varkaudar varázsló trófea, egy ongóliant trófea és egy Mnebolath trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Így szólsz: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+6 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon ismét összefutsz Fafejű a Tudóssal. Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+6 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a Quwargamanga (ld. enc.), a quwarg kapuőr (ld. enc.), a Qurqumma, a kapuőr (ld. enc.) és a holle anyó (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) ryuku karvédőt (ld. enc.), ryuku mellvértet (ld. enc.), ryuku nadrágot (ld. enc.), ryuku csizmát (ld. enc.) és ryuku köpenyt (ld. enc.). A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+8 tvp ). Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+143 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+40 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 256.]

* 2. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+5% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 251.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [+1% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 246.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+2% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 241.]

* 5. KP: használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 240.]

be 698 5 bemész a 698. épületbe
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Elmondod, hogy szeretnél bepillantást nyerni a lőfegyverek szakértelem rejtett misztériumaiba. Laza küzdőállásban lesed mestered szavait, kifinomult mozdulatait, majd igyekszel pontosan végrehajtani tanácsait. A küzdelmi gyakorlatok már sokszor inkább a rejtett érzékeid finomítják, tested szinte magától hajtja végre a szükséges mozdulatokat, miközben előre érzed ellenfeled mozdulatait, szándékát. Jó érzéssel tölt el tudásod gyarapodása. (+1 lőfegyverek.) Büszkén emeled tisztelgésre fegyvered, a gyakorlás véget ért. Csekély 120 aranyat tartalmazó erszényt ejtesz a szentély fogadalmi ajándékai közé cserébe az új tapasztalatokért. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 190.]

a 318 5079 1 átadod a 318. tárgyat az 5079. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 taposó tappancsot Myrmidon Gross részére. [5 pontot használtál fel, van még 185.]

v 1 9999 elmormolod az 1. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [+1% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 180.]

tv 50 31 támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot a 31. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: villámcsapás. 31. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[73,59] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Quwarg szagot érzel! Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hmm, csak egy quwarg szabotőr. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 58 életpontot sebeztél. [+3% tau] Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-5 védelem.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd a quwarg szabotőr fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény huhog! 13 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 872 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 45, gyógyulás: 12, összesen: -33 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fény szentélyét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Van itt egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.).
Összeakadsz Timurral. Tharr követője. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkévaló napkövét, egy rejtőköpenyt, egy rinóbőr övet, egy varkaudar ékkövet és egy vassisakot visel. Ruházatát egy varkaudar kósza trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy vark. nekromanta trófea ékesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy nyu-shuriken.
Azt mondod: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+7 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [72,59] Folytatod sétádat a házak közt.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy mákrózsa bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.). Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [16 pontot használtál fel, van még 164.]

ve 317 1 megveszed a 317. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

kf 2168 317 kézbeveszed/felveszed a 2168. tárgyat a 317. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 164.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

ve 108 200 megveszed a 108. tárgyat 200
Vásároltál 200 nyílvesszőt. 200 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 164.]

kf 107 108 kézbeveszed/felveszed a 107. tárgyat a 108. tárggyal
Elrakod a hosszú íjat, majd előkészíted a rövid íjat.
Lövedékként nyílvesszőt fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

ba 9089 nem támadod a 9089. kalandozót
BA 9089 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

m 6 1 8 mozogsz nyugatra, északkeletre, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[73,83] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Utad során felfedezel egy korongfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Kharón Nan Akherón lábát masszírozza. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Első ellenfeled egy varkaudar kölyök.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 63 életpontot sebeztél. [+2% tau] A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök jobb középső lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Megmarkolva a kőkalapácsot a másikra rohansz. {GYD:} Kőkalapáccsal megütöd a varkaudar kölyök nyakát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A varkaudar kölyök farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 604 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 7, gyógyulás: 13, összesen: +6 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy varkaudar mágus.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 20 életpontot vesztettél. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar mágus bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar mágus nyakát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd a varkaudar mágus testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 373 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 26, gyógyulás: 16, összesen: -10 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 arany. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [74,82] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Egy quwarg mozdul a földön. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gyilkos tetű közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gyilkos tetű testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Megmarkolva a kőkalapácsot ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A gyilkos tetű csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A gyilkos tetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 272 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 7, gyógyulás: 12, összesen: +5 ÉP}

Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Ellenfeled ezúttal egy ork bérgyilász.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. [+2% tau] Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az ork bérgyilász testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot a másikra ugrasz. {GYD:} Kőkalapáccsal megcsapod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). {GYD:} Méregfoggal eltalálod az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ork bérgyilász megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 csontszablyát. 1389 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 11, gyógyulás: 14, összesen: +3 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy ork bérgyilász.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 62 életpontot sebeztél. [+2% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az ork bérgyilász testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kőkalapáccsal eltalálod az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Méregfoggal eltalálod az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ork bérgyilász megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az ork bérgyilász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 csontszablyát. 1389 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 26, gyógyulás: 18, összesen: -8 ÉP}

A következő kincseket találtad: egy ork csodaszer. Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [74,81] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Hoppsz, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy szürke rinocérosz. Itt csata lesz.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 59 életpontot sebeztél. [+3% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kőkalapáccsal eltalálod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Időben félreugrasz a szürke rinocérosz rúgása elől. A szürke rinocérosz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rinóbőr. 691 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 4, gyógyulás: 10, összesen: +6 ÉP}

Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Első ellenfeled egy varkaudar mágus.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 22 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar mágus testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Marokra fogva a kőkalapácsot ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus bal lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a varkaudar mágus bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A varkaudar mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 373 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 36, gyógyulás: 17, összesen: -19 ÉP}

Második ellenfeled egy varkaudar.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja a varkaudar bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Megmarkolva a kőkalapácsot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar jobb karját. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a varkaudar testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 218 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz egy inváziós trófeát. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 gyöngymangó. [27 pontot használtál fel, van még 137.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[75,80] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Quwarg szagot érzel! Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg királynő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 68 életpontot sebeztél. [+3% tau] A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a quwarg királynő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Méregfoggal megdöföd a quwarg királynő testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1318 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 14, gyógyulás: 27, összesen: +13 ÉP}

Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Első ellenfeled egy varkaudar kósza.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 33 életpontot sebeztél. [+2% tau] Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 23 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kósza testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kósza testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar kósza jobb vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Sajnos nem sikerült a varkaudar kósza minden csapását hárítanod. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 25 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1624 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 83, gyógyulás: 30, összesen: -53 ÉP}

A következő ellenfél egy varkaudar kölyök.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 57 életpontot sebeztél. [+2% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar kölyök jobb vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Marokra fogva a kőkalapácsot a másikra rontasz. {GYD:} Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök fejét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A varkaudar kölyök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 626 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 13, gyógyulás: 18, összesen: +5 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy Jerome köpenye.

(Továbbmész...) [76,79] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Hoppsz, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Elsőnek egy varkaudar kölyök száll szembe veled.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 52 életpontot sebeztél. [+2% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök bal oldalát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar kölyök bal vállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar kölyök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 626 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 5, gyógyulás: 17, összesen: +12 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy vark. nekromanta.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 72 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Marokra fogva a kőkalapácsot a másikra rohansz. {GYD:} Kőkalapáccsal eltalálod a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a vark. nekromanta jobb karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Nem sikerült a vark. nekromanta ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1738 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 58, gyógyulás: 20, összesen: -38 ÉP}

A következő kincseket találtad: 6 pirkit. Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 119.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve azonnali gyógyítás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! 2.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! 3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! [30 pontot használtál fel, van még 89.]

ba 9089 nem támadod a 9089. kalandozót
BA 9089 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[77,78] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Ezt a mocsarat sokan Maad szívének tartják, a mágia és boszorkányság eleven termőtalajának.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ráismersz a távolodóra. Egy ork bérgyilász. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Felismered. Ez egy vark. nekromanta. Amikor elhal a zaj, előmászol.

(Továbbmész...) [78,77] Füves síkságra érkeztél.

Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy ork sámán. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy varkaudar mágus. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

(Továbbmész...) [79,76] Továbbra is síkságon vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy vark. nekromanta. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy varkaudar. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. [27 pontot használtál fel, van még 62.]

h 1589 687 689 használod az 1589. tárgyat
Kezedbe veszed a Kalmárok Kémgömbjét. Feladata annak felfedése lesz, melyik boltban mennyi darab ryuku karvédő van. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Kíváncsiságod határtalan, a következő kérdés, hogy ryuku mellvért hol szerezhető be. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 59.]

h 1589 691 692 használod az 1589. tárgyat
Előkeresed a szekérkaravánnál szerzett kémgömböt. Feladata annak felfedése lesz, melyik boltban mennyi darab ryuku nadrág van. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Kíváncsiságod határtalan, a következő kérdés, hogy ryuku csizma hol szerezhető be. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 56.]

h 1589 693 189 használod az 1589. tárgyat
Előkapod a Kalmárok Kémgömbjét. Azt szeretnéd megtudni, hogy melyik boltban találhatsz ryuku köpenyt. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Kíváncsiságod határtalan, a következő kérdés, hogy vas dobónyíl hol szerezhető be. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: (99,19): 6 db, (94,53): 5 db, (97,107): 1 db, (72,59): 1 db. Ára 20 arany. [3 pontot használtál fel, van még 53.]

ef 48 506 energia fejlesztése 48
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2014. évben 3. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 43 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 29, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a quwarg királynő. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 247 pontot. A következő körben tehát 246 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARGAMANGA (963. SZÖRNY)
Azt, hogy a quwargok intelligens lények, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy mágusaik vannak. A quwarg ősmágusok közül pedig legnagyobb hatalma minden kétséget kizáróan a magát Quwargamangának nevező entitásnak van. Varázsereje mellett eltörpülnek a humán mágusok szánalmas kis trükkjeikkel, és az a tény, hogy erejét a teljes quwarg bolytudat is támogatja, még félelmetesebbé teszi. Ő ugyanis a Ghallán lévő quwarg bolyokat összekötő mágikus csatornák felügyelője. Bármikor bármelyik bolyban ott tud teremni, ha a szükség úgy kívánja. Legyőzni szinte lehetetlenség, mivel fizikai testének pusztulása után a quwargokat összekötő bolytudat segítségével szellemét egy másik quwarg ősmágus testébe menti át.

QUWARG KAPUŐR (7349. SZÖRNY)
A szuperboly védelme különleges testfelépítésű, és még különlegesebb képességű quwargok kifejlődését tette szükségszerűvé. A kapuőrök életének célja, hogy mindenáron megvédjék a szuperboly bejáratát, nem számít, hogy ez milyen áldozattal jár. A bennük lévő iszonyatos mennyiségű és erejű robbanógáz, a kapuőr halálakor belobban, és minden élőt elpusztít a közelben, legyen az quwarg, vagy idegen behatoló. Nem csoda, hogy a szuperbolyt még a xenók is elkerülik. A kapuőrt nem könnyű elpusztítani, így ez a fajta kataklizma csak ritkán igen következik be. Talán annyit érdemes még tudni, hogy a kapuűr savlehelete mindenféle fémtárgyat képes elpusztítani.

QURQUMMA, A KAPUŐR (7350. SZÖRNY)
Qurqumma a legöregebb quwarg kapuőr. Öregebb talán a boly összes lakójánál, beleértve a kolonizátort, a kisebb isteneket, és az anyakirálynőket is. A korral persze nem csak a tapasztalata nőtt meg, hanem a harci tudása is, és ha netán arra számítanál, hogy ez a vénséges-vén quwarg tán végelgyengülésben fog elpusztulni a szemed láttára, akkor ki kell, ábrándítsalak. Sokkal erőteljesebb és fürgébb, mint a többi kapuőr, ráadásul ő valami parancsnokféle közöttük. Ritkán látni a szuperboly bejáratában. Sokkal inkább a tojócellák, és a tojások közelében szokott őrjáratozni.

HOLLE ANYÓ (259. TESZT SZÖRNY)
Holle anyó egy, a TF-en nem létező szörny, ezért már az is baj, hogy egyáltalán olvasod ezt az enciklopédiát. Holle anyó azért van, hogy mindenféle új lényképességet, varázslatot, és programhibát rajta próbálhassak ki, mert korábban többször előfordult, hogy a teszt kedvéért átírtam valamilyen lény paraméterét (60000 TP-s rájanyék vagy hatalom szavát lövő quwarg királynő) és utólag nem lett visszaírva, és így bekerült a játékba -> galiba. Szóval, ha holle anyóval harcolsz, készülj fel még rosszabbra, mint a legvadabb massza esetén, és feltétlenül reklamálj programhiba miatt.

RYUKU KARVÉDŐ (687. TÁRGY)
Ez a kék fényben csillogó, lakkozott karvédő mágikus erejének köszönhetően kettővel megnöveli a védettségedet, ha a KF 687 paranccsal viseled (karkötőként). 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

RYUKU MELLVÉRT (689. TÁRGY)
Ez a díszes páncéldarab a ryuku vértezet fő ékessége. Ha kellően karbantartod, gyönyörűen csillog a napfényben, ahogy csatába masírozol. Persze, egy szörny becserkészésénél ez nem akkora előny, mint például egy császári díszszemlén. Amellett, hogy védettségedet 8-cal növeli, egyet ad az erődhöz, és 5-öt a max. ép-dhez. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

RYUKU NADRÁG (691. TÁRGY)
Ez a kék páncéldarab az ágyékot és a felső lábszárat védelmezi, és persze kiválóan kiegészíti a ryuku mellvértet. Ha viseled a KF 691 paranccsal (nadrágként KF-eled), védettségedet hárommal növeli meg. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

RYUKU CSIZMA (692. TÁRGY)
A ryuku csizmák puhák és kényelmesek - a többi páncéldarabbal ellentétben, itt a mozgékonyság fontosabb szempont volt a védelemnél. A csizma tehát csak kettőt ad a védettségedhez - viszont a ráhelyezett bűbájnak köszönhetően, eggyel megnöveli a szerencsédet is. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

RYUKU KÖPENY (693. TÁRGY)
A ryuku díszöltözék elengedhetetlen kelléke a kék selyemköpeny, ezüsthímzéssel. Inkább a mágikus természetének, mint fizikai képességeinek köszönhető, hogy kettővel megnöveli a védettségedet, sőt, még egyet ad az intelligenciádhoz is. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

AZONNALI GYÓGYÍTÁS (58. VARÁZSLAT)
A varázslat elmondásával azonnal begyógyul sebeid egy része: kb. 50-70 plusz a papi szinted életpontnyi. Elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül. Anyagi komponense egy gyöngymangó. Labirintusokban is használhatod!

KARAKTERLAP

Sverker Karlsson, egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr kisebb papja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 106. fordulód.

Erő: 27 (43) Szint: 24 Merészség: 10/6 Magasság: 152 cm
IQ: 20 (29) Támadás: 37 (39) Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 15 (22) Védekezés: 37 (41) Menekülés: 15 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 17 (24) Életpont: 362/360 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 (34) Varázspont: 561/223 Pénz: 2304 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 51/5 Pszi pont: 88/68 EFejl: 14
Eddig összesen 910 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12 116 TP-t kaptál. Jelenleg 1 226 086 TP-d van. A következő szinthez még 173 914 TP szükséges. Trófeáid: éjkornis, Vérmes Amazon, mocsárivérc. A 105. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/9 ökölvívás: 24/3 (+3%) szúrófegyverek: 14/25 (+14%)
vágófegyverek: 7/40 ütőfegyverek: 6/81 (+88%) lőfegyverek: 24/9 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: kőkalapács (#13) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) max. 1 db (1 -15.); nyílvessző (#108) (16 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
79,76 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 87,89
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 196 időszaki: 150

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/16 (+96%) 2. nyomkövetés: 10/96 (+13%) 3. mászás: 7/49
4. csapdakészítés: 15/89 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/31 6. gyógyítás: 14/48
7. felderítés: 7/62 8. szörnyidomítás: 8/54 9. teológia: 21/63 (+28%)
10. taumaturgia: 28/58 (+24%) 11. versengés: 8/25 12. harcművészetek: 23/71
13. zene: 1/82 14. szörnyismeret: 12/41 15. pszi: 14/12 (+7%)
16. zárnyitás: 1/6 17. vadászat: 6/23 18. bányászat: 10/12
19. úszás: 1/11 20. főzés: 4/40 21. csapatmunka: 2/35

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
trikornis (#104), Zinthurg (#180)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
inváziós ellenfelek (#9089)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)
hadiszerencse II (#24) vámpirizáció (#1)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: éhes
quwarg királynő (#153) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 0)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 229 (limit: 230), a megölt vezérek száma: 4, a pontszámod: 32 095.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 41 TU.
kőbőr (507) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 523 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
272 arany (#50) 10 drótszőr (#37) 2 kaja (#2)
1 sallank karom (#128) 1 taposó tappancs (#318)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 csontszablya (#64) 2 gyöngymangó (#135) 1 inváziós trófea (#2166)
1 Jerome köpenye (#1527) 185 nyílvessző (#108) 1 ork csodaszer (#1228)
6 pirkit (#153) 1 rinóbőr (#651) 3 spiritusz (#170)
1 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

72 73 74 75 76 77 78 79 80
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
(73,83) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), varkaudar kölyök (#685), varkaudar mágus (#128)
(74,81) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), szürke rinocérosz (#346), varkaudar mágus (#128), varkaudar (#64)
(74,82) olvasztókemence (#86), oltár, 25. jellempróba, vaskohó (#155), gyilkos tetű (#116), ork bérgyilász (#781)
(75,80) quwarg királynő (#153), varkaudar kósza (#347), varkaudar kölyök (#685)
(76,79) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár, varkaudar kölyök (#685), vark. nekromanta (#173)
(77,78) nekrofun (#173), Chara-din rúnaköve
(78,77) Chara-din monolitja (#534), Elenios oltár
(79,76) Chara-din rúnaköve, Raia oltár

Üzenet küldése a karakternek